Tatskaketju! Nyt kun on tatskoista ollu puhetta...

Ei oo kuvia mullakaan niistä koneella, mutta kolme löytyy minultakin, lohikäärme, lisko ja tribaali.

Itseasiassa te ootte monta kertaa nähny sen mun lohikäärmeen, oli nimittäin mulla tuossa nikin alla kuvana pitkän aikaa... :D
 
Viimeksi muokattu:
JONSERED Karhunkantaja
Taivasta, vettä, lotus, pari lohikäärmettä, ruusuja ja viikatemies. Rintalastalta olkapään yli alavatsalle selän kautta. Ehkä joskus saan tämän valmiiksi saakka.
 
Niskan kuvasta ei ookaan valokuvaa, se on vähän hankalaa ottaa..
Käytä kamerasi ajastintoimintoa. Laita kamera pöydänreunalle ja tähtää tuolin selkänojaan. Ota sitten tuoli pois, laita ajastin päälle ja kyykisty tuolin paikalle selkä kameraan päin. Helppoa!

Minun tatskastani ei tarvitse kuvaa ottaa. Riittää, että kuvittelee pistemäisen tatuoinnin käsivarteen. Se on siinä. Itse tehty ja melko huomaamaton.
 
[QUOTE="heh";24017191]Mä olen omasta mielestäni ihan normijärkinen, mutta en tiedä mikä on hela. Saati että tietäsin jotain puvun osia.

Ihan sivusta aattelin huomauttaa.[/QUOTE]

tieks, mä oon pohjanmaalta. ihan syntyperänen ja ylpee pohjanmaalainen, enkä kuitenkaan olis osannu sanoa mikä on hela :D enkä pidä itseäni mitenkään sivistymättömänä tai tyhmänä :D
 
"vieras"
tieks, mä oon pohjanmaalta. ihan syntyperänen ja ylpee pohjanmaalainen, enkä kuitenkaan olis osannu sanoa mikä on hela :D enkä pidä itseäni mitenkään sivistymättömänä tai tyhmänä :D
:D En ole pohjanmaalta, enkä tiennyt mikä on hela. Enkä ennen tätä ole moisella tiedolla mitään tehnyt, tuskin tuota tarvitsen jatkossakaan. Enkä tiennyt tuon kuuluvan yleissivistykseen, mutta nytpä tiedän senkin! :D
 

Yhteistyössä