*Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

Täällä puhuu kaikki sen puolesta että tyttö olis tulossa, jos uskomuksiin on uskominen! Vatsa on alhaalla, Finnejä naamassa(tyttövauva vie äitinsä kauneuden) ,sydänäänet 160+, ei ole linea negraa, himottaa suklaa, suolakurkut kuten esikoisesta.. mitä vielä :D eli jos meile tulee poika (mikä on ihan kiva :) niin oloista ei todellakaan voi päätellä yhtään mitään!!! :) Kaikki kaveritki sannoo että meile tulee varmaan vain tyttöjä.. helppohan se on sanoa ku vasta yks tyttö :D
Mulla kanssa finnejä, sydänäänet olleet 160+, eli linea negraa ja poikaa luvattiin... Että eipä ne (kai) paikkansa välttämättä pidä... ;) Tosin en viel voi varmaks sanoa, katotaan sit tammikuussa. :xmas:

Tänne ei mitään kummallista... Viikonloppua ootellessa...

Shamandalie ja Itikka 22+1 :heart:
 
Neuvola täälläkin nyt takana

rv: 22+6
paino +795/vko (6viikkoa) :ashamed: (kokonaisnousu nyt n.7kg :| )
RR: 110/77 (122/69)
Hb: 123 (lisäraudasta ei puhunut vielä mitään :confused: )
Sf-mitta: 20cm (ihan pikkasen käyrän yläpuolella)

Tuo sf oli helpotus, pelotti niin kun on kamala paineentunne tuonna alhaalla et pien majailee miun lantiossa, mut hyvähän tuo on :rolleyes:
paineet samoja lukemia ja pissa puhdas. Sydämen syke oli nyt n.145 ja oli liikkuvalla päällä, meidän pojuli :heart:

Sokerirasituken miulle varas ja se on 17.9 7.30 ja pitää soitella iltapäivällä tai sit maanantaina niitä tuloksia neukkutadiltä, sano et ei siel varmaan mitään ole, kun aiemminkaan ollut, sanoi myös sitä kun kerroin et olivat kysiltä kyselleet ettei viel oo tehty, et se on kuulemma niin normaalia ja kuitenkin nää viikkomäärät on sieltä sanottu milloin mennä ja koska miulla ei aiemmin ole niissä häikkää ollut, niin miun ei tartte mennä ennen 24-26 viikkoa sinne...
sanoi täti et ärsyttää kun ne aina sieltä huomauttelee vaikka heiltä ne määräykset tulee :kieh:

Seuraava neukku on siiten 29.9 ja se on neukkulääkäri, kysyi haluanko mennä kun sitten 18.10 on seuraava kysin aika, sanoin et kyl se käy, näkeepähän ainakin onko noilla suppareilla mitään tehoa vai onko tosiaan harkkoja kuten toivon.

omaa napaa taas sori, väsyttää kun 2 kiekkaa piti tehä tuonne tk:seen, ensin neuvolaan ja sitten poika eskarista ja sitten lääkärille korvan takia, ei onneksi tulehusta siellä, eikä se sijainen suostunut ottaan hiivakontrollia, kun ei kuulemma oikeen osaa, tottunu kuulemma et labrassa otetaan :O meillä aina lääkäri ottaa ne hoitajan avustuksella :confused: liekö tuo sit jotain outoa meidän tk:ssa?

Mutzilla ja tirriäinen 22+6
 
Tää on täällä ihan hoomoilasena maanantaisen ultran jälijltä: kolmen poikasen jälkeen olisi nyt ultran mukaan tyttö tulossa! :confused:
Rakenteet kaikki ok ja istukkakin noussut pois kohdunsuun päältä. Takaseinästä löytyi pieni lisäistukka, jonka ei pitäisi aiheuttaa mitään ongelmaa. Toivottavasti nyt sitten pääsisi odotuksen loppuun saakka ilman suurempia huolia. :)
Kreecher ja Ötys 20+4
 
Moikka! Mäkin olen enemmän tuolla facebookin puolella. Tykkään kyllä tästä uudesta kaksplussastakin. Noi tummat pilttitaustat on kivat :)

Kreecher: Lisäistukka? Kuulostaa jännältä. Oliks siellä joskus mukana kaksonenkin sitten vai? Ja onnea tyttölupauksesta! Taitaa tyttöjä tulla nyt tähän pinoon ihan urakalla!

Tyttöolo mulla oli alusta asti. Huono olo ja finnejä pukkasi heti alkuun. Nyt iho on kuivunut ja parempi ku koskaan. Maha kuulemma näyttää ihan poikamahalta ku en oo levinnyt sivuille. Ja näytän kuulemma myös hehkeältä, joka viittaisi poikaan. Tyttö siellä kuitenkin on.
 
näin ne olotki tekee meile tepposet :)
Ihanaa kun kreecher tuli myös kertomaan tänne kuulumisia! onko kone saatu kuntoon? :p
Me aateltiin lähteä vähän ajelemaan tuone rovaniemele päin tässä kohta.. ihan huvikseen .. auto kävi huollossa ja nyt voi taas ajella :) Voi vitsi täälä ollaan neitin kans kuunneltu joululauluja jo :D joulu on muutenki liian lyhyt aika! Mie laitan jouluvalot ja verhotki jo marraskuun alussa ;D otan ne kyllä heti tammikuun alussa pois mutta kuitenki :)

19+4 kohta se puoliväli tullee täyteen! :p
 
Kreecher Onnea tyttölupauksesta!! On se varmaan jännää kun on niin "paatunut" poikien äiti ja nyt tuleekin rinsessa :heart: Meillä ultraan tasan viikkko vielä ja olisihan se aikamoinen yllätys jo tyttö olisi tulossa, vaikea kuvitella itseäni tytön äidiksi. Mies toivoo niin kovasti poikaa että toisaalta toivoisin että hänen toive toteutuu vaikka itse sitä tyttöä vähän toivoisinkin. Toivotaan nyt kuitenkin ensisijaisesti että sieltä ylippätään joku tulee! Nyt ei ole taas liikkeitä tuntunut pariin päivään ollenkaan joten nuo tyttö/poika puheet ovat nyt viimeisimpänä tärkeysjärjestyksessä.

Jeccika Milloin sulla olikaan se ultra? taidetaan olla ihan viimeisiä ultran odottelijoita. Mulla se on tosiaan ensi torstai aamuna.

Puhuitte aiemmin noista oireista että onko ollut mitään perää, mulla poikaraskauksissa hiukset kiilsivät ja iho kukoisti mutta nyt on röpelöinen pärstä ja hiukset huonossa kunnossa. Monet on veikanneet tämän perusteella tyttöä mutta saanyt tosiaan nähdä.

MamaDeDos + matkustaja 20+0 (POKS!!)
 
Mulla kans naama ja koko hartiaseuru täynnä näppyjä.. Tosi rasittavaa.. Mutta ei se kyllä mun kohdalla tyttöön viitannut, kun poikaa on tänne lupailtu :D

Tänään pääsen kattoon päivän ikäistä ihanaa pientä prinsessaa!! :D Oli ihan pakko käydä hakemassa pienelle kaupasta jotain heti ku pääs koulusta =) Ja ihanaa on vielä ku tietää että musta tulee prinsessan kummi :heart: En malta enää odottaa :D :D

Meiän pikku viuhti möyrii masussa vähän väliä, on se vaan ihana tunne kun tuntee pienen liikkeet! :heart:

Sparkle ja viuhti 21+4
 
Hei!

Onnittelut kaikille iloisista ultra kuulumisista :flower:

Meillä oli eilen neuvola ja kaikki oli hyvin. Kiloja oli tullut reilu kolme lisää, glumps nyt paino jo 74! Lähtöpaino 2 kuulla oli 69. No kilojahan nuo vaan ovat, eikä terveydenhoitaja ollut asiasta ollenkaan huolissaan.

Meillä vaihtuu nyt muuton takia neuvola ja jännityksellä odotan millainen on uusi työntekijä, kivoja ovat olleet kaikki. Nyt tämä eilinen terveydenhoitaja oli kyllä rempseä ja äiti ihminen itsekkin, kyllä se vaan vaikuttaa onko hoitajalla itsellä lapsia. Toinen terveydenhoitaja oli nuori ja lapseton, joka näkyi työotteessa. Hyvin meitä on hoidettu ja huomioitu.

Pinna on ollut kireenä, johtuen muutosta ja paniikista kuinka sitä selvitään taloudellisesti! Tiukkaa tulee olemaan ja kaikesta on supistettava, mutta uskon että pärjätään. Kyllä tämä perheelliseksi tuleminen avartaa taas ymmärtämään lapsiperheiden huolia. Hormoonit on saaneet kyllä tunteet tulvimaan! Nyt yritän olla murehtimatta, ja iloita siitä kaikesta mitä on! :)

Tämmöistä "vuodastusta" tällä kertaa, iloa odotukseen!

Overjoyed & Plätty 21+5
 
Minkä verran, esikoista odottajat varsinkin, ootte tehneet hankintoja vauvaa varten? Itse tilasin sängyn maanantaina ja eilen se jo tulikin, ja nyt löysin netistä ihanan hoitopöydänkin mutta koko ajan mielessä on ajatus, että onko liian aikaista tehdä näitä isoja ostoksia....

Jonkinlaista vertaistukea tässä kai olen hakemassa :ashamed: Olenko ihan friikki kun nyt jo moisia ostoksia teen...? Vai ihan normaali? Kertokaa. :confused:

Rakenneultrassa käytiin viime perjantaina ja kaikki ookoo. Vauva vastasi viikkoja, painoarvio 370 g. Sukupuoli jäi vielä pimentoon, mutta tyttöä lääkäri epäili kun pojan vehkeitä ei näkynyt. Jalat oli kyllä vauvalla ristissä, niin kovinkaan tarkkaan "sitä" aluetta lääkäri ei päässyt katselemaan.

Neuvola ois viikon päästä ja tää onkin jo 5. neuvola. Mutta ei haittaa, kiva siellä on käydä!

Kipinäkenkä ja Kipsu 21+1
 
Viimeksi muokattu:
kipinäkenkä, jokainen hommaa ihan oman halun mukaan noita vauvatavaroita ja iloitsee kaikesta hankkimastaan! :) Mä täällä ekakertalaisena lähinnä odotan sitä äitiyspakettia ja kaikkea kamaa mitä sieltä tulee. Paljon on suunnitelmia mitä mihinkin, mutta en ole vielä ostanut oikeastaan mitään. Ensin pitääkin aloittaa huonekalujen järjestely ja tilan teko "vauvanurkkaukseen", eli kaksion makkariin pitäisi sitten sänky ym mahduttaa. Tekis kyllä mieli tehdä jo kaikki heti ja nyt, mut sit tosiaan miettii onko liian aikaista ja tylsää kun pelkää, että on liian innokas...

Joku täällä kertoi sämpylöiden tekemisestä ja siitä inpiroituneena juustosämpylät on uunissa. Ekaa kerta kyseessä, saas nähdä miten käy! :) Hyvältä ainakin tuoksuu...

(.) Liikkeet on alkaneet tuntua tosi hyvin. Niitä tuntee useita kertoja päivässä.. mikä pelästys sit tuleekaan jos niitä ei tuntisi ja silti se vois olla ihan turhaa. No turha miettiä etukäteen..

Onnea kaikille ultrassa käyneille! :) Ja kiloja keränneille myös tsemppiä, eiköhän se kuulu tähän juttuun... :) Nimim. ihan liikaa jo niitä hemmetin kiloja...

Marde ja Milli 22+5
 
Kipinäkenkä, meillä on hankittu toppahaalari ja netistä hyvin vähänkäytettyjä kestovaippoja, kun oli edukas paketti muutamaa erilaista, mistä sitten kokeilla.
Tänään haen pinnasängyn, kun parin kilsan päässä meiltä oli tosi edullisesti myytävänä. Hiotaan ja maalataan se mieleiseksi, joten hyvä ollakin ajoissa, että ehtii sen työstää ja maalihajut varmasti hälvenee ennen tammikuuta.

Onnea kaikille ultrassa käyneille hyvistä uutisista!

Tiistaina on neuvola ja pitää kyllä ottaa se magnesium-asia puheeksi. Viime yönä ei pohkeen kramppaus meinannut helpottaa niin millään ja mies, joka ei yleensä herää helposti edes herätyskelloon, heräs mun tuskailuun :O

Liittyyköhän tää näihin hormoneihin ja elämänmuutokseen, kun stressaan kamalasti töissä, että olen hoitanut kaiken ihan tosi huonosti, vaikka toisaalta tiedostan tehneeni tarvittavat asiat ajallaan jne. En vaan silti pääse noista ajatuksista eroon.
 
Moikka,
netti toimii tökkien, mutta toimii kuitenkin. :)

Se lisäistukka voi olla perua siitä, että ois ollu aluksi kaksoset tai sitten voi olla niinkin, että ihan alkiovaiheessa alkiosta on irronnut solu, joka on kiinnittynyt kohdun seinään ja siihen on sitten alkanut kasvaa istukka, mutta kasvu on sitten loppunut, kun istukan päässä ei ole ketään. Se voi myös olla ihan sen varsinaisen istukan lisäosa, joka on verisuonilla yhteydessä pääistukkaan. Ikäänkuin kuroutuma siitä pääistukasta. Ei pitäisi tosiaan aiheuttaa ongelmia, kun on niin pieni.

Mulla näyttää menevän toi ihon kukkiminen toisin päin, kuin monilla muilla. Kaikilta pojilta oli naama ja selkä täys näppyjä, mutta nyt iho on siisti. Hassua. :)

Nyt taidan tehdä radikaalit ja painua nyt jo unille. Hiivatin rankka työviikko takana. :/

Kreecher ja Ötys 20+5
 
kipinäkenkä mulla oli poikaa odottaessa aikalailla näillä viikoilla ostettuna kaukalo, rattaat ja kaikea tuommosta isompaa :) Pinnasänkyki oli jo "varattuna", mutta haettiin se sitten vähä myöhemmin. Että eiköhän niitä tavaroita voi ostella ihan oman mielen mukaan :) Nytki oon ostanu jo sitterin, kaikki kestot vauvalle ja pari toppahaalaria. Muita vaatteita ei juurikaan tarvita ku ei oo tietoa kumpi tulee ja pojan unisex-vaatteet on tallessa vielä.

Mulla ois varattuna kirppispöytä marraskuun alkuun, käyn läpi kaikki omat ja pojan vaatteet ja vien kirppikselle ne. Pakko päästä eroon noista ylimääräsistä romppeistaki mitä ei tartte. Vanhat yhdistelmätki pitäs saada myytyä, kakkosvaunuiksi jolleki käyvät varmasti vielä vaikka vanhat onki :) Enkä nuista sitten paljoa oo pyytämässäkään, kunhan sais pois jaloista :D Ekaa kertaa vaan vien kirppikselle ikänään mitään niin voi mennä hinnottelussa aikaa :D

Ja omaa napaa, töitä taas tehty melkein koko viikko. Huomenna vielä ja sitten ois pari vapaata. Ja sitten oiski enää 13 viikkoa jälellä josta yks talvilomaa! Miten niin ootan äitiyslomaa :LOL: Väsymys on vieläki aivan hirveetä ja närästys sitäki hirveempää. Ei mitään voi suuhunsa laittaa ettei alkas korventaa! Oksentamaanki on taas joutunu parina aamuna että voisko tää pahoinvointiki jo helpottaa.... Nytki taas närästää niin ettei voi ees maate mennä, ja ois kiva nukkua jo tähän aikaan. Muttamutta, eihän tässä ois ku nelisen kuukautta jälellä :)

Susanna & MyttyRyttynen 21+6 :heart: Huomenna taas poksuu!
 
Me muutetaan, saatiin neliö ja siihen takuuvuokraankin rahoitus järkkääntymään :heart: voi että minä olen onnellinen :heart: muksut saa nyt oman huoneen ja pääsee toista laittamaan "poikateemalla" ja toista "tyttöteemalla" :cool:

Eilen taas poksuttiinkin, 23+0 :rolleyes:, on tässä ollu viimet 3 viikkoa aika härdelliä eikä se seuraaviin 3 viikkoon ainakaan helpota, huomenna siskon pyöreät juhlat, sitten veljen siskon vauvan ristiäiset, sit jo pääseekin siivoomaan ja pikkuhiljaa muuttamaan sinne uuteen asuntoon...:eek:

Tosin mielenkiintoiseksi tekee muuton se että meillä ei nyt ole omaa autoa enää, pitää kinuta siskolta ja kaverilta sit tarvittaessa kyytiä tai autoa...

Mutzilla ja tirriäinen 23+1 :kiss:
 
Kipinäkenkä me ollaan ostettu oikeestaan kaikki muut paitsi sänky ja hoitopöytä, ku mun äiti luvannu ostaa sängynja isä hoitopöydän. Ja tietty vaatteita ei vielä oo. Sit jotain muuta pientä on vielä ostamatta mitä en edes muista.. Välillä iskee paniikki että unohdan varmaan puolet mitä pitäs ostaa.. Aina välillä tulee mieleen et "ai niin, seki pitäs ostaa.. ja se.. ja se.." Pitäs oikein listaa tehdä asioita mitä vielä puuttuu..

(.) voi että on vielä pakko hehkuttaa. Kävin eilen kattomassa sitä veljen tyttöä synnärillä, ja voi taivas miten sulonen se oli =) Olis voinu pitää sylissä vaikka kokoajan. Niin ihana!!:heart:

sparkle ja viuhti 21+5
 
Täytyy pikaisesti käydä merkkaamassa...

Vihdoin puoliväli saavutettu!!! Ja ens keskiviikkona olisi myös pitkään odotettu rakenneultrakin. Poikaolo mulla on ollut koko ajan, saas nähä miten käy kun täällä lähes kaikilla on kai juuri vastakkaista sukupuolta povattu kuin mitä on veikattu...:D

Heta & Hippo 20:heart:
 
Heissan naiset!!

Jos vähän tännekin päivittelis tietoja.
Ensinnäkin onnea kaikille ultra/neuvola kuulumisista!!

Täällä voidaan mukavan paksusti, vaikkakaan painoa ei ole vielä tullu ollenkaan(luojan kiitos)!!
Rakenneultrassa kaikki oli oikein loistavasti ja poika olisi tulossa. Kovasti jätkä liikkuu mikä helpottaa tietoa että kaikki on hyvin!!
Tällä hetkellä meillä on muutto päällä, vihdoinki saatiin kaupungin asunto ja saadaan pojalle oma huone. Nyt vaan vaimolla niin paljon töitä että muutto on vähän hidasta mutta onneks meillä on koko tämä kuukaus aikaa!!
Hankinnat on oikeastaan kaikki tehty, siis vaatteet ja kalusteet, vielä tarvis hoitopöydän!! Mutta kieltämättä on tullu tunne että mistä hitosta mä tiedän mitä kaikkea mun pitää hankkia?? Esikkoo ku odottaa niin oon vähä pihalla!!
Oikeastaan mitään 'oireita' tai suurempia vaivoja ei ole ollu, närästys on elämässä mukana 24/7 mutta tähänki tottuu ja nyt viime yönä ekan kerran heräsin kauheeseen kipuun eli suonenvetoon pohkeessa... nyt jalka on niiin hiton arka!!
Mutta muuten oikein loistavasti menee, tuntuu vaan että aika menee todella hitaasti!!

TaCa ja jätkä 21+1
 
Mie olen aika pitkälle hankkinut jo kaikkea. :D Pinnasänky, vaunut, sitteri, vanna, vaatteita, kestoja.. varmasti jää jotain olennaista puuttumaankin! Mutta aikaahan tässä vaan on. Tahtoisin kovasti sellaisen vauvan kattoon ripustettavan riippukehdon, kun tästä vuodesohvasta ei ole perhepediksi. Ne vaan on tosi hintavia.. :ashamed:

Meillä liikkeet ei ole kuulunut taas pitkään aikaan mutta sain lainaksi dopplerin, sillä kaikki muksimiset kuuluu selvästi. :heart: Istukkahan oli ainakin viikolla 13 vielä ihan edessä, peitti koko etuosan, joten koitan olla huolehtimatta liikoja.

Eipä kai muuta, fb:n puolella tulee kirjoiteltua miljoonasti enemmän. : /

Spatz ja mahavaiva 19+5 (perässä tullaan!)
 
Sunshine25 Mitä tuo tikahtuminen oikein on? Onko se sellaista, että lapsi itkee, eikä lopulta "muista" vetää henkeä välillä? Vai..? Meidän neitillä ei ainakaan vielä ole tuota vaivaa vaikka temperamenttinen onkin..Mutta oliskohan kummipojalla sitten aikoinaan ollut tuota tikahtumista.

Kreecher onnittelut prinsessasta!

Jessica sinä kyllä olet todellakin jouluihminen :xmas: kun jo nyt kuuntelet joululauluja :D Mulla ei ole vielä tullut mieleen aloittaa...:LOL: Kävittekö jo Rovanimellä Joulupukin maassa katsomassa joulupukkia ;)

Overjoyed :hug: Kyllä te selviätte :) Onhan se varmaan taloudellisesti tiukempaa, kun muuttaa omaan asuntoon ja varsinkin kun ekalle lapselle pitää ostaa kaikkia mahdollista tavaraa.. Minullakin vaihtuu huhujen mukaan neuvolantäti lokakuun alusta. Saa nähdä kuka tulee tilalle.

Kipinäkenkä Me itse ostettiin esikoiselle vauvatarvikkeet aika viime tipassa ja itse stressasin siitä kovasti, kun kaikki jäi niin viimetippaan! Vaunutkin saatiin tilattua vasta tytön syntymän jälkeen..:O Hyvähän se on olla ajoissa liikenteessä..ja jos siltä tuntuu, niin saahan niitä vauvantarvikkeita ostella, kun mieleistä tulee vastaan :)

Minemi Saattahan nuo raskaushormonit aiheuttaa kaikenmoista stressiä ja pinnankireyttä. :hug: Sinulle ja yritähän ottaa rennomin töiden suhteen, kyllä ne työt tulee aikanaa hoidettua :)

Susannna Syötkö sinä mitään närästyslääkkeitä? Minullakin välillä närästää (varsinkin rasvaisten ruokien jälkeen) ja tuntuu jo nyt, että ruoka nousee takaisin suuhun. On kyllä tosi inhottavaa! Toivottavasti joku lääke helppottaisi oloasi :hug:

Sparkle86 Samaa mieltä, että vauvat ovat ihan syötänvän suloisia :heart: itsekin odotan kovasti näkeväni pian siskon tiistaina syntynyttä vauvaa...

Heta83 onnea puolivälistä :) Ja Tacalle onnea pojasta ja mukava, että raskaus on sujunut hyvin :)

Meidän esikoiselle tuli tänään vuosi täyteen :heart: Oli neiti ihan onneissaan ensimmäisestä nukesta, jonka ostimme hänelle lahjaksi :) Sitä nukkea voi kylvettää..pitää antaa se tytölle illalla kylpyyn kaveriksi. Yritimme tänään mennä äiti-lapsi jumppaan, mutta se alkaakin vasta kahden viikon kuluttua..:( Sinne asti pitää vielä odottaa. Olis ollut kyllä niin tarpeellista ainakin mulle aloittaa säännölliset jumppaamiset jo vaikka tänään!

Elmi ja Minni 21+5
 
Viimeksi muokattu:
Oon ollu tosi laiska kirjottelee. Sorppa. :S

Kreecher Oi että onnea tyttölupauksesta nyt viimein sitte. (;

Jeccika Hih no aikasees alottanu jouluvieto kyllä. Mäkin tykkään tosi paljon joulusta. Haluisin kauheesti päästä sitä oiiiikeeta (; joulupukkia katsomaan lappiin. :p

Mutsilla Onnea! Ihanaa saada isompi asunto!

Tosissaan, meilläki onse muutto huomenna! Ja tää kämppä on kun pommin jäljiltä!! Ollaan kyllä jo tavaroita viety ja astioita ja vaatteita oon laitellukki kaappiin. Mut jotenki ihan kauhee stressi kyllä koko hommasta, tai ainaki minä otan. Tavallaan tulee tätä asuntoa ikävä, mutta ei naapureita, just tossa eile kävivät huutelemassa postilaatikko kun poika kaato penkkiä nurin pari kertaa. Ei siin mitää, naurettavaa täs on se, etne tappelee tuol alhaalla ja paiskoo tavaroita et on oikee pokkaa tulla huutelee toiste postilaatikko kun meiä lapsi leikkii ja siitä tulee mekkalaa vähäsen.

Tässä just mietin, et apua n.4kk laskettuun!!! Ihan super nopeesti meni toi kesä kyllä. Mutta ootanki talvea ja lunta. <3 Mutta en mitää ylikauheita pakkasia sitte kiitos. :p

icefairy&Linnun Lyy 21+5
 
kääkkis
Onnea TaCa tulevasta pojasta :flower:
Mullakin oli tänään rakenneultra ja poika on myös tänne tulossa :wave: Terveeltä näytti ja erittäin virkeältä tapaukselta :D Sokerit tarkistettiin ja olivat kuulemma erinomaiset. Ei tarvitse enää mitata päivittäin, vaan riittää 2 kertaa viikossa. Ruokavaliolla mennään ja seuraava kontrolli lokakuun alkupuolella rv 28
Pojasta enneuniakin olin nähnyt, että paikkansa piti taas kerran :) Samoin epäilin jo siitä, kun yökötys ei ollut niin pahaa kuin tyttöjen kohdalla, rinnat oli kipeät ( tyttöjen kanssa ei mitään tuntemusta) ja hirveitä hormonikarvoja on ilmestynyt mahaan ja yksi löytyi leuastakin :) Iho on ollut muuten tosi hyvässä kunnossa. Alkuraskaudessa tuli jotain hormonifinnejä leukaan, mutta ei niitäkään ole ollut enää aikoihin.

Onnea Mutzilla kämpästä ja onnittelut Elmin tytölle syntymäpäivän johdosta :flower:

kääkkis ja "osku" 20+4
 
muutama päivä väliä ... onnea vaan taas kaikille hyviä uutisia saaneille, joku oli uuden kämpänkin saanut. Töissä kiirettä ja vapaa-ajan menotkin haittaavat netissä roikkumista :)
Taitaa olla pian kaikilla puoliväli takana ja rakenneultratkin pian.

Hankinnoista: listaa vasta tehty ja nettiä selattu, tarkoituksena hankkia kaikki isompi vasta "just ennen". Pari vaatesettiä oon ostanut. Ja huutonettiä tuossa selasin, mut ei mitään innostavaa vielä löytänyt. Kai sitä ehtii.....:confused: kun keksis mitä oikein välttämättä tarvii.

Liikkeitä tuntuu ja vointi hyvä, oltiin kaverin mökillä taas viikonloppuna ja tuli metsässäkin reippailtua.

vappupommi 23+2
 
elmi onhan mulal tuolla Rennietä ja Gavisconia muttei niistä oo ku hetkellinen apu, ja todella hetkellinen ku sama alkaa taas 10 minuutin päästä uudestaan =/
Ja oikein paljon onnea teidän pienokaiselle :)

Tänäänhän se sitten alko selkä vihottelee töissäki jo =/ Onneksi on vloppuvapaa taas, kattoo sitten ens viikolla paheneeko toi. Uus listaki tuli ja siellähän se minun talviloma jo oli että 3vkon päästä ois vähä pitempi vapaa :)

Susanna & MyttyRyttynen 22+0 :heart:
 

Yhteistyössä