+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

Perjantai 1.1

Ilmatar.........................kp 89/28...............................................yk3
mammuli77..................kp 77/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 76/?................27v...........1.lapsi .......yk3
Piupula........................kp 57/30-39......23v........1.lapsi......yk4
miimii.......kp 30/35.................22v.........................yk1
HayLina........................kp 31/29-32...........................................yk
Annmari-76.................kp 29/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Leli82...............kp 27/29..........2.laspi...yk2
very important baby.....kp 26/28-31 ...........yk
UuTeEnNoUsUUn.....kp 25/28-30 ..........................................yk7
Ansku-82..................kp 24/30..............27v...........1.lapsi.........yk13
piprane ema.................kp 20/30.............32v..........3.lapsi........yk6
Hyväsetti.......................kp 17/33............30v..........3.lapsi......yk2-3
icefairy.........................kp 17/26-35........22v...........2.lapsi.......yk4
Sintsu78......................kp 15/27-34......31v...........4.lapsi........yk11
Lily-Jane.....................kp 9/28-32.........24v.........1.lapsi...........yk3
Minnäi.......kp 9/30....30v...4.lapsi..yk 1
Kerrostalokyttääjä............kp 8/30............30v......3.lapsi......yk3
Mahdotontako.............kp 5/27-29..........................................yk4
KS09............................kp 5/?.............21v............2.lapsi......yk5
nelli5.......kp 3/25-28..33v..5.lapsi....yk4
Heathy........................kp 4/27...............................2.lapsi........yk1



Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ?/?...................................5.lapsi..........yk
Kotiäiti75.....................kp?/?.................................. .5.lapsi.........yk



Taustalla


Katinka-82,..............................höyrypää
Ilolintu....................................Danuli79
Katinka-82, .............................HayLina
Aurella, ...............................Sanelma
Ainoska ,................................. Marta,
Kaapo80, ..............................Lilianne
Dreaming86 ,..........................marrr
wannabemama,....................... Cladoceran




Plussanneet


Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2
Enkelinäiti....17.11.....kp 26/25-26 ........................
Satsuki...20.11..kp 26/28......33v....2.lapsi.....yk1
Zirppa......21.11......kp 32/34-35..........24v............2.lapsi......yk2.
Selmiina...23.11..... kp 29/31.............19v............................ yk 5.
bebetobee....28.11.....kp 23/28
Huisi.............vk 49
ruuth81......7.11......kp 28/28...................................................yk2
erka.........12.12........kp 26/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2
MaybeSomeday.....25.12.....kp 28/28-30.....23v........1.laps...yk8
Tellu30......27.12.......kp 32/30.......................5.lapsi...................yk2
.Neila.....28.12.kp 28/30.............yk6
Riemu.........1.1....kp 24(26)/28.......32v.........5.laps i.........yk1


 
Uskaltaudun mukaan uuden vuoden kunniaksi. :D Ikää mulla on 29 ja haaveena toinen lapsi. Tänään kp31/32-34 ja yk2. Raskauden yrittäminen on siis aloitettu 11/-09.

Raskausoireita on jonkun verran, mutta en uskalla vielä luottaa niihin. Koitan säästellä viimeistä testipuikkoa vielä pari päivää ja toivon kovasti plussaamista. Yritystä häiritsee runsaasti oireileva pco, joten painon pudotus on myös tavoitteena. Lääkkeellistä apua raskautumiseen ei ole käytössä.

Oireita on siis tällä hetkellä väsymys (voisin nukkua ainakin kellon ympäri), rintojen kihelmöinti ja aristus sekä herkkyys kylmälle, paineentunne alavatsalla sekä nippailut enimmäkseen kohdun alueella, vessassa ramppaamisen tarve ja mielialan vaihtelut. Olen tyynen rauhallinen, mutta ärsyynnyn erittäin herkästi eli kiihdyn nopeasti pienestäkin asiasta. Alavatsan nippailut ovat pco:n takia jokapäiväisiä, mutta nämä tuntuvat erilaiselta. Olen toiveikas, vaikka kp 24 alkoikin tuhruvuoto ja sitä on jatkunut tähän päivään saakka. Hiipumaan päin on onneksi ja raskauteen viittaavat oireet ovat voimistuneet muutaman päivän sisällä.

Plussaonnea ja onnellista vuotta 2010 kaikille! =)
 
Eilen tuli ensimmäinen ns repäisykipu, vessassa joudun käymään useammin ja tissin on hyvin hyvin vähän arat.. Maltti on mennyt totaallisesti ja ihan vituttaakin välillä :attn:

Naama on kuiva ja sahara meininki jatkuu.. Lämmöt menee perus 36.5 eli en kai ole raskaana..

Hämmentää lähinnä tuo repäsykivu joka tuli voimakkaana.. voiko repäisykivut tulla silloinkin kun menkat ovat tuloillaan? Itselläni yleinsä jomottaa ala vatsa ja selkä jos menksut alkaa, ei repäisy kipuja siis.. :eek: :ashamed:

Muuten siis kaikki tuo pieni väsymys johtuu esikoisen kiukuttelusta ja tuo kiukutteluni varmaan johtuu pienestä väsymyksestä :LOL:

Teidän ajatuksianne kaipaan jos joku jaksaa kommentoida mua askarruttavissa kysymyksissä :wave:
 
Mut saa listalle lisätä!! Yksi lapsi 0806 ja toinen toiveissa!! Nyt menossa 31/28. Yk3!!! en tiedä koska testaan ja oireita siis on...kylmyys,paineen tunne,rinnat kasvaneet ja nälkä olisi mutta mieli ei tee oikein mittään :)
 
Kiitos uudesta pinosta!! :)

Täällä nyt sit vaan ootellaan, ovis on kyllä toivottavasti jo menny ja olen tulkinnu oikein. :D
Sit tulis taas syysvauva. Toivottavasti joulussa ja uudessa vuodessa olis voimaa, niiku viime vuonna. :heart: Ollaan nyt kyllä ahkerasti peittoa heilutettu, et olis jo syytä!

Tervetuloa uusille!
 
Uusi pino taas, jee!

Minutkin saa lisätä! Kp 33/?? sillä vasta yk1 menossa.
Esikoinen toiveissa. Olen 21v.

Äsken join tavan mukaan aamukahvia ja poltin tupakan :ashamed: (en ole pystynyt lopettamaan vieläkään, vähentänyt kyllä onneksi!)
Vedin parit ekat henkoset kun iski puistatuksen aalto!! :$
Oksetti oikein huolella ja naama kihelmöi, jouduin nieleskelemään etten oisi parvekkeen lattialle vetänyt! :x
Tämä aamuinen tapani herätä ei varmaan kenenkään mielestä kuulosta hyvältä, mutta näin olen tottunut tekemään ja mahakin sen sietää. (siis kahvin tyhjään mahaan)
Mutta oli kyllä outoa, kun rupes niin oksettaa!!
Mielikuvitus rupes juoksee nyt kovasti :LOL:
 
kiitos piupulalle uudesta pinosta!

Mä luulen että mulle on tulossa vähän pidempi kierto kuin 29 pv. Ovis oli todennäköisesti 24-26.12 välisenä aikana. Ensi viikolla pääsee testaamaan jos ei hanat aukea ennen sitä. Hitto ku ei malttaisi taas odottaa. nyt päätin etten edes hae sitä testiä valmiiksi kun muuten käytän sen liian aikaisin. :ashamed:
 
Kohta vuoden olen seuraillut täältä taustalta, niin jospa nyt vihdoinkin uskaltaudun mukaan :)

Elikkäs olen 32 vuotias uusperheen äiti, minulla on tyttö 7 vuotta ja miehellä kaksi poikaa 6 ja 8. Nyt ois haaveissa ensimmäinen yhteinen vauva.

Nyt on menossa jo yk 9, joten monta pettymystä on jo takana kun ei ole mitään tapahtunut. Kierto on yleensä 35-36 päivää, yks maratooni kierto 56 päivääkin on välissä ollut. Nyt menossa kp 49 :( testin tein jouluaatonaattona ja sillon näytti negaa. Nyt en ole uskaltautunut testaamaan vaikka testejä kaapissa oliskin, en haluais taas pettyä.
Oireita olen koittanut tulkita, mutta en haluais itselleni "uskotella" että nämä raskausoireita olisi :ashamed: kateellisena olen katsonut plussanneiden yrityskertoja kun suurin osa on plussannut jo parin yrityskerran jälkeen, mutta onnittelut heille, ovat varmasti käärönsä ansainneet. Olis vaan niin ihana kun sais itsellekki ne kaksi viivaa testiin.

Plussatuulia kaikille yrittäjille =)
 

Pitkästä aikaa käyn täällä ketjussa kurkkaamassa. Olen yrittäny mahd vähän ny miettiä raskautumista ja siksi niin vähän käyn täällä kaksplussankaan sivuilla. mutta siis nyt kp 31.. kp 28 tein raskaustestin, clearblen digi-testin ja nega. nyt ei oo ollu oikeestaan mitään alavatsatuntemuksia. paitsi ihan tovi sitten ekaa kertaa moneen päivään. siis ihan pientä. viime kierto oli 31 päivää, eli todnäk huomenna alkaa menkat. harmittaa niin vietävästi.. kun siis ovisaika käytettiin NIIIIN perusteellisesti hyödyks... että ei voi olla kiinni siitä etteikö oltais tarpeeks ja oikeena ajankohtana peittoa heiluteltu. En ala nyt testejäkään ostamaan enää tuonne kaappiin kuumottelemaan. huomenna ne menkat kuitenki alkaa. |O
 
Maanantai 2.1

Piupula........................kp 58/30-39......23v........1.lapsi......yk4
mahara.......kp 49/35-36...32v..4.lapsi..yk9
Lara-.......kp 33/?.................21v...1.lapsi...yk1
HayLina........................kp 32/29-32...........................................yk
tyyty85......kp31/28.........2.lapsi...yk3
miimii.......kp 31/35.................22v.........................yk1
macy gray.....kp 31/32-34...23v....2.lapsi...yk2
Annmari-76.................kp 31/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Leli82...............kp 28/29..........2.laspi...yk2
very important baby.....kp 27/28-31 ...........yk
UuTeEnNoUsUUn.....kp 26/28-30 ..........................................yk7
Ansku-82..................kp 25/30..............27v...........1.lapsi.........yk13
piprane ema.................kp 21/30.............32v..........3.lapsi........yk6
Hyväsetti.......................kp 18/33............30v..........3.lapsi......yk2-3
icefairy.........................kp 18/26-35........22v...........2.lapsi.......yk4
Sintsu78......................kp 16/27-34......31v...........4.lapsi........yk11
Lily-Jane.....................kp 10/28-32.........24v.........1.lapsi...........yk3
Minnäi.......kp 10/30....30v...4.lapsi..yk 1
Kerrostalokyttääjä............kp 9/30............30v......3.lapsi......yk3
Mahdotontako.............kp 6/27-29..........................................yk4
KS09............................kp 7/?.............21v............2.lapsi......yk5
Heathy........................kp 5/27...............................2.lapsi........yk1
nelli5.......kp 4/25-28..33v..5.lapsi....yk4


Taustalla


Katinka-82,..............................höyrypää
Ilolintu....................................Danuli79
Katinka-82, .............................HayLina
Aurella, ...............................Sanelma
Ainoska ,................................. Marta,
Kaapo80, ..............................Lilianne
Dreaming86 ,..........................marrr
wannabemama,....................... Cladoceran




Plussanneet


erka.........12.12........kp 26/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2
MaybeSomeday.....25.12.....kp 28/28-30.....23v........1.laps...yk8
Tellu30......27.12.......kp 32/30.......................5.lapsi...................yk2
.Neila.....28.12.kp 28/30.............yk6
Riemu.........1.1....kp 24(26)/28.......32v.........5.laps i.........yk1

 
Hip!
¨
vähän taas karsin tota listaa...

Tervetuloa uusille! :flower:
mahara en nyt ollut ihan varma miten haluat lapsi määrän laittaa 1.lapsi, 2.lapsi vai 4.lapsi, niin laitoin 4.lapsi, laitetaan joku muu, jos haluat =) korjailen kyllä sitten :)

Mites teillä uudet vuodet on menny? Itellä meni laivamatkan tiimoilla :) oli oikein onnistunut reissu, vaikka laiva olikin ihan tupaten täynnä :p Tässä lähti nyt 6 päivä teroluteja käyntiin, nyt hieman tasaantunut kaikki niistä johtuvat oireet :D väsymys kyllä vielä vaivaa, mutta onpahan aikaakin nukkua :p
 
piupula taas meni väärin kp:t :LOL: No ei se niin tarkkaa ole, kun vain yhdellä heittää :) Eli tänään kp7 ja tiistaina jo kp 9

Tänään sylkiovistesti oli viimein negatiivinen, mutta rintoja kihelmöi edelleen ja alavatsalla painontunnetta... Höh, menisi nyt jo ohi, niin olisi helpompi veikkailla uusia oireita... Ajattelin kp 10 alkaa jo testaamaan ovista, kun tämä kierto nyt näin heittää, niin ei ainakaan mene sitten ohi...
 
Onnea tyyty85, kyllä sen oireista jo arvasikin!

Lara-lle onnea testailuun!

Tervetuloa maharalle ja muille uusille! Plussaonnea matkaan myös.

Omaan napaan vaan sellaista että menkat hiipuneet, ja molemmat jännitetään jo ovista. Vaikka viimeiset puoli vuotta ollaankin tjottailtu (siis sen ajan kun imetin useamman kerran päivässä), nyt kun imetys on loppu ja menkat alkaneet niin ekan kerran vasta tuntuu siltä, että voin ihan oikeasti tullakin raskaaksi. Viimeksikin tärppäsi nopeasti.

Oletettavasti ovikseen olisi noin 8-9 päivää.. pelkään vaan että taas tuhruttaa silloin liikaa ja luteaalivaihe jää joko pois tai liian lyhyeksi, niin kun osittaisimetyksen aikana kävi. Nyt on eka kierto ilman imetystä. Mut täytyy olla stressaamatta, kyl se maitohormoni sieltä elimistöstä katoaa ajallaan. Positiivisuutta ja kärsivällisyyttä vaan, sitä toivotan myös teille mulle kuumeilijoille!
 
Hei! Kiitokset uudesta pinosta! Täällä lämmöt on sen puoli astetta korkeemmalla ku normaalisti. Saa nähdä jos joku maailman miljoonas ihme sattuis ja saataisiin luomu plussa! Sitä toivoessa...
Onnea Tyytylle plussasta! :heart:
 
Piupula > Kiitos listan päivittämisestä! =) Mun ikä oli lipsahtanut väärin, kun sitä on jo 29. :D

Päätin säästää viimeisen testin maanantaille ja tilata sitten lisää. (Pakkohan niitä varmistustestejäkin on tehdä, jos plussaa näyttää :whistle: ) Silloin on 34/32-34 ja kokemuksen mukaan toiveita saada herkällä testillä väriä näkymään. Esikoisesta testatessa kun näytti haamua kp33/29-31 sellaisella normaaliherkällä. Oireet pitää toivetta yllä, mutta muuten en ole ollenkaan luottavainen. En uskalla olla, kun lämmötkin on ihan normaalit. :/
 
Ei oo tosi...... sain eilen illall testiin haamun.... olikos se nyt First Line- liminen testi... :D Käsittämätöntä!!!. Mutta kyllä mulla on ihan oireitakin ollut... voisko tää ny olla totta !!! Mutta oottelen viel pari päivää että kurvaako se täti sieltä..
 
Hyvää ja plussa rikasta tätä vuotta :heart:
Kiitos Piupulalle uudesta pinosta :flower:
Ompa ihanaa ku heti on saatu plussia tälle vuotta. Onnea vain Tyyty, Annmarille myös haamusta, jospa se siitä vahvistunee :D
Mulla vasta kohtapuoleen alkaa ovispäivät kolkutteleen ja kuun lopussa saa vasta jännätä.
Uus vuos meni kivasti, kotosalla oltiin, vieraita oli. Syötiin, hiukkasen juotiin, ammuttiin raketteja, saunottiin ja pelailtiin. JA VALVOTTIIN! Rytmit siitä ihan sekasin koko perheellä. Huomenna taas arkeen kiinni.
 
Meinasin tänään testata kun kiertopäiviä on kertynyt jo 50, mutta en uskaltanut :ashamed: pelottaa jos se taas näyttää negaa. Jos odottelis vielä viikon, niin sitte oltas taas maratoonikierron kans samoissa päivissä, jos sittenkään ei ole tullut täti kylään niin kai on pakko testata.

On tämä kyllä niin mieltä täyttävää hommaa :LOL: tuntuu ettei muita ajatuksia päässä edes liiku. Niin ja nyt kun itsellä on HIIIIRVEEE vauva kuume, niin näitä odottavia äitiä tulee joka nurkan takaa vastaan. Onko muut huomannu samanlaista ilmiötä?

Rattoisaa päivänjatkoa kaikille :heart:
 
Koskas ne menkat oikeen alkaa!! Mä en jaksa odottaa enään :headwall: Kp on nyt 32/35 ei oireen oiretta kumpaakaan suuntaan, olisko tää nyt kans joku mega kierto? :ashamed:

maharan kans samat fiilikset

|O |O |O
 

Yhteistyössä