Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

Toivottavasti pahoinvointi hellittäisi meillä oksentelijoilla! Mullekin on nyt iskeny kamalat aamupahoinvoinnit, tänäkään aamuna en selvinnyt ilman pöntön halailua. Eikös tän pitänyt helpottaa toisella kolmanneksella :(
Lisäksi kohdun alue on alkanut kipuilemaan enemmän, varsinkin kun nousen nopeasti ylös. Välillä kyllä sattuu ihan muuten vaan kun istuskelen/makoilen. Ei haittaa, on oikeastaan aika ihanaa kun alkaa enemmän tuntemaan juttuja :) Eilen kuuntelin dopplerilla taas ja vitsit että pikkuinen potki hurjasti, välillä meinasi ihan korviin sattua kun kaiuttimesta tömähti yhtäkkiä niin kovaa :) En malta odottaa sitä kun liikkeet vihdoin alkavat tuntumaan.

Tähän väliin pientä mainontaa, oon nimittäin löytänyt täydellisen kesä-välipalan jota suosittelen kyllä muillekin :D Nimittäin profeel-proteiinijuomat! Itse en ainakaan kovin hyvin pysty lämpimiä ruokia syömään ja nuo juomat on pelastaneet kun nälkä on yllättänyt hellepäivinä :)


Enää pari päivää niin on ultra! Tietysti piti lietsoa omaa paniikkia lukemalla ketjua huonoista seula-uutisista mutta onneksi olen ainakin toistaiseksi pystynyt olemaan ihan rauhallinen asian suhteen kun ei verikokeistakaan ole soitettu.


Mijau 12+2
 
Huomenta!

Voihan väsymys! Menin kyllä nukkuun niin, että olin täydessä unessa varmaan jo ennen puolta yötä. Tosin jouduin ton pojan laittaa nukkuun eli hampaiden pesu + iltasatu, kun kukku vielä hereillä minun tullessa töistä. Heräsinkin sit kolmen aikaan ja ihmettelin, ku meidän sänky oli märkä (poika nukku viime yönä välissä) ja kappas elämänsä toista kertaa, vissiin unissaan, sänky kastui siitä kun vaipat on jääny pois. Sen jälkeen en hetkeen saanutkaan unta ja herätyskin tuli aamusta kesken sikeimmän unen. Pakko vissiin ottaa päikkärit ennen töihin lähtöä! Olis enää kolme iltaa ennen kesälomaa, jee!

Mielitekona on iha ihme juttu. Nyt oon useempana päivänä syöny Saarioisten jauheliha roiskeläppäpizzan. Eilenki illalla sellasen vetäsin "iltapalaksi" töistä kotiuduttua.

Tunisin muuten taas ihan selvästi liikkeet sellasena "kutituksena"...oon iha sata varma, ei voinut muutakaan olla. Hyvin ne tuntee, kun töissä tekee istumatyötä niin sitä on paikoillaan pitkiä aikoja :)

Toi Alexandran juttu kans ihmetyttää. Ihmettelen muutenkin miks jotku saa jotku kyselykaavakkeetkin alkoholin käytöstä, kun multa terkkari vaan suullisesti kysy alkoholin käytön, tupakoinnin ja aionko raskauden aikana käyttää. Samoin kysyi miehen alkoholin käytön + tupakoinnin ja se oli siinä. Tollasiin on oikeesti TOSI VAIKEE VASTATA, miten vastaat tavallaan todenmukaisesti jos se käyttö voi oikeesti vaihdella ihmisillä. En tiedä uskoko terkka sitä mitä sanoin, mutta eipä sillä nyt vaihtoehtoja ollu ja omasta mielestäni ihan totuudenmukaisesesti vastasin. No mutta joo se siitä asiasta.

Eipä mulla muuta....paitsi karmee nälkä :LOL:

Tänään *POKS* 13+0

Kolibrinkukka
 
Nuo päihdekyselyt on varmaan aika paikkakuntakohtaisia juttuja. Ekan kanssa en saanut tuollaista täytettäväksi neuvolassa. Silloin kysyttiin vain, että poltanko/juonko raskauden aikana ja millaista käyttöä on ollut ennen. Tällä kertaa lyötiin nippu papereita käteen ja pyydettiin täyttämään. Eikä se terkka tuntunut uskovan, että en ole viimeisen vuoden sisällä ollut kuin kerran humalassa. Lähinnä siitäkin syystä, että oon "jatkuvasti" raskaana :D Sitten se tenttasi, että millaista alkoholin käyttö on ollut ennen raskautta. Sanoin sen olleen kohtuullista, vaikka välillä saattoi ryyppypäivä muuttua kahdeksi. En alkanut tuota sille selittämään, koska tietenkään mun alkoholin käyttö ei palaudu samanlaiseksi. Enkä nyt näe siinä miitän pahaa, vaikka vähän railakkaammin bilettäisi jos ei niitä lapsia ole ja asia muuttuu, kun niitä tulee. Onneksi tuo oli kuitenkin vain sijainen... :D

Mä edelleenkin tunnen välillä noi ihmeellisiä mahatuntemuksia, mutta en osaa varmaksi sanoa, että onko ne liikkeitä. Nuo tuntemukset on kuitenkin suht. hentoja enkä tiedä, että voiko näillä viikoilla edes vielä tuntua?

Valpuri rv11+1
 
Minä kans voisin siirtyä taka alalle. Joten mut voi poistaa listalta. käyn tuolla +35 ja +40 pinoissasilloin kun ehdin. Tänne olen turhan hidas kirjoittelemaan. Np ultrassa kaikki oli hyvin, joten onnellinen odotus jakuu.

Oikein hyvää odotusta teille <3

Milla-Sofia ja pikkuinen 13+4
 
Onnea kaikille hyvistä ultrauutisista ja tuloksista!

Täällä on huomenissa np-ultra, pelon sekaisin tuntein menen sinne, koska vuotelu on jatkunut edelleen ja on vain hyvin vahva tunne että kaikki ei ole hyvin. Tuntuu että kohtukaan ei ole kasvanut ja oireet on hävinneet. Onneksi ei tarvii enää odotella kuin huomiseen niin tietää mikä on tilanne.
 
Heippa! Maanantaina käytiin nt-ultrassa ja pikkuvipeltäjällä oli kaikki hyvin. Raskaus alkaa nyt vasta konkretisoitumaan, sen verran vähäisiä oireet on kuitenkin ollut ja monesti oon miettinyt, että kuvittelenko vaan senkin ällötyksen ja väsymyksen. :) Raskaus vastasi täysin viikkoja, mutta olin ite laskenut aikanaan väärin eli la on 20.1.2014. Kaikki on nyt mennyt tosi hyvin, ollaan kerrottu jo melkein kaikille maailman ihmisille! :) Ainoa huolestumisen aihe tuli tänään kun kävin neuvolalääkärillä, joka kertoi labratulokset. Altistun työssäni toksoplasmoosille, enkä ole sitä kuitenkaan sairastanut. Mulla olis mahdollisuus heti päästä erityisäitiyslomalle, mutta näin kesken rintamamiestaloremontin siihen ei olis nyt oikein varaa. Mietittiin asiaa miehen kanssa ja sovittiin nyt esimiehen kanssa että jatkan töissä kolme viikkoa, jonka jälkeen oon kesälomalla kuukauden ja sen jälkeen punnitaan tilannetta uudestaan. Varhennetulle äitiyslomallekin pääsee jo marraskuun puolivälissä ja jos pää ei kestä olla töissä, niin jään aikaisemmin pois. Tosin yhtään ei tiiä mikä on vointi ja kunto ja jaksaminenkaan syksymmällä. Sokerirasitus meni kuitenkin kunnialla läpi!

Seuraava neuvola 5.8. ja rakenneultra 12.9.
 
Heippa, usein käyn kyllä lueskelemassa teidän juttuja, mutta harvoi ehdin mitään kirjoitella. Lapsi pitää äidin niin kiireisenä :D

Kauheesti onnitteluja kaikille hyvistä np ultra tiedoista. Itsellä siihen on vielä hetki aikaa...

Huonoa oloa on täällä edelleen, toivottavasti alkaa pian helpottamaan. Ei ole kiva, kun ei jaksais tehdä lapsen kanssa mitään. Eikä mihinkään puistoon viitsi lähteä oksentelemaan :(

Mutta, eipä tänne ihmeempiä, piti vaan tulla kertomaan että hengessä ollaan mukana, vaikka en usein ehdi kirjoittelemaankaan! :)

Julbo ja papu 10+4
 
  • Tykkää
Reactions: Mijau
Alexandra kyl nyt alkaa menemään jo ihan älyttömäks toi touhu. Mitä sitten jos joku on ennen raskautta juonu reilusti tai usein pääasiahan on että se loppuu kun raskaaks tullaan. Yritä unohtaa noi touhut ja keskittyä vaan tulevaan vauvaan.

Tänään kerroin äidille meidän vauva-uutiset. Reaktio ei mitenkään ollu positiivinen, tosin en mä sitä oikein odottanukaan. Hyväähän äiti vaan tarkottaa kun on huolissaan mun jaksamisesta ja opiskeluista ja kaikesta. Kunhan vähän saa sulatella uutisia niin kyll se siitä sit vielä iloks muuttuu. Isälle hän ei kuulemma vielä aio mitään sanoa. En kyl kysyny et missä vaiheessa se sit hänelle paljastetaan.

Ihanaa et on tullu lisää hyviä ultra-uutisia!

Fantaihana 13+6
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Moi!

Pääsen taas vihdoin ja viimein kotikoneelta nettiin, niin jaksan kirjoitellakin muutaman sanan. Tänään oli np-ultra: yksi vauva siellä mekasteli menemään ja kaikki vaikutti olevan kunnossa.

Ehdin jo eilen hätäillä yhtä epämääräistä puhelinsoittoa, joka tuli estetystä numerosta (en vastannut, sain sittemmin tietää, et oli terveysasemalta). Luulin, että soittavat kohonneesta riskistä seulonnoissa.. Mutta en tietty sitten hokannu, että ne seulotaan yhteen niiden np-mittausten kanssa. Olikin paljastunut pissatulehdus labrassa ja siitä ilmoittelivat.. Kummallista kyllä, täysin oireeton, vaikka tässä on jo yli viikko sitä sairastettu.

Vauva vastasi viikkoja 12+5 eli laskettua aikaa aikaistettiin. Allekirjoittaneen la:ksi voi siis päivittää 10.1.2014. Vauva näytti ihanalta, ihan samalta kuin veljensä aikoinaan <3
 
jospa mäkin saisin taas raapustettua tännekin puolelle :D

ihanaa kun on tullut paljon hyviä ultra kuulumisia :D

täällä pahat olot vähentyneet pariin päivään viikossa,repäisy ja liitoskipuja on järjettömästi!!!hitto vie että jo nyt,mitähän on sitten loppuaika!!

kovasti ollaan oltu tytön kanssa menossa ja esim tänään oltu aamusta iltaan liikenteessä ja huomasin että kun on tälläsiä meno päiviä niin mulla on usein sitten illalla alavatsa ihan hellänä!!kellään olut vastaavaa?ihan aristaa jos siihen kohdisuu painetta tai painoa..ja toinen asia,mun Rinnat on aivan järjettömän kipeät,liivien pois ottamisen jälkeen saa hokea auauauauua muutaman hetken ja öisinkin herään siihen että rintoihin sattuu,etenkin jos on kyljellään tai mahallaan niin kipuun herää,rinnat on kyllä kasvanu jo nyt jonkun verran ja iho kiristää..tuntuu todela inhottavalle,ei esikoisen odotuksessa rinnat näin kipeät olleet vaikka paisuivatkin koosta B,kokoon DD(imetyksen alussa jopa E kuppi)huh ei nyt tartteis ihan niin paljon paisua tällä kertaa,sain meinaan aikamoiset niskavaivat ja kun ne ei tosiaan ole palautunut mihinkään B kuppiin vaan on hyvinkin roikkuvat C/D niin jospa ei nyt koko tulis yhtä montaa lisää tai oon turvallani kohta!!

liikkeitä tuntuu jo mukavasti :D

eipä tänne omaan napaan muuta :D
poks rv 14 (ihanaa 15 viikko jo)
 
Kävin tuonne kesäkuun pinoon itseni jo ilmiantamassa, mutta olittekin jo siirtyneet tänne.
Vaikka niin mielenkiintoista ja mukavaa on seurailla muiden kuulumisia ja olla muutenkin mukana tällaisilla palstoilla, ei mun stressinsietokyvystä ole tähän, alan pohtia liikaa kaikkea ja sitten murehtia. Olen tietoisesti rajoittanut tämän ja vastaavien sivujen käyttöni täysin minimiin ja koitan nyt vain jaksaa painaa töitä ja nauttia välissä (jossain) kesästäkin.

Sitten tuli vielä yllärikin tämänpäiväisessä ylimääräisessä ultrassa..:
Minut saisi poistaa listalta, tänään siirtyi LA aina 10.2.2014 asti, joten emme kuulu tammikuisiin. Onneksi sentään kaikki oli ok, vaikka kohdun pieni koko ehti jo huolettaa.

Jaksamisia kaikille tasapuolisesti, nauttikaa!
-Mimmi
 
Tänään oli ultra ja oli niiiin ihanaa nähdä pikkuinen. Vuotelusta huolimatta kaikki oli kunnossa, vuoto johtunut etuistukasta, saa nähdä miten tämä vaikuttaa loppuraskauteen. Olin ihan paniikissa ennen ultrausta, koska pelkäsin keskenmenon taas tapahtuneen.

Niskaturvotusta oli tosi vähän ja verikoetuloksistakin riski oli 1:25000 että eiköhän tässä ihan hyvillä tsänsseillä mennä eteenpäin!

OLEN NIIN ONNELLINEN!!!! =)
 
Heih! Kävinkin jo tuolla kesäkuun pinossa ilmottautumassa kun en huomannut tätä uutta pinoa. Elikkäs tässä tiedot uudestaan..

LA 7.1.14, ikä 25, 2. Lapsi, KÄT


Yhdessä ultrassa olen ollut,silloin viikot oli 11+6 ja seuraava ultra on 20.8 ja seuraava neuvola 5.9

-Mom09 13+2
 
Heipsan!

Tervetuloa uudet!

Onnea ihanista ultrakuulumisista <3

Toi Alexandran kohtelu alkaa kuulostaa jo törkeältä vainoamiselta :( Ota ihmeessä neuvolassa puheeksi miten olet pahoittanut mielesi tuosta! Jaksuja!

Pahoinvointi alkaa onneksi helpottaa, useimpina päivinä ei enää tarvitse oksentaa, jes! Huono olo kiusaa kyllä edelleen tosi usein, ja täällä myös tullut ohjelmaan myös syömisen jälkeinen huono olo.. Nälkä tekee myös karsean olon.

Liikkeitä tuntuu harvakseltaan, vaan eipä ne nyt kovin usein näillä viikoilla vielä voikaan tuntua :)

Mie olen kyllä vieläkin ihan pökerryksissä ja niiiiiin onnellinen siitä että vauva on terve, olin kuitenkin varautunut myös huonoihin uutisiin... Ihanaa että se epävarmuus ja stressi on nyt takana, nyt voi nauttia täysillä masun kasvatuksesta, eikä vauvavuosi mene tytön sairautta peläten ja kytäten... Ihanaa <3

Lopuksi päivityksiä: neuvola ja sokerirasitus 16.7, rakenneultra 27.8 :)

Teto *poks* 13, vauva kylläkin jo liki 14 vkoa <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mijau
Heippa!

Tulin tännekkin nyt päivittelemään: ihanaa, nyt oon ihan varma, että tunnen pikkuisen liikkeet! Tuntuu aika hurjalta, että näin aikaisin jo tuntuu, mutta selkeesti nuo on vauvan liikkeitä eikä mitään ilmavaivoja :D

Täällä pahoinvointia enää aamupäivisin ja monesti selviän ilman pahoinvointia, ellen erehdy syömään jotain. Tai no, pakko se on syödä kun on nälkä mutta sitten vasta huono olo tuleekin. :s

Edelleen ultraa odotellessa.. odottavan aika on piiiiiiiiitkä! :D

Valpuri rv 11+2
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkutähtönen2014
Tervetuloa taas uusille ja onnea ultrakuulumisista! :)

Voin Teto vain kuvitella miten helpottunut olo teillä on! Ihanaa kun kaikki on pienellä hyvin ja pystytte täysillä nauttimaan odotuksesta :heart: Hemmetin hormoonit, tässähän meinaa ihan kyyneliin asti herkistyä :LOL:

Mitenhän aamupäivän saisi kulumaan! Iltapäivällä eka ultra ja jännittää ihan kamalasti nähdä pikkuinen! :popcorn: Olen melkeinpä joka päivä tällä viikolla kuunnellut dopplerillakin että varmasti tuolla vielä on elämää, eniten pelottaa ettei sieltä mitään eloa löydykään. Eilisillan jumputuksista päätellen luulisi ainakin sen puolen olevan kunnossa :D
Aamulla ei aamiainenkaan pysynyt sisällä, nousi niin yllättäen etten meinannut vessaan ehtiä. Ihanaa, ei enää tämmöisiä kiitos :$ Vois koko pahoivointi jo loppua mun puolesta, tuntuu vaan pahenevan koko ajan! :kieh:

Jännä miten osalla jo liikkeet tuntuu, täällä vaan kipuilee ja repii alamahaa mutta ei kai liikkeet niin nopsaan tunnukaan kun ensimmäistä odottaa.

Olinkin jo kaipaillut happymumia täällä kun ei "pitkään aikaan" kuulunut mitään, kiva kun viitsit tällekin puolelle välillä raapustella :) Sama tietysti kaikille muillekin, on niin mukava lueskella teidän odotuskokemuksia!


Mijau 12+4
 
Huomenet!

Omaan napaan ei mitään uutta. Liikkeitä en ole sitten tuntenutkaan sitten alku viikon...paitsi äsken tuntu yks hipasu :) Tänään vois kokeilla tolla doplerilla kuunnella josko jos löytäsin sen sydänäänet, siitä on toista viikkoa, kun viimeksi yritin ettiä enkä löytäny. Jännä juttu, kun pojasta löysin jo ennen nt-ultraa, mutt tää kaveri ei ilmeisesti mulle halua paljastua :)

Ihanaa, enää tämä ilta töitä ja sit alkas kolmen viikon kesäloma, yks viikko vjää vielä elokuulle. Menen onneks tänään aikasemmin töihin, niin pääsenkin ajoissa pois :)

Ai niin, kuinka moni aikoo ottaa syntymättömän lapsen vakuutuksen? Mielenkiinnosta kyselen, ite otan tällekin lapselle kyllä sen. Pojallekin otin ja todellakin on hyötyä ollu meille siitä kuumekouristusten ja korvatulehdusten takia.

Kolibrinkukka 13+2
 
Vakuutusta ei olla vielä mietitty, mutta todennäköisesti jää taloudellisista syistä ottamatta. :( Vanhempani lupasivat maksaa minulle vakuutuksen nyt raskauden aikana, jos jotain vaikka sattuu...

Voiko tosiaan noita liikkeitä tuntea nyt jo?! (rv 13+0) Muutaman kerran on tuntunut mahassa ihan siltä kuin kaveri siellä heittäisi kuperkeikkaa tms. Sellainen muljahduksen tapainen, millaista en muistaakseni ole koskaan aiemmin elämäni aikana tuntenut. :confused: Pari kertaa on tuntunut myös hentoinen potkun tapainen, vai kuvittelenko vain omiani? Minulla vielä kätilön mukaan on istukka etuseinämässä eli kaiken järjen mukaan ei pitäisi tuntua vielä mitään pitkään aikaan? Olen hämmentynyt, kun en edes ole mitenkään erityisesti keskittynyt tuntemusten tarkasteluun eli ovat kyllä sitten hyvin selkeitä...
 
Moi!

Täällä tunnettu varmasti liikkeitä tällä viikolla. Se oli semmoista kutitusta jonkun aikaa, joka loppui ja alkoi hetken päästä uudelleen :) nyt odotellaan kunnon potkuja alkavaksi :)

olo alkaa täällä helpottaa :) pahoinvointi enää satunnaista ja virtaa riittää siivoamiseen ja kavereiden näkemiseen. Jospa tämä jatkus mahdollisimman pitkään. Mahaa ei vielä juurikaan ole. Eikä painoakaan ole vielä tullut. Jospa se tästä :)

vakuutusta ei täällä oteta. Viime raskaudessa yritin sitä hakea, mutta minulle määrättyjen särkylääkkeiden takia sitä ei myönnetty. Ja tässä raskaudessa määrättiin selkäkipuihin panacodia jota oon syöny yhden. Joten tähänkään sitä ei edes myönnettäisi. Ihan perus henkivakuutus sit kun lapsi syntynyt. Niin hyvä perusterveyshuolto kuitenkin että saa hoitoa jos on tarvis :) eihän sitä ikinä tiedä mitä tapahtuu mut olemme miehen kanssa perusterveitä, joten luotan siihen et lapsikin olis suht terve eikä mitään ylläri sairauksia tulis. Eka neiti reilu 9kk eikä mitään flunssaa kummempaa ollut. Pidetään peukkuja ettei myös tulisikaan. :)

Kusma ja Robin 15+0 POKS!
 
Eilen käyty ultrassa ja kaikki hyvin :) Siellä se pikkuinen rauhallisesti köllötteli. Tuli jotenkin vahva tunne että se olisi poika. Olin ihan varma et ultraavat sisäkautta kuten esikoisestakin mutta tällä kertaa ultrattiinkin mahan päältä. Ja ultraaja näytti sitten vielä parempaa kuvaa ja voi että miten selkeesti kaikki näkyi :)

Liikkeistä oli puhetta. Esikoisesta tunsin ensimmäiset liikkeet rv16. Nyt on pari kertaa tuntunut sellaista pientä kutitusta mutta en oikein usko että vauva siellä vielä kutittelee :)

Olot on nyt onneks aika hyvät. Ruoka maistuu vähän liianki hyvin :D Nyt on kyllä alkanu tulee aivan jäätäviä repäisy kipuja, auts!

Ja sitten sais päivittää NL 16.7, RU 11.9 ja ikääkin on tullut jo lisää eli 25.

Naspu 11+4
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pikkutähtönen2014
Moikka pitkästä aikaa! :) Lukemassa tulee käytyä säännöllisesti, mutta kirjoittaminen tahtoo jäädä..

Eilen oli np-ultra, ja kaikki oli hyvin! :) Turvotusta oli 1,3mm, ja vauva oli neljä päivää isompi. La pysyi kuitenkin samana. Mulla on aika vahva poikaolo, ja kolmesti olen nähnyt poikauntakin. Saas nähä! Esikoisesta oli alusta saakka tosi vahva tyttöolo, ja tyttöhän sieltä tuli! :) Rakenneultrassapa se sitten selviää. Se on 5.9

Vakuutus otetaan ihan ehdotomasti! Meidän terveyskeskus on Suomea ymmärtämättömien Virolaislääkäreiden ansiosta ihan ala-arvoinen paikka, jossa ei osata hoitaa edes perus flunssaa! Joten mieluummin käytetään yksityisellä, kuten esikoistakin. Hänellä ei onneksi ole ollut mitään flunssia kummempaa paria korvatulehdusta lukuunottamatta.

Liikkeitä en ole vielä tuntenut, mutta uskoisin ettei siihen enää kauaa mene. Esikoisesta tunsin liikkeet rv13, ja mahan päältä ne tuntui rv16 tai 18. Kohta sitä jo kirotaan, kuin kipeesti ne monottaa kylkiluihin! :D

Pätkis 11+2
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkutähtönen2014
Pikaiset päivitykset täältä Tampereelta :wave:

Heti alkuun ultrakuulumisia: Ultrassa siis käyty, ja siellä oli kaikki hyvin! Pikkuinen vastasi viikkoja erittäin hyvin. Ultran mukaan laskettu aika olisi 19.1, kun menkkojen mukaan se olisi 18.1 :) Laskettua aikaa ei lähdetty vaihtamaan, mutta katson mieluummin ultran mukaan viikkoja. NP oli 1.4 ja riskiluku 1:2500. Seuraava ultra-aikakin saatiin jo. Sitä odotellessa...

Mulla on ollut jo pitkään poikaolo, ja tunne vaan voimistuu päivä päivältä! Sen voisi tuonne etusivulle myös lisätä ;)

Eli mulle voisi päivittää poikaolon, LA 19.1 ja rakenneultra 3.9. :)

Vauvavakuutuksista on ollut puhetta. Me ei taideta tälläkään kertaa ottaa sitä. Ihana lisähän se olisi, mutta mutta... Hmm. Pitää varmaan nyt vielä harkita asiaa.

Liikkeistä: Nyt olen jo ihan varma, että olen tuntenut liikkeitä ainakin viikon ajan :heart: Liikkeet tuntuvat päivittäin, ja koko ajan voimistuen!!! Aika hurja juttu, kun viikkoja kuitenkin näin vähän :) Tuntuu, kuin masussa tippuisi pieni vesitippa, joka jättäisi jälkeensä hyvin pienet, juuri ja juuri havaittavissa olevat väreet. Pikkuinen aktivoituu aina iltaisin :heart:

(.) Pahoinvointi on edelleen aika rajua. Välissä on jo hyviäkin hetkiä, mutta sitten kun se pahoinvointiaalto tulee, niin menee 15-30min pelkästään hengitellessä ja yrjöä pidätellessä. Huh huh...
Tämänpäiväinen ultra onneksi piristi mieltä! Oli sanoinkuvaamattoman ihanaa nähdä pikkuinen!!! Oi onnea :heart:

H & Pikkutähtönen2014 11+5
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä