*Tammikuun tähdet-11* joulukuu-10

Elmi edelleen hehkutan ton Gavisconin puolesta. Toimii närästykseen huomattavasti Rennietä paremmin ainakin mulla! Mä olen kans edellisissä raskauksissa pärjännyt Renniellä, mutta nyt olen jo puolivälistä asti käyttänyt tota litkua ja närästys pysyy kurissa.

Taffolle tsemppiä, kuulosti kyllä aika ikävästi raskausmyrkytykseltä. Onneksi nyt kuitenkin sulla viikkoja kasassa ihan kohtuudella ettei tarvitse niin pikkuisen puolesta enää pelätä.

Luin muuten siitä samaisesta keskustelusta kolmen vuoden takaa että olin koittanut häätää miedän kuopusta vatsasta hurjalla suursiivouksella ja kaikilla muillakin ässillä kun supisteluita oli tullut noin viikon verran lähes joka yö ja alkoi olla aika sippi olo. Lopputuloksena oli kymmenen tunnin katkeamattomat yöunet ja tosi siisti koti :LOL: Poika syntyi sitten parin päivän päästä siitä... Eli taitaa olla niin että tulee sit kun on tullakseen eikä siihen mikään auta.

Mussu & Myy 38+2
 
Oikein Ihanaa Joulua kaikille!




ä060811 Tsemppiä sinne jos vaikka tulisinkin lähto. Mun kamu (kätilo) kans sanoi et olisin laihtunut sitten viime näkemän. Hankala sanoa kun pallo vaan kasvaa edessä.

Emeliina Sulla meni sit niin kuin mulla et ne vedet sit nousi. Hyvä vaan et niin tapahtui tosiaankin.

Heta mulla on kans noi paineet olleet aika korkealla. Korkeimmillaan meni 168/89, mut nyt ovat pikkasen rauhoittuneet....

Taffolle ja Elmille Halit!


Onnea kaikille jakautuneille!


Omaa Sen verran et eilen oli sit vika polin visiitti ja viime viikolla oli vika neuvola. Kaikki on hyvin vauvalla, kooksi annettiin et isoa ei tule vauvasta ainakaan. Ei tässä sit muuta voi vain kuin alkaa pikku hiljaa rauhoittumaan jouluksi ja kasvattamaan kupua. Vähiin menee todellakin aika ennen kuin loppuu.

NP ja Pluto 37+2
 
Kiitos kaikille!Ihania tsemppaajia olette!:heart:

Joulua odotellessa ja tietysti uutisia uusista tuhisijoista kun rupeaa monella olemaan jo loppumetrit käynnissä!:D Mihin tää aika on oikein mennyt?:O

Kontrolliuutisia:

Ei onneksi tilanne ole pahentunut muttei kyllä parantunutkaan.Sekavin miettein Joulua odottelen.Maanantaina taas uudestaan tai sitten pyhien aikana synnärille jos olo heikkenee tai oireet pahenee.Harmittaa. Hyvää Joulua kaikille mammoille jos en sitä ennen enää tule kirjoittelemaan!

Taffo ja HyytiKyppynen 36+1
 
Hyvyää joulua kaikille ja onittelut nyyttinsä jo saaneille!

Itse tässä pikuhiljaa siirryn taas elävien kirjoihin kolmen päivän kuumeilun jälkeen. Tulipa muutamat kerrat oksennettuakin. Vähän huoletti että saako vauva riittävästi ravintoa kun ei ole oikein mitään saanut syötyä ja se että vaikuttaako tuo kova kuume lapsiveden määrään jos keho kovin kuivuu. Kovasti on vauva ainakin liikkunut joten eiköhän tästäin taas selvitä.

Neuvolassa kävin maanantaina:

Paino 75kg (yhteensä tullut 11kg)
Hemoglobiini 120
SF 31
Paineet hyvät, en nyt muista mitä oli.

Viimeinen lääkäri on sitten kahden viikon päästä.

Eipä tänne muuta, tuntuu vaan että aika loppuu kesken, vaunut vielä hommaamatta, sänkyä ei ole kasattu, hoitopöytä on hakematta, vaatteet ottamatta esille, sairaalakassi pakkaamatta ja on muuten vielä joululahjojakin ostamatta kun tuli tämä tauti. Varmaan juoksen jouluaattona kauheella kiireellä ja stresillä kaupoilla.

MamaDeDos & rakas tyttäreni 35+0 (POKS!)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Minky tytöstä! :)

^Hyvä että kuume alkoi hellittää!
Täälläkin meinaa kiirettä pitää kaikkien valmistelujen kanssa. Pinnasänky on nyt maalattu kertaalleen, mutta ainakin toisen kerroksen tarvitsee vielä, että tulee tasainen. Vaunut on hankittu, mutta ne on laatikossa. Pitänee jossain vaiheessa purkaa laatikko ja tarkastaa, että ovat kunnossa yms.
Kävin alkuviikosta shoppailemassa pikkuisia vaatteita ja ne odottavat vielä pesua päästäkseen laatikostoon.

Tulin just TAYSsista, ulkokäännös onnistui!
Kunhan nyt pikkuinen vaan ymmärtäisi pysyä näin päin ja malttaisi olla tekemättä kuperkeikkoja.
Kaikin puolin hyvä kokemus. Lääkäri ja kätilö olivat tosi mukavia.
Itse kääntö ei musta ollut edes mitenkään kovin epämiellyttävää, saati sitten sattunut.
Paljon ikävämpi osuus oli sisätutkimus :p

minemi ja tyyppi 36+3
 
Minky:Oikein paljon onnea vauvasta! :heart:

Kaikille rauhallista Joulua, me muutetaan joulunpyhiksi anoppilaan, joten hiljaiseloa :) Voikaahan hyvin ja nauttikaa joulun tunnelmasta!:xmas:

Toivottelee Toive81 ja Sintti 35+1
 
:flower:Onnea Minky!!!! :heart:
MamaDeDos sama täällä, juuri pahasta flunssasta toipuneena ja kaikki hommat vielä levällään. Mutta kyllä me ehditään, pikkuhiljaa! Ja ehtiihän sitä vauvan synnyttyäkin ja joulu se on ensi vuonnakin. Itse luovutin joulun kanssa, tärkeintä nyt vaan tulla kunnolla terveeksi ja yrittää kuumeen jäljiltä päästä taas kuntoon.
Taffolle myös tsempit, toivottavasti vointi kohenee. Itsellänikin oli verenpaine ja proteiinit tänään plussalla ja pitää käydä välipäivinä tsekkaamassa uudestaan.
Minemi jee, mahtavaa että käännös onnistui! Meidän pieni oli myös tänään kontrollissa pää alaspäin. Lähtölaskenta saa alkaa!
Mussu mahtavaa kun jaksat olla niin puuhakas, teille tulee varmaan ihanan tunnelmallinen joulu ja voin vaan kuvitella niitä kaikkia hienoja juttuja joita vauvalle olet ommellut.
Oikein hyvää joulua kaikille! :heart:
Flip 35+3
 
Minkylle hurjasti onnea tytöntylleröstä :heart: toivottavasti kaikki sujunu hyvin :flower:

ja onnittelut myös muille perheenlisän jo syliin saaneille (luultavasti menny paljo multa ohi :ashamed: )

päiviä nyt 37+6 (ehkä..)

äitipoli käynti oli ke, eikä ti niinku aiemmin taisin muistella, ja taitaa olla ens viikol meidän menoa.. tiistaille uus aika het aamusta ja lekuri oli sitä mieltä että käynnistetään, vesi vähinä ja napanuoran virtaus ei sitä mitä pitäs :( :O

vietäs täs nyt joulua rauhallisin mielin ku kamala huoli painaa = ei oikeen tietoo mitä noi tarkottaa ja kuin vauvaan vaikuttaa.. onneks liikkuu reippaasti, ni ehkä hieman hiukan omaa oloo helpotta..

tympäsee osittain myös siks ku toi veden vähyys huomattiin jo reilu 2 viikkoo sit neuvolas, ja kyselin et mitä tarkottaa ja vastaus oli että ihan normaalia että määrä vaihtelee.. noh, onneks sanovat et ovet synnärille toki avoinna jos vähääkään siltä tuntuu ni menoks/tuloks vaan

tiä sit vaikuttiko se sisätutkimus kuin paljo, mut viime yönä oli tosi kipeitä supistuksia aikas reippaasti :confused: onhan niitä ollu pitkin raskautta jonkinlaisia, muttei mitään noihin verrattavaa.

pakkanen huitelee 30, mikä hieman haittaa tota ulkona liikkumista, ei muuten :D nyt harmittaa enempi (joo, itsekästä kaiketi) ku jos toi syntymän starttaus ti, ni en näitten pakkasten takia pääse viimesille ns huolettomille ulkoiluille koirien kans :'(
ja tarkotan tosiaan sitä et ku viel ois voinu lähtä ihan millon huvittaa, jatkos sit mennään enempi aikataulujen mukaan josko ukko joutas muksun kans oleen et minä pääsen ulos raitista ilmaa haukkaan :xmas: ja huonopuolihan täs se et meitin huushollis ei niin tuntitarkkaa toi aikataulutus ole..

äh, johan taas tulee kaikenmaailman tekstiä.. lähtis ottaan kinkun uunista ja jos koittas viel hetken koisata ennen riispuuron keittoo

rauhallista ja mukavata joulunaikaa kaikille, nauttikaa läheisistänne itteenne unohtamati :heart:
 
Tyttömme on syntynyt ja tulin vaan pikaiseen ilmoittamaan

Eli ma 20.12.2010 klo: 14.37 sektiolla, mitoin 3220g ja 50cm :heart:
Tyttömme on superihana!

Itse kotiuduin eilen ja toipuminen on alkanut hyvin, mutta vauvamme jäi vastasyntyneiden teholle. :(
Ikävä on hirmuinen, vaikka päivittäin menenkin häntä katsomaan. Hänellä todettiin sydämessä lisälyöntejä ja on siksi seurannassa. Sydämen ultraäänen mukaan sydämen rakenne on kunnossa ja vaikka minulle on kovin vakuuteltu, että mitään hätää tytöllä ei ole ja, että lisälyönnit vastasyntyneillä on kovin yleisiä ja useimmiten vaarattomia niin silti pelottaa ja huoli on iso.
Ensiviikolla on sitten ekg:n vrk-seuranta jonka jälkeen päätetään kotiutumisesta. Jos ei muuta ilmene kuin lisälyönnit niin pääsee kotiin eikä lisälyöntejä kuulemma hoideta vaan lasketaan normaaleiksi, mutta jos jotain muuta siinä ilmenisi niin sitten vauva jää teholle ja hänelle katsotaan sopiva lääkitys ennen kotiutumista eli hän on osastolla vielä ainakin viikon ja toivon peukut ja varpaat ristissä, että hän pääsee viikon päästä kotiin muun perheen luo ja äipän syliin. :heart:

Oikein mukavaa joulua kaikille ja onnea vauvautuneille! :xmas:


Meidän perheeltä on joulumieli kadoksissa, mutta isompien lasten vuoksi sen kumminkin järjestimme, mutta kun tyttö kotiutuu niin silloin meillä on uusi joulu! :heart:


Madrex5 (hih, pitää vaihtaa nikki) ja Aino
 
Minkylle ja Madrelle onnea! Silloin rakenneultrien aikoihin tuli ensin pelkkiä poikia ja nyt näyttää että tyttöset syntyy ensin.....

Toivotaan että tyttönne pääsee pian kotiin Madre, eikä olisi mistään isommasta, ja voitte sitä jouluakin tänään viettää.

vappupommi karmean flunssan kourista 38+2

ei kuumetta mutta pää tukossa ja närästää gavisconeista ja rennieistä huolimatta, tais mennä pelkällä riisipuurolla koko joulu ;)
 
Onnea Minky ja Madrex tyttösistä kovasti <3
ihanaa että saatiin näin joulun allaki hyviä uutisia :) toivotaan madrex että ei ole mitään vakavaa ja pikkuprinsessa saadaan kotiin! :p

täälä ei kummempia.. nyt supistellee parin minuutin vällein, ei hirveen kipeesti eli ei lähtöä tule varmaankaan! muistan esikoiselta vielä ne kivut niin ei nämä niitä ole, inhottavia kyllä :/

"Joulupukin suuret saappaat jalkaani jos saisin
koko mailman tietystikin heti parantaisin
Ruokaa, rahaa, terveyttä niille minä soisin,
joille täällä tänään onkin käynyt vähän toisin.
Sulle lahjan antaisin mä erityisen hyvän:
joulumielen iloisen ja rakkauden syvän."

Rauhallista Joulua!
34+5 <3
 
Onnea Madrex! Hyvää toipumista. Kaikki menee varmasti hyvin, oikein hyvää joulua sinulle ja perheellesi!
Jeccika kuulostaa jännältä, onkohan sinun vuorosi seuraavaksi?
Vappupommille pikaista paranemista. Flunssa on kurjaa, mutta parempi sairastaaa se pois alta nyt kuin parin viikon päästä.
Nyt näpit irti koneesta ja piparien paistoon. Meillä on vähän erilainen joulu kun mies on töissä ja olemme molemmat puolikuntoisia. Nenä tukossa, joten kaikki ihanat joulutuoksut ja maut menevät vähän hukkaan...Mutta pari pellillistä aion paistaa, vaikka ihan näön vuoksi.
Flip 35+4
 
Kiitokset onnitteluista! :)

Olimme eilen melkein 6 tuntia jälleen neidin luona ja aina siellä tulee parempi mieli kun saa pitää pientä sylissä. :heart:


Hieman sektiosta:

Te jotka olette menossa niin haluan sanoa, että ei sitä oikeasti kannata jännittää. :) Helppo se nyt on itsekin sanoa kun on siinä nyt ollut ja jännitin ihan kamalasti ennen kuin toimenpide aloitettiin.
Itse menin siis edellisenä iltana jo osastolle ja hyvä niin sillä sokeritippa oli jo aamusta tarpeen ja sain sitä koko sektion ajan ja vielä heräämössäkin.
Ilkein vaihe tuntui olevan puudutteen laitto mikä tuntui tuolla pakaran tienoilla jossakin hermossa kun aine eteni alaspäin, kuulemma tyypillistä. Hiljalleen aloin puutumaan ja tuntoa tarkistettiin moneen otteeseen ennen kuin aloitettiin. Täytyy sanoa, että niin mitään en huomannut kun viilto tehtiin ja vasta kun vauvaa autettiin ulos niin tuntui tavallista enemmän möyrintää, mutta mikään ei tehnyt kipeää. Verenpaineeni heilui lukemissa 30/60 ja 40/60 ja sainkin useaan otteeseen jotain verenpainetta nostavaa lääkettä. Sitten kuului kun lääkäri jutteli vauvalle, että kuka se sieltä tulee ja alkoi kuulua vauvan itkua jolloin pääsi itku itseltäkin (helpotuksen ja onnen sekainen).
Isä meni hoitohuoneeseen putsailemaan vauvaa ja ottamaan mittoja hoitajan kanssa ja saapuivat hetken kuluttua vierelleni kertomaan tulokset ja sain pusutella vauvaa kun samalla minua kursittiin kasaan. Jälkijutut eivät kestäneet kauaa, ehkä arviolta 20-30 minuuttia kun minut vietiin heräämöön. Verta menetin litran mikä on hieman enemmän kuin tavallisin 500ml, mutta ei silti epätavallinen määrä. Hemppani oli onneksi hyvä 134 ja laski siis vain 116 sektion myötä.
Heräämössä yleinsä saa pitää vauvaa vierellään kun odotellaan osastolle ja niin minäkin sain hetken kunnes vauva vietiin sokerimittaukseen ja sen vuoksi kun arvo oli alhaalla niin hänelle tankattiin maitoa, itse kun en olisi kyennyt vielä imettämään. Kun 2 tuntia oli kulunut niin isä sai lähteä vauvan kanssa osastolle edeltä kun minulle annettiin vielä kipulääkettä sillä minua sattui melko tavalla hetken aikaa kunnes lääke auttoi. Se oli jonkin sortin kipupiikki mikä ei toistunut ja nopeasti hoitajat sen taltuttivat eli kipulääkettä kyllä sai, mutta siellä kannattaa todella sanoa tuntemuksensa ääneen.
Kun itse pääsin osastolle oli siinä vaiheessa jo huomattu vauvan lisälyönnit ja lääkäri tuli paikalle ja päättivät siirrosta teholle. Sain pitää vauvaa kainalosa hetken ja suukotella häntä ennen kuin lähtivät vauvojen teholle kuljettamaan pienokaistani. Isä oli tuossa välisä joutunut jo poistumaan sillä lapsenvahti piti päästää vapaaksi, joten koin olevani todella yksin, satuin olemaan vielä huoneessa ainoa potilas mikä myöhemmin osoittautui ihan hyväksi vaihtoehdoksi kuin , että siihen olisi tullut joku äiti vauvoineen ja minä olisin ikävöinyt omaani.
Pyynnöstäni huolimatta minua ei leikkauspäivän iltana viety katsomaan vauvaa vaikka sitä pyysin. Seuraavana aamunakin nurisivat siitä etteivät kerkiä viemään.
Leikkauspäivän jouduin makoilemaan, minä en saanut mennä vessaan itse vielä enkä olisi kyllä jaksanutkaan, ehkä kipuni lonkissa tekivät minut hieman hitaammin palautuvaksi kuin muut sillä olin lukenut netissä palstoilta paljon nopeammasta tahdista. Kun sitten seuraavana aamuna halusin suihkuun ja vessaan ja pääsin edes inasen liikkumaan niin hoitaja meinasi, että toivuin pikavauhtia. Ehkä. Minulla oli suuri halu päästä vauvani luo.
Kun sitten puolilta päivin minun käskettiin vieläkin odotella niin nappasin pyörätuolin ja vaikka huippasi niin hiihtelin kanslian ohi tuoliin nojaillen ja kehuin lähteväni teholle yksin jos kukaan ei auta, sitten sain apua ja minut vietiin heti!
Tuota jatkui koko tiistain, että jouduin kovistelemaan, että pääsin syötöille ja myöhästyinkin hoitajien vuoksi pari kertaa.
Keskiviikkona pääsin jo ihan yksin käymään ja johan ravasinkin osastojen väliä ruoka-aikojen mukaan ja kuntouduin samalla nin, että melko pitkäkin matka sujui itsekseen kävellen eli on totta, että kun vaan pääsee ylös niin toipuminen alkaa siitä melkoisella vauhdilla etenemään.

Torstaina jatkoin aamupäivän kävelyäni ja sain kotiutumisluvan kunhan luovuin heti aamusta kovista kipulääkkeistä ja osoitin pärjäileväni kotonakin.
Ja hyvin olen pärjännyt.
Kokonaisuutena minulla ei ole mitään moitittavaa ja mikäli vauvani olisi ollut koko ajan samalla osastolla olisi kaikki tuntunut varmaan täydelliseltä sillä hoitajat olivat mukavia, ainoastaan kiireisiä.

Eilen sain tikit pois ja haava on siistin näköinen, ei kipeä. Haavan ympärillä iho ei tunne oikein mitään ja kun kysyin onko se normaalia niin on ja kestää kuulemma vuoden verran.
Maito alkoi nousta rintoihin eilen ja vauva on reippaana koittanut imeä rintaakin vaikka on pullostakin saanut. Eilisen syöttöpunnituksen mukaan saa rinnoistani sapuskaa, mutta ei ihan vielä samaa vauhtia kuin on tottunut pullosta saamaan sillä Ainomme on hyvällä ruokahalulla varustettu neitokainen ja syö muihin ikäisiinsä verrattuna tupla-annokset, joten pumppua kehiin vaan kotona ja sellaisen sähkökäyttöisen sainkin sairaalasta mukaani sillä perusteella, että vauvani on sairaalassa.

Sain myös taksia varten todistuksen millä pääsen kulkemaan 29. päivään asti pelkällä 9e:n omavastuulla/suunta sairaalassa katsomaan Ainoa kun kerroin ettemme omista autoa ja bussireissut tuntuvat kovin työläiltä toteuttaa toipilaana ja silti tahdon Ainoa usein nähdä.

Eli hyvää palvelua kaikinpuolin ja mitään ei ole jäänyt hampaankoloon. :) Kaikille sektioon meneville siis mega-annos luottavaisuutta ja iloista mieltä, kaikki sujuu varmasti teilläkin hyvin.


Tulipas romaani, joten nyt pitää varmaan lähetellä eteenpäin tekstiä ettei katoa ja oikein hyvää joulunaikaa vielä kaikille ja Minkylle minultakin isot onnittelut tyttösestä!


Madrex5 ja Aino
 
Niin ja voisin lisätä vielä, että eilen osastolle poikkesi Joulupukki lahjasäkin kera tervehtimään jokaista pientä pienen paketin kera ja vauvoista otettiin valokuvat pukin kanssa ja sain kuvan meidän tyttösestä mukaani jo eilen. Ihana idea oli ja antoi sitä joulumieltäkin vähän meille huolestuneille äideille. :heart:
Vauvat saivat villasukat ja ihanat helistimet.
 
Ihanaa kun kerroit meillekin tuntemuksistasi Madrex :)
Flip kyllä minun vuoro tulee vasta tammikuun puolen välin paikkeilla ihan varmasti :D

Joulua vietetty perheen ja sisarusten perheitten kanssa ja hyvin meni, oli ihanaa melua ja vilskettä ja hyvää ruokaa!! :)

Pukki toi paljon lahjoja kaikile ja varsinkin Emilia nyt innoissaan leikkii uudella minikeittiöllä, dubloilla ja muilla pukin tuomilla leluilla! Ihanan lasten nojatuolinkin sai <3

Tänään lähdemme miehen isän perheen luokse visiitille ja myöhäiselle jouluaterialle.. ei hirveesti jaksais lähteä kun viime yö meni kolmeen asti mutta pakko se vissin on..

Ihanaa Joulun aikaa teille kanssasisarille <3

34+6
 
Moikka kaikki <3 oon lukenut juttujanne mutta en oo kirjoittanut laiskuuttani kun sillon joskus aikoinaan kun tätä sivua uudistettiin niin sain tältä sivustolta jonkun heprealaisen salasanan jota en osanut vaihtaa..niin käynti sitten täällä jäi, nyt kävin kirjautumassa sillä ufolla salasanalla =)

Täällä menee hyvin...viime tiistaina (rv 37+0) oli synnytystapa arviointi jossa mietittiin tuleeko vauva sektiolla vai normaalisti. Alatie synnytykseen oli hyvät mahdollisuudet niin siihen päädyttiin. Pikkuisen painoarvioksi tuli lääkärin ultratessa 3200g, vauva oli kiinnittynyt ja oon auki yhdelle. Tutkimuksesta parin tunnin päästä aloin vuotamaan verta, sitä jatkui seuraavaan päivään asti niukkana kaakaon värisenä. Tuolloin seuraavana pvänä tuli sitten pieni osa kaakaon väristä (vanhan veren värjäämä siis:) limatulppaa. Seuraava pieni osa limatulppaa tuli sitä seuraavana päivänän. Eilen illalla kävelylenkin jälkeen tuli taas kirkkaan värinen tosi pieni osa limatulppaa. Kävin yöllä saunassa ja miehen kaa hempeiltiin myöhemmin vielä ;) klo 2.30 alkoi supistukset jotka jatkui oudon pitkäkestoisena klo 8 asti. Sit nukahdin ja heräsdin klo 10.30 pieneen menkkamaiseen vihlontaan alamasussa. Sitä kesti vaan hetken ja nyt on 3 tuntia mennyt ettei mitään :)) Eli vauva vaan kummittelee tulollaan x) menee varmasti reilusti yli ens vuoden puolen :))

mammyli ja alma rv 37+4
 
Hyvää joulua kaikille muuten <3


ja oon ihastuksissani lukenut jo vauvan saaneiden tarinoita, kiitos niiden jakamisesta <3 ja madrex, voimia ikävään <3 <3 <3 esikoiseni joutui kanssa tehohoitoon synnyttyään, jouduimme olla erossa viikon pikkuisesta..pikkuinen syntyi silloin käynnistettynä rv 42+2 ja tehohoitoon joutui infektion saatuaan. Nyt tässä raskaudessa mulle laitetaan tippa samantien kun pääsen synnärille, ja aika vauhdikkaasti kuulema sinne täytyy mennä tipan laittoon kun synnytyskäynnistyy :) ja se tippa laitetaan mulle varmuuden vuoksi, ilman että lähdetään tutkimaan onko siihen mitään syytä :)
 
Viimeksi muokattu:
Pikaisesti ilmoittelen kuulumisia :wave:

Meidän Pikku A päätti tulla maailmaan ajoissa!!!
Lapsivesi meni tiistaiaamuna (rv 35+6) ja samana päivänä leikattiin.
Eli Pikku A syntyi 21.12. ja painoa hänellä oli 3070g ja pituutta 47cm. :heart:

Kaikki meni hyvin ja Pikku A on saanut olla vierihoidossa koko ajan.
Maanantaina ehkä pääsemme kotiin :heart:

Kertoilen sitten tarkemmin :)

Hyvää Joulun aikaa kaikille :xmas:

Pippuri & Pikku A 4pv

Muoks - Pikku A on poika, kuten oli ennustettukin :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Onpas palstalla hiljaista... Kaikki joulutohinoissa...vai synnyttämässä?!? ;)

Minky onnittelut vauvasta! :flower:

Ja samoin Madrex5!!! :flower:
Madrex5 erittäin paljon voimia ikävän sietoon ja huolen kanssa elämiseen! :hug:

Me päästiin tänään kotiin! Ihanaa on - onnellisia mutta väsyneitä ollaan. Mieskin, se kun eilen piti varpajaisia ja juhli oikein kunnolla, (kun ei meidän vielä tänään pitäny tulla kotiin) olo näyttäis olevan sen mukainen :LOL:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä