Terolut-mimmit ja Clomittaret

Bumpy, joo tänään menossa, tunnin päästä olis lekuriaika yksityiselle... on se patti nyt muuttumattomana hengannut tossa jo kolmisen viikkoa ainakin.. :) joo, täytyy vaan olla iloinen kun ei tullu mtn erikoosempia tuntemuksia clomeista, vaik ne olis ottanu ihan mielellään vastaan. Äitienpäivästä selvitty? tsemppiä sinne oviksen metsästämiseen ja hyödyntämiseen!

mymosa, tutkittiinko sitä pattia mitenkä? hyvä jos siellä hävisi.

Omanapa, eka ovistesti uunista ulos, negaa näyttää niinku kp10 vois kuvitellakin. Eilen illalla jotain kuumien aaltojen tapaista et kaipa jotain pientä mielialanvaihtelujen lisäksi clomeista sittenkin tuli. En tiedä onko masisolo vai mikä, tuntuu vaan et mä en ikinä tuu raskaaksi. Vaikkei mieliala ookkaan maassa sen kummemmin, silti olo et mahdetaanko meille suoda sitä raskautta kuitenkaan kovin pian ja helpolla...
 
Nyt on lekurilla käyty, pattia tunnusteli ja rinnat tutki huolella. Jos suurenee niin sit ultraan - laitto jo lähetteen. Jos ei suurene tai muutu on todennäköisimmin vaaraton, suurentunut imusolmuke tai vaan talirauhanen joka on täys mut ei tulehdusta. Mielenrauha :) Ja seuraileminen, toivotaan ettei kasva!
 
milliliina hyvä, ettei ollut mikään huolestuttava möhkyrä :) Kyllä teille se vauva suodaan! Välillä me kaikki ryvetään siellä masennuksen kourissa tän asian kanssa, mutta pakko koittaa pysyä positiivisenakin ja ajatella parasta. Vaikka vähän esteitäkin tulis eteen, niin kyllä jossain vaiheessa onnistuu! :flower:

On selvitty äitienpäivästä ja tätä aamua piristi komia ovisplussa. Tosin odottelin sitä vasta keskiviikoks mutta kyllä se gynekin sanoi viime perjantaina follin nähdessään, että muutaman päivän päästä on ovulaatio. Eilen tuli onneksi lemmiskeltyäkin. Pitäisköhän ihan varmuudeks vielä tänäänkin pistää peitot heilumaan :D

mymosa voi yökkö toi hiiva on niin ärsyttävä vaiva. Mullakin se vaivasi nuorempana ihan jatkuvasti. About joka kuukautisten jälkeen oli kutiseva fiilis, antibioottikuurit yms. uusi seksipartneri (sillon ku sellasia vielä oli)... UImahallissa ei voinu käydä ollenkaan ja ehkäisyrengas oli kans yks vihoviimeinen hiivarengas! Hiivat alkoivat häipyä kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn. Luulen että ne edesauttoi kuivattamalla limakalvoja. Mutta siis olen ollut hiivatulehdusten takia gynellä ekaa kertaa jo 6. luokalla. Ja olen vielä allerginen sille canestenillekkin. On kyllä maailman ärsyttävin vaiva! Toivottavasti pysyy sullakin nyt poissa!
 
Mymosa, hiiva on kyl yks maanvaiva... :/ toivottavasti pääset vielä eroon siitä pian! Mulla on onneks kotihoito tepsiny aina, enkä oo joutunu kokeileen lääkkeellistä hoitoo mut on se vaan tylsä vaiva! Parin viikon sisässä terojen lopettamisesta pitäis menkkojen tulla. Mulla kävi ekalla kerralla niin, et yhden tabun kuurilla ei tulleet, kahdella sit tulivat. Tulis pian menkat sinne ni pääsisitte jatkamaan! :)

bumpy, kiitos <3 kai se on vaan hyväksyttävä osaksi tätä projektia et välillä tuntuu ettei sitä vauvaa meille ikinä muka suoda. Kyl se sieltä varmaan tulee joskus :) vaikka sen ottais vaikka heti. Kaipa mua vaan ny jännää se et toimiiko clomit mulla ja saanko ite sitä ovisplussaa, jolloin olis mahdollisuuskin tulla raskaaksi... ehkä se jännitys osaltaan tekee epätoivoisen olon.
Onnea ovisplussasta!!! :) Olkoon tämä teidän kierto <3

Omanapa, kp11 ja toka nega ovistesti uunista ulos. Ehkä ens kierrossa voikin sit aloittaa myöhemminkin testailun jos nyt mitään tuleepi tässä kierrossa. Eilen peittoja heiluteltu, yritetään pysyä tahdissa vaikka pari välipäivää tulikin ku olin poissa kotoa. Tulispahan sit hyödynnettyä jos ovuloisin. :)
 
mymosa
Tsemppiä. . Ois jo aika saada plussia..

Viimenen teropäivä. . Otin 2tbl pvässä joten saa nähä millo menkat.. vai tuleeko ollenkaan. Ennen kyllä alkaneet ihan sillä 10pvän kuurilla..
 
Mymosa, luulis et kahden tabun kuurilla alkais. :) Parin viikon sisään toivon mukaan aiemmin :)
tsemppiä ja jaksamista!

omanapa, kp 13 ja negaa näyttää ovistestit. Pal on puhtaampia negoja kuin kahdessa clomittomassa kierrossa. Kiukuttelua ja kuumia aaltoja, kaipa clomit tekee ne. :) Menkkojen alusta alkaen ollu nännit vaihtelevasti arat ja nyt parina päivänä kunnolla. Kaipa nekin clomeihin reagoi. Vatsalla kans tuntunu tuntemuksia mitä ei oo ennen tuntunu. :) Jostain lukaisin et clomeilla 5-9 päivää viimeisestä pilleristä pitäis tulla ovis. Nyt itellä olis neljäs päivä menossa.

Mä varmaan sekoon sit sinä päivänä jos saan plussaa mihin tahansa testiin :D
 
toivotaan menkkoja sulle mymosa (outoa sanoa noin tällä palstalla...). Ois se aika outoa jos ei kahden teron kuurilla tulis. :O

milliliina mulla on kierto ollut nyt hormoneiden avustamana 30-31 päivää ja ovis on tullut aina siinä kp 16-17 tienoilla, eli juurikin ajallaan :) Aina on kahden viikon päästä tullut kuukautiset eli tosi "oikeaoppinen" kierto ollut nyt terojen ja clomien avustamana :D Se on kyllä jännää että eri merkkiset ovistestit näyttää aika erilaisia viivoja samastakin pissasta... PC:n testit näyttäneet mielestäni aika oikein. Ainakin tässä kierrossa gynekin vahvisti ultrassa sen oviksen ajankohdan ja omat fyysiset tuntemukset oli ihan selkeät. PC näyttikin komeaa plussaa kahtena aamuna kun taas joku kiinasta tilaamani halppisluiska ei näyttäny juuri mitään.

ON: Yöllä ja aamulla tosi ilkeää kipuilua vasemmalla :( Sillä puolella se oviskin tapahtui pari päivää sitten, mutta taitaa olla se kysta joka siellä nyt kipuilee. Yhh! Toivottavasti tarkoittaa, että on puhjennut ja lähtemässä pois eikä sitä että se siellä vaan jatkaa kasvuaan.
 
mymosa
Meillä on häät ens vuonna ja tulee taukoa ens syksyyn jos ei pian päästä uuteen yritykseen. Piti taukoilla jo mutta halusin vielä yrittää kun saatiin clomit..

Olen varma että mulla kysta myös.. kipuilee välillä tuo oikea puoli.. toki siellä pco pahempanakin.
 
Bumpy, luo kyllä toivoa ku kuulee et on ovikset ym kohdallaan, josko tännekin osuis! :) kattoo ny onko mun halpisliuskoista mihinkään. Jotain pientä lh-tason nousua varmaan edellisissä kierroissa ollu kuitenki ku on vähän viivanpoikasta näyttäneet testit. Ei kuitenkaan vielä noihin testeihin tarpeeks aikaisemmissa kierroissa... :) ehkä sit kesällä kun palkka alkaa juosta otetaan hymynaamallinen käyttöön ;)
Tylsää et siel kipuillaan, mut toivotaan nyt et tulis plussaa sinne ja et kysta vaan puhjennut :)

mymosa, noh, ehkä pieni tauko tekee sit hyvää pääkopalle jos ei tärppää nyt... :) jos jotain positiivista pitää hakee :)

omanapa, ilmavaivat! turvotus! kaipa pistän nuokin clomien piikkiin :D
Hyi ku välil tuntuuki pahalle, en tiedä onks kohdunnapukka sit alempana ku välillä takaapäin tuntuu kauheen kipeeltä. :D yritetty nyt kyl peiton heiluttelun saralla tarpeeks et ei pitäis siitä jäädä kiinni...
 
Täällä teillä ovikset pyörii! :D kelläs on jännät paikat käsillä ny? Hiihih.

Mä idiootti luotin kahden eri ovistestin takia että se ovis olis tapahtunu "loppuun asti", mutta paskat si ollu ku menkkoja ei kuulu. :( aloin viime su vetää teroja että saisin ne perkeleen menkat jostai mut ei näy ei kuulu. Hain reseptil uuden 3x10 kuurin jonka syön sit niin uskollisesti vaikka testit näyttäis viittä viivaa :D ärsyttää ja harmittaa kun olin jo niinniin onnellinen kun kroppa toimi normaalisti ja sain ovis+. Nyt sit jouduin taas "pettymään omaan kroppaan", kirpasee kyl kovaa. Onko muuten muillaki tommone pettymys itteensä ja omaan hormonitoimintaan päällimäisenä tunteena täs terojen napsimises?
 
mymosa
No niin.. tänään viides päivä teroista ja ei vieläkään mitään.. huoh.. soitin sitten neuvolaan ja kävin siellä tekee r-testin.. negaa kuten pitikin. Huomenna soittoaika gynelle. Alkaa turhauttaa kun ei yhtään tiiä missä mättää taas :(
Mä oon niin varma etten saa enää vauvaa.. ja se tuo kyllä kyyneleet silmiin.

Onneks tulee kesä ja on vähän muutakin ajatuksissa kuin vauva.. Mutta ajatus ettei nelosta saatais, raastaa kyllä sydäntä.. vaikka lapsiluku piti olla täysi jo kolmannen kohalla.
 
Sassa, tylsää et menkkoja ei kuulu :/ mulla ainakin on semmonen pettyny ja tylsä olo ollu et tuskin tästä mitään tulee jne... josko se vaan olis noista teroista ja clomeista se mieliala vaan matalalla. :/

Mymosa, ei prkl :/ kahden viikon sisässä menkkojen pitäis teroilla alkaa niin mulle aikanaan oma gyne sanoi. Yhdellä tabulla ei onnistunu mut kahdella tuli.

Omanapa, kp17, eilen ovistestiä tehty kolmasti, negaa mut viivoja nähtävissä. Tänään himpan tummempaa viivaa ku eilen, poiketen edellisestä kierrosta jossa ei kahta päivää peräkkäin tullu edes haaleanpaa kuin kontrolli. Silti pelkään et ovis jää johonkin teille tietymättömille :/
 
mymosa
Oli se sitä itteensä ja tänään kp1.. huh.. harvoin taas näin iloinen on menkoista :D

Nyt sitten toinen clomikierto pääsee käyntiin ja ens viikon ke ultra.. jännää. Ei kyllä ole mua hoitanut gyne paikalla, mutta pääsen ihan naistentautien gynelle..
 
Hurraa Mymosa!! :D mahtavaa! ja milliliinalle kans hurraahuudot oviksen ansiosta!! :D

Mulla tänään vika tero. Sit vaan odottelemaan. Jotenki tosi huono aavistus nyt tästä :/ btw, tissit on kipeenä kolmatta päivää, ne ei oo koskaan kipeinä. varmaan yrittävät yrittävät muistuttaa että "kyllä sä silti nainen edelleen oot" :D
 

Yhteistyössä