Terolut mimmit

Nyt on ultrassa käyty, onneksi ei otettu verenpainetta samalla koska olis mittari hajonnut... :whistle: Mutta hyviä uutisia tuli kuitenkin, oikeassa munasarjassa näkyi 17mm ja 18mm follikkelit. Nyt on kp12 ja lääkärin mukaan pitäisi kyllä irrota maanantaihin mennessä ja jollei ovistesteihin tule plussaa niin loppukierrosta katsotaan keltarauhashormoni. Tänään testi ei näyttänyt vielä yhtään mitään...

Tähän asti olen käyttänyt davidin testejä mutta ei ole paljoa jäljellä joten taidanpa käydä huomenna paikallisessa shittarissa etsiskelemässä vaihtoehtoisia merkkejä.
 
Meinas jo tossa vähän jännittää, että oliko täti sittenkään käymässä niinku kunnolla :D
Vuotoa ollu vuorokauden ajan ihan normaalisti, mutta nyt päivällä ei tarvinnu mitään suojaa ollenkaan. Mutta onnex äsken vessassa käydessä tilanne taas normaali :D
 
Ninni-ilona en tosiaan tiiä miten maltan olla, jostai kumman syystä rauhallinen olo eikä oottaminen vielä huomiseen kovin pahalta tunnu :D hassua kyllä... Vaikka testäjäkin on kotona :D

Fossiili Olinpä höppänä kun kiertoas kyselin :D :ashamed: Eipä niitä seuraavan kierron tikutuksia kannatakaan pohtia ku voipi olla ettei tuu :heart: Olipas sulla kyllä oudon pikainen täti! ;)

ON kp 29 tänään, ei oireita tädistä eikä paljon muutakaan oireita.. huomenna sit testing testing :popcorn: Jotenki tää oireettomus puhuu mulle taas negan puolesta.. :| no, huomenna selvii, nyt sellanen olo että en sitä plussaa saa..

macy gray nuo sun luettelemat oireet kyllä kuulostaa hoitajan silmässä passaavan just kilpirauhasen vajaatoimintaan.?!? Jospa sille löytyy joku syy! en ihmettele että sua vaivaa asia ja haitta elämää :( Voimia!
 
Mun täti ei nyt oikein tiiä onko kylässä vai ei :D. Joutuu nyt suojaamaan paikkoja ihan vaan varmuuden vuox. Hyvä juttu tosiaan on että terot auttaa mulla, tietää ettei kroppa ainakaan ihan sekaasin ole. Tosin ehkäsyä käyttäessä ne tuli ihan normaalisti. Eli siis multa puuttuu joku oleellinen ainesosa mitä en itse tuota :D :D (kyllähän tuo gyne sen sano, mutta mun pää oli siellä sellasta hattaraa että ei jääny päähän monikaan asia mitä puhu :) )

chrisu Onnitteluja uätuloksesta :D Peukut pystyssä täällä

hömelö Sulle kanssa peukutan :)
 
Onnea ja chrisulle hyvistä ultrakuulumisista ja tsemppiä kovasti jatkoon!! :)

Ninni-Ilona Joo. Just tein tuossa huvikseni yhden ovistestin kun ajattelin sen olevan varmaan ihan haalee/ei näy mitään, mutta vielä mitä. Testiviiva oli taas aika tumma, ei yhtä tumma kuin toinen, mutta ei missään nimessä haalea. Aloitin siis tikuttamisen vasta kp15 ja oon nyt tikuttanut 4 kertaa, yhden päivän pidin väliä. Tänään kp20. Näissä testeissä selkeää plussaa ei ole tullut. Pari testiä oli haaleempia tässä välissä(kp16 ja kp17), mutta tänään taas tummempi. Ota tuosta nyt selvää. Ainoastaan alkuviikon alavatsan kipuilut olis voinut viitata ovikseen, mutta testien perusteella luultavasti ei kuiteskaan ole tapahtunut.
Siis... pitkän selostuksen jälkeen vastauksena kysymykseesi, tikuttaminen ei ollut mun kohdalla ollenkaan järkevää :D Kerkesin jo iloita mahdollisesta oviksesta ja ukkoakin sain suunnattua makkarin puolelle. Vaikka kovasti olin vielä pari päivää sitten sitä mieltä, että ens kierrossa aloitan aikaisemmin tikuttamisen, niin taidan kuiteskin viskata tikut roskiin ja unohtaa koko homman. Ihan turhaa stressiä on tullut viimeisin viikon aikana tähän touhuun ja ukkokin totesi tulleen paineita :ashamed: Mua ahdistaa koko ajan miettiä ovuloinko ollenkaan ja nyt vielä nämä epäselvät tikut tukee tätä ahdistusta.
Mun mielestä tikuttaminen sopii sellaiselle, jolla on kärsivällisyyttä eikä lannistu kovin helposti tästä pco:sta taustalla. Eli siis ei minulle :)

Hömelö joko sie testasit?? :)
 
Kirstiina84 eipä sitä ookkaa pakko tikuttaa, keskittyy vaan olennaiseen eli siimahäntiä liikkeelle säännöllisin väliajoin :D
Tässä just pidättelen pissaa, reilu 3 h jo ollu rakossa, kohta miehen kanssa testataan:heart:
Tuun sit kertoon tuloksen:D Menkoista ei tietoakaan ja kp 30 siis, jos oisin raskaana niin viikko 4+0..
 
Voi Hömelö :hug: Minä niin jännäsin täällä sinun puolesta. Kantsii kuiteski tehdä uusi testi parin päivän päästä, jos ei menkkoja kuulu. Onko sulla nyt miten paljon menkat myöhässä?
Miks niinkin luonnollisen asian, kuin lisääntyminen pitää olla välillä näin hankalaa..? : /

Korjaus, mulla onkin vasta kp19 eikä kp20, niin kuin sekoilin aikaisemmin :)
 
MIE PLUSSASIN :) Et oli tää miun turvotus ja rintakipu sit ihan oikeeta eikä kuviteltua. Ette voi kuvitella miten hyvältä tuntuu näin pitkän yrittämisen jälkeen. Toivottavasti pysyy kyydissä.

Kiitoksia vaan kaikille neuvoista ja tuesta ja PLUSSATUULIA KAIKILLE MUILLEKKIN! Terot auttaa, se on varmaa. :)
 
Saasa: Onnea plussasta! Varmasti aivan ihana tunne nähdä ne kaksi viivaa :heart:

Omaa napaa pikaisesti (varoitan eritteitä sisältävästä tekstistä :p ): Eilen myöhään illalla heiluteltiin peittoja (kp 23) ja sen jälkeen huomasin ihan pientä verenvuotoa. Yöllä sitä oli tullut ihan hitusen ja nyt aamulla kipuilee kuin olisi täti tulossa kyläilemään mutta vuoto ei ole ainakaan vielä alkanut. Lonkkakivut kyllä viittaisivat vuodon alkamiseen... Terolutit tuntuvat lyhentävän kiertoa ihan hurjasti, jos tänään "hanat kunnolla aukeaa". Viimeksi kierron pituus oli 26, nyt jäisi vain 23! Voikohan olla jo, että kierto olisi liian lyhyt?
 
Saasalle paljon onnea plussasta!!!!!! :heart:

Kristiina84 no eilen ois pitäny alkaa menkat.. pitää tehä uus jos ei tätiä kuulu. Mikähän se ovisplussa sillo kp 26 oli ?!?!?! jos sillon tosiaan ovis ois ollu niin senhän täkia ei nyt menkat alkaiskaan vielä.. hö heemot menee.
 
Kristiina84 minäkin taidan viskata ovistesteillä vesilintua! Gynen mukaan huomiseen asti pitäisi tikutella ja tulokset on tähän asti ollut pe: ei mitään, la: haalea, su: yksi tosi haalea ja yksi tyhjä. Noi haaleat sain pregcheckeillä, muuten olen käyttänyt davidin ovistestejä.

Toivon todellakin että vika on testeissä eikä meitsissä :) En ole optimisti, mutta kun ultran mukaan munasolu voisi olla irtoamassa niin olen houkutellut siipankin hommiin, ja täytyy yritellä vielä alkuviikostakin :D
 
Viimeksi muokattu:
Ninni-Ilona toivottavasti menkat sulla pysyy poissa, hus hus!! En osaa sanoa tuohon kierron pituuteen/lyhyyteen(viisaammat kommentoikoonsa :)) mutta kait sillä lyhyydellä on merkitystä ovulointiin, samoin kuin liian pitkässä kierrossa. Nimittäin mulla on myös tällä hetkellä menkkatuntemuksia ja pahoin pelkään, että ne sieltä on tulossa, vaikkakin vasta kp20. Teroja vielä 4 ottamatta... *huoh*. Tsemppiä, minä toivon ettei menkat oikeasti ole sulla tulossa!

chrisu minä en ainakaan luota yhtään noihin ovistesteihin(olenhan hurjat 4 kpl niitä tehnyt :D), joten ole vaan vapaasti optimistinen ja ohjaa vaan lähipäivinäkin mies makkarin puolelle ;) Plussatuulia!!!!


Hömelö
älä nyt lannistu, oot ollut niin ihanan positiivinen ja kannustava meille muille koko ajan, joten ihan hyvin kerkeet vielä tässä kierrossa plussaamaan, jos menkat vasta noin vähän myöhässä :) Mut siis oliko sulla ovisplussa myös aikaisemmin ennen sitä kp26, tai siis kysyn nyt varmaan epäselvästi, mut jos menkat on nyt myöhässä niin varmaan oviksen on pitänyt mennä jo..? Peukut pystyyn!
 
Kristiina84 Kiitos:flower: niin siis mahdollisuudet periaatteessa plussaan niin kauan ku täti myöhässä :whistle: Sain ovistesteillä plussan kp 12 (ja mahd. kp10?) mutta nyt mielenkiinnosta tein terojen lopettamisen jälkeen kans o-testin ku sillon viime su kp 24 ja ma kp25 kauheita mahakramppeja (ei kyllä mitään ovistoireita pitäis olla) ja sain todella selvän plussa ovistestiin kp 26! selvemmän kuin kp 12 (vaikka kahdella eri testillä tein tulloin)! kp 26 jälkeen o-testi nega.. hölmöläinen kun testailen :ashamed:

Chrisu nyt vaan puuhailemaan miehen kanssa, kyllä se munis sieltä irtoaa ku gyne kerta ultralla nähnyt! :) Heität vesilintua tosiaan niillä ovistesteillä jos ne muuta sulle väittää! :D Tärppia onnea!!

Ninni-ilona kyllähän se raskautumiseen vaikuttaa lyhyt kierto kuten liian pitkäkin.. en tiedä miten mutta kai jotenkin hormonit saa vuodon alkamaan ajoissa, eikai muniksella oo mahdollisuutta kiinnittyä tai jotain...?!? Mut jospa se ois jotain kiinnittymisvuotoa sulla eikä itse täti :D Lähetän sulle tädin karkotus tuulia sinne :):whistle:

Voiko olla että Terojen aikana, ja niinku mulla nyt kolmannessa kierrossa et menkat tuleekin yhtäkkiä aikalailla myöhemmin vaikka aiemmin 27-29? mulla nyt kp 31..

Tärppionnea kaikille tasapuolisesti:flower:
 
Saasa, onnea hurjan paljon :flower:!

Hömelö, voi ei, iso halaus :hug: Olin niin varma että plussaisit :( Mutta toivoahan tosiaan on niin kauan kuin täti pysyy tulematta.

Omaa napaa, tuhruvuoto alkoi jo eilen :( Siis jo kp 26! Varmaan taas muutaman päivän tuhruttaa ja sitten alkaa varsinainen vuoto. En voi kyllä sanoin kuvailla tätä pettymyksen määrää :( Nyt tuli vuos täyteen yrittämistä, ens kierto mennäänkin jo "yliajalla".
 
SenSen pahoittelut tädistä:hug: Tuo vuoden lähestyminen muaki hirvittää, mutta täytyy muistaa että 90% plussaa vuodessa, joten on ihan ok olla se loput 10% jolla menee vähän yli :D

oma napa kp 32 tädittömänä.. taidan käydä ostamassa testin jo valmiiksi..
 
noniin, nyt on ostettu First Signalin pari r-testiä.. koskakohan sitä kannattais testata uudestaan..? testien herkkyys 25UI/ml, nyt siis kp 32, edelliset kierrot 27 ja 29 eli menkat tänään 2-4 pv myöhässä.. siis lasketaanko et kp 30 jos alkaa menkat niin kierto oli 29 :xmas: sillai mä oon ainaki laskenu eli vasta kp 31 menkat 1pv myöhässä.. eikö?
Nyt alko kunnon valkkaria holovaamaan, tissit jotenki turpeat ja välillä aavistuksen kolottaa sivuilta/keskeltä, nännikipu häviämässä, välillä olo niinku ois pissatulehdus tulossa.. eipä muuta. paitsi että launantaisen negan jälkeen mieli maassa, sitten kun kuuntelin Ellan ja Aleksin Lenni lokinpoikasta niin alkoi märisee sille, KAKS KERTAA :D alkaa jo vintti pimenemään näköjään :D voi kumpa sais vielä plussan siihen testiin...
 
Voi, mä niin pidän hömelö sulle täällä peukkuja, että plussaat :hug:

Kävin tossa flunssan takia lääkärissä ja anto sit antibioottikuurin ja tukkoisuuteen auttavia lääkkeitä. Meinas ensin antaa sellasia mitä ei saa mielellään raskaana ottaa. Joten pyysin helläväraisempia :D, vaikka en raskaana ookkaan. Mut kaikki pitää tehhä nyt varman päälle :)
 
Fossiili kiitos jälleen tsempistä:hug: Ootteko kaikki aina niiiiiin ihanan kannustavia :heart:Missäs sulla fossiili on kierto menossa nyt..??? en muista ku menee kaikkien kierrot sekasi ku paljon viestejä.. :ashamed:
 
Mulla olis nyt menossa kp5. Ja ehkä jopa 2 päivää täti oli käymässä. Ei se pitkään sillonkaan ollu vierailulla ku ehkäsyä käytettiin, korkeintaan 3 pvä.

Lukasin tossa vähän tuota itsensätutkailijoitten :) ketjua ja joutuu varmaan itekki jossain vaiheessa vähän kopeloimaan :D. Oli varsin mielenkiintonen ketju
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä