*Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

Kreecherhmm.. voiskohan sitten samasta johtua mun kylkinippailut? Ollut sellasia pistoksia tai oikeestaan venymisen tunnetta :p En olis kyllä ikinä sellasta voinu ajattellakkaan :LOL: Onpas hölmöä :D
Varmaan mukava saada mies taas vierelle ja kotio :heart: Eikös teillä se ultrakin ollut tässä sitten kohta?

piupula ja leevi 14+5
 
Pikkutoive ui, ihanasti näkyy sullakin pieni ihme, enkä voinut olla huomaamatta pikkukaveria seuraavassa lattialla :) aiivan suloinen pikku lapsi siellä katseli, taitaa olla samanikäinen kuin mun tytär..? mun tytär on 1v 5kk :)

mammli ja alma 14+1







 
Alkuperäinen kirjoittaja mammyli:
Pikkutoive ui, ihanasti näkyy sullakin pieni ihme, enkä voinut olla huomaamatta pikkukaveria seuraavassa lattialla :) aiivan suloinen pikku lapsi siellä katseli, taitaa olla samanikäinen kuin mun tytär..? mun tytär on 1v 5kk :)

mammli ja alma 14+1
Kiitoksia vaan :heart:
Tuo meitin likka täyttää huomenna vasta 10kk, on vaan ikäistään isompikokoisempi...pituutta jo 77 cm ja painoa melkein 11kg :D
Äireen tyttö ainakin kokonsa mukaan... :p

 
Parsiuhteellisuutta:
Mukava kuulla, että toisetkin etenee nopeesti ja onnistuukin viel parisuhde :)
Itse oon eronnu exästäni vuosi sitten toukokuussa.Tästä liitosta miulla on 4-vuotias poika. Ja tämän uuden mieheni tapasin alkuvuodesta. Ollaan kyllä tunnettu kymmenisen vuotta, mutta nyt vast roihahti. Huomaan itse vaan melkosta epävarmuutta kun tulin heti raskaaks. Ehkä se johtuu siitä, että kun yhden rankan eron ja yksinhuoltajuuden kokenu, niin ei vähässä kumassa sitä enää uudelleen toivos. Meilläkin on viel nykysen mieheni kanssa sellanen tilanne, että hän asuu osan viikosta muualla, kun työt on siellä. Tilanne tulee olemaan ihan sama myös sillon kun tää pikkukakkonen syntyy....

Jeccika: np-ultra oli ihan äitipolilla tehty ja erikoislääkärin tekemä, ja hän selitti että alle 3 on normi. Ja joskus viel yli kolmenkin, riippuu sikiön iästä ja asennosta.

Neuvolakäynneistä: mie olen käyny kaks kertaa neuvolassa ja kaks kertaa ultrassa. Miulla kilpirauhasen vajaatoiminnan (tai siis kun ei ole kilpirauhasta, kun se on leikattu pois) takii pitäny käydä tiheemmin lääkärissä. Eli täällä neuvolalääkäri on erikoislääkäri ja tekee kaikki ultrat. Ultriin pääsee neljästi raskauden aikana.

(.) eilen kerroin pojalleni, että äidin masussa on vauva. Mie melkein liikutuin kyyneliin, kun hää nosti miun mekkoo ja kysy, että täälläkö? Koska se tulee meille? Voinko leikkii sen kanssa sitten vauvaleluilla? :heart:


emmin +pikkukakkonen 13+1
 
Tulin vain poksumaan :D

Anteeksi etten ole taaskaan kerennyt kommentoimaan ja nytkin jää :ashamed:

Ollut rippijuhlien laittoa ja nää helteet+ pahoin vointi riesana :kieh:

Nyt pienimmällä varmaan lämpöhalvaus juuri suihkuttelin kylmällävedellä ja koitan juottaa sitä ettei menisi pahemmaksi ja jouduta sairaalaan tippaan. :'(

Mutta voimia teille näihin raastaviin helteisiin :) :hug:

maska82 ja duo 13+0 POKS :heart: :heart:
 
juu täällä on hormonihirviö päässyt valloilleen, putkimiestä ei näy ei kuulu ja pyykit oottaa ja minä en enää putkimiestä odota, joten vessanpesuun lähden ja miettiköön putkimies sitten miten laittaa tuon pöntön vesijohtoliittimen tiiviiksi, en jaksa enää oottaa, vessan rakentamisen piti olla ensin 1½ viikossa, sit se menikin 2 viikkoon ja nyt mennyt jo 2½ viikkoa joten voitte uskoo et hermo on pinnassa |O |O

hormonihirviö Mutzilla ja tirriäinen 14+6 :heart:
 
POKS!

täällä yks vauvan vaatteisiin JUST NYT hurahtanut! :D oon koneella jo jonkin aikaa tutkinut vaatteita vähän sieltä ja täältä.. kaiken tietty haluaisin! mutta onneks on vielä hitunen järkeä matkassa, kyllä niitä vaatteita ehtii varmastikin vielä hommata ja todennäköisesti saadakin oikein urakalla. miten muilla, joko kaapit pursuu pienten prinssien ja prinsessojen vaatteita?

jatkan metsästystä ilmastointikoneen hurinassa, ei enää helle vaivaa :)
ppiitu&Teiska 14+0
 
Minäkin tulin vain poksumaan eli 12+0 tänään :heart: Tulen huomenna toivottavasti hyvillä uutisilla, viimein on NP-ultran aika ja yksi TÄRKEÄ etappi saavutettu! AInakin sydänäänet kuuluu jo tosi hyvin kotona, kunhan vain pikkuisella muuten kaikki hyvin :heart: Huomiseen!
 
http://www.chinesefortunecalendar.com/PredictSex.htm

Tän mukaan pitäs tulla tyttö! Ja esikoista näytti pojaks, niiku oliki. Haha noi on kyllä hauskoja testejä. :D No minä enb ole vielä mitää ostellu, enkä tuu varmaa vähää aika ostaakka. Jos ei oteta ees selville, ni sit ehkä jotain valkosta yms. neutraalia vois. :)
Mä en tajua itteeni, mun tekee koko ajan mieli seksiä!!! :LOL: Sama juttu oli pojan raskaudessa, mutta se alko vasta joskus yli puole välin se himo. :whistle:

icefairy&Linnun Lyy 13+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja icefairy:
http://www.chinesefortunecalendar.com/PredictSex.htm

Tän mukaan pitäs tulla tyttö! Ja esikoista näytti pojaks, niiku oliki. Haha noi on kyllä hauskoja testejä. :D No minä enb ole vielä mitää ostellu, enkä tuu varmaa vähää aika ostaakka. Jos ei oteta ees selville, ni sit ehkä jotain valkosta yms. neutraalia vois. :)
Mä en tajua itteeni, mun tekee koko ajan mieli seksiä!!! :LOL: Sama juttu oli pojan raskaudessa, mutta se alko vasta joskus yli puole välin se himo. :whistle:

icefairy&Linnun Lyy 13+3
Mulla toi kiinalainen kalenteri piti kahen ekan kohalla paikkansa, eli poikia piti tulla ja pojat sain, nyt se sanoo että tyttö olis tulossa mut ite oon aika varma et poika on tälläkin kertaa. Me ei oteta vauvan sukupuolta selville joten on vaan ostettava jotain neutraalia. Pojilta on jäänyt niin paljon kaikkea että mulle ei kauheata ostovimmaa ole tullut kun kaapit pursuaa jo nyt lastenvaatteita, mutta aion ostaa vauvalle ihan upouudet ensimmäiset vaatteet joihin voi pikkuisen pukea kun tullaan sairaalasta kotiin.

Mulla on toi sama juttu seksin kanssa, himot hyrrää kokoajan, töissäkii vaan kiemurtelen ja laitan miehelle viestiä et ole valmiina kun tuun kotiin :D Ja mieshän tykkää. Jotenkin se seksi tuntuukin vielä paremmalta kuin ei- raskaana ollessa, on jotenkin aistit herkemmässä, sitä jotenkin villiintyy ihan täysin. En muista miten oli aiemmissa raskauksissa, meillä tosi oli aika laimea suhde poikien isän kanssa joten se varmasti karisti kaikki seksihalut, muistan ettei raskausaikana paljoa sekstailtu...ja eipä kyllä raskauden ulkopuolellakaa.

MamaDeDos & matkustaja 11+6
 
Dodiin...nysse sitten koitti se päivä...elikkäs huomenna aamutuimaan sokerirasituskokeeseen :eek: :x :/
Se on jotain aivan hirvittävää se...ensinnäkin 12h syömättä ja sitten sitä tosiällömakeaa litkua juottavat ja ei saa oksentaa ja tökkivät suonta ja ja ja.... :( :ashamed: :x

Seksiä tekee täälläkin mieli miltein kokoajan..miesraukka on ihan ihmeissään, kun viime raskaudessa, ei vois voinu vähempää kiinnostaa.. :LOL:

Mulla alotettiin eilen vesirokkolääkitys varmuuden vuoksi :|
Olen ollut tekemisissä yhden tuttavaperheen kanssa, joilla ilmeni sitten vähän ajan päästä tytöllä vesirokko. Neuvolasta sanoivat, että aloitetaan varmuudeksi, koska mun vanhemmatkaan eivät muistaneet olenko sairastanut sen vai en ja vasta-aineiden saamisessa menee ainakin viikko...parempi katsoa kuin katua :x

Täällä suunnassa meni pilveen ja tuulee kovasti. Ihanaa kun sisällä ei enään niin kuuma =)

Pt ja Kille 14+2 :heart:
 
Mulla taas ei tee mieli edes kosketusta miehen suunnalta :ashamed: On ollut niin kuumakin, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Ehkä mullakin ne seksihalut jossain vaiheessa herää, toivottavasti?

Itse haluaisin ostella jo vaikka mitä vauvantarvikkeita, nyt kun esikoinen siis tulossa. En vaan ole antanut itselleni vielä lupaa siihen, vaikka miten tekis mieli. Eniten mä odotan sitä, että saa sen äitiyspakkauksen. Ehkä sen jälkeen uskallan alkaa ostellakin sitten lisää, kun tajuaa mitä alkaa tarvita. Ja tietenkin me tarvitaan siis ihan kaikkea :LOL: :D

neulainen ja klöntti 12+0 *poks!*
 
Jaahas yli viikko siitä kun on viimeksi kirjoitellut mitään. Ja 10 sivua tullut tekstiä. Käyn joka päivä monta kertaa lukemassa, mutta kommentointi tahtoo jäädä väliin. Ja en taida nytkään alkaa vanhempiin juttuihin mitään kommentoimaan. Anteeksi siitä. Myötäelänyt olen kyllä jutuissanne.

Tervetuloa uudet, useampi kappale teitä oli pinoon tullut. :)

Minä asustelen Tampereella, tai no, nyt heinäkuun alusta pienemmässä vieruskunnassa.

Täällä on ehkä myös ollut supistuksia kuten Piupulalla. Täytyy kysyä seuraavassa neuvolassa, että oliko ne niitä. Jos joutuu jotain painavempaa nostamaan, niin tahtoo alavatsaan sattua hetken aikaa. Ja viime viikolla kun kipeänä siivoilin, niin samaa vaivaa tahtoi olla ilman nostelemistakin. Nyt ei ole kahteen päivään onneksi sattunut.

).( Raskaudessa ei tunnu tapahtuvan mitään. :) Kovasti odottelen, että milloin sitä tuntisi liikkeet. Siihenhän voi mennä vielä useita useita viikkoja. Toivottavasti tuntuisivat jo aiemmin, niin tietäisi pikkuisen olevan elossa.

Tuittu- ja pikkuinen 15+2 (piti tarkastaa netin laskurilla :) )

*MUOKS* Vatsan kasvusta: Täällä tuntuu/näkyy kohtu kohoumana alavatsalla. En sitten tiedä nostaako se muuta vatsaa ylöspäin, kun sen päälle on tullut näkyvä pömppis. Tänään täytyi laittaa ekaa kertaa alkuturvotuksen aikaan hankitut äitiysfarkut jalkaan, kun ei enää omat isommat farkut menneet.
 
maska82 Miten pikkuinen jaksaa? Toivottavasti ei saanut lämpöhalvausta :/ Lapset ja vanhukset kärsii kyllä näistä helteistä ihan liiaksi.. mä olen omaa 3½ vuotiastanikin "liottanut vedessä" monta kertaa päivässä, käyttänyt suihkussa, laittanut altaan täyteen viileää vettä ja ulos varjoon läträämään ja iltapäivisin ollaan vielä lähdetty rannalle uimaan.

Mussukka79 Tervetuloa palstailemaan :wave:

Himoista: Esikoista odottaessa halut oli kateissa mut tässä raskaudessa seksi pyörii mielessä enemmän kun koskaan ennen. Mieskin ihmeissään mut ei taida pistää pahakseen :D
Näilläkin tuskasilla helteillä kun yöllä herään kuumuuteen niin hikisin nihkeänäkin tekee mieli herättää toinen jos se vaikka innostuisi.. :whistle:

http://www.chinesefortunecalendar.com/PredictSex.htm tuota linkkiä seuraten mulle ennustettiin tyttöä =) sinänsä mahdollista koska ennestään mulla on poika ja tää raskaus on ollut heti alkuunsa aivan erilainen kun edellinen. Kumpikin tulokas silti yhtätervetulleita eikä itsellä ole sen kummemmin tyttö tai poikaoloa.. onhan kaikki raskaudet kuitenkin erilaisia vaikka samaa sukupuolta odottaisi toistuvasti...

Avokado 12+4 :heart:
 
Avokado Kyllä se paremmin vieläkin nukahtelee ja on todella väsynyt koittanut juottaa kaikkea mahollista mitä vain suostuu juomaan. syömään ei alkanut ollenkaan :( mut pää asia et sais nestettä paljon huomenna katsastella, täytyykö lähteä sinne tiputukseen.

Ruoka himoista tänään tuli semmoinen että pitää saada jotain makeaa teki mieli daim kakkua mut en raskinut ostaa kun maksoi 7 ekee. joten korvasin sen toffeeviinereillä. :p
Muista himoista kyllä nyt on jokin kiihkeeä kausi menossa.... ;)

Maska82 ja duo 13+0 poks(taas)
 
Uusinta tietoa noista helteistä;

Helteille ei näy loppua. Forecan päivystävä meteorologi Juha Föhr ennustaa, että kuumat säät jatkuvat ainakin elokuuhun asti.- Hyvin lämmin suursäätila jatkuu nyt niin pitkälle kuin sitä voidaan tällä hetkellä tieteellisessä mielessä nähdä, Föhr toteaa.Lähiviikot ovat Föhrin ennusteen mukaan vähintään hyvin lämpimiä, t...odennäköisesti helteisiä. Myös ukkoskuurojen mahdollisuus kasvaa lämpimän ilmamassan myötä. -

Apuvaa...mää en kohta enään kestä näitä ilmoja...kokoajan vaan odottaa että milloin ne loppuu.... :ashamed: :ashamed:

Pt ja Kille 14+2 :heart:
 
Hui, toivottavasti nämä helteet jo helpottais!!

Tänään oli np-ultra. Ihanaa, siellä se pienokainen köllötteli. Kaikki oli ok. 1.0 oli turvotus. Ihania kuvia saatiin :)

Mä mietin ihan kamalasti onko tuplille käyttöä vai ei...? Onhan tässä aikaa mietiskellä ja varmaan täytyy ostaa ne vasta kunhan toinen on syntynyt, mutta mulla pitää silti kaikki olla edes mietittynä valmiiks :) Äitiyspakkausta en kyllä enää ota. Meillä on tuo 2008 tai 2009 pakkaus ja siitä kaikki makuupussit sun muut hyvässä kunnossa, niin jotenkin tuntuu turhalta ottaa nyt uutta. En tiiä jääkö sit harmittamaan? :)

1.9. olis sitten rakenneultra. On kyllä niin erilainen veijari mahassa, kuin tuo meidän tyttö. Se oli ultrissa aina ihan hurjan vikkelä. Naurettiinkin, että tuon perässä saa varmaan juosta ja kyllä on tullutkin energinen ja oman tahtonsa selkeästi esittävä neitonen :) Tämä uusi tulokas on joka kerta (päässyt jo kolme kertaa ultraan katsomaan) rauhassa makoillut vain paikallaan, vähän venytellyt ja ehkä vaihtanut asentoa, mutta hyvin rauhallinen masuasukki :)

Nyt iltapalalle :)

sunshine ja pikkukakkonen POKS 13+0
 
Kreecher Hienosti olit kirjoitellut blogia. Oli mielenkiintoinen, pakko oli lukea alusta loppuun samalla kertaa.

sunshine Onnittelut hyvistä ultranäkymistä ja hyvistä kuulumisista!

pikkutoive: Tsemppiä sokerirasitukseen!

toive81: Onnea np-ultraan!

(.) Oltiin tänään mummolassa (mun vanhemmilla ) koko päivä. Tai siis myös uimarannalla! Oli ihanan virkistävää uida meressä! Lapset ui pariin otteeseen. Meillä oli miehen kanssa myös hääpäivä niin jätettin lapset vähäksi aikaa mummon ja papan hoiviin ja ja karattiin pizzalle ja jäätelölle. Sain mieheltä lahjaksi aika ihanan kaulakorun. Pitkä roikkuva hopeoitu ja sellaisia ihania erikokoisia vaaleansini/turkooseja lasi/kirkas-kivisydämiä.

BellaMarie & Heppuli 15+0 *poks*
 
Huomenia :)

pikkutoive tsemppiä sokeri rasitukseen! :flower:

seksihaluista Mulla on ollut kyllä noiden pahoinvointienkin takia ihan hukassa melkein plussasta asti.. :ashamed: Mieskin siitä vähän maininnut :whistle: nyt pikkuhiljaa nostelee vähän halut päätään, mutta saas nähdä :)

toive Tsemppiä np-ultraan :heart:

sunshine Onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart:

ilmoista Ooon kans AIVAN kypsä näihin ilmoihin, ei enää kämpässäkään voi hikoilematta olla! Eilenkin niin kovasti odottelin sadetta ja ukkoskuuroa, mutta mitä vielä, pari hassua pikku pisaraa tuli taivaalta ja muutama jyrinä ja se oli siinä!!! :kieh: Että otti päähän.. Miten ihmeessä näistä selviää elokuuhun asti? Oon viä punapigmentin omaava, että en mä tuolla rusketu, palan vaan.. 50 suojakerroin on ihan passeli mulle ja silti en voi 1h pidempään auringossa olla, kun alkaa jo heikottaa.. Valivalivalivalivali :headwall:

(.) Jaaas, näin taitaa mennä sitten joka aamu :p Herään pirteenä ja kun työpaikan tuolille istun, niin iskee kamala väsymys :D :whistle: Johtuiskohan jostain ilmasta :LOL: Täällä olo on muuten aikas samanlainen, eilen tuli taas sellasia ihme maha fiiliksiä, kun riehuin kotona.. Täytyykin sanoa noista neuvolassa parin viikon päästä, enpä olis tajunnut mainita, jos Kreecher ei mitään olisi sanonut :)

Tuittu tuleeko sulle niitä mahafiiliksiä/kipuja/vetäsyjä/paineen tunnetta vaan jos teet jotain? vai muutenkin? Itellä tuli ekaa kertaa eilen, kun enemmän riehuin, muuten tullu aina, kun oon istunut. :)

piupula ja leevi 14+6 ( huomenna poksuu :) )
 
Kiinalainen testi ennustaisi tästä tyttöä. Tosin niin se näytti keskimmäisestäkin, jolla kyllä on melko miehinen varustus... :D

Meillä ei taideta tarvita mitään vauvatarvikkeita, varsinkaan vaatteita. Vaunut, pinnasänky, hoitopöytä, rintapumppu, turvakaukalo, kestovaipat, vauvan amme ja järjetön kasa vaatteita on ainakin tallessa. *miettii kuumeisesti, pitikö olla jotain muuta...*

Täällä olisi kyllä seksihaluja vaikka kuinka, mutta tuon vuotoepisodin jälkeen tuli viikon kielto. En vain tajunnut kysyä, onko se yhdyntäkielto (niinkuin olettaisin) vai että ei saisi tehdä mitään...

Ihan kohta lähdetään ajelemaan sairaalalle, ultrapäivä! Jei! Palailen kertomaan kuulumiset illalla.

Kreecher ja Ötys 12+2
 
Vauvantavaroista meidän pitää hommata kaikki ja tuplana. On mulla yksi sitteri ja muutamia tyttöjen vaatteita muut on ex ukolla ja tuskin antaa kun saa kuulla et meille on tulossa perheenlisäystä.

Minun stooria erosin ukostani(ex), jonka kanssa yhteistä matkaa 10 vuotta ja 3 lasta. Viime syksynä ja aloin heti surustella tämän nykyisen kanssa ja joulukuussa muutettiin yhteen. Eikä paranna tilannetta että äitini ja isäni ei ole tai ei halua nähdä tätä nykystä...ex on kertonut niille kaikkea paskaa. :kieh: Että toinen on mustalainen (joka ei siis todellakkaan ole) ja on rikollinen ja semmosta kaikkea...en ole nähnyt porukoita kun hiihtolomalla. ei nuo soittele...EN MINÄKÄÄN SITTEN!!! jos kerran heille on vaikea hyväksyä tämä tilanne. :( eivät tiedä raskaudestani.

Neuvola tänään on toinen neuvola käynti. Pääsee kuuntelemaan että en ole muistanut syödä kunnola.Varmaan koitetaan jo metästää kummankin sydän ääniä. :heart:

Äitiysavustuksestaotan kummallekkin ja sen kolmannen otan rahana. käytän sen rahan sitten vaunuihin.

Nyt pitää lähtee puuhastelee ja ottelee sitä neuvolaan lähtöä. :D

maska82 ja duo 13+1 :heart: :heart:
 
No hyvä että muillakin haluja, meillä nyt vaan sillee et mies junnaa vähä vastaan. ;D Sitse aina siihe,"no tiiät miltä musta joskus tuntuu ku et haluu ees pusutella!" :LOL:

Aikun kivaa että helteet jatkuu.. ziisus. Hikisenä tässä nytki. Miehel alkaa 2 viiko päästä loma ja sitte alkaaki tietty kylmät säät. Ei olis sen tuurii, ku viime kesä teki ilta/aamu vuoroa ja aina ku oli iltavuoros, eli meni 2 duunii ni sillo oli lämmintä ja kun pääsi 2 aamuvuorolla ni sillo ei aurinkoo missää. :D

Voi, ihanan näklstä kun mies nukkuu sängyssä ja poika meni siihe viereen makaa ja kattoo hoplaa! :D Söpikset!

Mä oon ihan varma että tunnen jo niitä hipasuja. Oon tuntenu niitä jo rv 10 lähtien.. mut eihä se sillo voi olla mahollista!!! Mut iha samalaisii tunnen joka ilta, ku makaa sängyssä. Hulluko oon.

icefairy&Linnun Lyy 13+4

Just eile puhuttii, et eime kyl varmaa oteta sitä äityspakkauksta. Ku haalari kuitenki tosi hyvä, jota ei ees paljoo käytetty. Ja makuupussia ei kertaakaa. Mut nyt veikkaa että tullaa kun pieni syntyy talvella. Eli seki iha uus.
pikkutoive Tsemppiä siihe rasituksee! Mä en haluu ees kuvitella, ku nyt tuun siihe joutuu, esikoisesta en.. en tosin tiiä miks koska olin sillonki ylipainonen. :D Ja nyt painoin ihan samaverra ku esikoisen ekas neuvolassa.

Hmm, mite tässä vaiheessa voi olla supistuksia? Millasii ne siis muka on? :headwall:
 

Yhteistyössä