*Tammikuun Tähdet-11* kesäkuu-10

Meillä kahdella ekalla ikäeroa 1v4kk. Käytössä on olleet Brion Double Wavet. Ovat aika raskaat, mutta toisaalta vakaat. Itse hankin ne lähinnä siksi, että pääsin molempien kanssa lenkille päivisin. Vierekkäin istuvat oli minulle ehdoton vaihtoehto, sillä kummatkin olivat/ovat niin pieniä, että niitä oli helpompi tarkkailla ja pitää seuraa. Olen kyllä miettinyt niitä Phil ja Ted´s -merkkisiä vauvan synnyttyä kahdelle pienemmälle, varsinkin matkakäyttöön. Ovat varmasti kevyemmät käyttää.
 
Olettepas kerrenneet kirjoittaa paljon :heart:

Mä en ole kerrennyt kommentoimaan mihinkään, aina hätäseen jaksanut lukea kaikkien kirjoituksen. Pahoinvointi, heikotus ja pääkipu tullut vaivakseni!! Päivät menee sohvaa kuluttaessa ja tylsien ohjelmien tuijjotuksiin... :ashamed: Mitään en saa tehtyä ja lapset kiukkuaa ja tappelee kun sisällä on tylsää. En jaksa ulkoilla kun pystyssä ei pysy... mut kyllä tämä taas joskus helpottaa :)

maska82 ja duo 10+0 POKS!!! :heart: :heart:
 
Ai niin pitihän mun vielä vähän kertoa omasta raskaudestani, ihan vaan pelkästään oman innostukseni vuoksi :LOL:

Kävin jo viikolla viisi ultrassa, kun ei ollut varmuutta, miten pitkällä raskaus on. Oireet olivat ihan hirveät. Mulla on aina ollut epäsäännölliset kuukautiset, mutta oksensin siis ekan kerran jo, kun oli kp 27 :$ eli siitä aloin epäillä, että oiskohan sitä vai ei... olin kyllä jo kovasti toivonut raskautta, että en tavallaan yllättynyt, mutta silti niin älyttömän onnellinen. No viikko sitten kävin uudestaan ultrassa ja siellähän se pieni sydän sykki. On se vaan niin ihana tunne.

En osaa pelätä, että menisi kesken. Kaksi pientä lasta pitää huolen siitä, että muutakin ajateltavaa on. Oon vaan ajatellut, että ennen kuin toisin todistetaan:OLEN RASKAANA:) Ja toisaalta, kun menin tutkimuksiin, kun ei ensimmäistä lasta alkanut usean kuukauden yrityksen jälkeen kuulua ja kiertoni oli mitä oli, totesi lääkäri minulle, että tuskin kovin helposti edes raskaaksi tulet, jos luomusti ollenkaan. Vaivanani on monirakkulaiset munasarjat. No kaksi "luomulasta" meillä jo on, ja kolmas kovaa vauhtia tulossa:) en osaa olla kuin onnellinen näistä.

Pahoinvointi on kuulunut tähän(kin) raskauteeni. Kaikki kuvottaa ja mikään ei maistu. Toisaalta jos en syö, oksettaa kahta kauheammin :LOL: kuopuksemme on lisäksi sairastellut pari kuukautta ja syytä ei vielä ole löydetty. Yöt hän huutaa kipuitkua, johon ei mikään auta. Niinpä sitä sitten valvotaan yöt ja tehdään hommia päivällä. Eikä se tässä tilassa ole mitään herkkua, kun uni ja lepo olisi niin tarpeellista. Pyrin ajattelemaan positiivisesti ja pitämään mielen iloisena, vaikka joku siihen tokaisikin, että miksi ihmeessä? Mutta se auttaa jaksamaan.

Pitkä sepustus:)
 
kääkkis
Eilen kävin lääkärineuvolassa ja ultrasi alakautta. LA:ksi tuli sen mukaan 25.1.11 :heart: Oli huolissaan mun verenpaineesta, mutta toivotaan että ei niin korkealla nyt loppuaikaa pysy.

Laittelin nopeasti nyt vain omat kuulumiseni, lueskelen paremmalla ajalla taas teidän kirjoituksia :wave:

t, kääkkis ja takku 9+0
 
johan olette taas sepustaneet paljon tekstiä eikä meinaa perässä pysyä, kestovaipoista ei ole kokemusta eikä tule, olen kertavaippailija

Tänään poksutaan taas, nyt tuntuu et viikot menee lujaa etiäpäin, 11+0 ois kasassa ja 7 päivän päästä, eli ensi keskiviikkona olisi sitten nt-ultra jota on odotettu kauan.

tätä väsymystä ei meinaa jaksaa erkkikään, ollaan siskon luona oltu evakossa ja nukutaan alakerrassa ja viiminen lähtee nukkuun 22.00-23.00 välillä ja ensimmäinen herää 5.45 niin ei siinä paljoa unta jää palloon...

olemme alakeran lastenhuoneessa ja tässä ei ole ovia niin kaikki äänet kuuluu,keittiä on toisen oviaukon takana :snotty: olen tosin kiitollinen siskolle et majoittaa meitä ettei tartte olla rempan keskellä, mutta kyllä tämä silti syö ihmistä, päiväuniakaan kun ei saa otettua :kieh: vielä pari viikkoa ois jaksettava jos jaksaa, saa nähdä lähenkö ihan oikeesti sinne rempan keskelle asumaan :snotty:

Mutzilla ja tirriäinen 11+0 POKS :heart:
 
Onpas taas tullut paljon tekstiä :) Täällä ollaan sairaslomalla vielä, loppuu 30.6. Johan sitä ollaan sit kuukausi oltu kotona..tänään oli eka neuvola, sydänääniä ei saatu kuulumaan, mutta veikkas että masuasukki on jossain piilossa lepäämässä :) sanoin että onneks tuli käytyä siellä ultrassa yksityisellä niin tietää että siellä joku on. Ensi viikolla on ultra, menis päivät nopeesti, ei malta odottaa että saa taasnähdä pikkusen :) Neuvolasta varasi mulle ajan huomiseksi lääkärille kun tää paha olo ja oksentelu vaan jatkuu. Katsotaan mitä ne sieltä meinaa...luultavasti jotain pahoinvointi lääkettä. Ei vaan tahtois mitään lääkkeitä syödä nyt :(
tiinu83 & masuasukki 10+5
 
Kreetcher(meni varmaa väärin nimimerkki) En tiiä,mutta voin kysyy äitiltä jos se piirtäis yhdestä risasta bumgeniuksesta kaavat?

Ja yhdenkoonvaipoista osto http://kestovaippainfo.fi EHDOTTOMASTI paras paikka ostaa vaipppoja sieltä torilta muilta käyttäjiltä! :) Bumgenius on tosi hyvä yhdenkoonvaippa ja sisävaippana yhdenkoon vaippana palvelee tos hyvin Cuddlebuns. :)

ja just ku aloin kirjottaa niin pikkuneiti heräs ehkä ehdin lukee ja vastaa myöhemmin
 
noni olipas taas kaks sivua tekstiä!
Ootan jo sitä että pääsee kuunteleen 5.7 sydänääniä ja samala menen niihin verikokeisiin :p Vipinää riittää tääläki kun neiti on oppinu käveleen ja pahaolo jyllää! Onneksi

mies parhaansa mukaan tyhjentää jääkaappia että pystyn sitä taas avaamaan, ku jostain syystä vanhat ruuat jää aina sinne :D
Pitäsköhän itekki harkita nuita yhdenkoon vaippoja :eek: kuulostaa hyvältä!
8+2
 
vaunuista Itse olen asiassa vasta ensikertalainen, mutta huomasin eilen lähettäväni miehelle vaunulinkkejä sähköpostilla, vaikka se kotona olikin. Saa sitten lueskella kun haluaa ja ehtii :D Mutta siis kun meillä on koira, niin lenkkeiltyä tulee paljon. Olen päätymässä varmaan joko Emmaljungaan tai Teutoniaan, ja pakko olla se kääntöaisa ja neljä tukevaa pyörää. Olen ajatellut yhdistelmärattaita, vaikka kalliita ovatkin, mutta ilmeisesti saa ihan edullisesti myös käytettynä?

Huomenna olisi neuvolalääkäri, se saa katsoa mun lääkitykset kohdalleen, ja saa nähdä onko mun rautavarastot olleet ihan loppu, niinkuin ainakin tuntuu.

huono olo ja työ Mähän teen tosiaan raskasta ulkohommaa, ja viime viikolla jo oli keskustelua työnantajan kanssa, että pääsisin nyt oikeasti tällä viikolla sisähommiin, kun ei tältä väsymykseltä jaksa/pysty olemaan noissa fyysisissä töissä. Olen siis kiinteistöhuoltofirmassa harjoittelussa, ja on ollut puhetta että olisin päässyt katsomaan sisähommia jo kesäkuun alussa. Noh, ulkonahan mä olen ollut tän alkuviikonkin. :/ Tänäänkin oli uuden nurmikon siemennystä ja mullan kantoa, mä olen nyt jo taas ihan loppu. En mä tiedä täytyykö mun olla joka viikolta pari päivää poissa, jos ne vaikka sitten tajuaisivat tän tilanteen? Eilen kieltäydyin lähtemästä yhteen hommaan, kun siellä piti myrkyttää rikkaruohoja. Mä olen ihan varma, että muut työntekijät tajuavat kohta, varsinkin kun töissä oli tänäänkin mulla ihan kamala turvotus, ja housut alkaa olla liian pienet.

neulainen ja klöntti 8+6
 
Uusille tervetuloa!

Voi apua, ei ikinä pitäis jättää kommentoimatta näin moneen päivään, koska on niiin paljon kaikkea tullut ja onnistuin mokaamaan ekan version. Eli vaikka mulla oli toinen ikkuna auki, niin enköhän mä just sillä mihin kirjoitin menny vielä tarkistamaan yhtä juttua ja meiän wlan heitti mut pihalle siitä ikkunasta ja kaikki hävisi...

Kestovaipoista On käytetty kahdella ekallakin joten nyt myös. Ekassa versiossa oli tästäkin hyvät ´jutut, mut nyt ei jaksa enää kirjoittaa, joten ehkä niistä vielä keskustellaan lisää jossain vaiheessa. Kokemusta siis aika monenlaisista ja ite tykkään aika lailla eniten taskuvaipoista, mutta myös villiksistä.

Auto: Meillä on 7-paikkainen Opel Zafira ja hyvin mahdutaan kun kolmaskin syntyy, ehkä jopa kahdella rivillä kun isommat istuu ehkä silloin jo molemmat pelkällä korokkeella ja esikoinen ei välttämättä kovin kauaa korokkeellakaan, eli koko tavaratila saadaan pyhittää krääsälle...

Piupula: :hug: Nyt kuule lepäilet ihan hyvällä omallatunnolla, jookos? Toivottavasti olosi paranee.

(.) Olin sitten tänään nt-ultrassa ja olihan se yks kokemus. Mulla oli siinä kätilöopiskelija ultraamassa ja saatiin sitten katsella miehen kanssa meiän pikkuista reilu puol tuntia. Opiskelija ultras vatsan päältä ja sit lopuks oikee kätilö ultras viel alakautta, koska kaikki ei vissiin mennyt ihan nappiin. Pää-perämittakin oli alkuun sentin pienempi, eli ei ihan vastannu viikkoja. Ala-kautta sitten vastasikin ( tai oli päivän isompi jopa ). Tuo oikee kätilö sitten teki ilmeisesti kaikista viel tarkistusmittaukset. Siitä vatsan päältä mullakin näytti vähän samalta ku M1n1:llä et ois saattanut olla sitä fysiologista napatyrää, mut alakautta sit kaikki näytti ihan ok. Että huhuilenkin tässä välissä. M1n1, tehtiinkö sulla se ultra vatsan päältä vai alakautta? Ja edelleen toivottavasti sulla kaikki hyvin! Niskaturvotusta oli vaan 0,7 mm, että siltäkin osin kaikki kunnossa. Vatsalaukku, kallo ja selkärankakin oli oikein hienot ja kädet ja jalat sätkivät kovasti. Ihan onnistunut ultra kaiken kaikkiaan. Meille siis varsinkin kun saatiin oikein kauan katsella. Yks ylläri kyllä löytyi, joku 1x2 cm myooma, jota nyt sit katotaan rakenneultrassakin et onko kasvanut. mut ei ollut siis missään pahassa paikassa, enkä siitä mitenkään huolestunut, kun ei ole aiheuttanut mulle vaivaa. Siis en oo aiemmin ollut tietoinen, en tiedä onko ollut kui kauan. Opiskelija ei sitä kyllä huomannut, ja oli siis jossain siel paljon ylempänä ku vauveli. Sitä voi sitten stressata raskauden jälkeen...
Tänään otettiin sit kaikki verikokeetkin siel samalla eli 4 putkee verta ja mun hb arvoilla rupes kyllä huippaamaan pikkuisen. Viikon saa sitten jännätä ja odotella tuloksia.. Onneks toi niskaturvotus oli noin pieni, mut kyllä mua silti vähän jännittää toi serum-seula (siis se tulos ) ku en oo sellaises ennen ollut.

Mutta tässä tulis nyt kuvaa, meil ei oo kotona skannerii, niin otin kameralla kuvan ultrakuvasta, mut aika hyvälaatunen siitäkin tuli.



BellaMarie ja edelleen nimetön 11+6
 
ei peräs meinaa pysyä :LOL:

miks jollaki teistä on ollu niiiiiin monet vaunut? ootteko ihan uutena aina ostanu ?

neuvokaas nyt mitkä vaunut mun kannattais ostaa: meidän neiti nyt 2v 3kk sillä on yhdistelmävaunut jotka ihan paskat, menee siis kaato paikalle.... sit kevyemmät rattaat jotka myös ihan paskat, menee siis neki kaatopaikalle... joten olen miettinyt ostaa kunnon uudet kevyet rattaat jo täksi kesäksi ja tietty sit seuraavillaki ne menee kesäsin ja kunnon uudet yhdistelmä vaunut vauvalle... enhän tarvi tuplia? asutaan maalla ja autolla tehdään siirtymät et aika vähä rattaat käytössä. Tämä tyttö aika vilkkaasta päästä ainakin nyt eikä kyllä paikallaan pysy ihmisten ilmoilla mutta pysyiskö jo lähempänä 3 vuotiaana??
Ärsyttää vaan ku rahaa menee ihan sikana!!! mikä nyt siis paras merkki? tääläpäin soratie jos käy vauvan kans vaunuttelemassa...

tervetuo uusille ja onneksi olkoon :flower:

hyviä neuvolakuulumisia myös ollut joten onnittelut siitä. :flower:

paljo oli mitä piti kommentoida, mutta anteeksi en muista että mitä ja vähä nyt kiirus

memmu ja valtsu 13+2
 
osa ostettu uutena ja osa käytettynä. Mutta kaikki ollu vähän käytettyjä, ja max vuoden-kaks "vanhoja". Meillä nuo on vaihtunu ku välillä ollu aina kahet, toiset yleensä myyny. Vähän sellasta pientä bisnestä :) Mutta siis omassakin käytössä ne ovat olleet jonkin aikaa.

Mä ainaki itse suosin kovaa isoa koppaa(siis erillistä)ei kantokassia.
Itse koin sen paljon paremmaksi. Esikoisella oli erillinen ja kuopuksella kantokassi.
Ja harmitti niin ku en ostanu erillistä koppaa. Joten kolmannelle sellanen tulee.

Jos haluaa pieneen tilaan menevät rattaat ja kevyet/käytännölliset niin Emmaljungan scooter tai scooter 2.0.
 
mä olen uutena ostanut kaikki paitsi niitä hartaneita. en tiedä miks on ollu niin monia. kai se on vähän niinkun miesten autokuume:) sit oon ain myyny ja ostanu uudet ja myyny ja ostanu uudet..
brio kombit oli ihan kivat kesävauvalla kun oli kova se kantokoppa siinä. talvivauvalle mun mielestä sit on parempi se pehmeekantokassi systeemi. mutta nytten mä vain halun ne emmaljungan city crossit ja citykopan :LOL: pakko saada!

 
Kirjottelenpa nyt pitkästä aikaa tänne omia kuulumisia,oon kyllä lähes päivittäin teidän muiden tekstejä käynyt lukemassa mut en oo sit "jaksanu" kirjottaa mitään,sori. :D No joo,mutta asiaan..täällä rupeaa pahoinvointi pikku hiljaa helpottaan,välillä on aamuja että joutuu pönttöä halaileen mutta kokopäivänen etova olo on historiaa..onneks! :) Mulla oli viime viikolla eka neuvola ja sydänäänetki jo kuuneltiin ja kuulu tosi hyvin :heart: Ja NP ultraankin tuli aika ja se olis ens keskiviikkona 30.6, sitä odotellessa. =) Kyllä on nämä viikot jotenki hurahtanut nopeeta,10 viikkoa mennyt ettei perässä oo tahtonut pysyä! :D
Mitäs teillä on juhannus suunitelmia? Meillä ei perheenkans ole mitään suuria,kotona rauhallisissa merkeissä menee. :) Mut eipä tuota aina tarttekkaan olla menossa joka paikkaan,kiva välillä vaan olla kotona ja viettää perheenkans laatuaikaa. :heart: Oikein mukavaa ja aurinkoista loppuviikkoa kaikille!!

jen-ka ja masuasukki 10+4
 
Jei, aamupahaoloa lukuunottamatta ihan hyväoloinen päivä! Ihanaa!

baby butterfly, olisin ikikiitollinen kaavasta, jos siitä ei ole liikaa vaivaa. Mutta tosiaan jos on hankala piirtää, niin ei tarvitse alkaa kasvattaa harmaita hiuksia sen vuoksi. :)

Mulla on tyylikkäästi tungettuna kaksi turvavyöistuinta ja yksi turvaistuin Ford Focuksen takapenkille ja kieltämättä aika ahtaasti siellä ovat. Mahtuvat kuitenkin. Edessä väistämättä auton vaihto, kun tämä meidän "uuserheemme" paisuu -varjelkoon- kahdeksanhenkiseksi.

Huomenna eka neuvola, jänskää! :)

Kreecher ja Ötys 9+0
 
Täälläki on tuhruttelu rauhottunu, häivähdys vaaleanpunaista on tullu mutta ei mitään hurjaa... kai tässä vielä toivoa on!!!

Nyt sen verta kiirus etten kerkiä kommentoimaan enempää mutta tulen sitte ajan kanssa lukemaan.

TaCa ja ötökkä 9+4
 
BellaMarie Kiitos kysymästä täällä voidaan ihan hyvin. Täällä on yksityinen klinikka jossa käydään ultrissa. Siellä ultraajana on aina lääkäri. Hän ultrasi vatsan päältä. Ei tullut pieneen mieleenkään että tulos voisi muuttua jos ultraisi alakautta. Täytyy kysyä sitä kun menen sinne ensi viikolla kontrolliin.

Toivottavasti kaikkien tuhrutteluvuoto loppuisi pian. :hug:

Vaunuista Meillä on esikoisella emmaljungan duo edge-yhdistelmät, sporttirungolla, ilmakumirenkailla. Tykkäsin kovasti tuosta kovasta kopasta, varsinkin kun se oli niin iso että poika mahtui siellä hyvin nukkumaan vaikka olikin talvella enemmän vaatteita päällä. Ilmakumirenkaat haluttiin sen takia kun täällä maalla ei ole asfalttia. Kulkevat minusta tasasemmin soralla kuin kovat huoltovapaarenkaat.

Juhannuksena lähdemme merelle ja viereiseen vierasvenesatamaan ainakin päiväksi. Illaksi luultavasti tulemme jo kotiin.

ON: Neuvolalääkärissä käyty. Oli todella mukava lääkäri. Kirjoitti 2 pvää sairaslomaa kun sanoin etten ole np-ultran jälkeen pahemmin nukkunut. Muuten kaikki veriarvot olivat hyvät, eikä tarkastuksessa havaittu mitään poikkeavaa. Nyt vaan pitää jännittää vielä viikko tuota seuraavaa ultraa.

M1n1 ja pikkukakkonen 12+0 :heart:
 
Heissan :)

Toivottavasti kaikilla olisi vuodot harmittomia!

Kestoista ja yhdenkoon vaipoista, mulla taitaa olla yks. Muut on sitten M ja L-kokosia ku aloteltiin tosiaan ku jätkä oli jo aika isokokonen :D Minä en oo vielä uskaltanu yhtään alkaa selailee noita kestosivustoja, muuten sieltä äkkiä lähtee iso tilaus tulee :LOL: Sen verran oon joskus kattonu että tilaan semmosen paketin mihin kuuluu erilaisia vaippoja ja villikset, mutta oottelen että viikkoja on vähä enemmän :) Taidetaan koittaa pärjätä harso+villis-yhdistelmällä mahdollisimman pitkään :)

Niin ja uusia on taas tullut joukkoon, tervetuloa!

np-ultria ultrissa käyneitäki oli ollu joten onnittelut hienoista kuulumisista :heart:

toive81 mullahan hävis kans melkein kaikki raskausoireet ku seinään, rinnat hieman jäi kipeiksi mutta muuten ei oikein mitään ollu. Syöminen mulla on kyllä aika säännöllistä koko ajan, jotain pientä muutaman tunnin välein. Että en tiiä tulisko huono olo jos ois liian pitkään syömättä. Ja vattaa kyllä kans juilii välillä, varsinki jos töissä kovin kyykkii ja paljon nostelee. Mutta mitään vuotamisia ei kyllä oo ja sydänäänet ainaki vielä eilen jumputti kovastikki ku taas kuuntelin :heart:

Vaunuista meillä on kaverin vanhat yhdistelmät ollu Jessellä, ostin ne kunnon sopuhinnalla :LOL: Vähä renkkanat sieltä sun täältä mutta asiansa ajo, niillä sitten aateltiin pärjätä tän kakkosenki kanssa ja seisomalauta vaan ostetaan. Minä en ees niitten yhdistelmien merkkiä tiiä ku missään ei lue :LOL: Hyvät renkaat niissä on ja jousitus kunnossa. Kuomurattaat ostin sitten uutena Brion Racet ja niillä on sitten tähän asti jätkän kanssa menty, tai no puolen vuoden aikana varmaan kymmenen kertaa on niitä käytetty enää. Ei viihdy rattaissa vaan pitää itte kävellä, siksi en oo tuplia aatellu vielä ainakaan ostella. Ikäeroa kummiski tulee yli 2,5 vuotta :)

Autoja meillä on kaks, isännän kakspaikkanen "perheauto" Toyota Hilux. Ja mulla on E36 BMW, kahen lapsen kanssa saa vielä mennä. Sitten joskus ostan jonku farmarin kunhan on talo ja autotalli pystyssä.

(.) töissä on taas päivät vierähtäny, nyt on jo sattunu kohdalle parit pahanhajuset vessat ja roskikset :D Oksentamiselta on vielä säästytty mutta eiköhän senki aika kohta tule. Työhousut ahdistaa! Onneksi tänään tuli toi bellybelt niin saa sen huomenna töihin mukaan :) Jotain muutaki piti kirjottaa mutta kaikki taas unohtu :LOL: Lääkärineuvola ois ylihuomenna että jospa sitten taas muistas kirjotella muitaki kuulumisia :)

Susanna & Pähkinä 10+4
 
Hei kaikki,

haikeana jätän teidän iloisen odottajaryhmän. Mulla alko aika raju vuoto viime torstaina ja se jatkuu edelleen, ei tosin rajuna enää. Äitienpäivälahja oli iloinen yllätys, mutta muuttui suruksi kuitenkin.

Oikein ihanaa odotusta kaikille teille ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

Mä vielä vähän aikaa seurailen teidän juttuja, se jotenkin auttaa -kumma kyllä.

Sartsa
 
Helinäkeiju10 kotidobbler on aivan ihana juttu mutta kannattaa mun mielestä hommata se missä näkyy sydänäänet myös lukuna!!! siis mulla on se millä kuulee vaan sydänäänet kuulokkeiden avulla, niin täytyy sanoa että on kyllä huono laite..kun siinä voi alkaa kuulla Odottajan omia ääniä, jos ei tunnista millasta tahtia lyö aikuisen sydän verrattua pikkuiseen :/ ja mä oon ainakin niin toope että luulin tuossa 2 viikkoa sit kuulleni pikkuisen äänen, mutta sitten ku testasin sitä laitetta miehen ei-raskaana olevaan siskoon (16v) niin ihan saman tahtinen ääni sieltä kuului :LOL:

Juhannussuunnitelmat ollaan menossa anopin (jäi sinkuksi joulukuussa:( luokse grillaamaan, sinne tulee miehen ukki kanssa (jäi leskeksi maaliskuussa:( pidetään seuraa heille 1,5v tyttäremme kanssa ja tarkoituksena ois GRILLATA!!!! :heart: en malta odottaa syömistä ;) mutta mies puhui tuossa tänään et oisivat luvanneet sadetta ja ukkosta juhannukseksi, et saas nähdä miten käy grillauksen.. :$


uiiii, ja mun on pakko kertoa, tää päivä on mennyt hienosti, en oo oksentanut tai ollut muutenkaan paha olo =) oon saanut paaaaljon siivottua, jotain jätin kyllä huomisellekin =) ja sämpylöitäkin leivoin *ylpee*

mammyli ja alma 10+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitienpäivälahja:
Hei kaikki,

haikeana jätän teidän iloisen odottajaryhmän. Mulla alko aika raju vuoto viime torstaina ja se jatkuu edelleen, ei tosin rajuna enää. Äitienpäivälahja oli iloinen yllätys, mutta muuttui suruksi kuitenkin.

Oikein ihanaa odotusta kaikille teille ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

Mä vielä vähän aikaa seurailen teidän juttuja, se jotenkin auttaa -kumma kyllä.

Sartsa


oii... :'( tuntuu pahalta kuulla tuo....paljon voimia ja jaksamisia...en osaa sanoa mitään järkevää...tuli kyllä todella surullinen olo puolestasi.. :( saako kysyä onko ultralla varmistettu..? Iso hali <3 <3 <3 <3 <3 <3 äläkä menetä toivoa <3 <3 <3
 
Hei kaikille!

Äitienpäivälahja: :hug: :hug:

Vaunuista: Mulla on Brion Duot, jossa erillinen ratasistuin ja kova iso vaunukoppa. Tykkäsin tosi kovasti talvivauvalla tosta isosta kopasta, ettei tarvinnu änkee muutenkin topattua vauvaa pieneen tilaan. :)

Autosta: Meillä perheessä minä, mun mies, poika 2,5 vuotta ja koira, joten nykyinen toyota farkku riittää niin pitkään ku jaksaa kulkea! :D

toive81: Mulla tuli tässä raskaudessa viikolla 8-9 jonkilainen taantuma oireiden kanssa ja pekäsin myös pahinta, mut kyl ne taks tuli sileä ja kaiki hyvin... Hienoa, et oli hyvä reissu teillä! :)

ON: Tänään käyty np-ultrassa. Siellä 6 senttiä pitkä vauveli jumppas aikalailla ja kaikki oli niin ku pitikin. Niskaurvotus oli jotain 1,1 eli ok ja kaikki mitä pitikin oli siellä missä pitikin! Laskettuaika määrättiin myös ja on juuri mitä ajattelinkin, eli 1.1.11. :)

Nyt nukkumaan ja paikkailemaan viime yän ihmeellistä unettomuusunivelkaa...

Minky 12+3
 
tottatosiaan mähän voisin ostaa van yhdet vaunut sillä aika vähä käytetään... jos sellasia löytyis et mitkä ilman sitä kovaa koppa osaa olisivat kevyet =)
onko nyt kova koppa vai peheä pussi parempi ? eks kovalla kopalla olevat rattaat vie enempi tilaa ?
Täytyy käydä kattelees... =)

äitienpäivälahja :hug:
 
äitienpäivälahja, todella iso halaus! :hug:

Kotidopplerista, mulla on se halvempi versio. Eli ei laske sykettä se kone, mutta kyllä minä oon joka kerta erottanu omat ja vauvan sydänäänet. Vauvan sydän jumputti 165 (laskin) ja oma jotain 60-70? (en laskenu), on niissä vissi ero. Ja aina varmennan vielä kummiski oman sykkeen nopeuden vaikka sormella kaulalta ettei mee sekasi. Kerran oon koittanu nauhottaa koneelle sitä jumputusta mutta en osaa, kunnon tekniikan ihmelapsi :LOL:

Susanna
 

Yhteistyössä