Tatskaketju! Nyt kun on tatskoista ollu puhetta...

"Maisku"
[QUOTE="vieras";24016404]Toi on kyllä hieno kuva. Narri itkee... voi veikkailla mikä on tarina sen takana.[/QUOTE]

Kiitos, tykkään myös aivan hurjan paljon! Oot hiukan asian ytimessä selvästi, mutta en halua selittää tarinaa kuvan takana enempää. Idea on juuri tuossa, että koskettaa omaa elämää tuo kuva, jossa narri itkee.
 
  • Tykkää
Reactions: vartooja
"höh"
[QUOTE="eee";24016491]Lisää tatskoja kiitos! :) Yllätyin kans hiukan siitä, että tähän asti tatskat on olleet aika perinteisiä. Kukkasta, tribaalia, kaunokirjoituksella lasten nimiä jne. Tämän hetken trenditatskoja (esim. oldschoolit) ei ole vielä näkynyt, enemmänkin tuollaisia joitain vuosia sitten muodissa olleita.[/QUOTE]

Se vaan tahtoo tuo ihmispopulaatio uusiutua niin hitaasti.
 
Toi sunkin härpäke, voi moro. :D
Oikein tanttamaisia väkerryksiä ja kaikenlisäksi huonosti tehtyjä.
Mä halusin juuri tuon kuvan, juuri tuohon paikkaan ja juuri tuon kokoisena. Mulle on ihan sama mitä sinä tai kukaan muukaan asiasta ajattelee, joten voit aivan hyvin pitää ilkeät kommenttisi omana tietonasi. Kiitos ja mukavaa iltaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24016477:
En tajua, miksi joku haluaa pilata nahkansa tatuoinnilla.
Kaunis tatuointi on mielestäni kuin koru ja itse haluan sen tyyppisiä tatuointeja, eli ihan vain kaunistaakseni itseäni, koska nahkani ei itsessään ole erityisen kaunis.

Mä tykkään sopusuhtaisista tatuoinneista, jotka ovat suunniteltu tiettyyn paikkaan ja korostaa kehon omia muotoja. Ja koska pidän tatuointeja koristeina ei aiheella niin väliä, ei sen tarvitse ajatuksia herättää.

Itselleni haluaisin tällä hetkellä naisellisen old-school-henkisen tatuoinnin alavatsaan/vatsaan.
 
musta kaikki nuo, jossa on lasten nimet, on aivan kamalia.
ajattelepas, jos omalla äidilläsi lukisi selässä jotain: Sari Elisabeth ja Jarkko Antero...
Mun iskällä ei lue meidän nimiä- sillä on meidän kuvat selässään! :D



Tiedän että kaikki ei tykkää ja mä otan itseäni varten kuvani ainakin- kulunut fraasi mutta totta. Tämä maallinen tomumaja on nyt muutenkin suht lyhytaikainen, niin että mä en kovasti ressaa koko asialla.
 
  • Tykkää
Reactions: JaJa ja vartooja
"vilma"
Ainoat oikeasti hienot tatuoinnit oli Vartoojalla ja Ap:llä! :)
Muut on ihan järkytävän näköisiä kyhäelmiä ja varmasti melko halpoja ja harrastelijoiden väsäämiä.
Lulis kaduttavan jossain vaiheessa, kun on antanu ihoonsa hakata esim. tuollaisen ruusun jonka osaa ala-asteelainenkin jo piirtää.
Omapahan on teidän iho ja te noita kannatte, joten mitäpä se mulle kuuluukaan. Hieman myötähäpeää kyllä tunnen.

Olihan tosiaan se narrikin hieno. :)
 

Yhteistyössä