*Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

toive81 itse olen pitänyt jotenki itsestään selvyytenä asiaa että sitten on molemmat kotona eli kun äitiysloma alkaa niin otan lapsen pois hoidosta. Ja kieltämättä olen kyllä aina ihmetellyt miksi äiti laittaa lapsensa hoitoon jos toinen on kotona tai laittaa kaikki hoitoon vaikka on kotona???.... mutta nyt hieman mielenkiinto heräsi siihen että parikertaa viikossa oli hoidossa. Enhän minä varmaan alkuunsa jaksa tarjota puuhaa ja pihalla oloa jos vauva kovin yöllä valvottaa. Miten asia vaikuttaa tukiisi ja paljonko maksaa kuukaudessa?

Itse olen muutenki pihalla näistä maksuista. Tulen saamaan vaavista äitiyspäivärahaa joka ihan hyvä sillä menee palkan mukaan, mutta saanko vanhemmasta mitään? tyttöni täyttää kolme maaliskuussa?

Liikkeet ovat IHANIA :heart: :heart: Niitä on alkanut tuntua nyt joka päivä.

Täälä rakenne ultra on ens viikon ke :heart: harmi kun mieheni ei pääse mukaan :'( täytyy katsoa sit et kenet otan mukaan...

memmu ja valtsu 19+1 :heart: ( voi olla et meni väärinki, ei enään pysy peräs :D )
 
POKS 19+0 ja neuvolaan suuntaan jahka äidin haen kyytiin ja vien hänet samalla lääkäriin, soittoaika on vasta 12-13 joten käyn paikan päällä kysäseen mitä tehdään, juu kipeitä on, koko alamasuaa juilii ja se kovettuu täysin, lepo auttaa pikkuhiljaa, mutta aamulla ei tarttenu ku nousta ylös niin supistaa alkoi, ens viikolla alkais se esikoulurumbakin :/ No jospa sitä jotain keksittäis ja todellakin toivon et vauva pysyy viel matkassa ainakin sen 10 viikkoa, jopa sen 20 viikkoa :xmas:

Huolestunut Mutzilla ja tirriäinen 19+0 :heart: :heart:
 
Elmi Malmilla asutaa nyt juu, onneks pääsee pois. Tää on iha kauhee paikka ja meiä alakerrassa on juoppoja! Asunto sinällää on ihana ja iso, jos vaan olis se 1 huone enemmän, kaksio siis. Helsingin kaupungilta haettiin ja 2 viikkoa meni ni tuli että saadaa asunto, kannattaa olla raskaana. :D Paloheinän rajalle nyt muutetaan. Se on rauhallista seutua kuulemma. Juu ja naisteklinikalle menin automaattisesti, ku mulla on epilepsia ni ne laitto mut sinne, ei ees kysyny missä haluisin.. mut en olis halunnu kyllä kättärille vaikka lähempänä. Ja nytki siis naisteklinikalle. No sulla tulee kummastaki nyt sitte kokemusta!! :p

Tänää pääsin neuvolassa käymää! :)

Sydämen syke oli ihana, +144 ja painoa tullu 3,5kg... ups. Meiä vaaka on varmaa rikki ky näyttää vähemmä ehkä n. 1kg verra. :D

icefairy&Linnun Lyy 17+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
POKS 19+0 ja neuvolaan suuntaan jahka äidin haen kyytiin ja vien hänet samalla lääkäriin, soittoaika on vasta 12-13 joten käyn paikan päällä kysäseen mitä tehdään, juu kipeitä on, koko alamasuaa juilii ja se kovettuu täysin, lepo auttaa pikkuhiljaa, mutta aamulla ei tarttenu ku nousta ylös niin supistaa alkoi, ens viikolla alkais se esikoulurumbakin :/ No jospa sitä jotain keksittäis ja todellakin toivon et vauva pysyy viel matkassa ainakin sen 10 viikkoa, jopa sen 20 viikkoa :xmas:

Huolestunut Mutzilla ja tirriäinen 19+0 :heart: :heart:
Hyvä kun hakeudut neukkulaan...toivottavasti myös ultraavat ja lääkäri tekee sisätutkimuksen...nyt minäkin rupesin huolestumaan :( Tulehan sitten kertomaan kuulumisia :heart:

Pt ja Kille 18+3

 
Alkuperäinen kirjoittaja icefairy:
Elmi Malmilla asutaa nyt juu, onneks pääsee pois. Tää on iha kauhee paikka ja meiä alakerrassa on juoppoja! Asunto sinällää on ihana ja iso, jos vaan olis se 1 huone enemmän, kaksio siis. Helsingin kaupungilta haettiin ja 2 viikkoa meni ni tuli että saadaa asunto, kannattaa olla raskaana. :D Paloheinän rajalle nyt muutetaan. Se on rauhallista seutua kuulemma. Juu ja naisteklinikalle menin automaattisesti, ku mulla on epilepsia ni ne laitto mut sinne, ei ees kysyny missä haluisin.. mut en olis halunnu kyllä kättärille vaikka lähempänä. Ja nytki siis naisteklinikalle. No sulla tulee kummastaki nyt sitte kokemusta!! :p

Tänää pääsin neuvolassa käymää! :)

Sydämen syke oli ihana, +144 ja painoa tullu 3,5kg... ups. Meiä vaaka on varmaa rikki ky näyttää vähemmä ehkä n. 1kg verra. :D

icefairy&Linnun Lyy 17+4

Mä olen aikoinaan asunut malmilla useamman vuoden ja silloin se ei ollut vielä ns. lähiö...ilmeisesti pahentunut viime näkemältä... :ashamed:
Paloheinä varmasti paljon rauhallisempaa seutua tällä hetkellä kuin tuo malmi.Onnittelut uudesta kodista =)
 
Siis äkkiä mennee päivät! nyt jo taas kohta poksuu :eek: ja sunnuntaina neitin synttärit :)
Käytiin eilen kaupassa ja muumi tarvikkeet neitille tietenki hankittiin :D Pittäähän se olla :)

Veljen poika on taas kiukkupäällä vaihteeksi :/ eihän se mukavaa ole ko pittää niin varhain herätä hoitoon :( toivottavasti saan nuo lapset nukkumaan! kun toinen huutaa nii toinenki alottaa :D ketjureaktio!

NullPoints joo nuo vanhat pyyhkeet hyvä idea! :)

joka päivä olen kyllä niin onnellinen siitäki että tämä palsta on olemassa :) ihanku olis täälä tämmösiä virtuaalikavereita paljon ! :p
Mutzillalle tsemppiä! toivotaan että kaikki on hyvin! Mun supistelut on lakannu viikko sitte..
Kutinaakaan ei ole.. vain tätä älytöntä valkovuotoa!!!

Nyt palaan ruuan laittoon..
15+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkutoive:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
POKS 19+0 ja neuvolaan suuntaan jahka äidin haen kyytiin ja vien hänet samalla lääkäriin, soittoaika on vasta 12-13 joten käyn paikan päällä kysäseen mitä tehdään, juu kipeitä on, koko alamasuaa juilii ja se kovettuu täysin, lepo auttaa pikkuhiljaa, mutta aamulla ei tarttenu ku nousta ylös niin supistaa alkoi, ens viikolla alkais se esikoulurumbakin :/ No jospa sitä jotain keksittäis ja todellakin toivon et vauva pysyy viel matkassa ainakin sen 10 viikkoa, jopa sen 20 viikkoa :xmas:

Huolestunut Mutzilla ja tirriäinen 19+0 :heart: :heart:
Hyvä kun hakeudut neukkulaan...toivottavasti myös ultraavat ja lääkäri tekee sisätutkimuksen...nyt minäkin rupesin huolestumaan :( Tulehan sitten kertomaan kuulumisia :heart:

Pt ja Kille 18+3
Juu kävästiin neuvolassa, kukaan ei siellä voinut ottaa näytteitä, ensiapuun käskivät hakemaan lääkriaikaa, siellä otetaan, no sain kuitenkin väkisin itseni lääkärille (ei meinannu päikyn ukko antaa, sanoi et etkös sie voi mennä tuonne näytteenottoon, juu ei ne siellä taida ottaa alapäänäytteitä :kieh: ) ja otti kokeet ja kokeili kohdunsuun ja sanoi ettei ole hälyttävää tapahtunut siellä, ihan hyvä kuulemma oli (eli mitä lie tarkoitti) ja sanoi et jos menee vielä enemmän kipeiksi ne supparit niin päivystykseen yhteyttä ja sit tarvittaessa kysiin...

ota tässä ny selvää, kun kävin siis sillä meidän neukkulääkärillä kuitenkin, niin sanoi kun ei täällä ole sitä ultraa (olin siis tk:n puolella) niin ois silläkin voitu kattoa

Joten tässä koitetaan olla rauhallisesti mikä ei tosin onnistu oikeen hyvin kun pojallakin tuo märkärupi niin pyykkiä, lääkehuoltoo ja puhistusta riittää :|


ja näytteistä tulee vasta ensi viikolla tulokset, sanoi kyl lääkärikin et vaikee sanoo mitä on, koska ei ole ainakaan normaalia hiivaa kun ei ole sellaista hajua eikä kokkareista vuotoa

Mutzilla ja tirriäinen 19+0
 
Lumikuningatar:Ahaa, no nythän asianlaidan muistinkin :)

Memmu86:Me maksetaan hoito ns omasta pussista kun esikoisen mamma hoitaa ja ei siksi saada tukea tai niin ymmärsin kun hän ei kerran ole "virallinen perhepäivähoitaja" vaan omasta halusta tahtoo hoitaa lapsenlapsiaan. Jos mulla ei olisi töihin paluu ajankohtainen vaan jäisin kotiin (mutta rahatilanne ei anna nyt myöden) niin uuden vauvan synnyttyä esikoinen ilman muuta olisi jäänyt kotiin. Hän nyt kuitenkin aloittaa nyt hoidossa, vaikkakin tutussa paikassa, niin siinä on jo paljon hälle muutosta (ikää 1v7kk) ja siellä muodostuu oma rytmi. Ja uusi vauva tulee joka tapauksessa olemaan hälle iso juttu niin todettiin olevan ihan hyvä tytölle saada jatkaa edes osin hoidossa ja varsinkin sen aktiviteetin takia mitä en välttämättä itse heti pysty hälle tarjoamaan. Mutta äippälomalla tyttö tulee olemaan enimmäkseen kotona ja käy välillä "vierailevana" tähtenä mamman luona puolikkaita päivä ehkä kerran, kaksi viikossa :D Ja on sitten kotona kun vauva syntyy niin ehkä jopa koko ajan ainakin isyysvapaan ajan kun on kaksi vanhempaa kotona. Tunnen vielä itseni ja voimavarani, esikoinen ei ole mikään ns helppolapsi vaan erittäin tempperamenttinen ja vaatii paljon puuhaa, olen jo nyt aika puhki välillä vaikka ihanaa tämä on! Mutta tiedostan toki sen ettei kaikilla ole mahdollisuuksia pitää toista hoidossa TAI halua, varmasti jokainen tietää miten parhaaksi tekee omalle rakkaalleen :heart: Tämä ratkaisu tuntuu ainakin nyt hyvältä, harmittaa vaan kun miehen sisko "piilo syyllistää" koko ajan, vaikka hänenkin lapset hoitoon tulee ja itse töissä. Hänen mielestään mun ei vaan kuuluisi saada yhtään "armoa" vaikka itse ei jaksanutkaan kotona kahden pienen kanssa... |O Hui, sori mikä romaani :D

Mutzilla:Voi kurjuus, nyt vaan vauvalle tehokas liima ja sinä koitat levätä niin paljon kuin vain pystyt!!! Tulehan kertomaan mitä siellä sanottiin! :wave:

ON:Sintti liikkui eilen oikein ahkeraan, ihanaa! Mutta huomaa kyllä kaverin olevan vielä pieni kun on tuurin kauppaa kun ne tuntee, saa aika paikallaan olla :)

Toive81 ja Sintti 16+1
 
Heippa ja terkkuja neuvolasta!

Hb oli edelleen hyvä, 132.Painoa on nyt sitten 6 kiloa lähtöpainoon, mutta täti lohdutti, että asiasta ei kannata itseään syyllistää.Kavereita kun on kolme, ja kiivas kasvukausi meneillään.
Mittasi sen sf-mitankin.Ja ta-daa: 23 cm.Kattelkaapa huviksenne neuvolakortin taulukosta mitä viikkoja vastaa :LOL: Että ei ihme, vaikka painoa on jo tulluki.Olin esikoiselta tämän kokoinen rv 22-23 kun kävin rakenneultrassa.Alkaa oikeasti olemaan loppuraskauden vaivoja, närästää, mihinkään ei taivu, lonkat naksuu...ja yöt.Rennie-vessa-huono asento-lonkkaa särkee-rallia.Ai lav it.
Kaikkien kolmen syke kuului ja anturin monotus oli ankaraa :heart: Kaikki kunnossa siis.En s viikolla sitte taas ä-polille ultraan.

Kestoista Aikomus oli esikon kanssa kestoilla, mutta poika syntyi yli kolme vkoa etuajassa ja suoraan vessa/kylppäriremontin keskelle.Siinä ei vettä keitellessä tullu mieleen enää kestovaipat.Ja nyt taas en edes harkitse moista.Laitoin silloin hankitut kestot eteenpäin hyvillä mielin.

Hoito Esikoinen aloitti juuri pph-paikassa, ja siellä jatkaa.Katsotaan missä vaiheessa, mutta haluaisin muuttaa hoitosopimusta niin että hoitopäiviä olisi vain esim.kolme viikossa tai muuten päivä olisi lyhyempi.Jos joku tämän takia pitää minua huonona äitinä, saa tulla sen sanomaan päin naamaa, ja sen jälkeen kokeilemaan arkea 3 vauvan ja vähän yli 2-vuotiaan kanssa.Minä menen siksi aikaa vaikka hotelliin nukkumaan.

Asunto Me katsellaan isompaa taloa.Omaa tulee arvioimaan muutama välittäjä viikonloppuna.Haikeana tästä luovutaan, mutta tila ei riitä 6 hengelle.

Suppareista kärsiville tsemppiä, toivotaan että helpottaa.

savara & trio 17+2
 
nyt vaan omaa napaa..

Eilen illalla ku tulin töistä kotiin ja kävin suihkussa ni järkytyin todella paljon. Mun nilkkat oli heti ku norsulla, ihan järkyttävän turvonneet... Mieski kysy et onko toi ihan normaalia, olin vaan et "kai se on.. kyllä tuolla kaksplussassa ainaki moni sanonu että turvottaa, mut en mä sit tarkkaan tiiä mistä niitä turvottaa".. No siinä sit ku sohvalla makoilin niin turvotus vähän laski ja aamulla näytti jo suhteellisen normaalilta.. nyt taas toinen saman näkönen ku eilen..
Onko ihan normaalia.. mistään muualta en ole ainakaan havainnut olevan turvoksissa ja nilkoistakin lähinnä toinen jalka.. tai molemmissa mut toinen huomattavasti enemmän..

Sparkle ja viuhti 17+4
 
savara: teillä tosiaan varmaan kiirettä riittää.... mites tuo lepo, onko sanottu missä vaiheessa pistävät lepäämään? vanha lapsettomuushoitokaveri joutui joskus 28 ja vauvat syntyi 32. Eli ette taida ennen syntymää ehtiä muuttamaan?

sparkle: mulla oli kanssa jalat viikonloppuna aivan hirveet, sukat teki rajat jne... olin ehkä hieman suolaisempaa ruokaakin syönyt. Ei muuta kuin juomaan nestettä tarpeeksi, ananas on myös hyvää. Nostin itsekin jalat ylös kun vaivasi. Nyt ok. Kunhan viilenee, ostan tukisukat :)

vappupommi 19+1
 
:( nyt melkein itkettää, ainakin tosi paljon harmittaa. Kaveri tuli pienten lastensa kanssa käymään, ja siinä kun istuttiin pöytään päiväruokaa syömään, niin kysyin, että mitä rupia tällä lapsella on käsissä(on atoopikko ja ajattelin, että ehkä liittyy siihen). No tää kaveri sitten sanoi, ettei toi oo sitä tavallista ihottumaa vaan märkärupea!!!! Mä en voinut uskoa korviani. Tää juttuhan alkoi siitä, kun vein lapsemme viime viikolla hoitoon sinne, kun tällä äidillä oli aikaa. No olin tullut asioiltani ja jo melkein lähdössä kotiin, kun selvisi, että heidän lapsillaan oli mäkärupea... Mä olin, että kiva kiitti kun ilmoitit. En siis sanonut mitään ääneen, koska oli lähes poissa tolaltani. No tänä aamuna kaveri sitten soitti, että voivatko he tulla kylään. Sanoin, että jos ei haittaa, että meidän kuopus on tosi räkäinen, niin saa tulla. Ei kuulemma haitannut, koska heidänkin lapsensa oli. No, kun olivat tulleet, selvisi, että heillä edelleenkin oli märkärupea. Mun mielestä sen ois voinut mainita mieluummin kuin sen nuhan :/ No tää kipeä lapsihan sitten nuoli ja lähmi kaikki lelut ja paikat. Mä en vaan saanut taaskaan sanottua, että ois voinut sanoa, että ovat kipeitä ja mieluummin hoitaa lapsensa kuntoon ennen kuin lähtevät kyläilemään.
Kun olivat lähteneet pesin kaikki pinnat ja lattiat ja vaihdoin pyyhkeet yms. ja lelut heitin pesuun.

Kyllä ärsytti. Ehkä eniten se, etten kysynyt, "ootteko jo kunnossa?". Jotenkin oletin, että ois kertonut...

Tää on varmasti ihan turhanpäiväistä valitusta, mutta pakko purkautua jollekin :'(

MamiM ja MuruM15+3
 
vappupommi Joo, ei varmaan ehditä vaihtaa ennen, mutta kyllä vauvojen kanssa mahdutaan vielä vanhaankin jonkun aikaa.Eihän ne pikkuset paljon tilaa vie :) Ja eihän sitä tiedä, miten tuon vanhan saa kaupaksi..
Saikulle joudun varmaan jo rv22-->, mutta tietysti oman voinnin mukaan.Vaikka oon istumatyössä, alkaa tämä jo nyt olemaan aika tuskastuttavaa.Vaikka muuten voinkin oikein hyvin.Toivottavasti ihan vuodelepoon laittavat vasta niin myöhään kuin mahdollista, jos on pakko.
turvotus Tässä istumatyössä ainakin jalat on nyt illalla turvoksissa, ja nivusia särkee.Kuvittelisin, että seisomatyössä kans jalat on kovilla.Joudun varmaan itsekin kaivamaan tuki/lentosukat jo pian kaapin perukoilta.

savara 17+2
 
Mamimansikka: voi ei! :'( mä tiedän miten inhottava ja sitkeä se on ja itse koitan välttää lapsiperheisiin menoa viimeiseen saakka sen takia, meillä alkoi siis vapun aikaan tää ja nyt on meidän pojassa, pieniä aikoja väliä ettei ole, mut sit aina jollain ilmaantuu, siis meidän tai siskon perheessä :kieh: todella ajattematon kyllä se kaverisi |O :hug:
 
Päivitän teidän iloksenne raskauden pieniä iloja. :D

Mielialavaihtelut. Soneran asiakaspalvelun jonotustiluliita kuunnellessa päästelin höyryjä merimiesten tapaan. Puoli tuntia. :kieh: Ja sitten kun kiroilun päätteeksi joku vastasi, pillahdin itkuun. Sitten nauratti ja selitin hihitellen että "anteeksi kovasti, raskaushormonit" ja täti langan toisessa päässä repesi ja sanoi itsekin palanneensa vasta äippälomalta, että muistaa kyllä hyvin tämänkin vaiheen. :LOL: Sitten hoidettiin se varsinainen asiakaspalvelua vaativa laskutussekaannus ja jatkoin päivää vähän kevyemmin mielin.

Pahoinvointi. Lähdin Prismaan ruokaostoksille pienen kuvotuksen kanssa, ja ajattelin selviäväni reissusta. Selvisinkin. :D Kassalle asti. Ostokset jäi tasan siihen paikkaan ja aamupalan kävin luovuttamassa posliiniastialle. Pesin kädet ja naaman, ja palasin kassalle maksamaan ostokset.

Että raskauden ihanuutta ja odottavan naisen hehkeyttä kohtalotoverit! :D :D
 
Mamimansikka :kieh: olipas ajattelematonta!!! Itse ainakin pitäisin omat lapseni kotona, jos kipeenä ovat, tai ainakin mainitsisin, että nyt on tarttuvaatautia ilmassa.. Itseänikin ärsyttäisi moinen... Ei sitä kukaan lastansa ehdointahdoin kipeäksi halua... Ja täällä saa purkautua :xmas:

savara Voi vitsit, on tuo kolmosten odottaminen varmaan jännitystä täynnä :) Ei pysty edes kuvittelemaan. Paljon jaksamista ja voimia :heart: Toivottavasti menee loppuun asti hyvin :heart: Täällä myös hieman kiinnostuneita mahasta ;)

turvotus Itse en ole vielä huomannut.. vaikka istumatyössä olenkin, ehkä se sieltä vielä rantautuu tännekkin :p

Mutzilla Mites siellä jaksellaan? Itse olin ainakin ihan huolesta soikeena, kun mulla tuli niit suppareita niillä kamalilla hellekeleillä. :hug:

(.) Hitsivie, nyt menee kyllä elämä niin jänskäksi.. Laitettiin asunto eilen myyntiin, tai siis täytettiin paperit, viimeistään maanantaina menee nettiin ja sitten seur. su on ensimmäinen näyttö.. Oltais eilen tehty ehdollinen tarjous yhdestä asunnosta, mutta ei ottanut välittäjä vastaan..?? Mennäänkin siis tänään nyt kysymään asiasta uudestaan :p Siis nykyinen asunto on avomieheni omistama, ja sitten seuraava asunto omistetaan yhdessä, Ensimmäinen oma-asunto :heart: On tää vaan niin jännää ja uutta jajajajaja :LOL: Hyvänen aika, tänäänhän poksutaankin :LOL: Nyt se aika vasta juokseekin, kun tässä on enää kaksi viikkoa töitä jäljellä, sitten 2viikon lomamatka ´ja sitten työttömyys alkaa ja äityiloma sen jälkeen.. Ja ehkä ennen lomatkaa vielä muuttokin.. Eipä tule ainakaan tylsää ;)

piupula ja leevi 19+0 *POksPoKS*
 
savara: :Tahtoo nähdä kans sun masun :) Otat sellasen kuvan missä ei naamaa näy ja lataat Aijaa.com:ssa. Harvemmin sitä saa nähdä triomasua :D

Piupula:Jänniä aikoja siellä :) Muistan elävästi kun mieheni kanssa lähdettiin talokaupoille :) Sitä ennen asuttiin vuokralla useammassa eri asunnossa ja oli suuri juttu hommata jotain yhdessä :) Ja onnea poksuista, siellä mennäänkin jo pitkällä!

Toive81 ja Sintti 16+2
 
toive Kiitoksia :heart: Miehellehän tää on jo tuttua hommaa, mutta mää oon ihan jännityksissäni ja pistoksissani täällä, ei yhtään auta nää raskaushormonit :LOL: :LOL: oon alkanu jännittää ihan hulluna tän raskauden myötä kaikkee :LOL: Kyllä se aika vaan kulu, vaikka epätoivoselta se aluksi tuntu mahaa kasvattaa ;)

piupula ja leevi 19+0
 
En ole pitkään aikaan ole jaksanut käydä edes lukemassa teidän juttuja :ashamed: Tulin vain purkautumaan vaihteeksi...
Kerroinkin ajat sitten meidän tilanteista ja ei se vieläkään helpota :'( :'( Joku on tehnyt meistä ilmoituksen lastensuojeluun pienen lapsen itkuisuudesta ja nyt mun pitää mennä ex ukon kaa tilannetta sinne selvittämään...ompa vaikea arvata kuka sen ilmoituksen on tehnyt...naapuri tietysti ( se josta kirjoitin aiemmin) mä en ole nukkunut moneen yöhön...itken vaan!!! Tässä vielä pitäs nauttia vauvoista ja odotuksesta...Paskat! Me ollaan suunniteltu, kuhan siellä käävään niin tehhään heistä kotirauhanhäirinnästä ilmoitus ja kunnian loukkauksesta...Onneksi pian on muutto ja päästään eroon paskoista ihmisistä... mut pelottaa että ne vie multa tytöt tai määräävät ne jonnekkin muualle...tunnen itseni epäonnistuneeksi äidiksi...vaikka ei mitään olla tehty. :'(

Nyt lähen tekemään ruokaa lapsilaumalle joka mulla viel on!!
 

Yhteistyössä