Tarkistaako ne neuvolassa menikö tämä kesken?

|
Jos joku kertoisi täällä puolisonsa kuolemasta, joku toinen tulisi jo ketjun ekan sivun lopussa kommentoimaan "mutta olihan siinä paljon vikojakin; ettehän te kovin kauan ennättäneet ollakaan edes naimisisssa; sinä olet vielä nuori ja ennätät löytää uuden ja paremman, ja kyllä tuo oli varmasti tarkoitettu".
Kun eräs äiti, menetti 10-vuotiaan lapsensa tapaturman uhrina, useampi ihminen "lohdutti" häntä sanomalla " ainahan voi saada uusia lapsia":O :(
 
Jos tämä olisi Tiirun mielestä vain sen suru niin olisi ollut sitten asiasta hiljaan ja surrut hiljakseen. Ei kukaan ole laittanut paremmaksi. Vai tosiaanko luulet että näillä asioilla kukaan kilpailee? Sairas olet jos niin luulet.
Olisin voinut antaa ihan kelle tahansa tuon kokemuksen aikaisemmin, mutta en enään. Ole nyt yhtä kokoemusta rikkaampi ja viisaampi vaikka en sitä olisi missään nimessä halunnutkaan.
Omasta mielestä en sanonut mitään pahaa, mutta ilmeisesti sanoin joten paljon anteeksi.
Mun kommentti ei ollut sulle tarkoitettu. Mun mielestä sä muotoilitkin asiasi hyvin ja asiallisesti. Enkä ajattele, että tällä asialla kilpailtais. Mutta joillain ihmisillä ei ole kykyä kohdata toisen ihmisen surua ns. "panematta paremmaksi". Ja siitä tulee monesti sellainen vähättelyn maku. Ja en siis tarkoita sinua.
 
totuus
Mun kommentti ei ollut sulle tarkoitettu. Mun mielestä sä muotoilitkin asiasi hyvin ja asiallisesti. Enkä ajattele, että tällä asialla kilpailtais. Mutta joillain ihmisillä ei ole kykyä kohdata toisen ihmisen surua ns. "panematta paremmaksi". Ja siitä tulee monesti sellainen vähättelyn maku. Ja en siis tarkoita sinua.
Asia ok.
 
  • Tykkää
Reactions: Leenuliinukka

Yhteistyössä