TAMPESTER 13.8.!!

mortsit kaikki kaverit ja terkut reissun päältä :wave: eilen illalla kotiuduttiin ja vihdoin sain kassit purettua, pesukone jyllää yhtenään :/

nämä ihmiset poimin tuolta edellisestä alotuksesta mukaan ilmottautuneita eli syömään ollaan menossa keskustan pancho villaan 13.8. klo 17. jälkeenpäin olisi sitten vapaata leikiä, joten turha pitää hirmu kiirettä kotiin ;)

Marup
Beyblade
-Tumpula_
-Heidih-
Oregano
Pikkuväki
NeitiNasu
Hari Mao
tindepekkaperkele
Tikrutikru
Taare
Mariam
siiri 04
Jiina
honey
*joku harmaa

päivittäkäähän mun listaani 5.8. asti, silloin varaan meille pöydät että kaikki sit mahdutaan sinne.

 
Huomasin että tapaamis aika jo klo 17,
Mitäs mieltä väki on jos siirrettäis parilla tunnilla eli esim. klo 19??

Toi 17 saattaa olla liian aikaista lähtee kotihärdelleistä ja muutenkin jos aikuisporukalla lähdetään syömään, voisi vähän myöhemminkin mennä??

Mutta jos muut sitä mieltä että klo 17 jo ok, niin yritän ehtiä sit silloin ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.08.2005 klo 22:46 Marup kirjoitti:
Huomasin että tapaamis aika jo klo 17,
Mitäs mieltä väki on jos siirrettäis parilla tunnilla eli esim. klo 19??

Toi 17 saattaa olla liian aikaista lähtee kotihärdelleistä ja muutenkin jos aikuisporukalla lähdetään syömään, voisi vähän myöhemminkin mennä??

Mutta jos muut sitä mieltä että klo 17 jo ok, niin yritän ehtiä sit silloin ;)
Mä mieluusti kyllä lähtisin jo klo 17, kun täytyy sit varmaan vielä ehtiä toisiin pippaloihin illalla, mutta toki jos muut ovat samaa mieltä että myöhemmin, niin sit olen vaan menemättä niihin toisiin, saa neiti ja mies mennä kaksistaan :whistle:
 
Yllätys,yllätys...olen silloin iltavuorossa,mutta mietiskelin että mahtaako olla liian myöhä liittyä seuraan kello 22 jälkeen?Ruokaa nyt en välttämättä tarvitse,mutta oletteko siihen aikaan vielä jossakin???
 
tervetuloa kaikki mukaan, niin mustat kuin harmaatkin =) ja eiköhän sitä joku kööri ole liikenteessä myöhäänkin asti, luulisin ;)
ja varaan muutaman "ylimääräsen" paikan varmuuden vuoksi niin jokaiselle mattimyöhäsellekin löytyy joku penkki mihin istahtaa =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.07.2005 klo 13:32 ÄitiMaa kirjoitti:
mortsit kaikki kaverit ja terkut reissun päältä :wave: eilen illalla kotiuduttiin ja vihdoin sain kassit purettua, pesukone jyllää yhtenään :/

nämä ihmiset poimin tuolta edellisestä alotuksesta mukaan ilmottautuneita eli syömään ollaan menossa keskustan pancho villaan 13.8. klo 18. jälkeenpäin olisi sitten vapaata leikiä, joten turha pitää hirmu kiirettä kotiin ;)

Marup
Beyblade
-Tumpula_
-Heidih-
Oregano
Pikkuväki
NeitiNasu
Hari Mao
tindepekkaperkele
Tikrutikru
Taare
Mariam
siiri 04
Jiina
honey
*joku harmaa

päivittäkäähän mun listaani 5.8. asti, silloin varaan meille pöydät että kaikki sit mahdutaan sinne.
varmentakaahan tähän listaan tulemisenne tummentamalla nimenne niin pysyn kartalla :D

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2005 klo 20:48 Hari Mao kirjoitti:
Yllätys,yllätys...olen silloin iltavuorossa,mutta mietiskelin että mahtaako olla liian myöhä liittyä seuraan kello 22 jälkeen?Ruokaa nyt en välttämättä tarvitse,mutta oletteko siihen aikaan vielä jossakin???
juu eiköhän silloin vielä liikkeellä olla, joten töiden jälkeen mukaan vaan :whistle: täytyy vaikka kännynumeroita vaihtaa, niin saat meidät sitten kiinni(missä päin silloin liidellään..)

ja sovitaanko et se 18 ok, siis muille jotka pääsee mukaan jo syömingeille?
 
Mulle käy klo 18. Olis kiva jos saatais tää kellon asia puitua jo tällä viikolla alta pois, lähden reissuun lauantaina enkä pääse viikkoon nettiin eli luen seuraavan kerran tätä palstaa sit pe 12.8, että pitäkäähän tämä ylhäällä sit et tiedän mennäänkö silloin la 13.8 ja mihin mennään ;)
 
-Heidih-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2005 klo 22:57 ÄitiMaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.07.2005 klo 13:32 ÄitiMaa kirjoitti:
mortsit kaikki kaverit ja terkut reissun päältä :wave: eilen illalla kotiuduttiin ja vihdoin sain kassit purettua, pesukone jyllää yhtenään :/

nämä ihmiset poimin tuolta edellisestä alotuksesta mukaan ilmottautuneita eli syömään ollaan menossa keskustan pancho villaan 13.8. klo 17. jälkeenpäin olisi sitten vapaata leikiä, joten turha pitää hirmu kiirettä kotiin ;)

Marup
Beyblade
-Tumpula_
-Heidih-
bgOregano
Pikkuväki
NeitiNasu
Hari Mao
tindepekkaperkele
Tikrutikru
Taare
Mariam
siiri 04
Jiina
honey
*joku harmaa

päivittäkäähän mun listaani 5.8. asti, silloin varaan meille pöydät että kaikki sit mahdutaan sinne.
varmentakaahan tähän listaan tulemisenne tummentamalla nimenne niin pysyn kartalla :D
 
VanillEnkuli
Olis ollut kiva tulla mukaan, mutta meillä on raksa-talkoopäivä just tuolloin. Nosturi vuokrattu ja päätylautoja lyödään. Lisäksi meitsin täytyis mennä katolle lyömään huopaa..ääh.
Onko teistä ketään Aitolahti-Teisko suunnalla..?

T: Äippä ja poika 5,5kk

:saint:
 
jaahas, kotiuduttiin reissusta ja heti pitäisi päätöksiä syntyä. minun täytyy miettiä huomiseen asti mennäkkö muumimaailmaan vai ei kun äiti juuri tuolle viikonlopulle siskopojan kanssa sinne menossa ja kyseli olisinko lähdössä mukaan.... :ashamed: eli ilmottelen huomenna sitten.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2005 klo 13:58 Pikkuväki kirjoitti:
onkos se nyt sitten se klo 18 ? ja tiituli ois tulossa mukaan kans, ja depechee kysyin myös.. varmennan heidän tulonsa vielä myöh! :)
juu klo 18 ja päivä on siis lauantai 13.8., paikkana keskustan pancho villa :wave:
 
Mukaan olisin näillä näkymin tulossa. Miehen työvuoro vielä hieman epävarma, mutta hyvältä näyttää.. =)

Marup
Beyblade
-Tumpula_
-Heidih-
bgOregano
Pikkuväki
NeitiNasu
Hari Mao
tindepekkaperkele
Tikrutikru
Taare
Mariam
siiri 04
Jiina
honey
*joku harmaa

[/quote]
varmentakaahan tähän listaan tulemisenne tummentamalla nimenne niin pysyn kartalla :D

[/quote]

[/quote]
 

Yhteistyössä