*Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

Alkuperäinen kirjoittaja emmin:
parisuhdejuttuja: ihan kaikille ei olla kerrottu raskaudesta, kuten ex miehelleni. Siitä se härdelli vasta alkaakin. Nykyisen miesystäväni kanssa ollaan yhdessä oltu viitisen kuukautta ja ollaan niin tuoreita kaikessa parisuhderintamalla ja nyt sitten viel laps tulossa. kellää kokemuksii vastaavasta???quote]

Joo ainakin mulla ja Kreecherillä on kokemusta tällaisesta pikaisesta toiminnasta. Edellinen mies muutti pois syyskuussa 2009, uuden tapasin marraskuussa ja nyt vauva tulossa ja yhdessä ollaan asuttu uuden miehen kanssa ekoista treffeistä lähtien :D

MamaDeDos 11+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jeccika:
onko 1.9 niskaturvotus vielä normaali? luulin että 1.5 ja alaspäin on normaali :eek: vai onko eri paikkakunnilla erilaiset ne viitearvot..
alle 2,5 ainakin on normaali, saattoi olla että jopa alle 3,0. En tiedä onko viikoilla jotain vaikutusta.


Alavatsaa ajoittain nippailee/kipuilee.... eiköhän se kohtu siellä kasva...vähän inhottavalta tuntuu, mut on niin satunnaista etten osaa olla huolissaan.

vappupommi 14+5
 
Mulle sanottiin alle 3.

mä oon Helsigistä ja viimeistään sit äippälomilla alkaa kaipailemaan seuraa..

sain doplerin ja pienen etsimisen jälkeen löysin äänet hieman navan alta? eikö ne pitäisi olla vielä melko alhaalla? alhaalta löysin vaan oman sykkeen..

ja kuva vielä masusta..



hippu10 ja pieni 14+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmin:
Spatz:
Voimia siulle, ja vihaks pistää tässäkin osotteessa tuo miten siuta on kohdeltu. Harmi kun en enää asu siellä, vaan muutin tänne Itä-Suomeen muuten ehdottomasti kahviteltaisiin!

parisuhdejuttuja: ihan kaikille ei olla kerrottu raskaudesta, kuten ex miehelleni. Siitä se härdelli vasta alkaakin. Nykyisen miesystäväni kanssa ollaan yhdessä oltu viitisen kuukautta ja ollaan niin tuoreita kaikessa parisuhderintamalla ja nyt sitten viel laps tulossa. kellää kokemuksii vastaavasta???

(.) ultra takana, kaikki kunnossa. Vastaa viikkoja ja istukka hyvässä paikassa. Niskaturvotus 1.9, eli normaali.
:heart:

hellettä pitää ja sais jo loppuu :(


Kun tuo nyt 10kk likka sai alkunsa oltiin miehen kanssa tunnettu/seurusteltu vasta 8kk ja hyvin on mennyt :heart:

Pt ja Kille 14+1 :heart:

 
Heissan mammat B) B)

Neukkula takana:

verenpaine 127/68
Paino 114.6 kg (viimeksi 114.2kg)
pissa puhdas
sydänäänet 140
hemppa 133

Eli kaikki mallikkaasti, paitsi tietysti tuo paino saisi olla 30kg vähemmän, mutta eipä
sitä ollut tullutkaan viidessä viikossa kuin 400g ;)

Veriseerumiseulontanäytteen tulos oli normaali, tuli tänään postissa.



Mulla jo aika iso tuo pötsi...jotenkin kuitenkin vaikka on ylipainoa, niin tuo vatta on kova, ei mitään hyllynlyllyä tms...odotanhan kuitenkin jo kuudetta lastani.
Ja taustalla näkyy tuo meitin 10 kk tytsy myös...ihan sattumalta :D

Spatz voimia kovasti ja tosiaan, niinkuin joku kirjoittikin tuollaiset idiootit kannattaa jätää ihan omaan arvoonsa :$

Tapaamisesta oli puhetta. Minä olen halukas tapaamisiin, jos joku jaksaa sellaisia järkätä =) Me asutaan hyvinkään maalaiskunnassa.

Rakenneultra oli muistaakseni 25.8

Pt ja Kille 14+1 :heart:
 


Parisuhteista sisko tuli raskaaksi seurusteltuaan silloisen miehensä kanssa 2kk. Suhde loppui yli 4v jälkeen siihen että se mies petti siskoa sen hyvän ystävän kanssa. Omaa kokemusta nopeasta toiminnasta on sen verran
että ku oli pieni erotilanne miehen kanssa alkuvuodesta ja sit kuitenki päätimme jatkaa yli 12vuoden suhdetta niin
meni muutama kuukausi kun tämä pikkuinen ilmoitti tulostaan. Mutta siis tää on vähän eri tilanne kuin se että
mies ois ns.uusi suhde.

Neuvolakäynneistä ollu myös puhetta. Oon käyny neuvolassa 4krt ja neuvolalääkärillä 2krt ja sit tieten tuo np-ultra. Ja torstaina meen jälleen neuvolaan. Tihennetyt seurannat kun on raskaudenaikainen verenpaine kohollaan. Ennen raskautta ei mitään ongelmaa ja nyt sit lääkitys. Ultriakin äippäpolilla tulee sikiön kasvun takia useampia neuvolan mukaan.

Lemmikeistä meillä on 1koira Sharpei. Joka tykkää meidän muksuista ku hullu puurosta.

Mutta nyt kauppaan.

Ninnipo ja :heart: Masumussukka :heart: 13+3
 
Joo täällä on tosiaan tällaista nopean toiminnan meininkiä ollut. Muutin eksäni luota pois 1.7.2009 ja loppukesästä aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa. Emme asu edelleenkään yhdessä, mutta nyt tässä olisi muutto kohtapuoliin edessä.

Jos jotakuta kiinnostaa tämä meidän stoorimme noin tarkemmin, niin mulla on anonyymi blogi aiheesta www.uusionni.vuodatus.net. Nimet ovat siis tekaistuja, mutta muuten stoori on ihan päiväkirjatyyppistä.

Kreecher ja Ötys 12+0
 
ihanaa nähdä, että muiltakin löytyy jo kunnon vauvavatsoja :) minä oon joka päivä kattonu peiliä ja ihmetellyt miten tämä maha tällei toisen kohdalla kasvaakin alussa näin nopeasti! ekasta rupes vasta puolen välin aikaan näkemään vähän pyöristymistä vatsan seudulla. Nyt jo kunnon maha :) Mutta ihanaa :heart: Huomenna vaan pitäis mennä ostamaan jotain kesävaatteita, ku mitkään ei mahdu enää mahan kohdalta kiinni.

Me ollaan siis kerrottu jo kaikille läheisille. Alkoivat juhannuksena arvailemaan mahan kasvusta, niin kerrottiin. Ei osannut valehdella :)

Tosi ihana tuoksu lähtee kahdesta juuri uimassa käyneestä koirasta :LOL: Nää on näitä raskauden ihanuuksia - tuoksut :D

Mutta nyt jännittämään huomista ultrareissua.

Mistä päin itä-suomea emmin olet?
 
Mites ihmeessä saan tänne lisättyä kuvan? :D ei osaa..
Vois näyttää mun mitätöntä vattaa :D niin kade näille vauvamahoille mut kai se tästä :)

Me ollaan kans oltu vasta vuos yhressä, että ihan aluillaan tämäkin suhde mutta nuppu jo tulossa :)
Misteli ja 14+1
 
totesin muuten tolla doplerilla kuunnellessa, että kyllä ne hipaisut on liikkeitä mit tunnen, kun aina kuulu doplerista ääni kun oli tuntevinani liikettä

Misteli lataat kuva aijaa.comin kautta ja kopioit kohdasta pieni kuva osoitteen ja liität sen tänne..
 
Neuvolakäynneistä niitä on ollu yks 7+ viikolla. Lääkärineuvola oli joskus 11 viikolla ja np-ultra 11+5. Nyt on seuraava neuvola sitten reilun parin viikon päästä.

hippu10 mullaki löytyy äänet jo yllättävän korkeelta, ekoja kertoja ku kuunteli niin ihan alhaalta löyty syke.

Mitään muuta ei taas tämä minun nuppini jaksanu muistaa joten koitan keskittyä toisena päivänä paremmin. Onneksi on taas pari vapaata niin ei haittaa vaikka ois kuin lämmin.

Susanna & MyttyRyttynen 13+4 :heart:
 
Tervetuloa emmin ja sunshine25 palstailemaan :wave:

Spaz kyllä sua on koeteltu.. jaksamisia! Ansaitset parempaa joten vaikka kipeetä tekee niin päästä vain irti moisesta ex-avopuolisosta..

Tapailusta: Mä olen vantaalta ja innokas tapailemaan teitä pk-seudulla :attn:

Avokado 12+3 :heart: (ultran mukaan tosin huomenna tulis jo rv13 täyteen)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Joo täällä on tosiaan tällaista nopean toiminnan meininkiä ollut. Muutin eksäni luota pois 1.7.2009 ja loppukesästä aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa. Emme asu edelleenkään yhdessä, mutta nyt tässä olisi muutto kohtapuoliin edessä.

Jos jotakuta kiinnostaa tämä meidän stoorimme noin tarkemmin, niin mulla on anonyymi blogi aiheesta www.uusionni.vuodatus.net. Nimet ovat siis tekaistuja, mutta muuten stoori on ihan päiväkirjatyyppistä.

Kreecher ja Ötys 12+0
Täytyypä käydä jossain välissä lukaisemassa. Itse olen jonkin verran pyörinyt tuolla uusionnen keskustelupalstoilla, en tosin vähään aikaan kun tulee vietettyä enemmän aikaa tällä palstalla :)

MamaDeDos 11+6

 
Huomenia :)

oksennusrefleksistä joku ouhui tossa. Täällä samaa :) jos on joku voimakas tuoksu, niin ´refleksi ottaa vallan. Roskikset, osa kissan ruuista, viemärinhaju ( töisä yks vessa haisee ) ja tupahanhaju saa ainakin tällähetkellä aikaiseksi. :x

(.) Ei näillä helteillä voi mukkua.. Viiemyönä heräsin eka vessahätään, sitten janoon, sitten taas vessahätään ja sitten kuumuuteen :headwall: Mutta silti jotenkin virkeä olo, kun heräsi ja nyt kun töihin pääs, niin vois jatkaa taas nukkumista :LOL: Hmm.. Täällä kohtu vissiin nousee tai jotain, välillä tuntuu sellanen hölmö paine tossa alavatsalla.. vaikee kuvata :D

liikkeistä Muutaman kerran oon ollut tuntenivani liikkeitä. Ollut sellasia tosi hentoja, pieniä liikkeitä, jotka on tullut aina aika ykskaks, että melkein säikähtänyt :LOL: Voi kun tulis nopsasta lisää viikkoja ja maha alkais kasvamaan nopeammin ja liikkeet tuntumaan paremmin :heart: -malttamatonko :whistle: -

piupula ja leevi 14+5

*muoks*

pikkutoive onnea hyvistä neuvolakuulumisista :)

neulanen onnea hyvistä ultrakuulumisista :)

Ninnipo1 harmi, että verenpaineet koholla :( Toivottavasti nyt pysyy kurissa raskaudenloppuun asti :heart:
 
Nyt uskaltaudun minäkin tänne ketjuun ilmoittautumaan :)

Pikku kakkosta odotan, viikkoja on nyt kasassa 11+5 ja tähän mennessä oon kerran käyny neuvolassa ja ekassa ultrassa, seuraava käynti onkin sit rakenneultra syyskuun puolivälissä :) Ei tuu turhaan ravattua neuvolassa tän kakkosen aikana nähtävästikään :)

Turussa asustelen ja treffit olis kiva, aina mukava tavata muita samassa tilanteessa olevia. Me ei olla vielä kerrottu ihan kaikille tutuille, lähinnä oon kertonu nyt ku eka ultra on ohi ja ku on ollu kasvotusten kavereiden ja sukulaisten kanssa. Vatsa on kanssa sopivasti pumpsahtanu ulos heti ja töissä oonkin kertonu jo, kerroin ennen kesälomalle jäämistä, muuten olisin menny valtavan pallon kanssa takas töihin loman jälkeen =)

Ultrassa oli kaikki hyvin, kaveri oli neljä päivää isompi ku oli odotettu, mut mulla on kierto 25 päivää, joten se selittää sen hyvin. Syke kuului selvästi ja rauhallisesti hän köllötteli siellä ja vähän heilutteli kättä ja moikkas meitä :heart:

Kirjoitan taas lisää ku saan pään toimimaan paremmin, ei toimi näillä helteillä :p

Mussukka ja masukas 11+5
 
Piupula, sulla taitaa olla supistuksia. :)
Niitä voi olla just tuollaisena paineentunteena läpi koko raskauden, eikä siitä ole mitään haittaa, jos on normaali raskaus. Mulla on toi eteisistukka, niin ei saisi kauheasti suppailla, mutta kyllä niitä tulee Litalginista huolimatta.

Kultsi tulee tänään kotiin!!! :heart:

Palaan illemmalla kirjoittamaan lisää, nyt on vaan ihan levoton olo, ei malta pysyä paikallaan, kun vahdin finavian sivuja, koska Toronton kone laskeutuu. :D

Kreecher ja Ötys 12+1
 

Yhteistyössä