Tammikuun 2014 vauvat

Hei!
En ainakaan löytänyt tällaista odottajien ketjua, eli itse odotan esikoista, alustavasti laskettuaika sattuisi Tammikuulle 2014. Nyt 6+1 :) Itse olen 26v. Olisi kiva jutella muiden samaan aikaan odottavien kanssa raskauden etenemisestä ja eri kokemuksista raskausaikana, aina siihen h-hetkeen saakka :)
 
Hei!

Täällä ootellaan kans esikoista Tammikuulle 2014 :) <3 Jännät on paikat ja kaikki ihan uutta. Täällä ollaan laskureiden mukaan 5+4 mutta tarkempi aika selviää ensimmäisessä ultrassa 12.6 :) Ikää minulta löytyy 21v.
 
Ilmoittaudun mukaan! Täällä viikkoja 7+0 ja tänään ultrassa kuului syke ja pituutta 9mm. Onko teillä millasia oireita? Mulla armoton väsymys iltasin, tissit kovat ja ajoittain arat. Nyt viime päivinä on alkanut etoa pitkin päivää.
 
Kiva kun löytyy lisää porukkaa! :) Mulla on ennen plussaamista tähän päivään saakka ollu rinnat todella arat ja kovat sekä vessassa saa ravata vähäväliä, muita oireita mulla ei ookkaan ollu. Hajuaisti on kyllä tosi tarkka ;)
 
Tänään 6+3. Oon pian 29v ja kolmas lapsi. Ensimmäisen sain jo nuorena, eli lapset nyt 10v ja 9kk. Eka neuvola 14.6. Laskettu aika sattuu 13.-14.1 :)
Mulla on ollu aika turvotusta mahan alueella ja nippailee/nipistää aika usein :/ Aikaisemmin ei tätä ole ollut. Toivotaan että pysyy matkassa. Päivisin on alkanu olemaan aika väsynyt ja nuutunut olo. Ruoka maistuu enemmän ku paremmin, tunnen olevani jätemylly:D Pitäs harkiten sitä ruokaa suuhun laittaa mutta tuntuu että ei mahda itse asialle mitään :D
 
heippa hei :) voisin kans liittyä tähän, mulla olisi 8+5 kasassa jaa laskettu aika olisi 2.1.2014 :) aika jännää! itse olen 26v ja truusta!
oisko joku muukin turusta?ois nii kivaa jos joku muukin olisi samassa tilanteessa, olis kivaa jakaa ajatuksia jne :)
 
Heippa!
Täällä kanssa eilen ja tänä aamuna näyttänyt plussaa laskureiden mukaan laskettu aika 19.1.14 raskaus tuli niin puskan takaa taustana mulla lapsettomuus hoitoja joista syntynyt 3 lasta ja 4vkoa sitten ylipainon takia tehty vatsalaukun ohitus leikkaus menkat aina ollu sekasin tullut tai jättänyt tulematta tää viikko ollut niin etova olo että eilen ajattelin tehdä testin siinä mielessä ettei kuiteskaa ole mutta plussaa tuli heti ja yö valvottu kun elämäni ensimmäisen kerran olen tullut raskaaksi ihan spontaanisti.olen helsingistä ja 36.v.
 
Heipähei, mammat!
Onneksi olkoon kaikille kanssaodottajille!
Täällä odotellaan esikoisvauvaa, laskettu aika on 14.1. Tällä hetkellä rv 8+2.

Ensimmäinen ultra on jo käyty, sillä minulla epäiltiin keskenmenoa rv 7, nyt kuitenkin syke näkyi ja masuasukilla kaikki on hyvin. :)

Minulla on endometrioosi, mikä on vaikeuttanut raskaaksi tulemistani, vauvaa on yritetty jo 3 vuotta, nyt vasta sitten tärppäsi. Täytenä yllätyksenä, tietenkin. :)
Vihdoinkin tuntuu, että ehkä minua ei oltukaan tuomittu lapsettomaksi, kun tämä nyt sitten vihdoin onnistui...
 
  • Tykkää
Reactions: t3ija
Jokka- oliko ultrassa kaikki ok :)?

Täällä 9+4 ja huono oloisuuden huippu :( Ei okseta mut on vaan huono olo. Salin jälkeen alkoi tuntuu et pyörtyy ja eiku jotai evästä naamariin hakemaan VAIKKA oli proteiinit mukana niin ei auttanut. Sit on maha ollu sekaisin jo toista päivää. Not nice....
 
Täällä esikoista odottava 31 vuotias. Vointi on ollut hyvä, mitä nyt sitä jäätävää väsymystä alkuraskaudessa. Nyt olen lomalla ja saa nukkua aamuisin pitkään :) Kaikki on uutta ja ihmeellistä. Rv 13+4
 

Yhteistyössä