Te kenellä paino alle 50kg raskauden alussa

  • Viestiketjun aloittaja "herkku"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mä painoin molempien raskauksien alussa n52kg ja molemmilla kerroilla painoa tuli n13kg. Söin ihan mitä mieli tekee (toki "riskilistaa" noudattaen eli en mm pastöroimattomia maitotuotteita). Kuopusta odottaessa söin ehkä vähän järkevämmällä ateriarytmillä ja enemmän kotiruokaa,muuten aika samanlainen ruokavalio mol kerroilla.
 
"vieras"
Jossain oli että vauva, lapsivedet ym painaa n.12 kg, jos paino nousee raskausaikana vähemmän niin keho ottaa äidin vararavinnosta loput. Siks hoikilla nousee usein paino enemmän.. Turvotukset ym on sit oma lukunsa.. Ite olin 55 alussa ja 68 lopussa.
 
Esikoista odottaessa paino nousi 17kg Jälkitarkastuksessa oli painoa valitettavasti vaan 4kg enemmän kun ennen raskautta. Kuopusta oottaessa tuli 15kg ja jälkitarkastuksessa oli 3kg enemmän ku ennen raskautta. Ja paino oli 49 ennen kumpaakin raskautta..
 
iu
Mä painoin ennen ekaa raskautta jotain 49-50 kg. Viimeisilläni painoin 72 kg :O Tuntui kyllä hurjalta, kun paino nousi ekaa kertaa elämässäni yli 60 kilon, ja sitten jo ihan epätodelliselta, kun paino alkoi seiskalla... No, iso osa tuosta oli nestettä, jota keräsin ihan urakalla. Muutamassa viikossa olin lähellä alkulukemia sitten taas.
 
mama the strange
48 kiloa painoin ekassa raskauden punnituksessa. Viimeisessä painoin 70 kiloa. Painoa tuli paljon, mutta en varsinaisesti lihonut, eikä vatsakaan ollut iso (omissa farkuissa synnärille).
Oon 170 cm pitkä, joten olin vakavasti alipainoinen ennen raskautta. Onneksi en koskaan enää niin kevyeksi ole tullut.
 

Yhteistyössä