Terolut mimmit

Ladyblue jos sulla oli ovisplussa 11.5 niin mun laskujen mukaan vasta tänään 15.5 olis dpo3. Eli 11.5 dpo -1, 12.5 dpo 0 eli varsinainen irtoamispäivä (plussasta yleensä kai 24-48 hpäästä irtoaminen) 13.5 dpo 1, 14.5 dpo 2 ja tänään siis dpo 3 :D Komppaako muut? Onnea kuitenkin ovisplussasta ja kovasti tärppionnea!!!

kuumeiljia mitkäs fiilikset ?? ;) ylihuomenna siis testipäivä:heart: Mulla aika ristiriitaset fiilikset, ei oikein negan eikä plussan puolesta tuntemuksia?! Katotaan nyt sit tiistaina miten on asian laita :D Meinasin jo tänään testata kun tulee tod.näk. muutaman siideri vedettyä suomenpeliä katsoessa..:ashamed: Työkamujen kanssa menossa, en tiiä miten saisin kännäämisen vältettyä, meinasin jo etten ota ollenkaan mutta muutama on kai ihan ok. Ei siis himota kännätä mutta rahatilanne nyt huono joten en muutaman siiderin takia viitti taksia kotiin maksaa, ja kun meen autolla niin täytyy jäädä yöksi kamulle ja saattaa olla että muilla tie baarin pelin jälkeen, joten mukaan on ainakin mentävä. Ompas karsee dilemma :LOL: ompas aika tyhmää... :D
 
niin ja nää on tällasia kamuja etten niille oo mainostanu raskautumisyritystä ja varsinkaan että tälläkin hetkelle mahdollisuus olla raskaana.
Oompas muuten tuonne oviksen jälkeen piinailijoiden palstalle listannu tän kierron fiilikset ,aika kiva palsta, voi seurata omia "oireita" :D
 
Heipä hei!

Täällä täti teki pikaisen visiitin :D
Nyt ootellaan että pääsee tikuttelee ja napsimaan teroja :)

Tänään tuli taas sellanen pienoinen ahistus, ku käytiin yhen kaveripariskunnan luona synttärikahveella. Ja siellä oli sitten kaksi pikkuista, toinen puolivuotias ja toinen ystävänpäivänä syntynyt. Eikä siinä vielä kaikki, tulihan sinne sitten yksi kaveri jolla syyskuussa la. Ihania kavereita kaikki ja kiva viettää niitten kanssa aikaa, mutta... Kait mä osaan jo suht sivistyneesti käyttäytyä ettei ahistus paista naamasta :D. Viimme päivät ollu aikamoista häslinkiä, touhua on riittäny ihan kivasti ja ajatukset sitä mukaa muualla..

Piinailijoille ja jännääjille peukkuja :heart:

Illalla sitten jännäkakka housussa suomen peliä kattomaan kavereitten kanssa :D
:wave:
 
Hömelö Minulla on tänään ollut vaihteleva mieliala. Aamupäivästä olin kiukkuinen, kaikki ärsytti ja oli just semmonen itkupotkuraivari-fiilikset ja tunne, että kaikki menee pieleen. Ehdin jo murehtia tulevan viikon pettymystä. Grillailtiin miehen kanssa ja tiuskin miehellekin. Nyt ihan ok fiilis, mutta jotensakin sekava olotila. Mua pelottaa ihan kamalasti tuleva viikko, koska vielä on toivoa, mutta entäs jos toivo viedään kertarykäsyllä minulta TAAS pois... sitten itketään silmät päästä se yksi viikko ja kökötetään sisällä surullisena. Mullakaan ei oikein ole plussan eikä negan puolesta tuntemuksia, kun fiilikset vaihtelee koko ajan ilosta itkuun! Kropassa on kyllä joitakin tuntemuksia, mutta sitten sanon itselleni ihan ääneen, että "höpö höpö". En haluaisi lietsoa itselleni mitään perättömiä raskausoireita, etten sitten olisi ns. satavarma, että nyt tärppi on käynyt ja todellisuudessa ei olisikaan. Vaikeaa tämä kuitenkin on, koska väistämättä mietin välillä, että entäs jos sittenkin... todella sekavat fiilikset, en mitenkään nauti tästä olotilasta. Tiedän, että tulevasta viikosta tulee erityisen raskas, tulen olemaan kireä kuin viulun kieli! Ja se jännitys, HUH HUH!!! Testasitko tänään??? Mitä näytti? Eikö ollenkaan oo outo tilanne sulla, mä nimittäin oon kans aikamoinen pähkäilijä enkä aina osaa päättää, miten tekisin! :D Mä olin eilen siellä liiton järjestämällä risteilyllä ja siellä oli koko ajan tarjolla puna- ja valkoviiniä sekä skumppaa. En uskaltanut ottaa mitään... En kyllä usko, että muutama siideri olisi pahasta, koska vaikka hedelmöittyminen olisikin sulla tapahtunut, alkio ei ole vielä verenkierrossasi eli se ei saa ravinteita vielä tässä vaiheessa sinusta! Jotenka ihan huoletta mun mielestä voit sen pari siideriä ottaa :D Mutta kännäämistä en ehken suosittele, niinkuin itsekin sanoit. Mitenkähän on, tiistaina mulla olisi siis dpo 10 tai dpo 11 ja jos testi näyttää tuolloin negaa, niin onko peli menetetty? Tiedän kyllä, että dpo 11 on aikaista testata ja ei välttämättä näy... että joskus dpo 19 vois alkaa ennemminkin olla se aika, jolloin plussan pitäisi jo näkyä, jos on näkyäkseen. MUTTA: kerro muru mulle, onko peli menetetty, jos dpo 11 tulee puhdas nega?
 
Fossiili Nyt paljon tsemppiä, että tikuttelu tuottaa tulosta ja bongaisit kauniin ovisplussan! Odotatko oviksen holleille ennen terojen aloitusta? VOI EI, kohta se alkaa, nimittäin jäkispeli :headwall: Mies nostattelee jo kotikatsomotunnelmiaan... mä en kestä! Täytynee kohta puoliin hipsiä suihkuun, sivusilmällä voin vilkaista peliäkin, mutten taatusti nenä tv-ruudussa katso :D Hauskaa peli-iltaa sulle!
 
Kertokaas te viisaammat, että kuuluuko kirkas venyvä limailu alkuraskauteen? Olen kuullut, että limailu voi lisääntyä alkuraskaudessa, mutta onko ominaista juuri tuo kirkas ja venyvä lima :confused: Mulla on oviksen jälkeen tullut useampaan otteeseen kirkasta ja venyvää limaa, muuten aika kuivaa ollut. Ja nyt terojen aikaan mulla on alkanut limakausi viikko ennen menkkoja (joka päivä limaa), mutta nyt ei ole alkanut, on ollut enemmän kuivia päiviä mitä aikaisemmissa terokierroissa, mutta vastaavasti taas useampana päivä tuota kirkasta ja venyvää limaa.
 
"kuumeilija" Inhottavia nuo mielialanvaihtelut, toivon niin kovasti että plussaat :heart:... Millos sulla oli se testauspäivä? En muuten tiiä miten mun kannattais tehä noitten terojen alottamisen suhteen? Miten pitkään voin tikuttaa ovista ennen ku alotan terot? Vai alotanko sillon kp15? Paljon kysymyksiä :D. Viime kierto oli sen 27 pvä ja ovistesteissä lukee että jos kierto 27 nii tikutus kannattaa alottaa kp10.
 
Omaa napaa: Ohhoh, taisit "kuumeilija" olla sittenkin oikeassa! Tuhruvuotoa kesti vuorokauden, ja sitten vuoto loppui kuin seinään! Eilen muutaman tunnin pidättelyn jälkeen tein testin, ja positiivistahan se näytti :O En voi uskoa! Nyt sitten pelkäänkin koko ajan milloin alkaa kunnon vuoto, kun viikon ajan on ollut todella kovia kipuja mahassa... Edellisestä raskaudesta joulukuussa en ehtinyt nauttia kuin hetken aikaa, kun vuoto alkoi. Vielä ei siis uskalla paljon iloita plussasta, mutta pieni toivo elää ;)

Minäkin tosiaan tuonne oviksen jälkeen piinailijoiden palstalle kirjoitin hirmuisen romaanin oireista... :D Tämä kierto meni muutenkin stressatessa - ovistestit ja joka päiväinen "itsensä ja oireiden tarkastelu". Se siitä rennosti ottamisesta - mutta näköjään ei haitannut lopputulosta!

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti! Nyt kaikki typyt täältä kesän mittaan plussaneiden puolelle, eikös vaan ;)!

Epäuskoinen ja vuotoa pelkäävä SenSen, kp29-> rv 4+1 :O
 
SenSen Aivan mahtavaa saada lisää hyviä uutisia tälle palstalle!! :) Nyt kovasti tarrasukkia matkaan ja toivottavasti ylimääräiset vuodot pysyvät poissa! :)

Täällä nyt kp 9 ja alan tänään metsästämään ovista. Jos en sitä pirulaista löydä kp 20 mennessä, niin sitten vasta aloitan tokan terokuurin. Eli tädin pitäis tulla siinä tapauksessa noin kp 35 (sekin parempi kuin kp 70!).
 
SenSen Voi mahtista muru :heart: Nyt tarrasukkia pikkuiselle matkaan!!!! Tuliko sulla sitä tuhrua silloin, kun oletettujen menkkojen olisi pitänyt alkaa?

Fossiili Huomenna olisi eka testaus... Minä odottaisin ensin ovisplussan ja terot aloittaisin vasta ovisplussasta seuraavana päivänä.
 
SenSen Monesko dpo sulla oli eilen, kun teit testin? Oliko kuinka tumma viiva? Tuo keskenmenon pelko on ihan kamalaa! Meinaan, mä ainaskin pelkäisin vuodon alkamista, koska mäkään en saanut nauttia raskaudesta kuin viikon verran ennen vuodon alkamista.
 
Iso kiitos Hennu86 ja kuumeilija =) :heart:

Kuumeilija, nimenomaan silloin alkoi tuhru kun menkkojen olisi muutenkin pitänyt alkaa. Ja aina mulla on menkat alkanut tuhruttelemalla, siksi en osannut kuvitellakaan plussaa! Testi tuli siis tehtyä vasta dpo17! Viiva ei ollut ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva, mutta selkeä plussa se silti oli. Paljon tummempi kuin esim. silloin joulukuun km:n päätyneessä plussakierrossa!
 
Viimeksi muokattu:
kuumeiljia Ei oo peli menentetty jos tiistaina ei näytä plussaa!! :) Niinkun SenSenistä jo hoksattiinki :D En testannukkaan vielä, join pari siideriä mutta en päihtynyt, eli HUOMENNA testipäivä meillä siis :heart: Toivottavasti nuo sun mielialanvaihtelut kertoo plussasta ;) Ja jännityshän se varmasti pinnaa kiristää. Pahoittelen vielä sun km:a :( Toivottavasti plussaat eikä sellaisita surua tarvitse enään kohdata!! Mä oon kyllä ollu ihmeellisen tasainen vaikkka jännittää, e-pillerit oli mun mielelle pahinta.
Plussatuulia kaikille ja oviksen metsästelijöille metsästysonnea ;)
 
Thänks Namppis88 ja Hömelö :D Tarrasukkia varmasti tarvitaan!

Nyt tosiaan taitaa olla +++buumi meneillään! Kuumeilija ja Hömelö, joko tuutte seuraavana ;)! Pidän paljon peukkuja huomiselle testauspäivälle! Voi kun saisin otettua kaikki teidät tero-mimmit kainaloon ja marssittais kaikki yhdessä odottavien puolelle!!!
 
Ihanaa SenSen, voi miten ihania uutisia täällä taas oli! :heart: Nyt pidetään peukkuja pystyssä, että kaikki menee hyvin. Yritä olla huolehtimatta, vaikka varmasti on vaikeaa ja km painaa mieltä :( Kaikki menee ihan varmasti nyt hyvin :heart:

Tsemppiä Hömelölle ja Kuumeilijalle huomiseen testaukseen! Jännittää jo kovasti teidän puolesta :)

ON:
tänään kp 25 ja viime kierron mukaan pitäis menkkojen alkaa. Testasin negan :'( Tänään dpo14 eli luultavasti tämä kierto ehkä oli tässä ja tätiä odotellessa. Tietysti onhan sitä mahkuja niin pitkään kun menkat ei ala, mut jotenkin tuntuu, että jos ovisplussasta on 2 viikkoa niin eiköhän sen pitäis kohta alkaa näkymään jos olis tärpännyt. Mua vaan ihmetyttää kaikki "oireet" eli vatsanjuilimiset/repäisykivut, rintojen "paisuminen" ja näitä en varmasti oo kuvitellut, vaan varsinkin vatsanseudun krampit on olleet sen pienen vuodon jälkeen todellisia.
Kieltämättä oon vähän yllättynyt, jos nyt ei tärppiä käynyt koska kaikki merkit olis viitannut siihen mutta näillä mennään. Yrittäminen siis jatkukoon...

Parempaa onnea muille jännittäjille ja oviksen tikuttelijoille!! :)
 
Kristiina84 Mikä dpo sulla nyt testatessa oli? Tuo on kovin yksilöllistä, miten hcg:tä alkaa kehittyä. Tuossa SenSen teki positiivisen testin dpo 17 ja ei ollut yhtä tumma viiva kontrollin kanssa. Minä puhallan nyt niin suuret plussapuhurit sinulle :whistle: Toivotaan, ettei tätiä näy ja saat sen plussan :heart:
 
Hömelö ja Kuumeilja Kiitos tsempistä! Kieltämättä mulla on vähän sama :O olo, koska kaikki merkit on viitannut koko ajan tärppiin ja jonkinlaista toivoo on ollut ilmassa, mutta jos nyt ei tärpännyt niin elämä jatkuu, tietysti :) Kuumeilija mulla on tänään about dpo14. Minäkin surfailin (taas kerran) netissä ja etsin just tietoo tuosta hcg:n muodostumisesta. Ja vaihtelevaa ja yksilöllistä tuo näyttää olevan. Eli katsellaan nyt vielä...
 

Yhteistyössä