tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

  • Viestiketjun aloittaja hopesydän
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis on yliopiston professori jolla on nenällä roikkuvat silmälasit, harmaat hiukset hapsuisella nutturalla ja tweed-takki jonka kyynärpäissä on nahkapaikat. Ncm on hujanhajan-ihminen jolla on aina paperit hukassa ja joka hajamielisyyksissään unohtaa kesken lauseen mistä on puhumassa. Hänen opiskelijansa pitävät hänestä, sillä historiasta ncm tietää kaiken ja on aina valmis auttamaan opiskelijoitaan. Kotona ncm:lla on yhtä homssuinen ja hajamielinen proffamies ja heidän akateeminen kotinsa pursuaa kirjoja ja keskeneräisiä tutkielmia. He nauttivat lennokkaista väittelyistä ja punaviinistä, sekä satunnaisista savuista, jotka eivät paranna kummankaan keskittymiskykyä, mutta tekevät jutuista sitäkin utopistisempia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Millainen on Lilii? :wave:
Mulle tulee aina mieleen Liisa Ihmemaassa. Sellanen vähän salaperäinen, juuri-tähän-tipahdin- hahmo, joka vaan yrittää vihellellä, että "ei mulla mitään menneisyyttä ole, ihan viattomana tässä oon vaan". Tietää enemmän kuin haluaa muiden tietävän :)
Pitää vielä erikseen kiittäää tästä syväanalyysistä :xmas:
Tämä oli ihana :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Arvailkaas muakin. =)
Olet sellainen vanhan ajan talon emäntä. Ulkonäöltä muistutat Justiinaa Pekasta ja Pätkästä, pukeudutkin samalla lailla. Miehesi on maajussi ja todellakin tossun alla. Mies on kuitenkin tyytyväinen koska on mielummin tossun alla kuin taivas alla. Lapsia teillä on 12 ja jokainen kulkee jonossa omassa paikassaan pituusjärjestyksessä. Sunnuntaisin käytte kirkossa vaikka se ei miestäsi kiinnosta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Mulla on niin lame nikki ettei tuu varmaan mitään mielikuvia :D
Haaveilet olevasi Lumikki. Tämän takia sinulla on 7 seksiorjaa jotka olet lumonnut. Sinulla on sysimusta, lyhyt tukka ja pukeudut viettelevästi. Oikeastaan olet aika kyllästynyt, koska seksiorjasi ovat kääpiöitä sekä mahdollisesti kiinnostuneita vaan toisistaan. Kuljet metsissä ja haaveilet pelastuksesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Aamuäreestä tulee mieleen sellainen tupakalla ihonsa harmaannuttanut, aavistuksen krapulainen nainen, jolla on puputohvelit, miehen raidallinen kylpytakki ja pyjamanhousut. Tukka on puolipitkä, vaalea ja valtavalla unipörröllä. Ilme on myrkyllinen. Kainalossa aamun lehti ja kädessä kupillinen tervan oloista kahvia.
:D

Mä muuten ostin tänään langat että virkkaan ittelleni puputohvelit :LOL:
JA mist sää tiesit että mä kuljen usein miehen raidallisessa kylpytakissa :eek: ?
Spooky.

Hiukset on pitkähköt ja blondatut ja aamuisin todella takussa. Eikä ilman tuopillista kahvia lähde ajatus edes juoksuun. Saati jalat.



Pelottavan oikeaan osui :eek: Äääks.

Mutta toivon mukaan aamun kun ohitan niin tämä mielikuva ja todellisuus vaihtuu palstallakin toisenlaiseen :D
 
Sisu: Voisit olla sellanen "kirveellä veistetyn näköinen" karismaattinen ihminen jolla on pitkä tukka siististi takana esim yhdellä hiusnauhalla... Jotenkin tulee myöös mielikuva että henkesi haisee hyvälle... :)

Entäs minä?
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Non compos mentis on yliopiston professori jolla on nenällä roikkuvat silmälasit, harmaat hiukset hapsuisella nutturalla ja tweed-takki jonka kyynärpäissä on nahkapaikat. Ncm on hujanhajan-ihminen jolla on aina paperit hukassa ja joka hajamielisyyksissään unohtaa kesken lauseen mistä on puhumassa. Hänen opiskelijansa pitävät hänestä, sillä historiasta ncm tietää kaiken ja on aina valmis auttamaan opiskelijoitaan. Kotona ncm:lla on yhtä homssuinen ja hajamielinen proffamies ja heidän akateeminen kotinsa pursuaa kirjoja ja keskeneräisiä tutkielmia. He nauttivat lennokkaista väittelyistä ja punaviinistä, sekä satunnaisista savuista, jotka eivät paranna kummankaan keskittymiskykyä, mutta tekevät jutuista sitäkin utopistisempia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja slörde:
Miltä näyttää slörde?
Olet sellainen vätys wannabe-hoppari. Kuljet tekokultaketjut kaulassa olet olevinaan niin kovista. Teet tyhmiä käsimerkkejä ja persvakosi näkyy koko ajan. Lippalakkisi ja egosi ovat aivan liian isoja ettet näe oikeastaan mitään. Sen takia olet jatkuvasti turvallasi ja yleisen naurun aiheena. Jopa mummotkin nauravat sinulle kun kuljet ohi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:
Sisu: Voisit olla sellanen "kirveellä veistetyn näköinen" karismaattinen ihminen jolla on pitkä tukka siististi takana esim yhdellä hiusnauhalla... Jotenkin tulee myöös mielikuva että henkesi haisee hyvälle... :)

Entäs minä?
:LOL: Tää meni kyllä aikas metsään tää kuvaus...

No sä oot pieni ja siro, keijumainen, vaalea, pitkähiuksinen, ja vähän taivaanrannan maalari luonteeltasi
 
Slörde on alkulimaotus joka muistuttaa lähinnä jotain tieteiselokuvasta karannutta suohirviötä. Slörde on hyväntahtoinen mutta väärinymmärretty otus joka haluaisi kovasti oman ystävän. Slördellä on vielä hyvät mahdollisuudet, sillä hän on saanut sopimuksen isoon Hollywood-elokuvaan jossa hän esittää hyvännäköisen naisetsivän sidekickiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:attn: Täälä ei ole koskaan nähty mun kasvokuvaa, joten kertokaas, mille mä näytän :xmas:
pieni, tumma nainen. mä en varmaan ole jääny mieleen kellekään kun harvoin palstailen :/
:ashamed: Ekana, sun nikistä tulee väkisinkin mieleen mieletön Melinda, ja siinä biisissähän puhutaan uhkeasta, ihanasta, seksystä, ja himoittavasta naisesta, joten... :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:attn: Täälä ei ole koskaan nähty mun kasvokuvaa, joten kertokaas, mille mä näytän :xmas:
Olet pieni ja rautainen nainen. Ikää on jo yli 50-vuotta ja olet kokenut kaikenlaista. Juot kuin sieni ja kiroat kuin merimies. Haastat miehiä kädenvääntöön ja kun häviät alat huutamaan ja haastamaan riitaa. Sinulla on kulahtanut farkkutakki ja kasarifarkut, olet ylpeä sun mustasta nahkaisesta vyölaukusta jossa säilytät sätkävehkeitäsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:attn: Täälä ei ole koskaan nähty mun kasvokuvaa, joten kertokaas, mille mä näytän :xmas:
Olet pieni ja rautainen nainen. Ikää on jo yli 50-vuotta ja olet kokenut kaikenlaista. Juot kuin sieni ja kiroat kuin merimies. Haastat miehiä kädenvääntöön ja kun häviät alat huutamaan ja haastamaan riitaa. Sinulla on kulahtanut farkkutakki ja kasarifarkut, olet ylpeä sun mustasta nahkaisesta vyölaukusta jossa säilytät sätkävehkeitäsi.
:LOL: :LOL:
P.S. Kirota kyllä osaan, mutta mä en juo... Ja hieman nuorempikin olen...
 
Aamuäree on kiireinen rouva jolla on aina tuli perseen alla. Aamuisin Aamuäree on kiukkuinen kuin ampiainen, koska mies ja lapset sotkevat aina hänen hyvin suunnitellut aikataulunsa. Äree kiskoo lapset sängystä, hörppii samalla aamukahvinsa (mustana ja mahd vahvana tietenkin), lukee miehelleen lehden samalla kun harjaa vasemmalla kädellä neljän lapsensa hampaat, iskee lapset jenkkiläiseen koulubussiin ja juoksee itse mies kainalossa autolle. Äree vie miehen töihin, antaa tälle lounasrahaa ja menee itse työpaikalleen, jossa hän komentelee ja pomottelee viittäkymmentä alaistaan 10h, jonka jälkeen aamun tapahtumat käänteisessä järjestyksessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:
Entäs minä?

Olet hoikka ja kaunis, sinulla on vaaleat pitkät hiukset jossa on kuparinvärisiä raitoja. Keräät nimesi mukaan kukkia ja liitelet keijuna. Olet katkera Helinä-Keijulle kun se on tunnetumpi. Olet yrittänyt salamurhata Helinää useasti ja olet liitossa Kapteeni Koukun kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:attn: Täälä ei ole koskaan nähty mun kasvokuvaa, joten kertokaas, mille mä näytän :xmas:
pieni, tumma nainen. mä en varmaan ole jääny mieleen kellekään kun harvoin palstailen :/
:ashamed: Ekana, sun nikistä tulee väkisinkin mieleen mieletön Melinda, ja siinä biisissähän puhutaan uhkeasta, ihanasta, seksystä, ja himoittavasta naisesta, joten... :saint:
:LOL: no uhkea olen ainakin mutten varmaan sillä silmällä tarkotettuna. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Aamuäree on kiireinen rouva jolla on aina tuli perseen alla. Aamuisin Aamuäree on kiukkuinen kuin ampiainen, koska mies ja lapset sotkevat aina hänen hyvin suunnitellut aikataulunsa. Äree kiskoo lapset sängystä, hörppii samalla aamukahvinsa (mustana ja mahd vahvana tietenkin), lukee miehelleen lehden samalla kun harjaa vasemmalla kädellä neljän lapsensa hampaat, iskee lapset jenkkiläiseen koulubussiin ja juoksee itse mies kainalossa autolle. Äree vie miehen töihin, antaa tälle lounasrahaa ja menee itse työpaikalleen, jossa hän komentelee ja pomottelee viittäkymmentä alaistaan 10h, jonka jälkeen aamun tapahtumat käänteisessä järjestyksessä.
Voi vitsit :D
Tää olis hauskaa :D

Mies kainalossa autolle *tyrsk*
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkaiskeiju:
Sisu: Voisit olla sellanen "kirveellä veistetyn näköinen" karismaattinen ihminen jolla on pitkä tukka siististi takana esim yhdellä hiusnauhalla... Jotenkin tulee myöös mielikuva että henkesi haisee hyvälle... :)

Entäs minä?
:LOL: Tää meni kyllä aikas metsään tää kuvaus...

No sä oot pieni ja siro, keijumainen, vaalea, pitkähiuksinen, ja vähän taivaanrannan maalari luonteeltasi
Heh, niin mä en sun sillai ole sun kirjotuksista yhtään perillä, että ihan tuli tuosta nimestä tuo kuvaus :) Sinulls osui puolet oikein :D
 

Yhteistyössä