Tein tänään ratkaisun!

ksjzh
Ennalta-arvattava loppu tähän on se, että mies antaa venakolle kalliita koruja, luksusmatkan ja lupaa muuttaa tapojaan ja olla enemmän kotona. Lopputuloa lahjomisen jälkeen on se että elämö jatkuu ennallaan ja väliajoin erolla uhkaaminen toistuu taas.
 
Ennalta-arvattava loppu tähän on se, että mies antaa venakolle kalliita koruja, luksusmatkan ja lupaa muuttaa tapojaan ja olla enemmän kotona. Lopputuloa lahjomisen jälkeen on se että elämö jatkuu ennallaan ja väliajoin erolla uhkaaminen toistuu taas.
Näinhän se menee. Eipä tässä mulla muuta, huokaisen raskaasti ja annan Milannan jatkaa suhaamistaan.
 
Mutta mä mietin palstakirjoittelun ja esim. bloginpitämisen ja Facebookin eroja.

En ole itse Facessa mutta ilmeisesti siellä kerrotaan pintapuolisia asioita ja muut sanoo hyvähyvä.
Blogien pitäjät laittavat aikaansaannoksiaan ja kuulumisiaan ja sääntönä on se, että se ei ole paikka johon tullaan ruotimaan blogin tai blogistin elämän vikoja, vaan palaute on muotoa "vau, hienoa".

Mutta entä kesksutelufoorumi? Täällä saa ruotia aborttia, tyylejä, onko pettäminen oikein. Eli täällä on mielipiteet sallittu.
Mutta entä kun yhdistetään jonkun ihmisen oma elämä+palsta jossa heitetään muutenkin mielipiteitä?

Milanna, perusta blogi. Siellä saat lukea kehuja vaikka suhaisit kuinka, ja saat niiden kehujen perusteella pitää yllä illuusiota siitä että kaikki mitä teet, on oikein.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="tuli";30209089]Joko olet Milanna tehnyt päätöksen?[/QUOTE]

Ratkaisu on sellainen että kuitenkin vielä mietin pari päivä :). Voi olla jään tai voi olla jopa en. Haluan uskoa hyvään, mutta välillä tuntu jään mä kuitenkin yksin vaikka hänen kanssa.
 
Onko sinulla Milanna diagnosoitu adht:ä tai vastaavaa? Ajattelin vain kun sinulla tuntuu olevan hyvin nopeita ja tempoilevia päätöksiä suuntaan jos toiseenkin.
Valitettavasti terve olen :). Mutta kun täällä kysyvät aivan liika samoista asioista mitä selitin jo muistakseni niin pakko vähän heittää jotain muuta. Kun ei kelpaa jos sanon jatkan tai en jatka.
 
Halpa makkara
On se kumma kun Milanna tekee "ratkaisun", niin tämä ratkaisu saattaa muuttua parissa tunnissa ihan päälaelleen. En tiedä, tajusiko Milanna ketjun saattelemana ettei koko omaisuus mene välttämättä puoliksi eikä tulevalla exmiehellä saa tehtyä vielä lopullista rahastusta. Pakko jäädä siis avioliittoon niin kauaksi aikaa, että loputkin fyffet saa mieheltä kupattua!
 
lennä riennä
Valitettavasti terve olen :). Mutta kun täällä kysyvät aivan liika samoista asioista mitä selitin jo muistakseni niin pakko vähän heittää jotain muuta. Kun ei kelpaa jos sanon jatkan tai en jatka.
Miksi sanot, että "valitettavasti"? Eikö se ole hyvä, että olet terve tuoltakin osin? Kuulostaa tyhmältä, kun sanoit noit tosi usein, kun joku syyttelee sinua jostain mitä et ole. Ei se ole fiksusti sanottu, vaikka kuvittelet ilmeisesti niin.
 
Mielestäni ihan aiheellinen kysymys? Kai tämä nuorimmainen ainakin tullut hetken mielijohteesta jos nyt jo eroa suunnittelet?
Kannattaa lukea koko keskustelu :) niin tiedät missä mennään.
En näe mitään asiallista sun kysymyksessä. Mutta koska palstan kautta sellaisia kysymyksiä on helppoa esittää, niin vastaus on se että siksi kun haluan monta lasta, mutta nyt lapsiluku täynnä, melkein täynnä, pian siis täynnä kun synnytän ensiksi. Neljä lasta halusin aina saada nuorena.
 
Satutäti
Kukaan ei puhunut mistään valkoisista, teillä mielikuvitus on aivan sairas, anteeksi ;D. Mutta luen ja nauran ja samalla mietin miten oikeasti voi olla huumoriantaju jos aina teistä jotkut ovat jotenkin agressivisia. Me kerroimme hoidoista aika hauskasti kun emme halua olla vakavia senkin asian suhteen. Myös niin kuin sanoin, siksi koska oli kerrottu täällä ja muissa paikoissa ainakin kahdelle ihmiselle autoin jotka sinne myös pääsivät hoitamaan itseä.
Ei Krut eikä Echo näköjään voi enää muuta keksiä sekä jotkut harmaat :(. On teillä elämä!
No ei ole sinunkaan elämä kummoista jos sinun pitää joka risaus käydä kertomassa!
Opi ottamaan myös kielteinen palaute vastaan.

Hanki sinäkin ELÄMÄ, mieluiten jostain muualta kuin keskustelupalstalta.

Onko sinulla yhtään, oikeaa elävää ihmistä jonka kanssa voisit puhua?
 

Yhteistyössä