***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

Heips!

Tunnetteko te kaikki jo vauvan/ vauvojen liikkeitä/ potkuja?
Olenko minä ainoa joka ei tunne :ashamed:
Mua on niin ruvennut pelottamaan onko masussa kaikki hyvin, kun ei potkuja/ liikkeitä tunnu :'(
Aina kun joka paikassa on että uudelleensynnyttäjän pitäisi tuntea liikkeet aikaisemmin :ashamed:
Mulla on vasta 12.8 neuvola, ja 20.8 rakenneultra että siihen asti saan nyt "jännittää".

Iloista päivää/ iltaa kaikille!
Tiukun äiti ja masumatkaaja 17+1
 
Hei vaan hei, en ole ikuisuuksiin kirjoittanut tänne mitään, mutta aina silloin tällöin lueskellut kuitenkin. Kesälomalla ei ole tullut paljon oltua koneella.

Tiukun äiti, mulla on 17+2, ja ei vielä varmoja havaintoja liikkeistä mullakaan. Olen kyllä ensisynnyttäjä, joten se voi tietty kanssa vaikuttaa. Sitäkin enemmän on kyllä juurikin samasta asiasta tullut hermoiltua viime päivinä, eli onko pikkuisella kaikki ok. Mullakin on neuvolaan ja rakenneultraan vielä aikaa (14.8 ja 21.8 ovat). Viimeksi on np-ultrassa heinäkuun ekoina päivinä saanut masuun kurkistaa. Tuntuu ikuisuudelta :)

Lisäjännitystä aiheuttaa viikon verran jatkunut jonkinlainen mahatauti, joka ei kuitenkaan lääkärin mukaan huolestuttavaa jos ei pahene...

No eipä parane kuin odotella ja kuulostella liikkeitä ja yrittää olla hermoilematta. Tsemppiä kaikille liikkeitä odottaville :)

Minun LA siirtyi muuten 6.1, kiitos kaunis ylläpitäjälle jos sen viitsii listaan päivittää...
 
Iltaa!

Tiukun äiti:nMäkään en liikkeitä vielä tunne....tai jonkinnäköistä kuplintaa aina välillä, mutta en mitään sellaista, mistä heti tietäisin, että oli vauva. Ja toista odotan. Mutta kyllä kai niitä tässä muutaman viikon sisään alkaa tuntua :heart:

Vaunuista: Meillä on aikomuksena hankkia Firkonin F7-yhdistelmät, todennäköisesti oranssi-sammaleenvihreinä :saint: Oli aika makeen näköiset. Ei siis mitkään rakennusmieshaalarin oranssit, vaan enemmänkin sellaiset poltetun oranssit/terrakottat. Esikoisella oli Oran Jovi Airit ja tykkäsin muuten, mutta olivat toooosi raskaat nostaa autoon. Eroa näihin Firkoneihinkin 4 kiloa.

Neuvolakäynneistä ollut kanssa puhetta: Ite oon ollut jo 3 kertaa neuvolassa ja sitten neuvolalääkärissä ja sitten vielä siellä nt-ultrassa. Mutta meillä on uudelleensynnyttäjilläkin alkuun se 1 käynti/kk ja sitten loppuvaiheessa kahden viikon välein.

ON: Aivan järkkyä taas ollut.... tuolla Mitäs nyt-osiossa jo valitinkin, kun on ainakin viis viikkoa ollut jo lähes päivittäistä päänsärkyä, noin 4-5krt/vko ainakin. Ja ruokahalu on edelleen hukkateillä ja sentakia on tosi usein huono olo..... Painoa tullut viime neuvolassa lähtötilanteeseen vasta 100g. Eikä se tällä syömisellä kyllä nouse....

Mulla alkaa maanantaina työt 5 viikon kesäloman jälkeen....mutta nyt kun pidän vuosiloman pois ennen mammalomaa, jään jo lokakuun puolivälin tienoilla sitten kotiin....kai sitä 2,5kk sentään jaksaa töissä vaikka päällään seisten. Sitten onkin ihana ilman stressiä kasvatella masua kotona ja nauttia ajasta tuon esikoisen kanssa :heart:

Mutta mukavaa viikonlopun alkua kaikille masunkasvattajille :wave:

Nirppis ja Pampu 14+4
 

Yhteistyössä