tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

  • Viestiketjun aloittaja hopesydän
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja dinsku:
mä oon niin mielikuvitukseton etten osaa :D mutta arvatkaa mut!
Blondi, jolla on saparot. Pukeutuu leikkisästi ja käyttä dinsko:n kenkiä :D

Mitäs musta ajattelette?
tukan väri ja saparot meni metsään mut muuten aika hyvä :D

sä voisit olla hyvin hoikka, mustaan goottityyliin pukeutuva, pitkä kirkkaanpunainen tukka ja kauniit, suuret silmät.
 
kyy
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja dinsku:
mä oon niin mielikuvitukseton etten osaa :D mutta arvatkaa mut!
Blondi, jolla on saparot. Pukeutuu leikkisästi ja käyttä dinsko:n kenkiä :D

Mitäs musta ajattelette?
tukan väri ja saparot meni metsään mut muuten aika hyvä :D

sä voisit olla hyvin hoikka, mustaan goottityyliin pukeutuva, pitkä kirkkaanpunainen tukka ja kauniit, suuret silmät.
Nyt meni kyllä täysin mönkään. :D Tai on mulla joskus vuosia sit ollu kirkkaan punainen tukka, ei vaan ole enää. :D
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
jonsered :isot muskelit,maastopaita ja tummia ihokarvoja.käheä matala ääni ja polttaa punasta norttia.
Mulla ihan sama mielikuva nikistä :)
En polta!

Enää... 16-kesäisenä meni 2 askia punaista Norttia päivässä, sitten päätin lopettaa. :D

Mutta muuten aika osuva. ;) Paitsi että minulla on maastohousut. Ja olemattomat muskelit, mutta voimaa löytyy, kuin pienestä kylästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TeylaEmmagan:
dinsku on sellainen nuori, sporttisiin hoppari-tyylisiin vaatteisiin pukeutuva, kikkarapäinen punatukka. :D
ihania :D mun tyyli on kyllä niin sekalainen, saatan ihan hyvin joskus vetää tollaset kuteet niskaan ja toisena päivänä just leikkisästi, vaikka sellaiseen disney-paitaan mitä kerran täällä kyselin :D

punatukkakaan en kuitenkaan oo, enkä kikkarapäinen :)
 

Yhteistyössä