Tampereen seudun syys-/talvivauvat 2015

Hei !
Täällä 21-vuotias odottaja pirkanmaan alueelta, läheltä tamperetta. Ollaan vasta muutettu tänne ja kauheesti ei vielä tuttuja täällä suunnalla ole! sellaisia ois kiva saada :)
LA 15.12 ja ny menos rv 12+6.
Voisin myös olla halukas liittymään fb ryhmään!
 
Voi mua lahopäätä.. mulle iski kauheat pahoinvoinnit ja oon ollut viikkokausia kotona erakoituneena kaikesta, enkä täälläkään muistanut käydä.. anteeksi! Onneksi laitoitte fb-ryhmän pystyyn, mä laitan muös samantien yvtä asiasta! :)
 
Pistä Hannibal Josbelle yksityisviestiä. Tai voit toki mullekin niin pääset facebook-ryhmään. Mun puolesta ainakin olet tervetullut, vaikka la onkin tammikuussa 2016! Mullahan LA on 25.12, joten ei siinä paljoakaan eroa ole. :)
 
  • Tykkää
Reactions: hannibal
Heippa! Oon laittanut Josbelle yksityisviestiä, mutta ei ole vastannut minulle :(. Voitko muistutella häntä ryhmässä? Voisin tähän alle linkata oman perustamani ryhmän jossa odottajia etsitään pirkanmaalta talvi2015-kevät2016 vauvoille. Niin sinne pääsee myös jos tähän ryhmään ei enää la riitä.
 
MAINOS TOISESTA RYHMÄSTÄ:

Eli jos laskettu aikasi osuukin talvi2015-kevät2016 välille ja asut Pirkanmaalla niin tule mukaan! :) Meitä on jo mukava poppoo, mutta varsinkin Kangasalan suunnalta ihmisiä kaipaillaan!

Näin pääset ryhmään:

Sähköpostia osoitteeseen: odottaja2016@luukku.com Etu ja sukunimi sekä kuvausta profiilikuvasta tai linkki suoraan omaan profiiliin. Koska ryhmä on salainen, lisään ensin itselleni kaveriksi ja sitten vasta ryhmään. Ellei kaverini halua olla, niin pitäisi onnistua, että poistaa sitten kavereistansa kun ryhmään on päässyt :D.

Myös kavereille/tutuille ryhmästä saa kertoa mikäli laskettu aika osuu talvi 2015-kevät2016 ajalle :).
 

Yhteistyössä