Tammikuun vauvat 2019 salainen fb-ryhmä!

Hei, meillä on facebookissa salainen ryhmä tammikuisille 2019 johon kaikki ovat tervetulleita! Ryhmä ei löydy haulla.

Minulle yv täällä jossa nimi ja screenshotti omasta profiilista ,että löytyy oikea profiili. Lisään kaveriksi ja sen jälkeen saan lisättyä sinut ryhmään.

Terkuin , ryhmän yp :)

Plussatuulia kaikille (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Rimpsulainen
Aa, katoppas. Tuola tammikuisten odotusryhmässä meillä olikin jo keskustelua FB-ryhmän perustamisesta ja kun kukaan ei ilmoittautunut, niin laitoin sellaisen pystyyn. Olen siis sen toisen ryhmän yp:nä ja sinne pääsee myös mukaan.

Meillä tarkoitus pitää ryhmäkoko suhteellisen pienenä, ei mitään sadan hengen ryhmää, mutta mukana on vasta kourallinen odottajia. Olemme jo mukavasti saaneet keskustelua aikaan ja tarkoitus on pitää yllä mukava ilmapiiri toisiamme tukien ja kokemuksia vaihtaen. Meidän ryhmässä ehdottoman tärkeää on ryhmän salaisuus; mikä ryhmän sisällä kerrotaan, pysyy ryhmän sisällä. Kuvia tai nimiä ei todellakaan kerrota/näytetä edes puolisolle.

Ryhmä on salainen. Viestiä mulle, niin pääset mukaan. Tervetuloa.
 
Moikka, ryhmiä taitaa olla useampi siis, mutta eihän se mitään haittaa :) Meidän porukkaan nyt parisenkymmentä löytänyt viikon aikana ja lisää toivotaan porukkaa, että saadaan kekustelua aikaiseksi ja vertaistukea.

Laitan yv :)
 

Yhteistyössä