Tein tänään ratkaisun!

Ymmärsinkö oikein että miehesi siis vuoden ollut pois kotoa? Miten usein käy kotona? En kyllä yhtään sitten ihmettele miksi mietit eroa. Vaikea tilanne ja uusi vauvakin tulossa. Paljon jaksamista sulle :hug:
Hän on kotona joskus kerran kuussa joskus 2-3 mutta vain sellaista 6-8 tuntia eli vain nukkui ja taas lähti, emme edes puhuneet kun ei aika ollut, puhelimessa kyllä puhumme. Se oli pikkasen raskasta. Muutama krt kyllä kaupassa käynyt mun kanssa joskus.
 
Anteeksi nyt, Milanna. Mutta mitä jos se mies pakoilee sua?
Jos mä nyt muistelen niin sulla oli kova tohina Meksikon aikaan kaikista piikkihoidoista, no sitten postasit kaiken tänne ja sun miehesi spermojen tursuamista piikkihoidon jälkeen sai lukea ja nauraa täällä jokainen, sitten epäiltiin että sulla on romanssia sen lääkärin kanssa ja sulla oli kova kiire Meksikoon.
Tämä siis ennen sun vuoden bannia täällä palstalla.

Sä olet häpäissyt sun miehen miljoona kertaa täällä palstalla.
Huom, hän on yrittäjä jolle on tärkeää vakuuttavan kuvan luominen itsestä ja firmasta, mutta sä olet tuonut hänelle vähän kyseenalaista julkisuutta.
Ehkä siinä hänellä vähän tunteita on viilentynyt.
 
Anteeksi nyt, Milanna. Mutta mitä jos se mies pakoilee sua?
Jos mä nyt muistelen niin sulla oli kova tohina Meksikon aikaan kaikista piikkihoidoista, no sitten postasit kaiken tänne ja sun miehesi spermojen tursuamista piikkihoidon jälkeen sai lukea ja nauraa täällä jokainen, sitten epäiltiin että sulla on romanssia sen lääkärin kanssa ja sulla oli kova kiire Meksikoon.
Tämä siis ennen sun vuoden bannia täällä palstalla.

Sä olet häpäissyt sun miehen miljoona kertaa täällä palstalla.
Huom, hän on yrittäjä jolle on tärkeää vakuuttavan kuvan luominen itsestä ja firmasta, mutta sä olet tuonut hänelle vähän kyseenalaista julkisuutta.
Ehkä siinä hänellä vähän tunteita on viilentynyt.
Pitääkö taas kaivaa vanhoja?
 
Pitääkö taas kaivaa vanhoja?
Mä yhdistän samaan aikaan tapahtuneita asioita. Milanna kun nyt vierittää koko syyn avioerosta miehensä niskoille, niin mietin miehen etääntymisen mahdollisia taustoja.

Jos mä olisin Milanna, niin pyytäisin mieheltä anteeksi kaiken julkista levittämistä, siksi kun siitä ei ole seurannut mukavaa julkisuutta. Joku muu olisi älynnyt jo siinä vaiheessa lakata asioittensa levittämisen mutta Milanna ei.

Tietty Milanna voisi sanoa tähän että syy on ilkeiden palstalaisten, mutta häneltä itseltään puuttuu vaistoa siitä mitä kannattaa kirjoittaa ja mitä ei, silloin kun on antanut tunnistettavia tietoja.
 
Mä yhdistän samaan aikaan tapahtuneita asioita. Milanna kun nyt vierittää koko syyn avioerosta miehensä niskoille niin mietin mahdollisia taustoja.

Jos mä olisin Milanna, niin pyytäisin mieheltä anteeksi kaiken julkista levittämistä, siksi kun siitä ei ole seurannut mukavaa julkisuutta. Joku muu olisi älynnyt jo siinä vaiheessa lakata asioittensa levittämisen mutta Milanna ei.

Tietty Milanna voisi sanoa tähän että syy on ilkeiden palstalaisten, mutta häneltä itseltään puuttuu vaistoa siitä mitä kannattaa kirjoittaa ja mitä ei, silloin kun on antanut tunnistettavia tietoja.
Ja jos minä olisin uskovainen, en suoltaisi tuollaista tekstiä, kuin sinä suollat!
 
Ja jos minä olisin uskovainen, en suoltaisi tuollaista tekstiä, kuin sinä suollat!
Jaa, Jeesus puhui vielä hurjempaa settiä. Mä yritän pysäyttää Milannan miettimään omaa käytöstään, vaikka tiedän että tämä kaikuu kuuroille korville.

Mies kiltisti meni Meksikoon asti jonkun ei-välttämättömän piikin perässä. Sitten palsta sai nauraa sille kun mieheltä tursusi jotain sukukalleuksistaan. Sitten huhuttiin julkisesti että M.on ihastunut tuohon tohtoriin.

Ajatteleeko kukaan koskaan sitä Milannan miestä? En usko että hänkään mikään puhdas pulmunen on, mutta tuossa edellisen kappaleen asioissa olisi ihan tarpeeksi kelle tahansa miehelle kestämistä.
 
Viimeksi muokattu:
Jaa, Jeesus suolsi vielä hurjempaa settiä. Mä yritän pysäyttää Milannan miettimään omaa käytöstään, vaikka tiedän että tämä kaikuu kuuroille korville.


Ajatteleeko kukaan koskaan sitä Milannan miestä? En usko että hänkään mikään puhdas pulmunen on, mutta tuossa edellisen kappaleen asioissa olisi ihan tarpeeksi kelle tahansa miehelle kestämistä.
Olitko paikalla kuulemassa?

Aika moni, uskoisin.
 
-vieras-
Milanna on kertonut täällä aika paljon asioitaan. Nyt minäkin tiedän, kuka hänen miehensä on. Tiedän myös asuinpaikan, mummon, miehen, lasten nimet ja suuren osan sukulaisista ynnä heidän sairauksistaan. Myös lasten kuvat löytyvät netistä.

Tosin en noita tietoja tarvitse, mutta sanoisin että ei kannata kaikkea kertoa.
 
"Hilpuri Tilli"
Minun kokemukseni mukaan on hyvin harvinaista että ihminen muuttuu vaikka kuinka lupaa. Exäni lupasi ja lupasi muuttua. Vähän aikaa jaksoi pitää lupauksensa, mutta niin vain aina palasi vanhaan rutiiniin. Milannan tapaus kuulostaa tutulta, exäni oli myös työnarkomaani ja lisäksi vietti vapaa-aikansa pääosin omissa harrastuksissaan. En kestänyt yksinoloa ja pistin miehen pihalle. Koskaan en ole katunut tätä päätöstä.
 
Anteeksi ,,sperma,,? :D

Mä en käyttää edes sellaisia sanoja! Echo mä mielelläni kerron hoidoista että saan muille naisille uuttaa kokemusta sekä miehille, myös oireista. Onko se jotenkin oikeasti noloa puhua sairauksista? No ei todellakaan, me olemme ihmisiä kaikki ja kaikki samasta taikinasta tehtyä, niin mitä on ihmellistä?

Echo, kun luet jotain tyylu tr. tuhero, ole kiltti ja katso kuka on nimimerkin takana. Hän on muin hyvää ystävä ja ei sen enempää, myös tuleva yhteistyökumpanikin todenäköisesti. Inhottava kun täällä kirjoitetaan jatkuvasti ja aina joku tuo hänen esille. Vai onko niin että jos miehet ovat ystäviä se heti pakko tarkoittaa jotain muuta?
 
vierasss
Koko ketjun lukeena ei voi muuta todeta kun, että jännää miten Milannan mieli muuttui ehdottomasta erosta "elämä on liian lyhyt, koko suhde ihan paska, haluan elää ja vapautta" siihen että jaksaa yrittää vielä miehensä kanssa, SEN JÄLKEEN kun joku linkitti tuonne tiedon, että alle 5 vuoden avioliitosta ei mene omaisuus puoliksi.
 
prkl
Uskovaiset on pahimpia ja ilkeimpiä ihmisiä tällä palstalla. Ap ei taatusti ole mitään pahaa henkilökohtaisesti heitä kohtaan tehnyt, mutta silti ne isoimpaan ääneen on arvostelemassa ja ivaamassa. Jumalako teki juuri teistä ne oikeat ihmiset arvostelemaan ja ilkkumaan muita?

Ja erinys, helvettiäkö se just sun persettä kutittaa, jos apllä onkin äiti joka voi auttaa lastenhoidossa? Ei oo apn vika jos sulla asiat ei ole samalla mallilla, eikä apn tarvitse sulle todistella pärjäämistään yhtään mitenkään.

Tsemppiä Milanna. Sä pärjäät aina.
 
  • Tykkää
Reactions: rops
Uskovaiset on pahimpia ja ilkeimpiä ihmisiä tällä palstalla. Ap ei taatusti ole mitään pahaa henkilökohtaisesti heitä kohtaan tehnyt, mutta silti ne isoimpaan ääneen on arvostelemassa ja ivaamassa. Jumalako teki juuri teistä ne oikeat ihmiset arvostelemaan ja ilkkumaan muita?

Ja erinys, helvettiäkö se just sun persettä kutittaa, jos apllä onkin äiti joka voi auttaa lastenhoidossa? Ei oo apn vika jos sulla asiat ei ole samalla mallilla, eikä apn tarvitse sulle todistella pärjäämistään yhtään mitenkään.

Tsemppiä Milanna. Sä pärjäät aina.
Kiitos oikein paljon :) ja kiirtos Ropsille sekä muille!
 
"jag"
Mitä, nytkö se avioero jo peruutui? Onko tässä välissä edes keskusteltu miehen kanssa?

Ekana sitä ei oltu nähty vuoteen, mutta nyt tässä vikalla sivulla jo kerrottiin, että käy kotoa 2-3 kertaa kuussa.
 

Yhteistyössä