Tein tänään ratkaisun!

Korjaus: MIEHESI AIKAISEMMAN LIITON LAPSIEN omaisuudesta.
Mitä se mulle kuuluu? Tai heille. Apua jos lasten takia pitää omaisuus kerätä että sitten silloin kun kuolema tulee niin lapset odottavat kovasti että saavat jotain, tässä taas näkyy se ahneus ja suomalaisuus. Aina oksensin miten täällä/ tässä maassa riidellään omaisuudesta. Muuten vanhemmat ei kiinnosta, saa heitä vanhustenkotiin syömään jotain velliä ja kärsimään.
 
asdsadasd
Mitä se mulle kuuluu? Tai heille. Apua jos lasten takia pitää omaisuus kerätä että sitten silloin kun kuolema tulee niin lapset odottavat kovasti että saavat jotain, tässä taas näkyy se ahneus ja suomalaisuus. Aina oksensin miten täällä/ tässä maassa riidellään omaisuudesta. Muuten vanhemmat ei kiinnosta, saa heitä vanhustenkotiin syömään jotain velliä ja kärsimään.
Sua kiinnostaa sun äiti kovastikin, onhan sulla siinä ilmainen kodin- ja lastenhoitaja 24/7 :D

Nim. kotona oman äitinsä saattohoitanut
 
  • Tykkää
Reactions: erinys
Sua kiinnostaa sun äiti kovastikin, onhan sulla siinä ilmainen kodin- ja lastenhoitaja 24/7 :D

Nim. kotona oman äitinsä saattohoitanut
Onneksi me itärajan paskoja olemme sellaisia että mummi kuuluu lasten elämään. Apua jos saamme lastenhoidossa niin yleensä mummilta :). Mun äiti itse rakasta hoida lapsia ja se on hänelle jopa tärkeä. Itse voin sen aikana tehdä uran ja jopa käydä jossain, jos en käy äiti itse potki ;)
 
Mitä se mulle kuuluu? Tai heille. Apua jos lasten takia pitää omaisuus kerätä että sitten silloin kun kuolema tulee niin lapset odottavat kovasti että saavat jotain, tässä taas näkyy se ahneus ja suomalaisuus. Aina oksensin miten täällä/ tässä maassa riidellään omaisuudesta. Muuten vanhemmat ei kiinnosta, saa heitä vanhustenkotiin syömään jotain velliä ja kärsimään.
mun palstataukoni läppärin huollon takia oli just sopva, jaksan nimittäin ilahtua taas näistä sun ristiriitaisista paskapuheista! ihanaa :) ensin ei ole väliä, kuin "omalla", sitten onkin talosta puolet omissa nimissä ja ylläolevasta kommentista kyllä paistaa se oksennusta aiheuttava ahneus, itse ensin, miehen omat lapset sitten. ja mut saa nylkiä elävältä ja ristiinnaulita pää alaspäin, jos sä muka aiot ottaa oman maman hoidettavaksesi, kun hän saa vaikka aivohalvauksen, syöttää, pestä, pukea ja vaipattaa ja hoitaa kuolemaan asti, kuten TEILLÄ on kulttuurissa tapana :D OMG LOL
 
Onneksi me itärajan paskoja olemme sellaisia että mummi kuuluu lasten elämään. Apua jos saamme lastenhoidossa niin yleensä mummilta :). Mun äiti itse rakasta hoida lapsia ja se on hänelle jopa tärkeä. Itse voin sen aikana tehdä uran ja jopa käydä jossain, jos en käy äiti itse potki ;)
sivusinkin jo aihetta, mutta entäs, kun mummi ottaa ja saa paskahalvauksen ja joutuu vuoteenomaksi 15 vuodeksi, SINÄHÄN hoidat, eikös juu?!
 
Joo Suomi on paska maa, miksi Milanna edes muutit tänne?
Missä oli sanottu taas että paska maa? Näköjään joku muu tarvitse sanakirjan kuin minä :D. Mutta joo... valitettavasti tulin tänne asumaan äidin takia ensiksi. Nyt minulla on monet asiat täällä miksi en voi lähteä ainakin toistaiseksi mihinkään. Juu ko maasta en tykkää, en tykkää Virostakaan. Etelässä voin asua sekä kultuuri noin erilainen että ympäristö minulle sopii aivan eri.
 
Laske jos laps on 3 vuotias ja naimisin menimme kun aloitin odottaa vauvan? :) Kui taas kysyt, ei mua ne linkin omaisuudesta kiinnosta. Kun tiedän mitä teen.
muistapa nyt oikein, kuinka vanha se sun automerkkipoika on ja lasketko siit sitten ne avioliittovuodet, eli menitte naimisin, kun odotit MercedesBentleytä? ja silti olette olleet naimisissa jo kuinka pitkään?? hmm...
 
Erinys anteeksi kun kysyn.

Mutta onko niin että sun mies on ottanut avioeron mistä olet vieläkin katkera? :D
Kun jos saa palstan kautta tehdä diagnooseja niin vaikutat aika agressiviselta, kun ei ole edes taitoa keskustella rauhallisesti. Aika hankala varma löydäkin uutta miestä kun noin epänaisellinen ja räjähtäväinen olet :(.
 
  • Tykkää
Reactions: lettunen

Yhteistyössä