*Tammikuun tähdet-11* lokakuu-10

mussu81:Höh, oiskohan kyse nyt väärinkäsityksestä? En mäkään sentään päivittäin kommentoi onhan sitä muutakin välillä menoa sun muuta. Pistäs vielä viestiä pikkutoiveelle!

parel:Mä olen joutunut luopumaan jo pari viikkoa sitten pacesta. Tosin suurin syy oli kuntosalin törkeästi korottamat hinnat ja se, että kymppikortti vanhenee 3 kuukaudessa!En uskaltanut tässä kohtaa enää ostaa sitä kun ehdin vain kerran viikossa sinne ja tuskin ihan kymmenen viikon päästä kykenen enää ;) Ja kertamaksu on ihan törkysen kallista vaikka jäsen olenkin. Mutta nyt käyn sitten vesijuoksussa kerran viikossa ja normi bikinit päällä, ei ole kyllä kovin sievä näky, mutta who cares :D Mutta ihanaa kun on SAANUT liikkua! Esikoista odottaessa oli täys kielto alussa kun oli niitä verenvuotoja ja jotenkin sitten pelko jatkui koko odotuksen ajan :( Nyt siis ollut tosi kiva kun saanut liikkua :)

Toive81 ja Sintti 27+4
 
liikunnasta: zumba oli pakko lopettaa tossa pari viikkoa sitten ja sitä ennenkin tein niitä liikkeitä vähän muunnellen. Nyt sitten noin viikon verran on joutunut lenkin pituutta lyhentään, kun alkaa ottaa lonkkiin..... plääh. Ja toi pihan haravointikaan ei enää niin tehoaksta ollut . Ei mua oikeestaan supista, mut selkään ottaa ja lonkkiin.

Mut kai sitä tässä jo voi pari kuukautta vähemmälläkin ottaa, täytyy sitten toivoa että keväällä jaksaa vetää pitkää vaunulenkkiä :)

vappupommi 30+4
 
Heippa vaan täältäkin ja terveisiä syyslomalta! Tänään tultiin kotiin viikon reissulta ja kaikki meni hyvin. Kilometrejä tuli vajaa 1000, mutta ei tehnyt tiukkaa.

Kylpylässä sen sijaan meinasin säikähtää, kun porealtaassa huomasin mahan menneen ihan lötköksi :O Yritin pitää kädellä mahaa niin ettei se hetku kovin poreiden tahtiin, mutta ilmeisesti vauva ei tykännyt ja katosi jonnekin selkärangan puolelle.. Aika outo tunne. Saunassa ja höyrysaunassa nautiskelin kyllä normaalisti ja lilluin sydämeni kyllyydestä tavallisessa altaassa.

MamaDeDosille piti sanomani (luin erittäin pikaisesti viestejä läpi, joten en pysty kaikkia kommentoimaan) että mulla oli saman tyyppinen kohtaus viime vuonna, vähän keskenmenon jälkeen. Meni oikeanpuoleinen jalka alta, saman puolen huuli roikkui ja sanoja oli vaikea saada ulos. Kesti muutaman minuutin ja sitten seurasi kamala uupumus. Olin käymässä Helsingissä ja menin Naistenklinikalle, jossa tutkittiin (huomattiin että kaavinnasta oli jäänyt raskausmateriaalia kohtuun, muttei muuta hälyyttävää) ja sieltä lähetettiin vielä toiseen sairaalaan neuron päivystykseen. Tia-epäily oli päällä, mutta loppujen lopuksi mullekin sanottiin että kyseessä oli särytön migreenikohtaus. Mulla on migreeni itsellä, joten vähän epäilytti, koska kohtaus oli ihan erilainen kuin yleensä. Mutta kohtaus ei ole uusinut ja olen ikään kuin unohtanut sen nyttemmin. Pelottava kokemus kaiken kaikkiaan kyllä! Toivottavasti sullakaan ei uusi ja oli muutenkin harmiton.

Vauvan liikkeistä sen verran, että nyt alkaa tuntua kylkiluissa. Oikealla puolen tuntuu ylhäällä ja vasemmalla puolen alhaalla. Eli olisko vauva jotenkin pää alaspäin vähän vinottain tuolla masussa. Tiistaina mulla on kontrolliultra, jossa tarkastetaan että masukki kasvaa hyvin, kun oli sitä häikkää istukan virtauksissa tai jotain.

Miten muilla turvotus? Huomasin reissussa että kun käppäili päivän pitkin ja poikin niin järkyttävä turvotus kasvoissa ja käsissä heti. Ylähuulikin turpos niin, että aivan kuin olisi laittanut botoxia :O Ihan eri tyyppi katseli peilistä. Nyt taas kun on ollut enempi paikoillaan niin kasvot on palautuneet omiksi ja sormuskin liikkuu taas sormessa. Paineita en mittaillut reissussa, toivottavasti eivät ole taas nousseet : /

Raudasta mulle tuli niin kauhea ummetus, että piti pitää taukoa. Tarttee kokeilla toista merkkiä tai jotain.

Halloween-terveisin,

tyttötrio, viikot hukassa, mutta la 27.1. :vampire:
 

Yhteistyössä