Tammikuun tarrasukat 2019

Kettuperhe / la 1.1.2019 / tays / 41 / 2.
Innih / 2.1 / Tyks / 24 / 2.
Noppanoora / 2.1. / - / 26 / 2.
Abby87 / 3.1. / HUS / 31v / 1.
DiiDii / 3.1. / Kys / 26 / 2.
Helmiila / 3.1 / HUS/ 36 / 3.
Ninni_ / 3.1. / TYKS / 28 / 2.
Kertsi / 4.1 / KPSHP / 32 / 3.
Nelliida / 8.1 / HUS / 28 / 2.
Noups / 9.1 / HUS / 26 / 1.
Eppis27 / 11.1. / 27 / 1.
 
Onko jollain muulla tossa jossain munasarjojen kohdalla kipua? Mulla on molemmilla puolilla, enemmän oikealla. Sellasta menkkamaista oloa ei oo tässä raskaudessa ollu ollenkaan.
Mulla on ollu aiemmin, mutta nyt ei oo muutamaan päivään ollu. Ihmettelin itekin sitä pientä kipuilua, mutta aattelin sen olevan normaalia. Ja nimenomaan molemmin puolin. Ei välttämättä yhtä aikaa eikä kokoaikaista kipuilua muutenkaan.
 
Mulla oli aika ylhäällä se kipu ja vain toisella puolella, hetken jo ajattelin, että nyt se on jossain aivan väärässä paikassa kasvamassa, mutta se kipu hävis. Aiemmissa on selvästi tuntunu koko vatsan alueella pientä nippailua tai kutittelua ja olen olettanut sen kiinnitys kivuksi.

Onko muilla valkovuotoa tullut, jos niin millaista se on? En oo aiemmin kiinnittänyt huomiota, että onko sitä tullut ennen menkkoja. Nyt sitä on tullut jo hyvän tovin, aika paksua ja venyvää.
 
Mulla valkovuoto on tosi venyvää ja kellertävää. Ihan erilaista ku yleensä.

Nyt tota kipua on taas ollut vähemmän. Esikoisen kohdalla oli myös toispuoleista mutta enemmän sellasta menkkamaista mitä ei osannut niin hyvin paikantaa. Sen sijaan oon saanu kakoa koko päivän, ollu paljon pahempaa ku aikaisemmin.
 
Tänään pärähti plussa... 5. Ivf ainokainen pas. Tää on mun 9v lapsentekohistorian toinen plussatesti. Ensimmäinen testattu on nyt 3.5v tyttö.

Mulla ikää 34v ja hiukan kauhistuneilla ja pelonsekaisilla fiiliksillä ihan kaikenkaikkiaan. Eka huus 2v aikalailla jäötävän paljon ja vasta 3v kohdilla alettiin saada yöt nukuttua. (Refluksi)

En omaa mitään vauvakuumetta.. en tykkää vauvoista mut siin 2v jälkeen alkaa mun lemppariaika. Eli en odota ruusuista elämää vaan todella paniikilla mietin mites täst taas selvitään...

Ja yrittäjä oon kuten nimimerkkikin kertoo... Joskin se nimimerkki on luotu jo aikanaan tän ekan lapsettomuusrumban aikaan...

Faceryhmän toivossa tänne hakeuduin kun edellisen lapsen ryhmä on niin mahtava ollut ja on edelleen.
 
Tänään pärähti plussa... 5. Ivf ainokainen pas. Tää on mun 9v lapsentekohistorian toinen plussatesti. Ensimmäinen testattu on nyt 3.5v tyttö.

Mulla ikää 34v ja hiukan kauhistuneilla ja pelonsekaisilla fiiliksillä ihan kaikenkaikkiaan. Eka huus 2v aikalailla jäötävän paljon ja vasta 3v kohdilla alettiin saada yöt nukuttua. (Refluksi)

En omaa mitään vauvakuumetta.. en tykkää vauvoista mut siin 2v jälkeen alkaa mun lemppariaika. Eli en odota ruusuista elämää vaan todella paniikilla mietin mites täst taas selvitään...

Ja yrittäjä oon kuten nimimerkkikin kertoo... Joskin se nimimerkki on luotu jo aikanaan tän ekan lapsettomuusrumban aikaan...

Faceryhmän toivossa tänne hakeuduin kun edellisen lapsen ryhmä on niin mahtava ollut ja on edelleen.
Oi, onnittelut! Vaikea ajatella, että joillakin on tosi vaikea saada lapsia, kun ite tunnun raskautuvan melki vaan sillä, että nukun miehen vieressä Ei nyt ihan, mutta siis tosi helposti kuitenkin. Onneksi kuitenkin on olemassa erilaisia hoitomuotoja lapsettomuuteen.

Täältähän pääsee kahteenkin eri FB-ryhmään. Toisen ylläpitäjänä olen minä ja toisen noppanoora. Yksityisviestillä meille pääset alulle hommaan. Tervetuloa!
 
Mulla oli aika ylhäällä se kipu ja vain toisella puolella, hetken jo ajattelin, että nyt se on jossain aivan väärässä paikassa kasvamassa, mutta se kipu hävis. Aiemmissa on selvästi tuntunu koko vatsan alueella pientä nippailua tai kutittelua ja olen olettanut sen kiinnitys kivuksi.

Onko muilla valkovuotoa tullut, jos niin millaista se on? En oo aiemmin kiinnittänyt huomiota, että onko sitä tullut ennen menkkoja. Nyt sitä on tullut jo hyvän tovin, aika paksua ja venyvää.
Täällä ainaki lisääntynyt huomattavasti valkovuoto jo nyt ja paksua on. Edellisessä raskaudessa joskus puolenvälin aikaan vasta muuttui näin.
 
Tervetuloa mukaan @yrittäjä83 :love:
Laitatko vielä sun tiedot, niin lisään listaan? :)

Mulla on valkkari ollu kellertävää ja venyvää ja jo paniikissa sitä kuukkeloin. Keltarauhashormoni tekee siitä keltaista :)

Tänään pärähti 3+ testiin ja siinä on mun vika raskaustesti mahdollisesti ikinä! Eilen tilailin jo äitiyshousuja kokeiluun, kun kaupoista ei tunnu löytyvän sopivia... Tää mahan pullotus on niin hirveä, että omat housut ahdistaa hyvin suuresti...
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Nelliida
la 15.1.2019 / tyks / 34 / 2.

Sikäli mikäli arvasin mitä kysyttiin :D

Tänään testasin uudestaan ja aiha hailua näytti... Katsotaan nyt sit kuis käy. Hyppään faceen jahka saan veritestit ensviikolla hyväksyttävin arvoin läpi...
 


@yrittäjä83 ei mulla ainakaan mitään ”leffaviivoja” heti pamahtanu :) Nyt kun kuukautiset on ~viikon myöhässä, niin tuli tämmönen. Ja toi ylempi testi on pari päivää sitten testattu. En ainakaan osaa olla huolissani, mut mitään kaksosia siellä viivojen perusteella tuskin on :whistle:
 
Tänään aamutesti oli haaleampi kun eilen aamuinen testi... selkeesti haaleempi... Vaan enpäs uskonu... Tein päivällä uuden ja se viiva on siis ihan ronski punainen. Puolet kontrolliviivan värimäärästä. Että kaiketi se sit vaan on uskottava... 3+6 olis tänään sitten... Perjantaina verikokeet ja pari viikkoa ekaan ultraan. HUI!
 
Odottavan aika on pitkä

Mulla on onneksi tää viikko haipakkaa, etten ehi yhtään - tai noh, niin paljoa - miettiä raskautta. Oon normaalisti ollu kotona nyt jonkin aikaa ja nyt mulla onkin yhtäkkiä kolme pitkää työpäivää ja yksi lyhyempi. Vähän käyn auttelemassa, mutta töihin lähtö ei nyt enää kahen muksun kanssa ookaan niin helppoa. Lisäksi kahtena päivänä työmatka niin pitkä, että mun päivän pituudesta tulee 12-tuntinen työmatkoineen.

Kunhan vaan tuo ällöolo nyt pysyttelis poissa. Tänään illansuussa ja illalla ihan jo pitänyt koittaa miettiä mukavia, kun paha olo valtaa.
 
Heipä hei,
voisin liittyä joukkoonne! :) Kolmatta lasta toivotaan syntyväksi täällä. Nyt on viikkoja vasta 4+1, joten ei ihan vielä juhlita. Esikoisen ja toisen välissä oli kaksi keskenmenoa, minkä vuoksi pelottaa taas varmaan kuukausien ajan käydä vessassa. Jospa tämä kuitenkin pysyisi mukana! :love:

Frid / 13.1. / Tays / 34 / 3.
 
Minäkin! Hei kaikille:love:

Toinen lääkekierto tuotti toivotun tuloksen ja nyt nautin TÄYSILLÄ, kävi miten kävi. En oo ikinä varmaan ollu näin onnellinen. Ei pysty sanoin kuvailemaan edes. Plussa tuli tosi aikasin, reilusti ennen oletettuja menkkojen alkamispäivää ja nyt rv4+5 laskennallisesti. FB-ryhmäkin kiinnostaa, tod. näk. vasta vähä myöhemmin kuitenkin:)

Vauva18 / 10.1. / - / 26 / 1.
 
  • Tykkää
Reactions: Kertsi
Tänään tein uutta testiä, nyt kp24/28. Todella hento viiva piirtyi. Mutta se on niin haalea, että en vielä ihan usko siihen. Odotan vielä pari päivää ja sit teen digin. Se ei jätä ainakaan tulkintojen varaan.

Olen todella väsynyt, joka on hassua, koska vähän aikaa sitten olin pirteä ja mitään en ole muuttanut. Jano on koko ajan ja iltaisin pientä huono oloa.
 

Yhteistyössä