+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

tänään cb.n tikkutestillä haalean haalea plussa :D no mutta sitten oli yön aikana tullut n.lusikallinen ihan vaaleen rusehtavaa vuotoa :ashamed: mutta se loppu siihen....mutta eikös nyt kun olisi muutenkin se aika kuusta niin toi on aika normia....no ajattelin nyt kuitenkin ihan muutaman päivän ootella et mitä tapahtuu...sit teen digitestin ja varaan ajan neuvolaan....mut tää on niin tätä odottelua ja odottelua että vahvistuis....edellisistä on tullut sit lopuksi kunnon viivat :whistle:
Plussatuulia kaikille :heart: :heart:
 
Mitä tääl tapahtuu? Mitä Lara on tehny taiku piupula tuollee sanoi? Onks täältä poisteltu kommenttei vai?? Musta oli hyvä et Heathy teki päivityksen, ku Lara ei sitä ollu tänää tehny vaikka oli tänne kirjottanu muuten.... :eek:

Meillä oli oikein mukava päivä. Poika tykkäs kovin ja me kans leikittii kovin. :LOL: Pallomeri oli ihana.
 
sutuliini Onnea ja viivojen vahvistumista sinne! :hug: :flower: :heart:

icefairy Mukava kuulla, että oli onnistunut päivä :) Pallomeri on kyl ihan huippu mesta :p tai oli sillon pienenä, enää ei ole tullut käytyä, voisin hieman outoja katseita saada osakseni :LOL: :LOL:

Lara En nyt pahalla halunnut sanoa ja anteeksi nyt jos loukkasin jotenkin. Onnea odotukseen :heart:
 
Tunteet on pinnassa näissä keskusteluissa näköjään, mutta on se aika tyypillistä näissä hormonimyrskyissä. Itsellänikin meinaa välillä nousta kiukku pienestä ja sanavalinnat olla sen mukaisia. Onneksi asiat voi selvittää, jos lipsahtaa pahasti sanotun tai väärin ymmärryksen puolelle. Meillä on täällä hyvä vertaistukiporukka, joten toivottavasti voidaan jatkaa sovussa jatkossakin. :)

Lara- > Varmaan ihan auttamismielessä tehty tuo päivitys. Olisikohan hyvä sopia tämän porukan kanssa vaikka sillä tavalla, että jos vakituinen päivittäjä ei hommaa ehdi hoitaa tiettyyn kellonaikaan mennessä, niin se tekee kuka ensin kerkeää? Itseäni ei haittaa, vaikka listan tulo menisi välillä iltaan, mutta onhan se kiva saada viimeistään iltapäivän aikana. Hienosti sä olet hommaa hoitanut eli kiitos siitä. :)
 
Kiitos Piupula, toivotaan parasta :) Hyvä et menkat loppuu ja pääset vihdoin uuteen yritykseen, toivottavasti säännöllisellä kierrolla tai vielä paremmin ihan plussalla :D

Mun mielestä ton päivityksen voi kai tehdä ihan kuka vaan, kuka ensin ehtii. Ei kai täällä kenenkään yhden henkilön tarvitse sitä joka päivä aamulla päivittää? Mulla nyt vaan sattu olee ekstra minuutti, ja tajusin et uusia jotka halusivat listalle. Mielestäni, aidosti ei mitenkään pahalla, olet Lara todella yliherkkä. Tuollainen raivostuminen siitä, että ihmiset tahtovat vain auttaa sinua ja jakaa kokemuksiaan... tai siitä että joku toinen päivittää listaa, kun sinä olet jo plussanut ja voisit olla odottajissa. En usko hetkeäkään että kukaan haluaa vaan tuhota onneasi, ja on todella tunteetonta ruveta tuolla lailla huutomerkkejä ja ilkeyksiä viljelemään keskenmenon kokeneille. Ihan jo itsesi takia, voisit koittaa kasvattaa vähän paksumman niskan. Ei sinun tarvitse välittää siitä, mitä ihmiset netissä kirjoittavat. Voit sulkea pois kaiken sinun mielestäsi ikävän, ja vastaanottaa vaan positiivisen. Minäkin toivotan sinulle hyvää raskautta, ja toivon että osaat olla siitä aidosti onnellinen, koska se on suuri lahja.
 
Voi peeveli :D Kun tuo ovis on nyt niin, ettei tiedä onko vai ei, niin pakkohan sitä on sitten yrittää joka tapauksessa hyödyntää. Saatiin poika viimein nukahtamaan, laitoin miestä viehättävät kuteet niskaan ja alettiin touhuamaan, niin johan se poika heräs :LOL: :'( :headwall: :kieh: Se on nyt sitten kipeenä, ja illalla pitäis korvia lähteä 30km päähän näyttämään, ettei niistä johtuis (on sairastanut monta tulehusta ).

Noh, illalla uusintayritys

Piupula Joo, kyllä mä uskon, että ratkeaa, siihen vuotoon sitten viikon kuluttua :)
 
KS09: Hyvältä kuulostaa sun elintavatkin :) Mä ignooraisin niistä testeistä ne, joissa viivat ei oo tasapaksut. Mut niitä tasapaksujakin oli ilmeisesti useampi, mikä on kyl tosi outoa :D Voisikohan olla, että synnytyksen/imetyksen(?) jälkeen maitohormoni koittais estää ovista, ja siksi elimistö puskee sitä LH:ta useamman kerran ja yrittää ovulaatiota uudelleen? Se maitohormonihan estää myös keltarauhashormonin muodostusta, joka puolestaan tuhruttaa. Tällaista spekulaatiotahan tämä on, kun en taustojasi tarkalleen tiedä...

Toi on kyl niin tuttua, että just kun ollaan pääsemässä vauhtiin pieni ihminen keskeyttää :D Mutta toivotaan ettei tuu kauheen kipeeks ja et korvat ois puhtaat. Ja että saisitte illalla heiluteltua niit peittoja ihan onnistuneesti ;)

Kuntosalille tästä hipsaisen... nauttikaahan lopusta viikonlopusta naiset! :)
 
Heathy Ihana kun joukossa on joku, joka tietää noin paljon, ja viitsit vielä kommentoida :heart: Voisko tosiaan synnytys/imetyshormoonit vaikuttaa vielä? Imettänyt tosin en ole enää 6kk:een ja synnytyksestäkin on 10kk :ashamed:
Noh, saapi nähdä. Ihana kuitenkin, että tietää vaihtoehtoja, mistä tää tällanen arpominen vois johtua :)
 
Apuaa....tänään klo. 13 aikoihin tehty ovisplussa... oli tummempi viiva, ku kontrolliviiva joten kai sitä on pakko uskoa. :D

Vietiin miehen kanssa pikkumies mummille hoitoon ja lähettiin Myyrmanniin seikkailee... =)

Ihanaa, kun saatiin olla hetki kaksin... :heart: Sit tultiin kotiin tossa 18 aikoihin ja AI AI ja nyt sit sattuu vasemmalle munasarjaan ihan urakalla...mulla aina ollu ihan kamalat oviskivut... :'(

Hemmetti...ihan toimintakyvytön olo taas...sattuu, sattuu.... :ashamed: Tekis mieli vaan huutaa! :kieh:

Kaikille jotka plussia tehneet paljon onnea ja tarrasukkia... :hug:

Ja meille vielä plussaa toivoville puhaltelen paljon paljon myrskyjä... :whistle: :heart:
 
miimii10 Jotain eripuraa ilmeisesti

Omaa napaa -> Vähän jänskättää. Toisaalta on sellainen olo, että olis voinukki tärpätä. Taitaa olla kp19 menossa, ja kolmena iltana on ollu pahoinvointia ja päänsärkyä :/ ja sellainen itkuherkkä olo. Lenkillä käydessä on sellainen hengästyneempi olo. ja närästää. Viime kierto oli 24 pvää, joten vois testaillakki kokeeksi loppuviikolla..

Plussatuulia kaikille ++++
 
Suositelkaapas mulle jotain edullisia (mutta luotettavia) puikkotestejä, joita saa tilattua netistä. Mammaksilta ja Testikaupasta olen aikaisemmin tilannut niitä herkkiä puikkoja, mutta luottamus vähän horjuu. Apteekin omia en enää nettikaupoista löytänyt. Verkkoapteekista toki saa, mutta toimituskulut ovat melkoiset. Täällä kun on vain yksi apteekki ja suunnilleen kaikki tuntee toisensa, puskaradio raikaa jne, niin mielelläni tilaisin jatkossakin netistä. Onko se digitaalisten tarjous voimassa kaikissa apteekeissa?

Huomenna tosiaan testaan taas ja soittelen sitten terveyskeskukseen. Päätin olla sinne yhteydessä vaikka testi plussaa näyttäisikin, niin saan nuo verensokeriasiat selvitettyä. Kolmen tunnin välein näköjään pitäisi saada suolaista purtavaa ja makeasta herkuttelusta tulee huono olo, joten epäilen diabeteksen lähestyvän uhkaavasti. Pco:lla lienee vaikutusta, mutta tuskin se yksin oireita aiheuttaa. Ylipainoa on enkä edelleenkään liiku tarpeeksi. :ashamed:

Plussatuulia puhaltelen ja tarrasukkia lähettelen! :wave: Plussarikasta alkavaa viikkoa!
 
Heathy: Mä olen pinon alottajalta kysyny saanko päivittää...
Tääl oli niin vähän tekstiä viikonloppuna, että mun mielestä ei päivitystä tarvittu...
Mä oon joo liian herkkä, mutta ihminen, joka sanoo seuranneensa tilannetta, olis varmaan huomannu senkin, että mun digitestien välillä ei ollut juurikaan aikaa ja nyt olen vihdoin saanut sen varman positiivisen...
Miltä teistä tuntuisi, jos olisi parin viikon piina ja sepäselviä testejä, sitten kun vihdoin saat hyviä uutisia niin joku tulee siihen sanomaan, että on kemiallinen tai vastaavaa...
Ja se, että siihen puuttuu moni ulkopuolinen ei auta yhtään.
Me sovittin aveen kanssa jo ennen kun ehti ees riita syntyä, se oli väärinkäsitys.
Tosiaan ehkä parempi, että siirrän herkän nahkani muualle täältä.
Olen luvannu päivittää varmoille päiville asti (12vkoa), mutta luovun siitä kyllä, kun tunnun aiheuttavan niin paljon päänvaivaa täällä.

Pahoittelen syvästi kaikille aiheuttamani draaman viemää sivutilaa itse aiheesta.
Plussatuulia ja tarrasukkia myös, Lara- kiittää ja kuittaa.
 
eiköhän me kaikki olla pienessä piinassa kun ei tärppää?:D
ja jos mä plussaisin ja joku heittäisi että kemiallinen ajattelisin että toivottavasti ei ole mutta en mä alkaisi ihan herkistelemään asioita, tää ideahan on spekuloida tms? mitä päivitykseen tulee sen saa tehdä kuka vaan ja koska vaan kuhan se on jokapäivä täällä koska jokapäivä täällä käydään?

Elämän vinkin annan sulle lara. kun olet esikoisesi saanut tämä palstan "riita on naurettava" sulla on edessä pitkä matka ja tulee olemaan paljon vaikeampaan ku muiden (kemialliset raskaus kommentit)

miimii10 -3kg kiittää ja kuittaa..
 
Lara :hug: Hormonit tekee tepposia! Varmasti tuntuu kurjalta, ja väärinkäsityksiä syntyy, kun sinulla on aikaa vatvoa niitä yksiksesi, muutenkin kurjassa tilanteessa

Koitahan nyt nousta sieltä

Voin sanoa tietäväni mitä se haamujen kanssa pitkän matkaa arpominen on! Koita nyt nauttia siitä viimeisimmästä plussasta avoimin mielin. Jos itse uskot siihen vahvasti, ei muiden mielipiteillä ole väliä, jätä ne siis toisarvoiseksi ja keskity olennaiseen :)
 
Hellurei!
Täällä viikonlopusta selvitty :D
Tänne ei mitään uutta, tänään piti sitten tuhlata yks testi.. ja ihan turhaa, nega! Yllättäen, oisko nimittäis vasta dpo 9 meneillään. Jotenkin kuiten pukkas epäätoivoinen olo ku ei mitään näkynyt :( Mutta kahtellaan nyt tää viikko, joskos sitten lauantaihin saakka odottais seuraavan testin kanssa.

Macy gray, tais tuolla kotitestissä olla myynnissä tuota digitaalista myöskin.

Lara- Onnea ja tsemppiä odotukseen. Ne on noi hormoonit :saint: Älä nyt kokonaan katoa, tules välillä kertomaan kuulumisia.

Nyt arkee kiinni, vaatteet niskaa ja ulos!
 
MAANANTAI 18.1.2010


mahara..................kp 65/35-36.........32v........2(4). lapsi.........yk9
macy gray..............kp 48/32-34........29v.........2. lapsi..............yk2
Annmari-76............kp 47/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?
Ella-83...................kp 45/24-61 ...............................................yk 13

icefairy...................kp 34/26-35.........22v.........2.lapsi...............yk4
Sintsu78................kp 32/27-34..........31v.........4.lapsi..............yk11
Minnäi....................kp 26/30.................30v.........4.lapsi............yk 1
Auroora.................kp 25/28-34.................................................yk?

KS09......................kp 23/26-29...........21v.........2.lapsi............yk5
Mahdotontako.......kp 21/27-29.................................................yk4
Heathy..................kp 21/27..................................2.lapsi...........yk1
nelli5.....................kp 20/25-28............33v...........5.lapsi...........yk4
HayLina.................kp 19/29-32............25v..........1. lapsi
Leli82....................kp 16/29..................27v...........2.lapsi...........yk3
Nasukka82 ...........kp16/28-30............27v............2.lapsi..........yk6

UuTeEnNoUsUUn...kp 14/25-35....................................................yk9
very important baby kp 13/28-31...........29v ................................yk6
piprane ema...........kp 10/28-30.............32v...........3.lapsi..........yk7
Agaetis...................kp 8/27-31......................................................yk2
Ansku-82...............kp 7/30-33..............27v............1.lapsi...........yk13
angel08.................kp3/30.......................................yk16 (clomit)



TAUSTALLA
Aurella
miimii10
Piupula

PLUSSANNEET 2oo9 :flower: :heart:

erka 12.12. ....kp 26/28-31.................36v......3. lapsi.........yk2
MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o :flower: :heart:

Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 9.1. ............kp40/??................................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2-3
sutulii..16.1..........kp 31/28..............30v.........3. lapsi..............

 
Lara, hyviä jatkoja sinulle. Nautit nyt täysillä siitä raskaudestasi odottajissa! :flower:

Minnäi Koitas malttaa sen testin kans, ei dpo 9 vielä mitään näkyiskään kun ei välttämättä ole edes kiinnittynyt vielä (ja ennen kun kiinnittyy, ei raskaushormonia muodostu) :D Ei tää testailun odottelu kyl helppoa ole... onneks on palsta minne purkautua!

KS09: Voi kyllä hyvinkin johtua imetyshormoneista, se on hyvin yksilöllistä miten nopeasti ne poistuu elimistöstä. Stressi, kaikki ärsykkeet rintoihin/nänneihin (eli mieheltä tissibanni! :D), vauvan sylissäpito/ihokontakti, yms lisäävät prolaktiinin eritystä. Toivotaan että kiertosi kuitenkin tasoittuu, ovulaatio tapahtuisi ja välivuodot lakkaisivat. Olen iloinen, että tiedoistani oli iloa :)

Omaan napaan, dpo 7 ja lämmöt sen kun jatkaa nousuaan... jee :) Näin jo untakin plussatestistä, joka tuntui niin todelliselta. Mutmut, viikko vielä piinailtava :heart:
 
taas tollanen haamu :LOL: no anyway soitin kuitenkin neuvolaan ja kerroin että oon haamuillut :heart: ja odottelen viivojen vahvistumisia :kieh: neuvolan täti sitten anto ajan JO huomiselle aamulle :D et tuuppas tänne ni kattellaan missä mennään :D just....no ei kai auta ku käydä huomenissa ja toivoo et sais sit siellä aamusta kunnon viivat :LOL:
Toivotan oikein +++++++viikkoa :heart:
 
Täällä kans arvotaan noiden ovistestien kanssa... kp 16 ja oireet ja limat viittaisi ovikseen mutta testiviiva oli kuitenkin hiukan vaaleampi kuin kontrolli. no, huomenna taas näkee että vaaleneeko vai tummeneeko viiva. Mulla kans varmaan imetys sotkee kuvioita, kun toi esikko on maitoallerginen niin imetyksen jatkaminen on ollut meille paras vaihtoehto.

joku kyseli hyviä puikkotestejä netistä. muistaakseni kotitesti.fi oli apteekinomia jos niistä tykkää.
 
sutulii viiva se on haalea viivakin, toivotaan että muuttuu kunnolliseksi :)

mulle vois päivittää tän kierron pituudeks 26-29 päivää

Noniin, yllätysyllätys tän päivän testi oli taas nega. Ehkä mä jätän tältä kuulta ton testaamisen, odotan ne menkat ja ihmettelen sitten seuraavassa kierrossa lisää :D
 

Yhteistyössä