tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

  • Viestiketjun aloittaja hopesydän
  • Ensimmäinen viesti
Karvakorvakirppu on pieni kirppuotus, joka asuu vanhojen miesten tursuavissa korvakarvoissa. Kirppu vaanii saalistaan vanupuikossa jonka avulla tämä pääsee karvaiseen korvaan. Kirppu kiinnittyy tiukasti korvakarvoihin ja rakentaa vaikusta itselleen hulppean linnan. Yleensä jo työn loppuvaiheessa alkaa kuitenkin seuraavan etapin suunnittelu, sillä ikävän usein kirpun uhrit ovat jo niin elämänsä ehtoopuolella, että kuolo korjaa väistämättä nämä vanhat herrat ennenkuin karvakorvakirppu on edes ehtinyt kunnolla asettua taloksi. Kirppu ei muuttamisen vaivalloisuudesta huolimatta halua muuttaa toimintatapaansa, sillä vain tarpeeksi vanhojen miesten korvat ovat tarpeeksi karvaisia jotta ne soveltuvat mukavasti karvakorvakirpun elinympäristöksi.
 
Sone Sinful on hemaiseva domina joka työskentelee Lady Helenan kartanolla. Sone on yksi suosituimmista dominoista, sillä hän on täysin estoton ja nauttii täysin rinnoin asiakkaidensa alistamisesta. Sone Sinfulin kanssa on turha turvasanoja miettiä, sillä tämä ei lopeta kuitenkaan vaikka asiakas miten huutaisi. Sonen bravuureja on sidonta. Hänen työkammionsa seinillä roikkuu mitä eriskummallisimpia kahleita, nahkaisia valjaita, ruoskia, köysiä ja naamareita. Sone tekee töitä normaalisti 12h päivässä 6pv viikossa ja vain tällaisella työtahdilla hänen kalenterinsa pysyy buukattuna vain seuraavat 2 vuotta eteenpäin. Lähes kaikki Tampereen vaikutusvaltaisimmista ihmisistä on Sonen asiakkaita. On lähes sääntö, että mikäli olet vastuullisessa, stressaavassa ja näkyvässä asemassa, menet rentoutumaan Sone Sinfulin luo. Fetissipiirit ovat Tampereella muutenkin hieman laajemmat kuin muualla Suomessa, tosin Sonelle asiakkaita virtaa ulkomailta saakka. Nimeltä mainitsematon Microsoftin pääomistaja lentää yksityiskoneella Sonen käsittelyyn vähintään kerran kuukaudessa ja onkin suositellut dominaa monille tutuilleen. Eräs tukastaan kuuluisa Diili-ohjelman kasvo on tulossa ensivisiitille kesäkuun alussa Sonen kammioon.
 
Wc Ankka on pieni keltainen kumiankka joka on kylpyleluksi syntynyt, mutta haaveilee kovasti hyödyllisemmästä tulevaisuudesta. Wc Ankka ei koe olevansa tarpeeksi tarpeellinen 7-vuotiaan Elmon kylpyleluna ja onkin kovasti suunnitellut uranvaihtoa. Ankan kanssa kylpyhuoneessa asuu aito wc-ankka, joka pääsee kaksi kertaa viikossa tositoimiin. Tällöin Wc Ankka katsoo haikeana ja hieman kateellisena kun wc-ankka kallistetaan nokka edellä pöntön reunalle ja tämä sylkee raikkaantuoksuisen puhdistusaineen posliiniselle pinnalle. Wc Ankka on toiveikas, että vaikka Elmo on hänen kanssaan jaksanut säännöllisesti kylpeä jo kaksi vuotta, on seuraavan wc-ankan vaihdon yhteydessä hänen tilaisuutensa vihdoin tullut. Tai ehkä sitä seuraavan. Ankka on kuitenkin pannut merkille että Elmo kasvaa kovaa vauhtia eikä varmasti loputtomiin jaksa Wc Ankan kanssa kylpeä, sitten Ankka saa varmasti ylennyksen aidoksi wc-ankaksi. Ankka on siinä oikeassa ettei Elmo enää kylpylelua tarvitse, mutta Elmon äiti on suunnitellut Wc Ankasta seuraajaa Elmon pikkusiskon rikki menneelle kylpykilpikonnalle, joten ikävä kyllä ainakaan lähitulevaisuudessa ei ylennystä ole tiedossa.
 
Sone Sinful
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Sone Sinful on hemaiseva domina joka työskentelee Lady Helenan kartanolla. Sone on yksi suosituimmista dominoista, sillä hän on täysin estoton ja nauttii täysin rinnoin asiakkaidensa alistamisesta. Sone Sinfulin kanssa on turha turvasanoja miettiä, sillä tämä ei lopeta kuitenkaan vaikka asiakas miten huutaisi. Sonen bravuureja on sidonta. Hänen työkammionsa seinillä roikkuu mitä eriskummallisimpia kahleita, nahkaisia valjaita, ruoskia, köysiä ja naamareita. Sone tekee töitä normaalisti 12h päivässä 6pv viikossa ja vain tällaisella työtahdilla hänen kalenterinsa pysyy buukattuna vain seuraavat 2 vuotta eteenpäin. Lähes kaikki Tampereen vaikutusvaltaisimmista ihmisistä on Sonen asiakkaita. On lähes sääntö, että mikäli olet vastuullisessa, stressaavassa ja näkyvässä asemassa, menet rentoutumaan Sone Sinfulin luo. Fetissipiirit ovat Tampereella muutenkin hieman laajemmat kuin muualla Suomessa, tosin Sonelle asiakkaita virtaa ulkomailta saakka. Nimeltä mainitsematon Microsoftin pääomistaja lentää yksityiskoneella Sonen käsittelyyn vähintään kerran kuukaudessa ja onkin suositellut dominaa monille tutuilleen. Eräs tukastaan kuuluisa Diili-ohjelman kasvo on tulossa ensivisiitille kesäkuun alussa Sonen kammioon.
Ai hyvä luoja sentään kun liippaa jo läheltä :LOL: Olipa hieno tarinointi!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Vasta aloitin lukemaan niin johan tuli eteen: minä minä minä minä????
Sinut nyt löytää kohta puhelinluettelon kannestakin. Oikeastiko luulit, ettei palsta tiedä ulkonäköäsi, kun sitä joka ketjuun työnnät? Suksi v...uun.

 
vieras
Tätäkin olis ollut mukava lukea vaan ei. Nää tyrkyt pilaavat kaiken... entäs minä, entäs minä! Miksi ette vaan voi olla ja odottaa, josko joku teidätkin muistaisi tai sitten ei?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Vasta aloitin lukemaan niin johan tuli eteen: minä minä minä minä????
Sinut nyt löytää kohta puhelinluettelon kannestakin. Oikeastiko luulit, ettei palsta tiedä ulkonäköäsi, kun sitä joka ketjuun työnnät? Suksi v...uun.
puuttuuko mielikuvitus. otsikossa jo oli että ...
kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA
 
Senni Tonnika on pyöreä, punertava ja hieman hikinen nainen. Senni on pirullinen akka, joka jaksaa joka ikinen päivä piinata pientä pyöreää miestään siitä, että 28 vuotta, 3 kuukautta ja 16 päivää sitten mies teki elämänsä virheen. Hän nimittäin sanoi vaimolleen ei. Senni oli päättänyt että hän haluaa syvän tummanruskean makuuhuoneen ja käski miestään maalata sen vielä saman päivän aikana. Ensimmäistä kertaa heidän monikymmenvuotisen (tai ainakin siltä tuntuneen) yhteiselonsa aikana mies kieltäytyi Sennin vaatimuksista, sillä hänen rajansa kulki siinä että wc oli jo kaakeloitu vaaleanpunaiseksi, saunaan metsästetty kalliilla Sennin vaatima vaaleanvihreä kiuas, keittiöön laitettu kattokruunu ja mustat puolipaneelit ja hänen rakas nojatuolinsa oli saanut häädön olohuoneesta koska Sennin mielestä se pilasi feng shuin. Tummanruskeaan makuuhuoneeseen hän ei enää suostuisi. Avioero oli lähellä, mutta Senni antoi armollisesti pienen pyöreän miehensä jäädä, sillä syvällä sisimmässään hänellä oli pienen pieni pelko josko hän ei löytäisikään toista miestä joka oli hänen vuokseen näinkin pitkälle valmis menemään. Kaikesta huolimatta Senni kantaa kaunaa ja muistuttaa miehelleen tästä karmeasta erehdyksestä joka ikinen päivä. Heidän lisäkseen sitä joutuu kuuntelemaan irvikissaa muistuttava kissa joka on emäntänsä silmäterä ja yhtä pönseä kuin Senni itse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Vasta aloitin lukemaan niin johan tuli eteen: minä minä minä minä????
Sinut nyt löytää kohta puhelinluettelon kannestakin. Oikeastiko luulit, ettei palsta tiedä ulkonäköäsi, kun sitä joka ketjuun työnnät? Suksi v...uun.
puuttuuko mielikuvitus. otsikossa jo oli että ...
kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA
Taitaa puuttua lukutaito. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tätäkin olis ollut mukava lukea vaan ei. Nää tyrkyt pilaavat kaiken... entäs minä, entäs minä! Miksi ette vaan voi olla ja odottaa, josko joku teidätkin muistaisi tai sitten ei?
Mä en ainakaan halua kirjoitella sellaisista tyypeistä jotka ei itse ketjuun kirjoita. Kaikki ei välttis ole niin innoissaan. Mitä pahaa? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ail:
miulla nii tylsä nimimerkki et siit ei keksi mitään :ashamed:
Ail on pitkä, linjakas nainen, jolla on herkän eteeriset piirteet ja vaaleat, enkelimäiset hiukset, jotka kaartuvan kauniiden kasvojen ympärille pyhimysmäisille laineille. Huulipuna on syntisen punainen ja silmät suuret ja täynnä ymmärrystä ja elämänuskoa. Ailia pukevat vaaleat värit ja hän pitää korkeista korkkareista ja muutenkin hienoista muttei kylläkään epäkäytännöllisistä vaatteista. Ail on kaikille ystävällinen ja herttainen ihminen, joka ei kuitenkaan paljasta paljoakaan sisimmästään paitsi niille ihan lähimmille ihmisille. Ail myös rakastaa kukkia ja varsinkin punainen ruusu sointuu kauniisti hänen kuulakkaaseen hipiäänsä ja korkeisiin poskipäihinsä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
minustakin :wave:
Pitkä (tää on mulla vakio koska mä olen lyhyt ja mielestäni siis lähes kaikki muut pitkiä :D), seksikäs nainen. Silmät jäänsiniset, ja niiden katse voisi tappaa jos IceRoyal sattuu olemaan vihainen. Luonteeltaan hän on hillitty, kylmän viileä rotunainen, mutta pinnan alla kuohuu intohimo, joka välillä pääsee valloilleen. IceRoyal avaa suunsa vain sanoakseen jotain painokasta, joskus hyvin ivallista tai sarkastistakin, mutta aina jotain älykästä. IceRoyal ei koskaan kerro mauttomia vitsejä. IceRoyalin kasvonpiirteet ovat klassiset ja tyylikkäät, hiukset ovat hämmentävän vaaleat ja ihan suorat, ehkä aivan lyhyeksi leikatut. Huulet ovat somat ja suppuiset ja houkuttelevat suutelemaan. Hampaistaan IceRoyal huolehtii hyvin, ja nekin hohtavat valkeuttaan. Hyvät tissit IceRoyalilla täytyy olla, ja hän mielellään korostaa vaatteillaan kaunista vartaloaan, jonka kunnossa pitämiseksi hän tekee paljon töitä.
 
minä kans
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tätäkin olis ollut mukava lukea vaan ei. Nää tyrkyt pilaavat kaiken... entäs minä, entäs minä! Miksi ette vaan voi olla ja odottaa, josko joku teidätkin muistaisi tai sitten ei?
Olet harmaa, pieni, hiirulainen. Istut aina nurkassa ja yrität tuoda itsesi tykö, muttei se onnistu kun olet niin negatiivinen joka asiassa.
Olet täysin vieras ja kiukkuinen.
 
Ail on upea kaunotar josta näkyy mustan burkan alta vain tummat silmät joissa on pitkät, tuuheat, mustat ripset. Ail herättää hämmennystä jokaisessa joka hänen katseensa kohtaa, niin läpitunkeva on ail'n tuijotus. Yleensä ail kulkee katse laskettuna, sillä onhan sopimatonta naisen hakea katsekontaktia varsinkaan vieraiden miesten kanssa, mutta joskus ail uteliaisuudessaan jää katsomaan ihmistä niin pitkäksi aikaa että tämä kääntää katseensa ja siitä onkin enää vaikea päästä irti. Ail'n mies on ylpeä hemaisevasta vaimostaan ja joka kerta kun ail riisuu peittävän asunsa, on mies myyty. Mies on myös hyvin mustasukkainen, sillä hän tietää tarkkaan miten paljon ail eroaa normaalista musliminaisesta. Ail on kuitenkin perheen pää, niin vaikea kuin sitä olisi ulospäin uskoa. Kotona mies tottelee ail'n jokaista sanaa jonka hän viekoitellen suustaan päästää. Ail'n ei koskaan tarvitse komentaa miestään eikä lapsiaan, ei nalkuttaa eikä napista. Ail'n ääni on samettia ja hän vangitsee puheellaan kuuntelijansa niin että nämä tekevät mielellään mitä pyydetään. Vaikka ulkopuolisten silmissä ail'n elämä saattaa olla rajoitettua ja valinnat muiden tekemiä, ovat he täysin väärässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Senni Tonnika on pyöreä, punertava ja hieman hikinen nainen. Senni on pirullinen akka, joka jaksaa joka ikinen päivä piinata pientä pyöreää miestään siitä, että 28 vuotta, 3 kuukautta ja 16 päivää sitten mies teki elämänsä virheen. Hän nimittäin sanoi vaimolleen ei. Senni oli päättänyt että hän haluaa syvän tummanruskean makuuhuoneen ja käski miestään maalata sen vielä saman päivän aikana. Ensimmäistä kertaa heidän monikymmenvuotisen (tai ainakin siltä tuntuneen) yhteiselonsa aikana mies kieltäytyi Sennin vaatimuksista, sillä hänen rajansa kulki siinä että wc oli jo kaakeloitu vaaleanpunaiseksi, saunaan metsästetty kalliilla Sennin vaatima vaaleanvihreä kiuas, keittiöön laitettu kattokruunu ja mustat puolipaneelit ja hänen rakas nojatuolinsa oli saanut häädön olohuoneesta koska Sennin mielestä se pilasi feng shuin. Tummanruskeaan makuuhuoneeseen hän ei enää suostuisi. Avioero oli lähellä, mutta Senni antoi armollisesti pienen pyöreän miehensä jäädä, sillä syvällä sisimmässään hänellä oli pienen pieni pelko josko hän ei löytäisikään toista miestä joka oli hänen vuokseen näinkin pitkälle valmis menemään. Kaikesta huolimatta Senni kantaa kaunaa ja muistuttaa miehelleen tästä karmeasta erehdyksestä joka ikinen päivä. Heidän lisäkseen sitä joutuu kuuntelemaan irvikissaa muistuttava kissa joka on emäntänsä silmäterä ja yhtä pönseä kuin Senni itse.
:LOL: Ihana! Kiitos! Onneks se on mies meillä joka on enemmän sisustamassa kuin mie :D ja taloudesta löytyy kissa joka on ylväs ja ynseä ja voisi jopa murhata katseellaan miut jos sille päälle sattuisi ja se sattuu olemaan yksi miun silmäteristä :D
 
SweetestPoison hetken harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja naarassusi:
Lunatic: pieni, mustatukkainen peikkotyttö jolla inisevä ääni ja aina maiharit jalassa . kaulassa puolikuun- mallinen koru, fanittaa Jim morrisonia
SweetestPoison: laiha, elää vain kahvilla & tupakalla. aina kireät farkut jalassa ja nahkatakki niskassa, piikkisuora kirkkaanvioletti tukka & Bela Lugosi tatuoitu sisäreiteen
BadVirgin: ylipainoinen, vahvasti & suttuisesti meikattu blondi joka kuuntelee Britneytä ja kärsii bulimiasta. kulunut farkkutakki & halvat marketin lenkkitossut
tuollaisen tatuoinnin otankin sitten seuraavaksi.. ei hitto :LOL: enkä mie edes tykkää kahvista..
 

Yhteistyössä