**Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

Magicarnie Voi perse! :hug:

Minimee Meillä mies iukutti ja intti, että sai kertoa lapsillensa. Sitten lauantaina oltiin häissä ja siellähän se sitten kiersi pöytiä ympäriinsä kertoilemassa kaikille. Itse olisin ollu hiljaa vielä ainaki puoli vuotta, ehkä ilmottanu sitten, kun syntyy :)
Mun isä kyllä meinas, että en voi olla pessimistinä nyt ja sillälailla että jos meneeki perseelleen. Pitää kuulemma olla onnellinen ko on aihetta. No yritänpä sitten olla :)

Tarvikkeista
Mie en sitä kaukalopussukkaa halua, kun sain sellaisen pussihaalarin missä on keskellä reikä turvavyölle kaukaloon ja vaikuttas olevan aikas jees. Sit täällä kuitenki pakkaset voi olla kevyesti yli 30 niin sillo ei lähetä yhtään mihinkään ;)

Sukupuoliolo mies veikkaa poikaa. Mun isä katto kuvaa ja meinas, että kamala meisseli tossa, että kyllä se o poika. Sanoin, että se on kyllä jalka.. :)
Mun suku taitaa haluta poikaa. Miehen suku tyttöä. Itse veikkaan tyttöä, on vain semmoinen fiilis. Uskon toisin sitten, kun mulle niin todistetaan.

Hiiva Miehä kärsin koko viikonlopun siitä. Jokapaikassa lukee, että jos on ekaa kertaa tai raskaana niin pitää lääkärille soittaa. No eilenpä sitten soitin neuvolaan niin sano, että hae vaan sitä canestenia. :stick: Vittu, mie toissayön heräilin tunnin välein siihen kamalaan kutinaan!! Ostin se combin, että saadaan tuo ukkoki hoidettua samalla, niin ei siltä tartu takas. JA apteekkityyppi sano, että ennen luki reseptisä et mieski pitis hoitaa, mutta nykysten tyypit on unohtanut sen.
Oli aika tuskaa saada se puikko eilen paikalleen, ku on niinku saharan autiomaa. Toivottavasti pian helpottaa.

Aurinko Mieki unohin eilen aurinkorasvan ja onnistuin polttamaan itseni.

Sitten kysymys. Onko kellään muullla horopää?? Siis mulla unohtuu melkein kaikki. Siis pitää todella keskittyä, jos meinaa muistaa aivan kaiken tarpeellisen. Mietin, että miten meen kouluun syksyllä, jos aivot ei toimi tän kummemmin.
 
millimolli, ihana toi sun isän kommentti "kamala meisseli" :D :D jalka mikä jalka eikö niin :LOL:

Mä oon muutenki tosi huonomuistinen, joten joo tuttua on, nyt ehkä vielä enemmän :) Oon tottunu jo laittamaan kännykkän kalenteriin kaikki ylös ja hälytyksenki aina, että muistan kaiken tarpeellisen :D
 
Peikko Mulla vähä sillä mietityttää, kun ei ole minun tapaista olla horopää. Yleensä minä muistan kaiken ja miestäkin muistuttelen monesta asiasta. Nyt olen jopa kauppalapun kirjoittanut, että muistan ostaa.
Kohta kirjoittelen lappuja tyyliin: käy kaupassa, vedä vessanpönttö..
:)
 
  • Tykkää
Reactions: swaw85 ja Peikko89
magicarnielle iso :hug: ja tsemppiä

millimolli: tuo raskausdementia on tuttua, mää unohtelen ihan kokoajan jotain :ashamed:
joo ja täällä kans yks jokaon polttanu ittensä... la oltiin pihalla 11-19 ja enhän mää ny aurinkorasvaa laittanu ku en oo koskaan tarvinu, en ees viikossa Rodoksella ruskettunu
 
magicarnielle hali,pietään peukkuja ja varpaita jotta kaik ois hyvin!
millimolli Mulla ihan sama,pakko aina muistaa kaikki ja kaiken pitää olla järjestyksessä (horoskooppi neitsyt kun olen) muistilappuja löytyy tuon tuosta :D miestäni aina kovasti huvittaa,mutta minkäs itelle tekee :)
Joku kysyi mieliteoista,alkuraskaudessa inhokkina oli nyt ruisleipä,vaikka normisti rakastan sitä ja muuta en syökään leivistä,mutta nyt taas maistuu :) nyt on tullu myös punajuuria on pakko olla koko ajan kaapissa! Jos ei viipaleina niin ainakin salaatin muodossa! :)
 
tyttö tenonvarrelta siis missä se sun miehes sit oikein oli? : /

magicarnie voi hitsit. :( onko mitään mahista et oliskin vielä kaikki ok? Näkykö sydämen syke?

Mä oon alkanu miettiä onko järkee ostaa kuitenkaan pientä haalaria. Meillä pienin on 68cm ja pessimistinä uskon että vauveli ei synny ennen helmikuun puoliväliä ja sit ulkoiluluvan saa vasta joskus. joten ehkä me pärjätään sillä isolla haalarillakin. :)

Aniit 10+6
 
Hohoo, kirjottelin äsken työkkärin tätille mailia, kun se on alkanu kyselemään koulun aloittamisesta jne. jne. Että asiassa on pari muttaa, kun pitäis selvitellä miten onnistuu käyä koulu loppuun, kun äitiysloma tulee heti ja koulutusta ei toiselle vuosikurssille enää järjestetä..

Olen oikeasti sitä mieltä, että tukin itteni tohon toiseen paikkaan ja alan sitten yrittäjäksi. Vaikka tiiänkin, että rahatilanne on sen jälkeen huonompi, mutta sais ainaki tehä mitä haluaa..
 
Magicarnie voi ei! :hug: Koeta jaksaa pelossasi! Parasta toivon puolestasi.

Toinen neuvolakäynti oli tosiaan tossa justiinsa. Mitään kummallistahan siellä ei ollut. (Omanapa päivitys varoitus). Verenpaine, hemoglobiini ok. Samoin labrat. Paitsi, että täällä kuulutaan veriryhmään A rh- eli raskauden aikana seurataan vasta-aineiden syntymistä muutamaan otteeseen. Kiva kyllä tietää (vihdoin) mihin veriryhmään kuuluu. Kaikkea sitä voikin vielä oppia itsestään :)
Paino ei ole noussut edellisen vaa'alla käynnin jälkeen kuin 200g. Ihmettelen kyllä, koska 3 viikkoa söi lähes pelkkää ravintolaruokaa.. :popcorn: ehkä pitäisi olla vaan onnellinen tästä.
Sydänäänetkin kuunneltiin ja sieltähän ne pienen etsinnän jälkeen kuuluivat. Vauveli tahtoi leikkiä kuurupiiloa. :heart:

Nyt kohti rautatieasemaa ja maalaismaisemaa. Tänään saa paras ystävä kuulla uutiset. Jännää :)

xxxo&otusvauveli 14+6 (sittenkin!) Huomenna alkaa jo 16 viikko!
Muoks. viikot unohtui
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Molen pahalla tuulella nyt. saa vasta elokuun puolessa välissä tietää, että voisinko tuota koulua käyä loppuun. Siihen mennessä olis jo toinen koulu alkanut. Niin, että mitäs tässä tekee? Uhkapeliä tulevalla työllisyystilanteella näemmä.

Taian juoda sitruunavettä. Lämmitellä tuon puusaunan ja tukkia petivaatteet sinne pölypunkkien tappamista varten. Kiikkua sata miljoona porrasta ja imuroida ja siivota. Jossei tällä riehumisella mieli parane niin ei millään..
 
Kiva että mahtuupi mukaan! Eli mulle voi päivittää Dijana / 28v / 3. / EKKS ja laskettu aika 29.1.2013

Tällä viikolla olis nt-ultra. Yks neuvolakäynti on takana. Neuvolassa oli hölmö olo, kun vastahan siellä äitiysneuvolanpuolella olen ollut. Meillä siis 7,5kk vauva kotona. Eli äitiyslomalla ollaan..Helppoa sinänsä kun ei pahoinvointisena tarvitse olla töissä, niinkuin viime raskaudessa.

Dijana 11+0
 
joo siis mies oli kavereiden kans juhlimas ja sil loppu akku, soittelin kaverin puhelimeen neljältä ja kyssyin et tuleeko herra yöks kotiin, sanoin tulevansa.. heräsin viieltä töihin niin ei näy ukkoa ja tosiaan puhelin ei päällä. soitin sille kaverille niin sano et se lähti sillon polkeen kotiin... olin sit jo ihan varma et jotain on sattunu (ei nimittäin IKINÄ oo ilmottamatta jääny/menny mihinkään), soittelin poliisit ja päivystykset läpi... puol kasilta äijä kävelee sisään, oli käyny jatkoilla ja sammunu... oli iskeny hätä ku huomas et on nukahtanu...

tuos se ny nolona istuu sohvalla, taitaa olla morkkis...
mut pääasia et on kunnossa :heart:

mää lähen hermoja tuulettaan keskustaan kaverin kans :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86 ja Elisa
joo meillä kans mies yhtäkkiä tehny pari tämmöstä katoamistapausta, eka oli kyllä jo joskus huhtikuussa mut nyt sit viime viikolla lähti vähän otta aurinkoo ja soittelin sitte 11 aikaa illalla että joko on tulossa ni eeei ku menossa sinne ja tänne, eikä ollu viittiny siitäkää ilmottaa. no sano tulevansa kotiin "ku vaan käy tuolla". aamulla heräsin 7 eikä näy vieläkään. vittu että kilahin, suututtaa oikee nyttenki ku miettii.. sanoin että ens kerralla otat koiras ja kamas ja jäät sinne reissulles jos lähet. ja muuten myös jää jos lähtee. eikä ollu ees kyseessä mikään "ups unohin ja sammuin", vaan ihan tietosesti jätti ilmottamatta kun ties että huutasin sen kotiin jos soittas.. mun mielestä terveeseen parisuhteeseen ei kyllä kuulu toisen pimennossa pitäminen ja järjetön huolestuttaminen. tietty joka tilanne on eri eli en teijän miehiä nyt moralisoi vaan omaani :D vituttaa vaan sen käytös välillä ku tuntuu ettei päästä löydy yhtään mitään, tai ainakaan sinne ei mee perille ihan yksinkertaset asiat? joskus turhauttaa niin pahasti että käy jo mielessä et pitäskö se hakata oikeen kunnolla jos jotai ymmärtäs :D

pikkumini & peikko 13+5
 
pikkuminni Meillä o kaks kertaa jättäny ilmottamatta missä o..
Ekan kerran laitoin aamulla viestiä, että minkäs huoran vierestä kenties heräilet.. Laitto kohta että on sairaalassa.. Oli vetäny pikkukännit silmään ja työkaverin kanssa pikkupainit ja sairaalaan lanssilla yöks, kun taju kankaalla.
Toisen kerran sammu kaverin sohvalle. Ja jatkoi vielä seuraavanki päivän.. Sillo pakkasin sille kampetta valmiiks ja soitin sen äitille, kuinka hieno mies poikansa on. Sanoin, että jos osaat sammua sohvalle, etkä esim. lattialle niin oot sen verta tajuissas että laitat viestiä, että jäät muualle yöks.

Vaan eipä tule herra enää makkariin yöksi kännissä. Annoin viime viikonlopun jäljiltä sinne promillerajan. EI tosiaan ole tulossa haisemaan viinalta minun viereen ja kuorsaamaan, kun muutenkaan nuku enää hyvin. Tarvi meän sikiön hengitysilmaa pilata :)
 
Musta ei nyt irtoa mitään muuta kuin Magicarnielle pahoittelut :( Jos olet saanut raskaustestiin plussan oikeeseen aikaan, niin ei taida paljon olla toivoa :'(

Minä oon nyt ihan paniikissa, ei saa otetta mistään kun jännittää huominen ultra. Maaliskuussa siis nt-ultrassa rv 13 todettiin sikiön kuolleen. Ja sama kohtalo pelottaa niin vietävästi. Ei tästä pelosta pääse yli eikä ympäri vaikka päällään seisoisi.

Palaan huomenna, toivottavasti hyvien kuulumisien kera
Adora 12+0 Poks, poks! Eka etappi ylitetty.
 
  • Tykkää
Reactions: maggis
magicarnie
joo soittelin hädissäni tuossa neuvolaan.

täti sanoi et hänen mielestä kyse onkin nyt siitä että olen VASTA rv6 :O

mut miten miun kroppa on tällai seonnut itekseen kun on ollut kauemmin oireita. olen siis varmaankin sekoamassa. hyvin outo tilanne sinällään.

se selittäisi sen ettei sydän ääniä löytynyt vielä viime viikolla ja ehkäpä sen ettei tänään ultrassa näkynyt kuin se joku hahmo.

ihan seko olo, miten voin olla rv6 ja kuitenkin olis jo rv11 meneillään :LOL:

sekoamista ja oleilua vaan. kyl tää masu asukki on antanut odottaa itseään sikäli mikäli siellä luuraa
 
Taas oli jotain porukkaa tippunut joukosta. :( Pahoittelut ja jaksuhalit! :hug:

Ja ihania ultrakuulumisia oli tullut vaikka millä mitalla. Onnea niistä! :heart: Meilläki alkaa viimein se ultra lähestyyn, ei malttais kyllä yhtään odotella ens viikkoa. :)

Meil oli isännän kans "vähän" hässäkkää tossa viikonloppuna. Ukko vetäs pikkusievät päälle ja sai yhtäkkiä ihan törkeen raivarin, kun en lähtenyt viemään sitä baariin. Loppujen lopuks poliisit haki sen putkaan rauhottuun ja mä jäin kotiin esikoisen kans. Se hyvä puoli tossa yksin vietetyssä (ja valvotussa) yössä oli, et löysin doplerilla viimeinkin kakkosen. Mut nyt oon sit miettinyt, et pitäis varmaan ottaa esikoinen kainaloon ja lähteä vähäks aikaa johonkin muualle miettiin tätä koko paskaa. Jotenkin niin vituttaa aivan kaikki taas. :stick:

Mut nyt kävi kutsuhuuto pinniksestä taas. Mä koitan joskus ehtiä oikein ajan kans lueskeleen taas näitä juttuja.

pipituuna & kakkone 11+5 (?)
 

Yhteistyössä