**Tammivauvat2008**vol2

Elli kans välillä on levoton syöttiksessä eli katselee eri suuntaan missä lusikka olis mutta aika hyvin syöminen siinä muuten sujuu.
Puuroa menee vaihtelevasti ja aina puoli purkkia hedelmää mukana :)

Meillä sitten mies meni tänään päivystykseen kun ei tuo reissussa alkanut tauti millään hellittänyt.Nyt hällä on keuhkokuume ja myyräkuumetta epäillään :kieh:
Eipä ole kovin ratkiriemukasta kujn nyt mulla täällä 3 lasta....kyllä nuo miehet on sit vaikeita potilaita.Tekis mieli ottaa hatkat.Kun yrität hoitaa niin ei hyvä ja kun hoidat niin häiritset.Olkoon vaikka kuinka kipee niin tarvi mulle kiukuta :kieh:
Saas nähdä kuinka kauan olen "yksinhuoltaja"...

Väsynyt ja kyllästynyt HeMa
 
No sen nyt poika näköjään oppikin kertaheitolla syömään kokkareista ruokaa, eilen ei yökkinyt eikä tänäänkään vaikka oli isoja kokkareita ruoassa.

No nyt ne menkat sit lopultakin alkoi, koko viikon maha vaan turvonnu ja turvonnu ihan mielettömästi, näyttää ihan kun raskaana olisin :snotty: Viime viikonloppuna jo meinasi menkat alkaa, että vähän tiputteli, mut nyt lopulakin alkoi :x
Kunhan imettämisen lopetan, niin käyn sitten kierukan hakemassa, ompahan seuraavaksi viideksi vuodeksi siinä sitten :)

Me käytiin ostamassa tänään poitsulle jo valmiiksi isompi turvaistuin, graco-cosmic, maksoi 299?. Ei ihan vielä meinattu siirtää kylläkään siihen vielä, mut se on siitä hyvä kun se on silleen säädettävä että sen saa vähän makuuasentoonkin.

Voi ei HeMa :hug: Kurjaksi meni teillä tuo lomailu :(
 
Päivää vaan minunkin puolesta!
Tyttö nukkuu päikkäreitä ja isommat on reissussa isäntä jossain ja minä yksin kotona =) Ei huono juttu sinänsä on meinaan asunto aika hiljainen =)
Aurinko paistaa pienemmän tirppanan kans käytii aamust jo piiitkällä lenkillä ja tuli kyllä hikikin B) ni nyt voi taas hyvällä omallatunnolla olla kotona.

Meillä kanssa tuon tytön kanssa kokeiltu tuota syöttötuolia ja hyvin nököttää selkäsuorassa. Ainoo ku just nauroin minäkin tänää et pää kyllä siinä pyörii ettei tiedä missä sitä ruokaa loppupelissä on :D
Rattaissa meil on otettu vaunuosa jo aikaa sitten ja pidetty loivimmassa asennossa ni on viihtyny mut nyt huomaa et niissäkin kampee ittensä istumaan. Kai siitä tullu jo niin iso tyttö :'( Aika menee niin siivillä ettei mukana pysy, jussina oppi ryömimään ja kohta konttaa jo kun asento on kyllä hyvin jo hallussa ei tarttis ku lähtee menemään.
Me jäädään huomenna ilman miestä yli viikoksi kun hän lähtee reissuun ja me jäädään kotiin
=) Lapset ja minä =) Toivotaan et on ilmat hyvä ni saadaa istuu kaupungilla jätskillä joka päivä :p
NuoriMuori ja pikkumuori koht6kk
 
HeMa kovasti paranemisia sun miehelle :hug: Myyräkuume ei kuulosta kivalta....Äitini sairasti myös sen yhtenä kesänä ja meinasi henki lähtiä :eek: Toivottavasti miehesi paranee pian!
Katja meillä on ollut turvaistuin jo kauan käytössä. Heitin kaukalon varmaan 2 kk käytön jälkeen varastoon. Meillä myös saa kallistettua istuinta 4 asentoon ja se on tosi kätevä sillonkin kun likka nukahtaa, ei pää retkahda kun saa kallistettua makuuasentoon.
Nuorimuori niin se aika vaan menee äkkiä...meillä kans tuo tyttö jo niin isoa likkaa että ihan tulee suru puseroon :( Meillä ei vielä ryömitä tai kontata mut kova halu on aina istuessa päästä vieläkin pystympään. Ja tuossa nojatuolissa äsken istuessaan kurkotteli pöydälle, olisi halunnut saada kaukosäätimen käteensä ja siitä suuhun...

Täällä meinaa ukkostaa...ei kiva. Koira kun pelkää ja hyppi seinille :kieh: Ei nyt ihan mut melkein...
Carla ja tyttö pian 6kk :heart:
 
Minä teen tässä just lähtöä kaverin kanssa leffaan =) Mies jää tuon pienemmän kanssa ja mä pääsen kattoon sinkkuelämää =) Aivan mahtava fiilis kolme tuntia pois kotoa =)
hyvin vähään on jäänyt minun menot tän pienimmän myötä ja nyt pitäs opetella vähän irtautuun =)
jos sit sen jälkeen vielä hesestä hakis ruuat ni olis vieläkin loistavampi päivä =)

Tosiaan tuo myyräkuume on joillain tosi paha minun isäni sairasti kans muutama vuos sitten ja oli sairaallassa monta päivää sen takia, äidilläni olikin sit miedompi versio.
Paranemisia sinne :flower:

Täällä paistaa aurinko ja kerrankin kuivaa ja ei ukkosesta tietookaan..
 
Iltaa...

Ei me sitten päästykkään osteleen ku täytyikin lähteä sukuloimaan, kun miehen mummolle tuli kaukaisia sukulaisia..Täytyihän sitä pikkumiestä käydä näyttämässä. Kovasti poitsu heillekkin hymyili ja höpötteeli eikä tosiaan vierastamisesta merkkiäkään..
Sit tieten kun ei malttanut päikkäreitä enää kylässä ottaa, niin nyt sitten yliväsynyt oli illalla ja yhtä itkua. Vähän pelkäsin että mitähän nukkumaan menosta tulee, niin en kerinnyt kunnolla sänkyyn laskea, kun nukkui jo =)
Meillä on pari viimeistä yötä ollut niin vilkkaita, poitsu myllää sängyssä niin et en itte meinaa saada nukuttua ollenkaan. Vähän väliä saa olla kääntämässa vatsaltaan takaisin selälleen..mut kuiten on syömään sit herännyt vasta puol 6 aikaan, onneks.
Joka paikkaan ois poitsu kyllä menossa ja lattialla uus juttu on sellainen et nostaa kädet ja jalat yhtäaikaa ylös ja kovasti heiluttaa/potkii kauheen tohkeissaan :D ei vissiin tajua et sillälailla ei ainakaan etiäpäin pääse. Kovasti kyllä sitten yrittää myös ryömiin mut ei oo vielä hokannut ihan et miten homma onnistuis.
Sit tänään ihmeissään katoin ku kaukaloon laitoin niin toinen vaan istua tököttää selkä suoran, eikä heti meinannut alkaa nojaileen..silleen ei oo ennen käynyt. Et meilläkin alkais olla varmaan aika alkaa harjoitteleen sitä syöttiksessä istumista, kun vain sais hommattua sen syöttiksen =)

Hui HeMa05: :hug: voimia sulle "yksinhuoltajuuteen" ja miehelle pikaista paranemista, kuulostaa kyllä pahalta...

NuoriMuori : oliko hyvä leffa? Mie myös haluisin käydä sen kattomassa, mut ku hieman mietityttää ainakaan iltasella mennä, kun tuo poitsu on aina tottunut et minä pistän nukkumaan sen. Mut tietty joskushan se täytyy ensimmäisen kerrankin jonkun toisen huomaan se nukutukset jättää..Mut sit joskus :D Tekis kyllä ihan hyvää päästä itselläkin vähän "vapaalle"..
Olikohan sitä vielä jotain...no nyt en muista..

Piku ja Jasu
 
Iltaa!!
Oli hyvä elokuva sai nauraa ja kyllä siinä kyynelkin meinas vierähtää :'( Samanthan rooli oli ehkä vähän vaisu ja olishan nuo kaikki selvinny lyhyemmässäkin ajassa mut katottu on ja hyvä oli =)
Kotiin tulin ja pienin olikin jo nukkumassa, eli mies oli selvinny todella hyvin tästä ajasta minkä olin poissa kuitenkin ollut todella vähän sen kans kaksin ku minä aina kotona ja selän takana kurkkimassa. Pitäs vaan oppia enemmän antaa heille sitä omaa aikaa ja joskus vaan lähteä vaik kahville jonnekki/jollekki ja jättää se isän kanssa kotiin. Eihän se isäkään mitään opi jos ei saa kokeilla =)
Lapulle minäkin jätin kaikki ruoka asiat mut tyytyväisenä nukkuu omassa sängyssä tyttö.
Meillä se nyt muutenkin menee niin helposti nukkuun, iltamaidon (korvike) jälkeen sen vaan vie sänkyyn ni sinne se nukahtaa ja aamulla herää =)
 
Meil oli muuten kans toi ja on vieläkin et kun on mahallaan ni on kuin lentokone sätkii ja potkii käsillä ja jaloilla ilmaa :)
Ja nuo levottomat yötkin käytiin läpi ja minä ihmettelin et mitä nää on. Kokoajan piti kääntää takaisin selälleen ku unissaan könys mahalleen ja sit semmoista muuten vaan vispaamista kokoajan et ite ei niinä öinä paljon nukuttu :)
Nyt nekin onneksi takana ja viime yönäkin ni olisko ollu puol viis kun ekan kerran äännähti ja laitoin tutin ni heti jatko unia =)
Eilen yritin vieres nukuttaa ni ei enää onnistunukkaan, sit kun siirsin sänkyynsä ni nukahahti heti =)
 
carla: Meillä tuo poika painoi 2kk ikäisenä vasta jotain 5,5kg(eli ei lähimainkaan sen painoinen että olis voinut isompaan istuimeen siirtää ), ja nytkin painaa vielä alle 8kg, niin ei viitsi siirtää siihen isompaan istuimeen ainakaan paljoo alle 9kg painoisena, kun se ei oo muutes turvallinen. Eli odotellaan sen takia vielä vähän aika :)

NuoriMuori: Meil on kans vähän nuo yöt aina välillä semmoisia että tuo poika kääntyy mahalleen, ja sit herää siihen, unenpöpperöisenä sitten nostaa pään ylös, ja onkin sit ihan hereillä, eikun takas sellälleen, ja uudestaan nukkumaan, ja kohta taas sama juttu. :D
 
Moi taas!
Meillä oli keskiviikkona 5 kuukautis neuvola..Painoa oli 6640g ja pituutta 62cm.Täti meinas,että pituutta tullut liian vähän.Edellisessä neuvolassa oli tasan 60cm.Mä sitä jo vähän hätäilin täällä,että onko jotain vialla,mutta vissiin ihan normaalia. :snotty:
Meillä ei olla vielä syöttötuolia kokeiltu.Kaukalossa kyllä istuu välillä selkä suorana,eikä nojaa ollenkaan.Mutta neuvolassa sanoivat,että alkaa istuttamaan vasta 6kk iässä..Rattaat on jo puoli-istuvassa asennossa. :)
Meillä on alkanu puuron syönti vähän tökkiä..Mutta runsaan hedelmäsoseen kanssa menee jtn alas. :D
Mahalleen kääntyy ja halutessaan myös takaisin selälleen,useimmiten kuitenkin alkaa kitistä ja äidin tai isin pitää kääntää... :)

Voi,että mä haluaisin myös nähdä sen Sinkkuelämää elokuvan! :heart: Pitää vuokrata kun tulee DVD:lle,mä en tykkää käydä leffassa. B)

carla:Eikäs niissä ole jotain painorajoja,ettei ihan pientä saa isompaan turvaistuimeen siirtää?Katja tais mainita tästä kans jotain..Ne kai ei tosiaan ole turvallisia jos liian vähän painoa isossa istuimessa.

Tämmöstä tällä kertaa! :wave:

Vattu&Nanu
 
Moi villivattu :hug: ( B) )

Mitä puuroa oot tytylle syöttäny? Meillä tykkää kovasti banaani-riisipuurosta ja sit meil on jotain semper-omenakaurapuuroa, se näyttää kans olevan hyvää. Mut sit on syöty kans välillä muksu-riisipuuroa, mut se vaatii sosetta erittäin paljon sekaan, muuten maistuu aika sahajauholle se. Noi muut edellä mainitut puurot on siitä hyviä, että niissä on makua ilman sosettakin. Muutenkin tuo poika on kyllä aika kaikkiruokainen, mut se on jännä juttu, kun se on aina paremmin syöny kasvissoseita&nyt lihasoseita mitä hedelmäsoseita. Oon kuullut, että yleensä toisinpäin.

Kyl se tyttö kasvaa omalla käyrällään, eipähän turhan pullukka ainakaan oo ;)
 
Lepopäivähuomenia.

Mäkin kävin kattomassa Sinkkuelämää jotain pari viikkoa sitten. Se oli musta ihan ok, ehkä vähän turhan vakava. Erään naisen vauvamasu ei ollut kovin uskottava.. :D Samantha harrasti liian vähän seksuaalista kanssakäymistä siinä. Odotin koko ajan koska muija menee polkasemaan sitä naapurin kepinheiluttajaa vaan eipä mennyt :eek: Olipa ne naiset vanhentuneet, Charlotte oli ainoa samannäköisenä pysynyt, muut olivat rypistyneet ja rapistuneet kunnolla.

Eilen käytiin heittämässä meen vanhoja kamppeita sinne kirppikselle. Se kirppiksen pitäjä nappasi heti siitä parit sandaalit ja leffan :LOL: Pistin niin olemattomat hinnat, et luulisi sitä tavaraa menevän. Kirppiksiä vaivaa nykyään ihan mätä meininki, ainakin täällä. Ihmiset laittavat käytettyä tavaraa myyntiin samaan hintaan kuin kaupasta saa uuden. Joskus on jopa kalliimpiakin kuin uusi kaupassa :LOL: Yleisesti ottaen on tosi kallista, kyse on kuitenkin käytetystä. Mielummin maksaa pari euroa enemmän ja saa uuden kaupasta.

Puurosta. Ostin taas puuroa sällille ja voi ääh, se olikin alkaen 8kk. Tarvii ostaa jotain muuta sitten. Alkuun ei tykännyt puurosta yhtään, kokeillaan nyt uudestaan. Oon juottanut niitä kaura, monivilja ym vellejä. Jos olisi nyt tottunut siihen makuun niin ei tarttisi tapella syöttämisen kanssa.

HeMalle jaksuja väliaikaiseen yksinhuoltajuuteen.
 
Huomenia!
Täällä sitä koneella ollaa.Sain eilen tehtyä ruoat täksi päiväksi joten vähän helpommalla kotiaskareista selviää tänään.Henna katselee pikku kakkosta ja mies nukkuu.

Kyllä tää on aika rankkaa ollu.Tiedän että moni selviää yksin arjesta jatkuvasti mutta kun päällä on tämä huoli miehestä niin olo on aika masis :'(
Näyttää olevan sadepäiväkin joten sisällä ollaan.Pitää lähtee varmaan edes kirpparille käymään ja jos miehen vointi sallii niin jopa jumboon katselemaan alennuksia.Mut kun ei tiedä uskaltaako jättää sitä yksin...

Ellillä ollut kanssa levottomia öitä ja ongelmia nukahtamisessa mut viime yö meni hyvin.Söi kerran mut enemmän mua haittaa se että se herää jo 6 aikaan aamulla |O Tuntuu että täällä kaikilla mukulat nukkuu pitkään aamulla.

Mä olen ostanut Piltin lasten kaurapuuroa koska hienokurkku yökkii tavalliselle puurolle.Pikkuhiljaa sit alan laittaa tavallista sekaan kunhan päästään vauhtiin.Muutenkaan en mitään kökköjä ruokaan jätä kun oksu tulee heti.

No niin hyvää päivänjatkoa kaikille!
HeMa ja Elli 5.5kk
 
Voi HeMa!
Koita jaksaa! Meillä kans kun keskimmäinen oli pieni n6kk, niin miehellä murtui kylkiluu. Arvatenkin voi että ei se oikee mitään tehny. Ei se voinu pienimmäistä nostaa eikä sylittää, ei mitää.. Ja sitä kans sitten kesti, melkeen sen 3vko. Mutta toivottavasti miehes tulee pian kuntoon. Ei mene koko kesä sairastaessa ja ois sullekin hiukan "lomaa"

Mä tein eilen illalla koko poika poppoolle normikattilapuurot, minuuttipuuroa kuitennin, se ei nyt ihan niin karkeaa ole kuin elovena. Niin hyvin söi Lucakin, ei mitää kakomisia. Varmaa tottunu mun sööseihin, jotka joskus on aikas karkeita tai tuhteja :D

Eilen olikin sitten aivan ihana päivä. Aurinko paisto, tuli lenkkeiltyä ja syndeillä käytyä. Tänään toiveena oiskin samanlaista ilmaa. Veli perheineen ois tulossa kylään niin ois kiva jos pystyis grillaan pihalla :p

Mutta joo, nyt pikkumiehelle puuroa tekee.
 
...pitkästä aikaa... en oo joutanut aikoihin kirjoitella tänne, mutta nyt "tartuin kynään ja aattelin rustata muutaman rivin" :LOL:

Meillä oli viime tiistaina neitillä 5 kuukautis-neuvola. Painoa oli 8840g ja pituutta 68cm ja neukkatäti kehui isoksi ja tomeraksi neidiksi :)
Samoilla taidoilla neiti edelleen menee eli kääntyy mahalleen ja selälleen ja pyörii napansa ympärillä, mutta ryömimään ei oo vielä lähtenyt eikä kyllä edes yrittänytkään =)

Kiinteitä on neiti nyt syönyt reilu 2 viikkoa ja annan nyt potturuokia eri kasviksilla ja hedelmäsoseita. Liharuokia taiuroja en oo vielä aloitellut... hyvää hiljaa tulee... ;)
Ja imetän edelleen (niin pitkään, kun neiti huolii).

Jaahas, nyt pitäis laittaa lapsille aamupalaa, neiti nukkuukin jo terassilla, ja lähtiä sit isompien kans tuonne ihanaan kesä-aurinko-ulkoilmaan :)

Aurinkoista päivää teillekin mammat ja muksut =)

Tammiäiti ja Viola-neiti 5 kk :heart:
 
Huomenta vaan!
Täällä yks tooosi väynyt äiti..Tuli vietettyä miehen kanssa laatuaikaa ja valvottua kahteen asti. :saint: Nanu päätti herätä jo seiskalta normaalin yhdeksän sijasta! :kieh: Nyt nukkuu ulkona jo päikkäreitä..
Katos Katja! :hug: B)
Meillä on syöyty muksu-riisipuuroa,joka ei mene enää ollenkaan alas.Kamalan makusta! :x Sit oon tehny tattaripuuroa Nanulle itse,sitä menee joten kuten.Eilen illalla maisteltiin muksu-kaurapuuroa.Se meni hedelmäsoseen kanssa ihan jees..Vaikka mitat on aika pienet,niin silti toi meidän tyttö on aikamoinen pullukka.Makkaraa löytyy joka paikasta.Just pari päivää sitten katoin,että tytöllä on jopa rannemakkarat! :LOL:
Gorthaur:Nyt et kerro enää yhtään siitä leffasta!! |O :D Täällä meidän tuppukylässa on kirppareilla onnenks ihan järkevät hinnat.Oon huomannu,että isommissa kaupungeissa ihmiset pitää järkkyjä hintoja vanhoilla kamoilla! :eek:
Mitäs teillä tänään suunnitelmissa?
Toivottavasti aurinko alkais paistamaan,niin vois käydä keskustassa jäätelöllä tai jotain..Mutta nyt kahvin keittoon! :wave:

Vattu silmät ristissä!
 
Meidän turvaistuin on 0 kg ylöspäin. Siihen ei toki saa vastasyntynyttä laittaa, mut noin 3kk ikäisen voi jo laittaa. Selvitin tämän asian maahantuojalta ennen kun tytön siihen siirsin. Joten ihan turvallisesti meillä autossa matkustetaan...

 
carla: Eipä siinä sit mitään, jos teillä kerta sellainen istuin on :) Minkä merkkinen teil on? Me käytiin lastentarvikkeesta se turvaistuin, niin siel ei ollu ainuttakaan istuinta mitkä olis ollu alle 9kg/6kk tarkoitettuja, mut noi lastentarvikeliikkeet tietenkin myyvät vain suosituimpia merkkejä, eihän siellä keikkea mahdollista oo tarjolla. :)

Gorthaur: Tuossa saakin Sampo mukavat kyydit syönnin lomassa :D Söpö poitsu :heart:

Mie meinasin lähteä puoliltapäivin torikirpparille, kun se on aina jokatoinen sunnuntai, sieltä yleensä löytää tosi edullisesti vauvanvaatteita.
 
Oikeen hyvää huomenta kaikille =)
Yksin jäin lasten kanssa nyt sit minäkin, mies lähti reissuun ja tulee vast puolentoista viikon päästä.
Heräsin tänään jo viideltä hänelle aamupalan laittamaan ja matkaan saattamaan ja itkuhan se tuli, harvoin kuitenkin ollaan erossa oltu ni tottahan se pahalta tuntuu :'( :'(
No toisaaltaan on se sit ihanaa kun takasin tulee. Eilen vaan ei oikeen keretty "hyvästeleen" ku pakkaamiseen meni aika ja nukkuun päästiin loppujen lopuksi vasta puolen yön maissa. Jo se sieltä ysiltä soitti et mites täällä ku toinen isommista oli pillahtanu itkuun ku kävi suukot antamassa. Mut oli sillä itelläkin silmät märkänä ku alas tuli sen jälkeen =)
On varmasti ikimuistoinen reissu ku kiertelevät motskarilla ruotsissa ja norjassa ja jaksaa taas vuoden tehdä töitä ja olla kotona =) Joten meillä kotona vähän hiljasempaa vaik eipä tuo sitä ääntä tällä ole pitänytkään :LOL:
 
Vilpoista kesää kaikille pitkästä aikaa!
On kyllä ikuisuus kun viimeksi koneelle ehdin, heh.
Lueskelin tovin kirjoituksia ja kovasti ovat nyytit kehittyneet ja kasvaneet. Joko kellään uutta vauvakuumetta pukannut päälle? Itsellä ei vielä ja poika onkin vielä täysin vauva eli kääntyy vasta sel
ltä mahalleen silloin tällööin ja vaunuissakinnukutaan vielä ja istumisesta tai ryömimisestä ei tietoakaan. Mutta pojat on poikia ilmeisesti. 5kk neuvolassa oli 68cm ja 8300g ja kiinteiden syöminen lähtenyt hyvin käyntiin ja kohta maistellaan kolmantena ruokana iltapuurot kun illalla ei enää tissiä halua vaan alkaa huutaa joten..
terveisiä kaikille ja taas mentävä yllätys yllätys kotihommiin! PS. Mut kyllä ne kotihommat mielellään tekee kun muistaa millaista elämä oli työssä käyvänä äitinä B)
 
Kävin siellä kirpparilla, just kerkesin kotiin niin alkoi ihan mieletön ukkoskuuro!
Tuli ostettua Albertille ensi talveksi lämpöpussi vaunuihin, ja kivat-villahaalari, sit kans vaatteita kokoa 80-86 yöhaalari, 5 paitaa ja 4 housut. Kaikki yhteensä 25?! Ei mun mielestä paha hinta ollenkaan, kun nuo vaatteet oli tosi siistejä, ja sit se lämpöpussi kans, ja sitä villahaalariakaan tuskin kovin montaa kertaa on käytetty, ja nehän on ihan älyttömän kalliita kaupasta uutena!
 
Meillä on tänään pitkästä aikaa kiukkupäivä, poika vaan koko ajan kitisee ja tuntuu että sillä ei oo hyvä mitenkään päin. Toivottavasti ei oo kipeeks tulossa. Tissilläkin ollessa vaan raapii ja läiskii minuu naamalle eikä syö.. :/
 
Käytiin sitten taas shoppailemassa kaupungilla. Sampolle ostettiin vaan paitoja ja parit housut. Valmiiksi jo noita 80-86cm vaatteita. On jo aikaisempiakin hankintoja jo tuolla. Tutan pallokuosinen yöhaalari, maksoi vaan 40snt :D

Aikamoiset löydöt sait Katja. Joskus tosiaan saa vaikka mitä aarteita. Mulle tuli sieltä kirpparilta soitto, kun hintalappu oli tippununut. Pistin sen äp-haalarin+lakin myyntiin. Ite en käyttänyt niitä kertaakaan, ku inhoon beigeä :x Hinta oli 3 euroa, joten kait se sitten lähti. Jonkinmoinen kuhina siis käy siellä ja hyvä niin. Viikon päästä käyn heittämässä sinne uuden satsin, kun en viittinyt tunkea hyllyjä täyteen kamaa.
Käytiin eilen siinä samalla itekin kierros ja löysin Sampolle hiekkaleluja ja Muumi-henkselit.

Ostin nyt erimakuisia puuroja. Tommosta jotain hedelmäistä puuroa syötiin ihan innolla. Alkoi tää puuronsyönti nyt huomattavasti paremmalla onnella kuin silloin reilu kk sitten.

Sampo on nyt muuten pulautellut viimeiset pari viikkoa vain 1-3 kertaa päivässä. Oiskohan siinä syynä noi lihasoseet tai sitten runsaampi kiinteiden syönti. Nyt siis annan 1prk hedelmä/marjasosetta, 1-2prk liha-kasvis tai kasvissosetta ja joskus 1prk velliä päivässä. Johan pysyy antimet paremmin sisäpuolella :)
 

Yhteistyössä