Te, kellä on jo 3 lasta..

Kyllä mulla se neljäs jyskyttää takaraivossa. Yritän pitää sen vaan siellä vielä ainakin pari vuotta. :D

Miksikö? En mä tiedä. Ikuinen vauvakuume, loputon hoivavietti, oma lapsuus yhden oman ja kahden lainatun sisaruksen kanssa ja niin, että aina oli paljon porukkaa ympärillä...
 
Alashandra harm-
Ei tule enää lisää lapsosia, siksi että minun pää ei kestä odotusaikaa.... On ollut 7 km, 1 kohdunulk. ja 1 vk:lla 20 kohtuun kuollut, joten eiköhän tämä ole minun osaltani tässä.

Jos tietäisin, että hyvin menee voisin ehkä harkita vielä yhtä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Kyllä mulla se neljäs jyskyttää takaraivossa. Yritän pitää sen vaan siellä vielä ainakin pari vuotta. :D

Miksikö? En mä tiedä. Ikuinen vauvakuume, loputon hoivavietti, oma lapsuus yhden oman ja kahden lainatun sisaruksen kanssa ja niin, että aina oli paljon porukkaa ympärillä...
PEESI!!
 
Kun meillä oli kolme lasta, olin ehdottoman varma että enempää ei tule. Eikä olisikaan tullutkaan ilman tätä meiän yllätystä, neljäs raskaus kun selvisi vasta puolessa välissä. Ei ollut vaihtoehtoja, halutako vielä neljäs vai ei... :D Mutta hyvä että näin kävi! :heart:
 
Mulla on jo viides tulossa :D Mutta tähän se sitten jää, jos ei olis minkäänlaista rahallista vaikeutta niin haluaisin varmaan vielä monta lasta, mutta nyt on pakko lopettaa tähän viidenteen. Luulin joskus aiemmin että jos lapsia on monta niin heiltä katoaa jonkinlainen yksilöllisyys ja heidän kanssaan ei ehdi olla niin paljoa mutta käytännössä se tuntuu olevan ihan päinvastoin, jokaisella lapsella on oma tärkeä tehtävänsä tässä perheessä ja yhdessä vietetään aikaa joka päivä. Lähes kaikki jutut pyörivät nyt täysin lasten ja perheen ympärillä ja minä nautin kyllä täysin siemauksin. :D
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Kun meillä oli kolme lasta, olin ehdottoman varma että enempää ei tule. Eikä olisikaan tullutkaan ilman tätä meiän yllätystä, neljäs raskaus kun selvisi vasta puolessa välissä. Ei ollut vaihtoehtoja, halutako vielä neljäs vai ei... :D Mutta hyvä että näin kävi! :heart:
kiva että teillä meni noin! mulla niin ristiriitaiset fiilikset etten tiiä miten päin olla. :ashamed:
 
Vauvakuume vaivaa, valitettavasti! Ai miksi? No, haluaisin vielä tutustua siihen persoonaan (jos meille vielä lapsi suotaisiin). Haluaisin kokea vielä yhden raskauden, synnytyksen, imetyksen, pikkuvauva-ajan ja sitten ihmetellä vielä kerran sitä kasvavaa ja kehittyvää lasta. Haluaisin vielä kerran ottaa sen riskin, jos kaikki ei menekään hyvin ja antaa meille mahdollisuuden kasvaa siitä kokemuksesta. Haluaisin myös, ettei pienenmpien tarvitsisi vielä mennä hoitoon vaan voisin jäädä heidän kanssaa kotiin, jos uusi lapsi meille saapuisi. Haluaisin rakastaa vielä yhtä uutta meidän perheen jäsentä. Huoh. :heart:
 
Meillä 7v 5v ja 7kk
Ja kyllä mä haluisin vielä yhden, kaksi... :whistle: :xmas:
Mut siis jotenkin mä luulen et sitten kun en enää halua ni tiedän sen, nyt en pystyis kuvitellakkaan et tää ois viimeinen vauva-aika mitä meillä eletään..
 
Meillä kolme lasta.
Poika 6v4kk,tyttö 4v11kk ja tyttö 1v11kk. :heart:
Halutaan lisää lapsia mutta ei vielä hetkeen koska itselläni odottaa opiskelut enkä nyt ihan heti jaksaisi muutenkaan.
Joskus 5-6 vuoden päästä.
Kaksi lisää niin olisi mukava. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
ei tule enempää. kolme lasta ~2v ikäerolla on ihan riittävästi =)
sama meillä :heart:

ja lisäksi raskaudet on ollu niin vaikeita etten halua enään kokea sitä :ashamed:

eikä mulla ole kolmosen jälkeen tullu kertaakaan vauvakuumetta, on ihanaa kun lapset kasvaa ja on omatoimisempia. en kaipaa sitä vauva-aikaa ollenkaan :D
 
Ei haluta enempää. Koska autoon ei mahdu enempää, eikä ole varallisuutta ostaa uutta :LOL: No ei. En tahdo enää alusta kaikkea raskaus/vauvarumbaa. Nyt nautitaan lasten kasvamisesta :heart: Mulle tehtiin sterilisaatio kolmannen jälkeen, vaikka ikää oli sillon vasta 24 :D
 

Yhteistyössä