Teille voin tunnustaa että inhoan syntymäpäivääni!

  • Viestiketjun aloittaja "myy"
  • Ensimmäinen viesti
"myy"
Inhoan TODELLA syntymäpäivääni! Minä olen yleensä se joka järkkää perheelle ja läheisille kivaa heidän synttäreinään, mikä on yleensä ihan ok. Minusta on mukavaa ilahduttaa läheisiä.

Mutta sit kun on mun oma synttäripäivä, niin kukaan ei järkkää mulle mitään :(
Ehkä tää voi olla vähän lapsellista ja itsekästä, mutta tuntuis ihan mukavalta jos joku välittäis ja muistais muakin. Mut ei korkeintaan ilmottavat millon ovat tulossa kahville ja sitten minä saan siivota talon juhlakuntoon ja järkätä tarjoilut. ;(

Et sellaset synttärit oli taas.
 
"vieras"
En mä ainakaan järkkää enkä siivoile mitään omana syntymäpäivänäni, enkä muittenkaan synttäreinä paitsi lasten.
Jos joku sanoisi tulevansa kahville niin tietysti saa tulla, muttei meillä tarjota muuta kuin sitä kahvia ja ehkä jotain keksiä jos sattuu kaapissa olemaan.
 
"nallukka"
Ap, sama juttu. Mua ärsyttää, etten mä saa MITÄÄN ikinä valmiina, jos mulla on juhlat. Minä järkkään synttärit ja jouluta ja miehellekin kunnon yllärijuhlat, kun hänelle tuli täyteen pyöreitä vuosia.

Mulle olisi riittänyt edes jonkin sortin huomioiminen ja vaikka pizza, kun minullakin on täyskymppijuhlat, mutta kukaan ei muistanut niitä. Tai äiti kyllä soitti, mutta se siitä.

Musta olisi kiva olla se, jolle järkätään jotain kivaa, mä olen ainoa, joka joutuu pitämään omatkin juhlansa
 
Lapsellista tai ei, niin kyllä muakin vähän harmittaa, jos kukaan ei noteeraa mun synttäreitä.. Varsinkin, jos muiden kohdalla toimitaan toisin..
Kohta on tulossa pyöreet synttärit ja ei oikein huvittaisi alkaa itse tekemään numeroa asiasta. Mutta tiedän, että mua niin alkaa taas ahdistaan, jos ainoot synttäritoivotukset on tekstari äitiltä ja muutamat onnittelut facebookissa.
Noh, mitäpä oon niin pirun epäsosiaalinen :p
 
Hieman
Hieman taitaa nyt tytöillä olla tuo käsitys vinksahtanut siitä että miksi vaikkapa synttäreitä joillekin järkätään.

Jos ette kykene tekemään juhlia ilman odotuksia "vastapalveluksesta", niin älkää silloin järkätkö sellaisia, tai ottakaa käyttöön pääsymaksut tms. järjestely.
 
"myy"
No mun mielestä vois ihan kohtuudella odottaa omalta puolisoltaan edes jotain.
Eihän se tosiaan niin ole että läheisilleni teen mukavia asioita odottaen kaikkeen vastinetta. Olis kuitenkin mukava ajoittain tuntea ittensä arvostetuksi ja muille tärkeäksi, että minustakin välitetään. Mun mielestä siitähän perheessä ja parisuhteessa on kyse.
 
"nallukka"
[QUOTE="myy";28857722]No mun mielestä vois ihan kohtuudella odottaa omalta puolisoltaan edes jotain.
Eihän se tosiaan niin ole että läheisilleni teen mukavia asioita odottaen kaikkeen vastinetta. Olis kuitenkin mukava ajoittain tuntea ittensä arvostetuksi ja muille tärkeäksi, että minustakin välitetään. Mun mielestä siitähän perheessä ja parisuhteessa on kyse.[/QUOTE]


Jep, ihan kertaluontoinen muistaminen ilahduttaisi paljon. Ei kai tässä kukaan odotakaan passausta joka ikinen vuosi ja kaikkina kissanristiäisinä. Mutta edes joskus? Kai kaikkia läheisiä yleensä halutaan ilahduttaa JOSKUS?

Kaikki tuntuvat kuitenkin olevan mielissään, kun heitä muistetaan, vaikka varmasti he ilmankin pärjäisivät. Minustakin olisi kiva ilahtua vuorollani.
 
"Eli"
[QUOTE="nallukka";28857733]Jep, ihan kertaluontoinen muistaminen ilahduttaisi paljon. Ei kai tässä kukaan odotakaan passausta joka ikinen vuosi ja kaikkina kissanristiäisinä. Mutta edes joskus? Kai kaikkia läheisiä yleensä halutaan ilahduttaa JOSKUS?

Kaikki tuntuvat kuitenkin olevan mielissään, kun heitä muistetaan, vaikka varmasti he ilmankin pärjäisivät. Minustakin olisi kiva ilahtua vuorollani.[/QUOTE]
Eli kukaan ei koskaan vaikka anna muuten vaan kukkia sinulle, tai osta/anna jotain muuta kivaa?
Vai antaa kyllä, mutta se ei sinulle riitä?
 
"nallukka"
[QUOTE="Eli";28857751]Eli kukaan ei koskaan vaikka anna muuten vaan kukkia sinulle, tai osta/anna jotain muuta kivaa?
Vai antaa kyllä, mutta se ei sinulle riitä?[/QUOTE]

Sain kukkia muistaakseni ylioppilasjuhlissani viimeksi. Äiti ostelee joskus jotain, mutta esimerkiksi mies ei vahingossakaan. Hei, valehtelin kukkajutun. Anoppi toi niitä ja kakun, kun esikoinen syntyi. Kuopuksesta ei tullut niitäkään.

Minusta se pizzatoive synttäriksi ei olisi kauhean paha juttu miehenkään järjestää.
 
[QUOTE="Eli";28857751]Eli kukaan ei koskaan vaikka anna muuten vaan kukkia sinulle, tai osta/anna jotain muuta kivaa?
Vai antaa kyllä, mutta se ei sinulle riitä?[/QUOTE]

No ei ainakaan mulle kukaan muuten vaan ole mitään antanut.. Enkä mä ole olettanut, että pitäiskään.
Itseäni vaan toisinaan harmittaa, kun oikeastaan kukaan ei syntymäpäiviäni noteeraa juurikaan millään tavalla.
 
kahvikirahvi
Mää en välitä syntymäpäivistä, ei haittaa vaikka poistuis kalenterista kokonaan. Mutta koen kyllä salaa mielihyvää muistamisesta ja lahjoista vaikka en niitä tärkeinä pidäkään.
 

Yhteistyössä