Tatuoinnin paranemisesta.

Otin perjantaina suht ison tatuoinnin selkään ja nyt kirvelee ihan helvetisti aina välillä. Mies sanoi ettei näytä että olis tulehtumassa voisko siis olla vaan rupi halkeilemaan? Entä olisko jollain antaa hyviä vinkkejä paranemiseen, kuva jäi vielä kesken joten haluisin tietenkin mahollisimman nopiaan sen valmiiks. Rasvailen paljon ja ilmaa saa koko aika kun olen sisällä eli en peitä vaatteella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki;28275042:
Jaa... No tuota, mulla ei ole tatunoinnit kirvelleet. Tosin mun kuvani ovat olleet aika pieniä.
Mulla aikasemmin otettu ranteeseen ja ei kirvellyt ollenkaan mutta sekin pieni. Mietin kun iho oli jo tosi stressaantunut tatuoinnin loppu puolella että josko olis siitä. Joutu jättämään kesken kun alko hylkimään väriä.
 
Saitko hoito-ohjeet? Muistaakseni eikös se rasvaaminen ole aika tärkeässä osassa tässä ihan alussa? Ei kai nyt liiasta rasvaamisesta mitään haittaa ole, jos nuo tuntemukset häviää rasvaamalla.
 
ei ei
Jaa no mulla itelläni on 10 tatuointia ja viimeset kaksi otin reilu viikko sit,toista missä oli paljon väritystä niin kiristystä oli kun venyi.on erilaisia hoito-ohjeita tatuoijilla,mutta mä olen kuullut että liika rasvaus ei ole hyvä,oliko se nyt niin että silloin ei saa iho happee ja se ois melkein kun olisi kelmu tms..päällä.mutta tee vaan omien ohjeittesi mukaa.
 
Jaa no mulla itelläni on 10 tatuointia ja viimeset kaksi otin reilu viikko sit,toista missä oli paljon väritystä niin kiristystä oli kun venyi.on erilaisia hoito-ohjeita tatuoijilla,mutta mä olen kuullut että liika rasvaus ei ole hyvä,oliko se nyt niin että silloin ei saa iho happee ja se ois melkein kun olisi kelmu tms..päällä.mutta tee vaan omien ohjeittesi mukaa.
Kun laittaa ohuen kerroksen rasvaa niin iho saa vielä tarpeeksi happea.
 
"vieras"
Viimeisin tatuointini parani tosi nopeasti kun rasvailin sitä ohuelti Helosanilla useamman kerran päivässä ja aamuin illoin suihkutin kuvan haalealla vedellä pesten miedolla saippualla vanhat rasvat kunnolla alta pois.
 

Yhteistyössä