Tampereen pipariporras - Aloitusketju. Kannattaa lukea!

Heippa!

Mä ainakin kannatan tota avointa kerhoa. Sitä parempi mitä enemmän Tampereen pallomasuja saadaan kasaan :) Nimiehdotuksia ei kyllä oo kun oon niin huono keksiin. Kiitos kovasti jo etukäteen Hari Mao jos oot klubia väsäämässä! Tosi hieno homma!
 
Terve!
Minä nyt perustin sitten kerhon, mutta sorisorisori, tein siitä vahingossa suljetun. Mutta hätä ei tämän näköinen, tarviitte siis vain salasanan jonka saa minulta! Nimeksi nyt lätkäisin Pipariporras 03-alue... Eli kun meette tuonne kerhot sivulle, etsikää kerhon nimi ja avatkaa, sitten sieltä löytyy se "hae jäsenyyttä" kohta, klikkaa siitä tai laita suoraan yv minulle! Toivotaan nyt että juttu alkaa luistamaan, ja kerhoa saa mainostaa muillekin!

Tervetuloa mukaan!

HM
 
Moikka.

Pyörin enemmän tuolla vauva.fi -sivustoilla, enkä löydä näiltä sivuilta mistään Kerhot -kohtaa. Auttaisko joku naista hädässä?

T. Ksia 35+6 ..ja kuulemma masu jo laskeutunut(?)
 
Ei onnistunut minultakaan tuo jäsenyyden haku. Kerho-sivulla kyllä lukeekin että: "Jos kerho on avoin voi jäsenyyttä hakea kuka tahansa, mutta suljettuun kerhoon omistaja lähettää kutsut."
Voisitko Hari Mao vielä laittaa kaikille tässä ketjussa oleville salasanan yksityisviestillä?
 
Terve!
Tuo on hieman outo tuo kerhon sivu, mutta sieltä Uudet jutut- sivulta ainakin näkee uusimpia juttuja. Jos haluaa kirjottaa niin sitten klikkaa sieltä Uusi juttu- kohdasta. itelläkin on vähän opettelua noitten sivujen kanssa vielä... :ashamed:
 
Enpä tiedä onko kaikki tosiaan huomanneet että keskustelu kohdasta pääsee tekemään tälläistä samantyylistä jutunvaihtoa. Se lienee helpoin tapa pitää juttua yllä. Tuolla uudet jutut kohdassa on ehkä aiheellista pitää sellaista esim itsensä esittelytyyppistä tekstiä. Mutta menkäähän rouvat sinne KESKUSTELU- kohtaan niin saadaan tämän aloituksen tyyppistä keskustelua aikaan! Kunhan opitaan kerhon toimintatavat niin toivotaan että juttu alkaa luistamaan!

Edelleen HM
 
Elikkäs kun menen sinne kerho-sivulle, löydän kyllä meidän kerhon, annoin salasanan ja pääsin sisään. Pääsen lukemaan Hari Maon kaksi tekstiä mutta jos klikkaan keskustelut-otsaketta niin selain ilmoittaa, että "Kerhojen keskustelualueet ovat tarkoitettu ainoastaan kerhon jäsenien käytettäviksi".

Tein sitten vielä siellä jäsenhakemuksen.. Ok?

Nim. Sanovat, että äityys tyhmentää naista.. :D
 

Yhteistyössä