te jotka kesällä raskaana olleet

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Esikoinen syntyi heinäkuun lopussa eikä ollut tukalaa lainkaan. Oli helppoa kun ei tarvinnut niin paljoa vaatetta ja muutenkin oli ihanat säät. Kuopus syntynyt talvella ja oli paljon hankalampaa vaatteiden kanssa. Raskauksissa ei ollut suurempaa eroa ja minusta mukavampaa oli loppuraskaus kesällä kuin talvella.
 
Ja mulle kävi itseasias tän vitosen kans niin (synty maaliskuus) et kun vauvan kanssa ekoja kertoja kuljin, tultiin kyseleen että kenen vauva sulla on mukana :LOL: Naapurista varastin :LOL: Toppatakki piilotti ilmeisen hyvin raskausmahan
 
vieras
Oli toki turvotusta ja tukalaa,mutta tukalaa olisi ollut myös ilman raskautta.
Kesällä oli kiva olla raskaana.

Talvella se pukeminen ahdistaa,saa uusia koko vaatevaraston.
 
ninnu
olin viime kesänä raskaana. Muuten meni hyvin mutta verenpaine huiteli siinä 80/60, huimausta ja huonoaoloa siis riitti. Eipä siinä auta kuin juoda ja juoda sekä syödä välillä jotain suolaista.
 
vieras
Kolme lasta joista kaksi ekaa on syntynyt kesällä ja kuopusta aloin odottaa kesällä. Loppuraskaus oli vain ihanaa kesähelteellä, mutta alkuraskaus olikin ihan eri juttu. Etenkin, kun ei halunnut paljastaa olevansa raskaaa ja piti hymyhuulilla syödä grilliruokaa. :D
 
salla
kaksi lapsista syntynyt elokuussa ja loistavasti meni kesät. Toinen kesä oli vielä oikea hellekesä mutta ei haitannu yhtään. Nautin olostani ja ihanasta valtavasta vatsasta :D
 
M
Joo, olihan se kuuma sillon elokuussa 2006 kun esikoinen syntyi. Keskipäivän paahteella en kotoa liikkunut ja tuulettimet pörräs täysillä. Mutta illalla oli kiva tepsutella läpsykkäät jalassa hiljaksiin kauppaan jätskiostoksille ja nauttia lämmöstä ja kevyestä vaatetuksesta. Että loppupeleissä tykkäsin kovasti olla viimeisilläni raskaana kesähelteellä.
Kolmonen syntyi helmikuussa 2009 ja kyllä mun mielestä hankalampaa oli se toppautuminen että tarkeni esikoisen kanssa ulkoilemaan etc. Mutta hyvin meni sekin aika.

En valita kummastakaan, lapset sain syliini elävinä raskausajan jälkeen ja se on tärkeintä. <3
 

Yhteistyössä