Tampereen pipariporras - Aloitusketju. Kannattaa lukea!

Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:
Elikkätäs.. täällä ois 27v esikoistaan oottava mamma. Rv 38+0 rikkoutu tänään ja tässä ny ootellaa sitte et koska meitin pallero meinaa ulostautua tähä maailmaan.

Oon kans naimisissa niinkun tuo Pumpulikin tuohon kertoi ja tätä tosiaan ähellettiin parisen vuotta kunnes hoidoilla tultiin raskaaks. Kiva ois ottaa tavaks treffailla muitakin mammoja jossain. Me asutaan Tampereen naapuri kaupungissa ja auto löytyy millä pääsee kulkemaan. :)

Itsellä täällä kaksplussassa parikin oma perustettua pinoa, mutta siellä ei ole kuin yksi Tampereen läheltä. Voin kyllä hänellekin vinkata tästä, jos hän haluaisi liittyä remmiin. :)
Heippa,

Kiitos vinkistä Sartsa ;).

Olen 31 vuotias, esikoista odottava äiti Pirkkalasta. Laskettu aika ois 31.8 eli viikot menee 35 + 1 <3.

Eli kiva ois pitää jonkinlaista yhteyttä :)

Laitan yv:tä tulemaan...
 
Hei! Ajattelin kans liittää itseni tänne kun kaipailen seuraa muista odottajista. Minulla laskettu aika on syyskuussa ja olis taas äitiyslomalla kiva nähdä muitakin samassa elämäntilanteessa olevia. Meillä on myös 3v ja 5v lapset joille samanikäisten lasten seura olis mieluisaa. Itse olen 29v ja asustellaan itä-tampereella. En ole perehtynyt miten yksityisviestejä laitetaan joten minulle voi kirjoitella jenifer80@gmail.com
 
Alkuperäinen kirjoittaja syysmasuäityli:
Hei! Ajattelin kans liittää itseni tänne kun kaipailen seuraa muista odottajista. Minulla laskettu aika on syyskuussa ja olis taas äitiyslomalla kiva nähdä muitakin samassa elämäntilanteessa olevia. Meillä on myös 3v ja 5v lapset joille samanikäisten lasten seura olis mieluisaa. Itse olen 29v ja asustellaan itä-tampereella. En ole perehtynyt miten yksityisviestejä laitetaan joten minulle voi kirjoitella jenifer80@gmail.com
Tuolla ylhäällä missä on kirjautumistiedot, on myös kohta yksityisviestit. Sitä kautta pääsee y-viesteihin
:)
 
Hei vaan kaikille! Vieläkö mahtuu yksi mamma joukkoon? :wave:

Olemme palaamassa Tampereelle ja Pispalaan muutaman Hyvinkää-vuoden jälkeen.

Olen kahden pienen pirpanan äiti. Poika on syntynyt 1/08 ja tyttö 12/09. Itse olen 31v ja kotona nyt jo vuodesta 2007. Kotona oloa olisi edessä vielä vajaat pari vuotta jos talous kestää. Äitikavereita nyt sitten etsiskelen etenkin jostain lähialueelta, mutta toki kauemmaskin kulkeminenkin onnistuu!
 
Viimeksi muokattu:
Nykyään kerhoon pääsee tekemään jäsenhakemuksen suoraan tuolta ylälaidan kerhot-osion kautta! Laittakaa hakemusta tulemaan, kun olen hyväksynyt hakemuksenne niin pääsette mukaan kerhoilemaan!!! Mukaan mahtuu!
 
Hainpa minäkin kerhoon juuri pari minuuttia sitten... Saanko ilmoituksen sähköpostiin tms että minut on (toivottavasti :)) hyväksytty mukaan?

terv. paluumuuttaja Tampereelle

_______________


PS pari pv myöhemmin: Okei... mukana ollaan ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä