+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

Kierto oli siis lyhyt. vain 24pvää. Ja mietin, että jos ovis oli kp 17-19, niin eikö siitä ole haittaa kun tuo väli kk on niin lyhyt? Kuukautiset oli tosi runsaat, neljännet kierukan poiston jälkeen, mutta siitä huolimatta oksettaa aina välillä, varsinkin jos on tyhjä maha. Ja väsyttää kovastikki. Heti tuleee kummin ajatuksia päähän, että jos entä jos sittenkin.. Hiipivä hulluus kait se iskee :headwall:


Plussatuulia kaikille kuiteski roppakaupalla :heart:
 
miimii hormoonit sekasin hirveen stressin takia x/ valmistuin puoli vuotta aikasemmin kaksoistutkintoon, ja oli hirvee hööki koulun viimeiset kaksi viikkoa, että sain kaiken valmiiksi ja kokeet&seminaarit pakettiin. Mutta onneksi tuo takana päin ja tässä nyt työttömänä kotona kahden kissan kanssa hirmuinen työnhaku päällä :]
menin tossa kp35 gynellä käymään kun tuli jotain ihme vuotoo ja totes, että keltarauhashormoni ei oo täs kierrossa lähteny pelittää niin kuin olis pitänyt ja sano, että yli 40päivän kieto tulee. Tossa sitten kp53 soitin sille gynelle, kun menkkoja ei ruvennu kuuluu ja r-testi oli nega (minkä tiesin jo ennen sen tekemistä) ja se määräs mulle terolut kuurin, et saadaan kirto taas alkuun :) 2 päivää jäljellä enää ja nyt alkaa menkkajuilintoja olemaan ONNEKSI :) :) toivottavasti nyt perjantaihin mennessä alkaisi, niin pääsis alkuun taas xD HUH! tulipas pitkä sepustus :/

vähän tässä on nyt oltu herkillä, kun rupee vähän tasottuu kaiken stressin yms jälkeen, mutta nyt täytyy vaan jättää vauva ajatukset takaalalle ja antaa vaan mennä niinkuin menee, niin josko se plussa pärhtäisi jossain vaiheessa :D
 
Negaa näytti myös minulla. :( Kp 34/32-34, joten herkän testin luulisi näyttävän. Tätin saapumisesta ei ole merkkiäkään, joten testaan tarvittaessa uudestaan myöhemmin tällä viikolla. Uusi setti testejä lienee jo matkalla.

Mietin sitäkin mahdollisuutta, että tuhruvuoto olisi ollut menkat eli edellinen kierto jäänyt 23 päivään. Nyt olisi sen mukaan kp11. Yhtään ei kyllä tunnu siltä. Raskausoireita on edelleen, mutta liekö sitten kovan vauvakuumeilun aiheuttamia harhoja. Nippailut tosin eivät ole samanlaisia kuin pco-juilinnat normaalisti, kun tuntuvat paljolti tuolla keskellä.

Sitten olisi yksi kysymys niille, joilla on kaksi lasta tai enemmän. Onko raskausoireet olleet samanlaiset vai eronneet paljonkin? Jotenkin vertaan oireita esikoisen odotukseen ja jotkut täsmäävät osittain. Esim. rintoja kihelmöi ja ne vähän aristavat, mutta eivät ole turvonneet. Esikoista odottaessa kihelmöi, olivat tosi kipeät ja turposivat alussakin selkeästi. Rinnoissani ei ole tuntunut mitään kuukautisiin liittyviä oireita raskauden jälkeen, mutta ennen raskautta ne aina kipeytyivät tätin lähestyessä.

Ihan hullua tämä minun pohdintani ja yritys lietsoa edes vähän menetettyä toivoa. :headwall:

miimi10 > Mä uskon ihan täysin, että se roskishaamuilija punastuu vielä ihan kunnolla. Toivottavasti niin käy. bd

Hyväsetti > Ihana perhe sulla, kun antoi levätä rauhassa. :) Me lepäilemme vuorotellen,, mikäli toisella ei ole erityistä tarvetta tankata unta. Yleensä en kuitenkaan saa nukkua niin kauan kuin unta riittäisi, vaan mies käy välillä kysymässä jaksaisinko nousta. Joskus lapsi karkaa sänkyyn mylläämään sillä aikaa, kun mies käy vessassa. :LOL: Onhan se toisaalta hyvä, ettei rytmi menisi sekaisin.

Tänään torkuin aamupäivällä sohvalla ja poika katsoi dvd:tä. Kovin paljon hän ei telkkaria katso, joten oikaisin hyvällä omatunnolla. Yhtään en piristynyt, mutta ehkä yöunet maistuu sitten erityisen hyvin. Vessahätä on herätellyt viime aikoina ja tehnyt aamun tunneista katkonaisia. :/ Muuten nukun kuin tukki.
 
Ilmoittaudun mukaan, mutta visiittini saattaa olla todella lyhytkin.
Olen siis 24 vuotias äiti Länsi-Uudeltamaalta.
Nuorin lapseni on vasta 9kk joten kierrosta en osaakkaan sanoa mitään, kun menkat eivät ole vielä synnytyksen jälkeen tulleet. Imetyksen olen lopettanut reilu kuukausi sitten.

Olemme päättäneet mieheni kanssa, että lapsilukumme jäisi kahteen, mutta nyt epäilen hieman, että olisin raskaana. Mies on kiikuttamassa minulle parasta aikaa testiä ja tämäpä sitten ratkaisee, että jos olen raskaana, siirryn odotus puolelle, jos en ole, niin haen ehkäisyn.

Olin itsekin ihan varma tunteistani, että kaksi on riittävästi mutta nyt kun olen jo tovin epäillyt olevani raskaana alan jo valmiiksi suremaan ajatusta, ettei kolmatta ehkä tulekkaan...

Siksi siis salaa toivon, että olisin kuitenkin!

PLUSSAONNEA kanssajännittäjille!!! :)
 
Eipä ole tätiä kuulunut kylään tänäänkään =) mutta en ole kuitenkaan uskaltanut testiä tehdä. Odotan uskollisena loppuviikkoon ja testaan vasta sitten. Tänään olen kuitenkin juossut urakalla vessassa koko päivän...toivon tietenkin että se olis raskausoire ja enteilis kahta viivaa testiin..

Tämä on niin raastavaa kun ei haluais että täti tulee, mutta jos testi näyttää negaa niin toivoo että alkais vuoto äkkiä :headwall: no loppuviikosta tullaan korkealta ja kovaa tai hihkutaan onnesta..jännitystä siis ilmassa.
 
Kiitos kun jaksoit piupali kertoa mulle, tuo muistuttaa että ei muillakaan ihan ruususilla tanssiminen ole tämä maailma.. sitä vaan kattelee välillä liikaa omaa napaansa, tänään tosin ranne meni jotenki vinkkeliin ja välilevynpullistuma pahenee..

Pitäis muka hoitaa tehtävänsä täällä kotona vaikka kroppa vittuilee kirjaimellisesti mulle


Googlailin hieman tosta roskishaamu testistä ja tuo merkki minkä tein on kuulema kaikille tehnyt tepposet 10min jälkeen joten nyt voin alkaa olemaan varma kun oireita ei ole niin tämä kierto loppunee tädin tulemiseen :/

No ilmoittelen asioista lisää sitten tätien ja plussien puolesta!
 
Joo minäkin nöyrimmin pyytelen anteeksi omaan napaan tuijotteluani!! :ashamed:

Ihmettelen kovasti, miksi sain haamuplussan ja sitten kuitenkin on nega.
Nyt pitäis muka viikko jaksaa oottaa uutta testiä??
HUOH!

Mä en tee enään kotitestejä prkl kun ne haamuilee ja viivanpaikkailee ja vaikka mitä!!

Onko teillä muilla kokemuksia siitä kauanko on kestäny kierron tasottua ehkäsyn lopettamisesta? Minä hölmö kuvittelin, että ne on aluks myöhäs ja sit jatkuu ihan "normaalisti"...
Kp35/??, negaa näyttää, tätiä ei näy.

 
Meni 6kk kun tasaantu heitti sen kp35-65.
esikoinen ku synty en pilleri leikkiin lähtenyt en muuten imettänytkään missään vaiheessa ja mun kuukautiset alkoivat vasta syksyllä 2009 eli olivat kyllä kauan poissa :ashamed:

Nyt mun kiertoni on se 35 mutta katoin että marraskuussa on ollu 40 et tää on niin tätä |O
 
Paina siitä hymiöstä niin se avaa niiden kotisivun, vasemmalla laidalla on "elämän aiheet" joista valitset sitten hymiön jonka kopioit sitten sinisellä palkilla ja liität tänne sun teksteihin :heart:

Kiitos vaan lara, toivottavasti toi positiivisuus siirtyy jossain vaiheessa testeihin ja sais pikkukakkosen!
 
Hmm..

Olisiko tämä sellainen ketju jossa riittää kävijöitä ja höpöttelijöitä !?!? =)

Minun tarinani on seuraavan lainen.. Esikoisemme syntyi 04/08 ja oikeastaan pikkukakkonen on saanut tulla koska vaan, eipä ole kuitenkaan näkynyt ;(
Kuukautisten alkamisesta yrityskertoja on nyt takana ripiät 15, kun taas imettämisen lopettamisesta kertoja 11. Lokakuussa hakeuduttiin lapsettomuusklinikalle ja tästä kierrosta apuna clomifeenit. Verikokeissa ja sisätutkimuksessa selvisi etten ovuloi ja kierrot venyi kp40 luokkaa joten siksi päädyttiin clomeihin. Tais kuitenkin ekakierto mennä mönkiin ku oltiin just kierron puolivälissä vko erossa, joten tähtäimenä enemmänkin tuo helmikuun raskautuminen !

Onhan se ihmeellistä, että esikoinen sai alkunsa "kerrasta" mut nyt toista odotellaan hartaasti.. Raskaudesta minulle jäi about 20kg ylimääräistä joten sekin saattaa olla hyvin syytä "lapsettomuuteen" Olen edelleen kotona tyttäreni kanssa, joten päätin ryhdistäytyä tälle vuosi kymmenennelle ja liittyä ExtraVaganze painonhallinta ryhmään =) 26vkoa kestävä rupeama monta kiloa toivottavasti laihempana! Tämän myötä toivon myös raskautumista !

Tässä siis nopsaa my story!

Oikein ihanaa, plussatuulia tuovaa VauvaVuotta 2010 Kaikille !

ps. onko täällä muilla jotain lääkitystä vastaavaa raskautumisen tukena?
 
Heippa angel08 Mulla on tällähetkellä terolutit menossa. Auttaa kierron tasaamiseen ja sitä myöten raskautumiseen, tai näin ainakin pitäisi :)

Tänään tuli suru puseroon. Rinnat aristavat ja ovat alkaneet tihkuttaa maitoa. Jäänteitä keskeytyneestä keskenmenosta, vai miksikä sitä nyt sitten ikinä kutsutaankaan... Mietin vain, että toisaalta onneksi olen himo testaaja; jos olisin luottanut siihen yhteen plussatestiin, olisimme saaneet tietää vasta ekassa ultrassa, ettei sisälläni ole enää pitkään aikaan mikään kasvanut. Se se vasta kamalaa olisikin ollut!! :ashamed:

Saisi nyt kaikki oireet hävitä muistuttamasta!! Aamullakin oli niin huono ja heikko olo. Jos vuoto ei olisi ollut niin kamalan runsasta, voisin vaikka tehdä vielä raskaustestin, nämä oireet ovat olleet nyt niin voimakkaita...

 
Huomenta kaikille!

Kuten pelkäsin, testi oli nega, ei siis vauvaa meille :( Tänään mulla on lääkäri jonka olis tarkoitus antaa myös resepti mahdolliselle ehkäisylle mutta vielä pidän pientä toivoa yllä, koska mies myönsi ettei oikein itsekään tiedä että haluaisiko KUITENKIN vielä yhden. Ihana kuulla, ettei hän ainakaan täysin ehdoton ole.
Sovittiin että miettii oman kantansa rauhassa ja minä omani :) Sitä ennen en hae ehkäisyä.

Plussatuulia joka ikiselle!!!!

NuuNuus
 
Testi on nega, täti tuloillaan :headwall: Kuudes yrityskierto siis piakkoin starttaamassa. Jokohan mieki saan ottaa sen greippimehun käyttöön? Niinpä taidan tehdä:) Onnea kaikille plussanneille :flower: Ja jaksamista kaikille, joilla yritys jatkuu!

ps. tuossa vaiheessa, kun pidin taukoa pinosta, minun tiedoista putosi minun ikä, joka siis on 29 ja kolmas olisi meillä toivehissa:)
 
Voi helvetinhelvetti!!! (anteeksi :ashamed: ) Tein tänään kuitenkin raskaustestin kun oireet ovat tällaiset:
* Rinnat aristaa
* maitoa tihkuttaa
* pyörryttää
* päätä särkee
* aklö öklö olo
*vuoroin kylmä ja kuuma
Ja arvatkaas, testiin tuli haalean haalea viiva!! Eli siis taas kerran olin raskaana, mutta pikkuinen ei jaksanut mukana. Siitä nämä oireet, jotka ovatkin aivan turhat :'( Vaikkakin kuulostaa todella kummalliselta, minulla on siis yhden megakierron aikana ollut kaksi raskautta ja kaksi keskenmenoa. Nyt on olo kuion haudassa makaavalla :'(

Mikä mussa on niin pahasti vikana, etten pysty toista lasta sisälläni kasvattamaan??
Noh, tänään on hyvä päivä aloittaa laihdutus, tuskinpa muutenkaan tekee niin mieli syödä :ashamed:

Parempaa tätäpäivää teille muille
 
Kannattaa käydä veritestissä niin saat varmuuden tilanteelle eikä tarvitse pohtia. Kemialinen raskaus siis ei tarkoita keskemenoa vaan että hedelmöittynyt munasolu hipaisee kohdun seinämää ja sillä herkille ihmisille aiheuttaa oireita. Mulla on käynyt todistettavasti khdesti näin ja silloin ollut veriarvot jotain 14-30 (hcg). Eli ei alkanutta raskautta päiviin nähden. Tuo on todella yleistä, että niin käy. Useat ei sitä vain huomaa, kun eivät ole "himotestaajia" ;)
 
lara saa mun puolesta laittaa kierrot jos vaan jaksaa :heart:
ks09 oli sulla mitä tahansa niin koita jaksaa siellä nää oireet on niin väsyttäviä puhumattakaan keskenmenoista tai kemiallisista sellaisista.

Täällä väsyttää ja on kipeä olo lämpö nousi 36.8 katotaan muuttuuko tosta, meidän neitiäkin vaivaa räkätauti eli mahdollisen raskauden pikkiin en viitti edes laittaa :snotty:

Pitäis mennä ulos neidin kanssa ja kauppaan mut kroppa huutaa armoa
 
Tiistai 5.1

Piupula........................kp 61/30-39......23v........1.lapsi......yk4
mahara.......kp 52/35-36...32v..2(4).lapsi..yk9
Lara-.......kp 36/?.................21v...1.lapsi...yk1
miimii.......kp 34/35.................22v.........1.lapsi...........yk1
macy gray.....kp 34/32-34...29v....2.lapsi...yk2
Annmari-76.................kp 34/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
very important baby.....kp 30/28-31 ..23v..3.lapsi..yk
UuTeEnNoUsUUn.....kp 29/28-30 ..........................................yk7
Ansku-82..................kp 28/30..............27v...........1.lapsi.........yk13
piprane ema.................kp 24/30.............32v..........3.lapsi........yk6
Hyväsetti.......................kp 21/33............30v..........3.lapsi......yk2-3
icefairy.........................kp 21/26-35........22v...........2.lapsi.......yk4
Sintsu78......................kp 19/27-34......31v...........4.lapsi........yk11
Lily-Jane.....................kp 13/28-32.........24v.........1.lapsi...........yk3
Minnäi.......kp 13/30....30v...4.lapsi..yk 1
Kerrostalokyttääjä............kp 12/30............30v......3.lapsi......yk3
KS09............................kp 10/?.............21v............2.lapsi......yk5
Mahdotontako.............kp 10/27-29..........................................yk4
Heathy........................kp 8/27...............................2.lapsi........yk1
nelli5.......kp 7/25-28..33v..5.lapsi....yk4
HayLina........................kp 6/29-32...........................................yk
Leli82...............kp 3/29........2.laspi...yk3


Taustalla


Katinka-82,..............................höyrypää
Ilolintu....................................Danuli79
Katinka-82, .............................HayLina
Aurella, ...............................Sanelma
Ainoska ,................................. Marta,
Kaapo80, ..............................Lilianne
Dreaming86 ,..........................marrr
wannabemama,....................... Cladoceran




Plussanneet


erka.........12.12........kp 26/28-31..........36v...........3.lapsi........yk2
MaybeSomeday.....25.12.....kp 28/28-30.....23v........1.laps...yk8
Tellu30......27.12.......kp 32/30.......................5.lapsi...................yk2
.Neila.....28.12.kp 28/30.............yk6
Riemu.........1.1....kp 24(26)/28.......32v.........5.laps i.........yk1
tyyty85..2.1...kp31/28.........2.lapsi...yk3
 
Huomenta!

Tulipas nukuttua taas :/ Jos haluat Lara niin ala päivittelemään vaan, kun mulla nää päivitykset tulee millon nyt satun heräämään, joskus aamulla joskus illalla. Eli minulle sopii miten vaan :) Kun en noita kuviakaan tänne ole saanut laitettua xD

NuuNuus ja angel Haluatteko listoille mukaan? :)

*muoks* ja KS PALJON :hug: :hug: :hug: :hug: :ksia täältä!Kannatan kanssa verikokeeseen menoa ja varmaan voit soittaa terolutit määränneelle gynelle/lääkärillekin asiasta? ja kysyä neuvoa :) Kyllä sulla on nyt ollut tämän asian kanssa rankkaa ja varmasti pitkiä päiviä :( Paljon jaksuja sinne! ja jälleenkerran toivoa, että saat asiaan selkeyttä :hug: :heart:
 
Huomentapäevää!
Täällähän on paljon tynpeitä negoja tupsahdellu. Mutta eikö sitä periaatteessa ole aina niin pitkää toivoa kun tätiä ei näy. Ja tosiaan se tk:n pissatesti vastaa ihan samaa mitä apteekkienkin, verikoe on sitten jo paljonki tarkempi.
Tosi harmillista et KS noin piinataa :( Mäki suosittelisin ottamaan yhteyttä gynee taikka tk-hon että pääset verikokeisiin. Saisit selvyyttä asioihin. :hug:

Mulla aikoinaan kun lopetin pillerit meni kierto ainakin ihan sekaisin. Ensimmäiseen 3kk ei tullut menkkoja, sitten mentiin kp 26-62 väliä, joka oli todella ressaavaa. Pillerit olen lopettanut varmaa joskus vuonna 2000 ja sen jälkeen en ole koskaan suostunut hormonaalista ehkäisy syömään :D
Sitten kierto on kuiten tasaantunu hyväksi. Voimia vai taisteluu, jolla kierto ongelmia!

Täällä kierto pian puolessa välin, ja kaamee flunssa painaa päälle :( lämpö puolestaa VAAN 35.5 :eek:
 

Yhteistyössä