Tammimasut 2015 *elokuu*

Naaba87: täällä myös "lonkkavikaa" ja onnuskeluakin. Toivottavasti liikkumaan pystys kuitenkin vielä pitkään. Voi olla muuten seurauksena luonnevikaa...

Paino alkaa viimein olemaan siinä mistä lähdettiin liikkeelle. Että noussut on pahimmasta notkahduksesta, mutta lähtötilanteesta ei ole tullut lisää.
 
Pitkästä aikaa täällä :wave: Meillä viikkoja takana nyt 21+5. Viime viikon ultrassa lupailtiin poikaa <3 ja kaikki tuntui olevan hyvin. Ultran jälkeen tämä kaikki konkretisoitui ja nyt voi tosiaan todeta että sitähän odotetaan vauvaa!Kaikki on aiemmin tuntunut kovinkin etäiseltä. Nyt olen alkanut jo katsomaan noita esikoiselta jääneitä vaatteita ja muita tavaroita,vaunuja on etsiskelty ja jotenkin tuo äitiysloman alkukin tuntuu olevan jo aika lähellä :) Me ei varmaan oteta tuota äitiyspakkausta, kun tuntuu että vaatetta riittää, niistä talvivaatteista ei ole kokonsa puolesta ehkä mitään hyötyä ja peittokin taitaa olla vielä tallella. Mites te muut? Ja jos ette ota pakkausta niin mitä tarvikkeita teidän pitää hankkia erikseen? Ainakin niistäjää, harsoja ja kynsisaksia ei taida meillä olla enää tallessa. Itse olen voinut nyt vihdoin ihan hyvin. Selkä välillä oireilee ja painoa kertyy..tosin en ole siitä huolissani sillä uskoisin olevani vielä suht normimitoissa näille viikoille..pakko ainakin itselle on niin uskotella :) Liikuntaa kuitenkin kaipaan mutta silti ajatuskin lenkille lähdöstä tuntuu tuskaiselle...ehkä sitä olisi jo aika voittaa itsensä ja kaivaa nuo lenkkarit jalkaan. Hyötyliikuntaan olen koittanut turvautua aika huonoin tuloksin. väri 21+5
 
Täällä olo on edelleen kaikin puolin ok, työmatkapyöräily sujuu ja salitreenikin kunhan vaan malttaa ottaa vähän iisimmin. Ainoat "ongelmat" on järkky suonenveto pohkeissa/jalkapohjissa yöaikaan ja lisäksi alavatsalla on muutaman kerran tuntunut aika inha aaltomainen kipu, joka vaikuttaa liittyvän suolen toimintaan. Jotenkin koko ajan odottaa milloin iskee jotain pahempaa, kun nyt on päässyt helpolla... Painoa on tullut jokunen kilo lähtötilanteeseen nähden, tästä se sitten varmaan lähtee nousuun kun puoliväli on ohitettu. Huomenna ultra, jota onkin jo ehditty odottaa viime viikot. :)

Yönseutu 20+6
 
Täällä ei voinnissa mitään uutta.. Vatsa kasvaa vähitellen ja liitoskivut on alkaneet. Erityisesti jos pidempään istuu paikallaan on liikkeellelähtö tosi hankalaa kipujen vuoksi. Vauvan liikkeet tuntuvat möyrintänä ja enimmäkseen alavatsalla. Ultran mukaan vauva on kasvot minun selkärankaan päin, joten siksi kai liikkeitä ei niin vahvasti vielä tunnu. Istukka oli takaseinässä toisin kuin ajattelin. Ultrassa pikkuinen kyllä touhusi kovasti, joten eipä siitä huolissaan tarvitse olla =)

Mitään hankintoja ei olla vieläkään tehty.. Vaunuja hieman katsellut, mutta mieleisiä ei ole vielä löytynyt. Yhden bodyn tosin ostin, mutta muuta ei ole vielä. Ehtiihän sitä tässä vielä syksyn aikana ja viimeistään sitten kun äitiysloma alkaa:whistle:

milliet 20+5 :heart:
 

Yhteistyössä