Terolut mimmit

Ambrosia85 itse aloittaisin jo terot. Mulla oli selvää terojen aloitus kun kp:t huiteli 68 päivässä ja negaa raskaustestit näyttäneet. Myös nyt on ohjeena, että jos kierrot alkaa venymään niin terot takaisin listalle clomien seuraksi.

CPO voi aiheuttaa LH-huippuja useaankin kertaan kuukaudessa. Musta tuntuu, että noiden liuskojen testailu on mulla ohi ja luotan jatkossa vain digi testeihin, oli kyseessä sitten r-testi tai ovis testi. Mä en enää jaksa enkä halua noita liuskoja tulkita!

Kuumeilija missä oot? mitä kuuluu? sullahan olis jo kp:t pitkällä... :) onkos positiivista kerrottavaa?

ON joo, elikkä täti saapui yöllä, kunnon menkat, ei epäilystäkään että olis jotain huijausvuotoa. Tein myös testin ja selvä nega! ://// vituttaa! no clomit alkaa sitten tiistaina annoksella 1tbl kp 3-7. kp10 tai 11 ultraan tsekkaan follit ja samalla pregnyl reseptin saan. Nyt tai ei koskaan on tämän hetkiset fiilikset. Mies lohdutti lupaamalla pupuilua joka päivä kp7 eteenpäin kunnen täti saapuu :D

Vastailen muille paremmin huomenna vapaapäivän turvin. Jos listassa tiedot väärin, korjaattehan mua!
 
LadyBluelle pahoittelut tädin kyläilystä :hug: Mulle muuten voisi tälle päivälle laittaa tuon dpo 1.

Hömelö Luin netistä viikonloppuna naisten kokemuksia ovulaatiosta. Toisilla naisilla ovulaatio-oireet tulevat jo selvästi melkein viikkoa ennen varsinaista ovista ja oireet ovat vähäisiä itse ovulaation aikana. Kuulun varmaan itse näihin? Ja joku lääkäri kirjoitti jossain, että suurimmat halut ovat toisilla nimenomaan pari kolme päivää ennen ovista. Silloin etsitään sitä kumppania ja pistetään simpat liikkeelle. Ja tosiaan, osallahan ei ole mitään oireita :) Myös se voi olla mahdollista, että kierron aikana on kaksi LH-huippua, mutta mie uskon, että omani oli nyt lauantaina 18.6.

Kristiina84 Tsemppiä tikutteluun! Onhan se toisinaan turhauttavaa tulkita niitä testejä, mutta toivottavasti sielläkin ovis tapahtuisi ja saisitte sen hyödynnettyä. Olis IHANAA, kun ei olisi tätä helvetin PCO:ta...

ON: Itselläni nyt terojen myötä on selvästi säännöllistynyt nämä kierrot. Ovis yrittää tulla kierron puolivälissä ja täti tulee kylään neljän päivän sisällä viimeisestä terosta. Katsotaan, miten homma toimii tämän kierron jälkeen, kun on tero-tauko.

Täytyy sanoa, että itseä kaduttaa, kun yritystä ei tullu aloitettua aikaisemmin. Myös meillä pelättiin sitä, että lapsi saa alkunsa heti, kun jättää ehkäisyn pois. Toisin kävi, mutta minkäs teet.

Täällä hommailtiin eilen ja nyt lupasin miehelle, että saa ainakin viikon tauon. Kärsii muuten inflaation noi petipuuhat, kun me, jotka harvemmin hommaillaan, niin mentiin nyt tahdilla toissa la, ma, ke, to ja su :D

Mutta, piinaviikot alkakoon.

Niin. On muuten tämä tyttö vähän kaventunut. Senttejä on vähän lähtenyt vyötäröltä, lantiolta ja reisistä :) Tänään laitoin päälleni toissakesänä ostamat farkut ja vielä viime syksynä näitä sai jonkun verran vetää väkipakolla päälle.. Eipä ollut tänään aamulla sitä ongelmaa. Housut sen kuin sujahti päälle :D
 
Kristiina voi kökkö, tsemppiä tikuttamiseen! Kyllä niissä eroja on eri tikkuissa, itelläkin Davidin testeillä ei selkeitä tuloksia, Sofi parempi mut nää Cittarin testit näyttäny kunnon tuloksen, joten kannattaa jatkossa (jos tarttee enään tikuttaa ;) ) valita se, kun kerta sunkin mielestä paras! Mulla on ihan samat fiilikset et uteliaisuus voittaa ja siksi tulee tarve tikuttaa :D

Fossiili tärppionnea :heart:

Ladyblue pahoittelut tädistä :hug: eiköhän siellä jotain kiinnittymis yritystä ollu ku haamun sait! kiva että positiivisin mielin uutta kiertoa kohden oot menossa ja teillä suunnitelmat selvät joten tärppionnea kovasti!!!! eiköhän noilla suunnitelmilla ota jo tuulta purjeisiin :) toivon sulle kovasti jo plussaa :heart:

Hennu Olipas mielenkiintoista uutta tietoa mitä kerroit LH:sta :O tästäpä opimme että ei voi oikeesti luottaakaan ovisoireisiin, eikä kyllä aina ovistikkuihinkaa kuten Kristiinalla, joten itse oon ainakin miettiny että ainut luottevin tapa on säännöllisesti, esim. joka toinen päivä puputella, muuta mahdollisuutta ei ole varmasti varmistaa että simppoja on aina tarjolla kun munis irronnut, jos irtoaakaan..
Mulla ihan samat fiilikset oli tosta pillerien lopettamisesta, se itsessään oli iso päätös ja pelkäsin itsekin että en kerkeä tottua ajatukseen että meistä tulee vanhempia että tärppi käykin heti. mutta niin ei tosiaan käyny :D Toivottavasti pian plussataan, vaikkakin nyt kesän myötä ollut muuta hommaa että vauvaprojekti ei niin paljon pyöriny mielessä. Tärppi onnea siis meille molemmille, kuten myös kaikille muille :heart: Ja hei, onnea kaventumisesta :D
 
Ihanaa juhannusviikkoa kaikille!

Täällä on riittänyt kiirettä, sillä muuton jälkeen riittää puuhaa. Tavaroita on vieläkin laittamatta paikoilleen, koska pihahommat ovat vieneet aikaa. Alkaa onneksi olla hyvällä mallilla, joten juhannusta saadaan viettää rennosti puuhaillen. Nettikatkoskin oli ennakkotiedoista poiketen, kun oli jotain ongelmia asennuksen kanssa. En olisi kyllä ehtinytkään palstailemaan ja tauko on tehnyt ihan hyvää. Paljon vähemmän on tullut mietittyä oireiluja, kun en ole käynyt palstailemassa.

OI2 johti haamuiluun, mutta testiviiva hiipui pois. Lopetin Luget ja uusi kierto pääsi alkamaan. Pari päivää meni itkiessä, mutta nyt koitan keskittyä kesään. Poli on lomalla, joten itsekin pyrin keräämään voimia syksyyn. Meneillään on siis nyt kp7/32-35, yk19 ja hoitotauko. Loput Clomit käytän jossakin kesän kierroista tupla-annoksella pois, mutta tämä kierto olkoon ihan täysin luomu. Lugeja jäi jäljelle kaappiin ja reseptiin, joten halutessani voin niitäkin käyttää Clomikierron lopulla. Saatan testailla sitten ovista tai sitten toimin vain fiiliksen mukaan. Katse on syksyssä, mutta ehkä tässä kesässäkin on hieman toivoa.

Pettymyksestä huolimatta kuuluu ihan hyvää. On mukavaa asua omassa kodissa ja nauttia sen tarjoamista ihanista asioista. Parisuhde voi hyvin ja tilanteesta ollaan puhuttu paljon. Nimivaihtoehdot on valmiina. :D Sen osalta on nyt viimein valmista, joten raskaus voisi alkaa. Vyöhyketerapiaan olen suunnitellut varaavani ajan, mutta raha-asiat jarruttavat. Nyt kun lääkekuluja ei ole, toivon miehen heltyvän kustantajaksi. Hoito tekisi nyt muutenkin hyvää, sillä kehoni kaipaa rentoutumista. Hemmottelut ja elämästä nauttiminen on myös lääkärien määräys, joten pitäähän sitä koittaa parhaansa mukaan kaikin tavoin noudattaa. ;)

Tänne on tullut nyt sen verran paljon tekstiä, että en malta perehtyä kommentoidakseni. Koitan nyt päästä kärryille ja sitten jatkaa palstailua entiseen tapaan vaikka jatkossa en varmaankaan ihan entisellä aktiivisuudella koneen ääressä malta olla. On kyllä mukava palata tänne vaikka kierron vaihtuminen viivan vahvistumisen sijaan harmittaakin kovasti.

Plussatuulta!
 
Macylle onnea uuteen kotiin!

Sulla on ihana asenne noinkin pitkän yrittämisen jälkeen! Toki toivon ettei kukaan meistä joutuisi yhtä pitkään haaveilemaan, mutta jos näin käy, niin toivon samanlaista asennetta :)

Sain vihdoin ja viimein ostettua sen r-testin. Huomenna ois tarkotus tehdä alta pois ja alottaa taas terot.
Jahka vuoto alkaa ja loppuu niin sitten voikin käyttää ton gynelähetteen pois. Ei valoa tunnelin päässä, mutta näillä mennään :)
 
Terolut-mimmien toivelista


Ambrosia85....kp42/26-?......26v.....1.lapsi...yk7.....5.tero
MoonBride......kp36/??.........20v.....1.lapsi....yv2...2.tero
Tellervo.........kp36/32-?......35v.....2.lapsi....yk5.....3.tero
"Kuumeilija"...kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk20....5.tero
rae89............kp28/29.........22v.....2.lapsi...yk2.......2.tero
Oliviaa...........Kp25/?..........23v.....1. lapsi..yk2.......terotauko
Syysmyrsky....kp21/36........22v.....1.lapsi...yk12+4..1.tero
Hömelö..........kp19/27-42...23v.....1.lapsi...yk11......tauko
Hennu86........kp16/28-30?.25v.....1. lapsi..yk 4.......3.tero
Fossiili...........kp15/27-?.....31v.....2.lapsi...yk4.......3.tero
Kristiina84......kp14/25-46....26v.....1.lapsi...yk6........tauko
kultakimpale2.kp13/31.........23v......2.lapsi...yk6.......2.tero
Macy gray......kp7/32-35...31v.....2.lapsi...yk19.....Hoitotauko
LadyBlue........kp2/24-42....28v.....1.lapsi....yk12....3.tero 1.clomi



Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4...kp35/37-68...27-v....1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88.20.5...kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..




Jännä-klubi :confused:
Ambrosia85.......dpo 30
Kuumeilija.........dpo?
Syysmyrsky.......dpo 6
Hömelö.............dpo 5
Hennu86...........dpo 1


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
Lilli88


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)
 
Tervetuloa takaisin langoille MG harmittelut haamusta ja uudesta kierrosta, mutta toisaalta voihan se tehdä hyvääkin hieman luomuilla ja kerätä voimia, joskus tauko hoidoissa voi tuoda sen toivotun tärpin. Toivon sulle oikein rentouttavaa kesää ja toivotaa että syksyllä ei hoitoja tarvisikaan jatkaa. Mä olen kans käynyt vyöhyketerapiassa ja akupunktiossa lihaskireyksien vuoksi ja voin kyllä suositella, ihanan rentouttavaa on. Mulla on tosi hyvä vaste akupunktioon ja tuntuu joka kerran jälkeen siltä kuin lihakset olis pumpulia,kaikki kiristykset katoaa :)

Ambrosia85 ei muutakuin testi kehiin ja jos selvä nega niin teroja napsimaan, saat nuin pitkän kierron vihdoin poikki. Saapa nähdä alkaako itsellä kierrot venymään nyt tero tauolla??

Hennu86 onnea keventymisestä. Itsekin entinen keventäjä, nykyinen hieman alipainoinen, mutta terve yksilö. :) Itse pudotin 14 kg vuodessa ja indeksi nyt siinä 21 vähän alle. Mulla lähti kaikki lihasmassa läskin lisäksi, niin indeksi tipahti vähän liian alas. Mutta terveellä tasollahan tuo on. Nyt taas kuntosalilla lihaksia kasvatan :) paino on nyt kohta vuoden ollut samassa, pari kiloa heitellyt alas ja ylös, mutta toisaalta elämäntavatkin ovat nyt niin erilaiset kuin silloin aikaisemmin, että ei se paino takaisin taida tullakaan! :) Mukava myös kuulla että sulla kans terot auttanut säännöllistämään kierrot, itsekin olen ollut tosi tyytyväinen. Nythän mulla haamuista huolimatta oli oppikirjamainen kierto eli 29 päivää, että ei se ihan huonosti silti ole.

Hömelö mua kans kaduttaa, ettei aikaisemmin aloitettu yrittämistä, mutta toisaalta nyt elämä on muutoin valmis lapselle, joten vaikka vaikeuksia nyt onkin, on ajankohta ja elämäntilanne nyt lapselle parempi kuin nuorempana. Toivottavasti sulla olis nyt viimeinen yrityskierto :) onhan tämä epäreilua kun tutuilla tärppää ekasta kierrosta ja itsellä jo yk12 menossa :/ tasan ei mee onnen lahjat!

ON jännittää ihan pirusti se clomien aloitus. No kevyttä kamaahan se vielä on verrattuna esimerkiksi IVF hormoneihin, mutta kuitenkin jännittää. Mulla on yleensä ollut kaikille lääkkeille hirveän hyvä vaste. e-pilllereitäkin pystyi syömään puolikin vuotta putkella ilman mitään välivuotoja. Samoin nyt terot ovat hyvin toimineet. Toivotaan nyt, että clomit tois sen kauan kaivatun nyytin meille, saa tulla vaikka kaksi :)
 
Hennu86 Toivottavasti jatkuu säännöllisinä siun menkat tauonkin jälkeen... Tai no tietysti paras vaihtoehto olisi ettei jatkuisi pitkään aikaan... ;) Tsemppiä piinaviikoille! Ja hienolta kuulostaa tuo siun kaventuminen, mikä on ollut siun laihtumisen salaisuus? :)

LadyBluelle pahoittelut täältäkin, nyt vain ajatukset kohti seuraavaa yritystä! Siulla siis ilmeisesti oli eka clomi-yritys? Toivotaan kovasti, että seuraavalla clomi-kierrolla tärppää!!

Tänne ei kuulu oikeastaan mitään uutta. Kierto etenee ja seuraavia menkkoja oottelen. Voi kun niiden tulo ei venyisi pitkälle! R-testin ajattelin ihan varolta tehdä ennen juhannuksen juhlimisia, ihan siltä varalta vain että voi juhlia ihan rauhassa, en kyllä yhtään epäile ees olevani raskaana. Mutta silti jotenkin vain en halua yhtään riskeerata.

Epätietoisen kysymys: mitä nuo dpot tarkoittaa? Vähän pihalla oon vielä kaikista termeistä ja asioista, mutta eiköhän ne pikkuhiljaa tuu tutuiksi. :)
 
Oliviaa > Dpo tarkoittaa oviksen jälkeisiä päiviä. Ovispäivä on dpo0 ja seuraava dpo1 jne. :) Toivotaan sulle vauvaliimaista plussatuulta ja selvää juhannusta! ;)

LadyBlue > Kiitos! Ainakin nettikatkoksen ja kiireiden aiheuttama palstatauko teki hyvää, joten varmasti kesäkin antaa keholle arvokasta aikaa. Akupunktio olisikin varmasti myös hyvä hoito. Olen siitä saanut kireyksiin apua ennenkin, joten rahoituksen järjestyessä taidan sellaisessakin piipahtaa. Lapsilisä taitaa tulla juhannukseksi. Voisikohan sitä käyttää lisääntymiskyvyn hoitamiseen? :D
 
Macy gray kiva kuulla sinusta :wave: Kiva että olet saanut lepoa tauostasi vaikka mielipahaa varmasti haamuilu aiheuttanut, pahoittelut siitä :hug: Kesätauko ja luomu kiertokin tekee varmasti hyvää, ajatella jos nyt luomuna tärppäiskin :D Keräähän kesä voimia, onnea syksyn hoitoihin vaikka kovasti kaikki varmasti toivotaan ettet niitä tarvitsisikaan! Niin ja onnea uuteen kotiin!

Ladyblue tasan ei mee onnen lahjat tosiaankaan : / Itselläkin jo yk 11...Onnea clomikiertoon, toivottavasti sillä yhtä hyvä vaste kuin muillakin lääkkeillä :)

Oma napa tissikipu ja nännien arkuus,alavatsan menkkamaiset juilimiset ovat kuvioissa kiusoittellaakseen minua raskauden mahdollisuudesta.. tänään sovittaessa vaatteita pukukopissa huomasin rintakehällä olevan suonet sinisenä pinnassa/ jotenkin korostuneet. Kuumeinen mieleni innostuu, mutta järki sanoo ettei näillä deepeeoilla voi vielä mitään oireita olla. Kuinka tämä raskautuminen odotuttaankin... Ennen juhannusta vara r-testaus, saako juhlinnat vihreää vai punaista valoa. Kumpi olisi parempi: dpo7 aamupissasta vai dpo8 päiväpissasta ennen mökille lähtöä? (olen silloin aamuvuorossa joten aamulla kiireisenä ei huvita testiä alkaa tekeen)

Kuumeilijaa minäkin huhuilen? sulla koopeet jo mukavanlaiset ;)
 
Viimeksi muokattu:
Kiva kuulla macy grayn kuulumisia :) Kyllähän muuttamisessa saa kulumaan aikaa eikä sitä silloin kerkeä netissä pyörimään ja varsinkin, jos nettiä ei vielä ole. :) Harmi haamulaisesta, joka ei sitten kuitenkaan vahvistunut. Toivottavasti hoitotauko tuo tuloksia.

Minäkin huhuilen kuumeilijan perään.

Kaventumisesta. En oikeastaan ole ihmeitä tehnyt. Jättänyt syömättä kaikki mahdolliset herkut, mitä joka paikassa aina tuputetaan (syön kyllä toisinaan vähän karkkia, tai jätskiä tai palan kakkua jossain synttäreillä), vaihdoin mehun/limskan kivennäisveteen, sipsit ym. naposteltavat vähähiilihydraattisiin maapähkinöihin ja yritän syödä melko vähän valkoista riisiä/pastaa sekä perunaa. Enemmän siis lisännyt kasvisten ja proteiinipitosten ruokien syöntiä (liha, kana, kala). Liikuntatottumuksiin en juurikaan ole tehnyt muutoksia. Ruohon leikkaan kerran viikossa :D Alle pari kk olen tätä sovellettua "dieettiä" noudattanut ja ylimääräinen turvotus on alkanut vähenemään.

Huoh, täällä vasta dpo 2... Miten tässä malttaa oottaa melkein 2 viikkoa vielä? Juhannuskin täytyy ottaa aika rauhallisesti...
 
Namppis uuu, kiitti juoruista, siis sillä on meille iloisia uutisia :)

Hennu tuollainhan se on järkevintä että muuttaa vähän ruokailutottumuksia eika ala mihinkään dieettiin, sitku dieetti ohi niin kilot tulee takas. itelläkin on ollut tarkotus alottaa tollanen enemän liha, kasvis pitoinen ruokavalio, mutta ongelmana että syön niin vähän lämmintä ruokaa niin pääosin välipaloilla ja epäsäännöllisillä ruoka ajoilla että tuskin keventyminen onnistuu..

Voi että mulla on ihan rekan alle jääny olo!! väsyttää ja päätä särkee aamusta, jontekin semmonen tulen kipeeksi olo... ja auts mikä tissikipu : / En oo parina viimesenä päivänä meinannu päästä sängystä ylös, kauheesti kaikki monimutkaisia uniakin nähny.
 
Huuuuuh!

Tänään on sitte kolmenlaista testiä uitettu :D

R-testiin tuli jotain - epäilen vahvasti että pelkkä viivanpaikka.

Mutta koska mulla on nyt eilisen aikana tullut ihan selkeet oireet niin päätin sitten ovistikkuja käyttää huvin ja urheilun vuoksi pois..


Puikkotesti (mallia suoraan virtsasta - herkkyys25 mlU/ml) anto selkeen viivan. Ei tosin yhtä vahvaa kuin kontrolliviiva
Sofin liuskatestiin (Herkkyys 20 mlU/ml LH) ei taas tullut kuin haamulainen - ja tässä tapauksessa annoin samaisen pissan jäähtyä arviolta 10min.

Noh, otappa näistä nyt selvää sitten :)

Mutta koska nyt on alkanu taas valkovuodot runsaana, naamakukkii, alaselkä jumii ja alavatsa nippailee, niin katson nyt vielä hetken ennen kuin alotan terot.

Voishan se ehkä olla niinkin että kun mulla on tuo pco riesana, niin kroppa yrittää nyt toistamiseen ovuloida?

edit. voisin sanoa ettei toi testien tihrustaminen nappaa nyt alkuunsakaan :D Siksi toi puikkotesti oli huvittava, kun bongahti saman tien vahvana esiin. Liuskasta sai peilailtua valoa vasten haamun ja r-testi näytti myös ihan paljaalle silmälle jotain. Ei vaan oikeesti kiinnostanut ruveta spekuloimaan onko se haamu vai viivanpaikka :p

Mikä lie muhunkin iskenyt :D
 
Viimeksi muokattu:
IHANAA JUHANNUSVIIKKOA KAIKILLE IHANILLE NAISILLE, IKÄVÄ ON OLLUT KOVA :heart: Kiitos kaikille, jotka olette kaipailleet minua palstataukoni aikana! Tuntuu hyvälle, kun joku muistaa ja kaipailee :heart: Olen ollut kovin kiireinen ja rättipoikkukuollut, viime viikko meni remppahommissa ja viikonloppu oltiinkin siellä Hesassa katsomassa Bon Jovia! Ihan huippu keikka jälleen kerran, eikä sade haitannut ollenkaan. Eilen juoksin tukka putkella asioilla ja tänään käytiin vielä ostamassa lattia- ja kynnyslistoja. Sain työtarjouksenkin ja aloitan jo ensi viikon maanantaina :D Viiden viikon rupeama on, joten saa ihan kokonaisen (ylikin) palkan ja ei tartte käydä läpi mitään paperisotkuja liitonkaan kanssa.

Macy Gray Mitä sinulle kuuluu, onko miehesi antanut sinulle vihreää valoa? Ihana kuulla, että olet kaikesta huolimatta positiivinen :heart:

Namppis88 Ihana juoruämmä olet!! :D Hyvä, että kerroitkin, kun itse en aiemmin ehtinyt tänne kertomaan! :D

LadyBlue Minulle voi päivittää listaan kp33. Minut saa siirtää plussanneisiin, mutta täällä mä vielä viikon pari pyörin tutussa porukassa ja katson mihin suuntaan raskaus etenee ennen kuin uskallan edes vilkaista tuonne odottajien puolelle :D

Ihmettelin Hesassa, kun bussissa ja omassa autossa (n.20-40min matkoilla) tuli hetkellisiä huonon olon tunteita ja kahvi ei ole maistunut samaan tapaan kuin ennen. Eilen illalla vatsaa turvotti ja pistin sen ripulin piikkiin, kun vatsa oli sekaisin. Ripa kyllä helpotti nopeasti, mutta turvotus jäi vaivaksi. Tein Davidin liuskatestin ja haamulainenhan se siellä kurkisteli! Turvotus oli yölläkin niin voimaks, että piti hereillä aika kivasti. Vasta tänään iltapäivästä vähän hellitti, mutta nyt taas tuntuu voimistuvan. Kyllä se kuulkaa on nyt niin, että mähän en uskonut eilistä vahvaa haamua todeksi, niin marssin tänään kauppaan ostamaan Pregcheck-merkkisiä puikkotestejä ja samanmerkkisiä liuskatestejä! Sitten vielä apteekin kautta kaksi digitestiä Mä haluan nyt testailla etenkin noilla puikkotesteillä n. viikon välein ja nähdä, että viiva lähtee vahvistumaan Tein tänään aamupissasta Davidin testin ja samanlainen haamulainen kuin eilen illalla. Sitten 10-11 aikaan toinen David-liuska ja samanlainen. Kauppareissun jälkeen tein kaupan liuskatestin ja kun siihen piirtyi selvä viiva (vahva haamu), uskalsin avata puikkotestin ja digin ja dippasin samaan pissanäytteeseen. Ja kyllä, David on IHAN PASKA TESTI siihen nähden, että Pregcheck-testit (niin liuska kuin puikkokin) näytti selkeesti vahvempaa plussaa!!!!!!!! Digillä lukee "raskaana 1-2" Mikä parasta, miehellä on synttärit lauantaina, saipas sitten ihan kunnollisen synttärilahjan!

Tällä kertaa ainoastaan hyviä, onnellisia ja iloisia uutisia kerrottavana :D Huomenna lähdetään juhannuksen viettoon mökille, toivottavasti sää olisi hyvä, kun luvattu pelkkää sadetta sille korkeudelle. Mutta pääseepähän puusaunaan ja luonnon keskelle, ja koira saa nauttia vapaudestaan. Pahoittelen, etten tällä kertaa jaksa lukea kaikkien kirjoituksia läpi ja kommentoida ihan kaikkea. Kiire on taas käsillä, meinaan listoja pitäisi lähteä miehen avuksi laittamaan ja sitten pakkailemaan. Juhannuksen jälkeen koetan päästä taas paremmin kärryille siitä, mitä kullekin kuuluu! Olette joka tapauksessa päivittäin ajatuksissani :heart: Kaikille tasapuolisesti paljon haleja :hug: Ovista bongaaville tsemppiä ja haamuileville / plussanneille kovasti onnea!!
 
Viimeksi muokattu:
kuumeilija ihania uutisia!!!! Oon niin onnellinen sun puolesta, tarrasukkia nyt kovasti matkaan pikkuiselle!!! Eiköhän siellä hyvin olla jo alettu kiinnittyä kun kaikkiin testeihin viivat ja digiin 1-2vko :D Onnea hirmusti!
 
kuumeilija pakko vielä lisätä että kaikkien vastoinkäymisten ja itkujen jälkeen varmasti mahtava fiilis plussata :) On sulle ollut niin raskasta negoja saada.. ihana että voit nyt noin hienon synttärilahjan antaa miehellesi! Viivan vahvistumisia!! ja pikkuiselle vauvaliimaa :) :) Toivottavasti itsekkin voin kohta nähdän nuo ihanat kaksi viivaa testissä :) NIINKUIN me kaikki muutkin!

Plussatuulia teille kaikille ihanille naisille:)
 
MG Ihana kuulla susta :heart:... Oot kyllä varsin positiivinen kaikesta huolimatta. Ja onnea uuteen kotiin

Hennulle onnitteluja kaventumisesta :D. Itellä sama rojekti meneillään, ku sais -5 kg pois, nii olisin varsin tyytyväinen. Oon ruvennu liikkumaan ennemmän ja tietty katon vähän mitä suuhun pistän :). Nää ilmat vaan korpee, ku ei pääse oikein rullaluistelemaan. Ja myö muuten jännäillään suunnilleen samoilla päivillä, en sitä ovista nyt satavarmasti bongannu, ku en tikuttanu, mutta jos yhtään osasin tuntemuksia tulkita, nii aika lailla samoilla päivillä ku viimme kierrossa saattanu ovis olla.

Hömelö toivotaan että sun tissikipuilus enteilee hyvää :heart:

Ja "kuumeilijalle" onneittelut. Eiköhän tuo aika selvä homma ole, jos moni testi plussaa näyttäny digi siihen päälle vielä :heart::heart::heart:... Perässä tullaan!

Ja sitten hieman hyviä uutisia myös täältä :)... Tänään mies sai tulokset. Keskivertoa paremmat simpat on hällä :heart:. Helpotti se tieto, koska nyt voidaan täysillä keskittyä mun lääkitsemiseen :D ja hoitoihin. Ens viikolla sitten soittoaikaa gynelle. Vai pitäskö nyt tää kierto oottaa loppuun, että alkaako tätiä näkymään!?! Ja sitten vasta ottaa yhteyttä. Koska turhaahan se aikaa on soitella jos sattuis pikkunen olemaan kyydissä :). Täällä on kyllä ollu aika tekemisen meininkiä :D. Vkl tuli vietettyä aikasta paljon sängyn puolella ja eilen illalla oltiin niiiin väsyneitä ettei jaksettu pupuilla, joten laitoin aamulla kellon puolta tuntia aikasemmin soimaan, että kerkee peittoja heiluttella ennen töihin lähtöä :D :D. Ja töissä päivä menikin sitten varsin kevyissä tunnelmissa! Olo on onnellinen!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Kaikille onnittelijoille tasapuolisesti isot kiitokset :heart: Olette ihania :heart:

Macy Gray Viimeksi ihan unohtui, että onnea uuteen kotiin!

Fossiili Voi kun ihania uutisia teilläkin :heart: Todella hieno homma, nyt voittekin sitten keskittyä sinun lääkitsemiseen ja hoitoihin niin kuin itsekin sanoit!!! Tuo on kyllä todella hyvä lähtökohta, että simpat laadukkaita :D Ihana kuulla, että tunnet olosi onnelliseksi, nyt nauti kesästä ja talletuksia kehiin, niin kyllä se vielä palkitaan!!

Hömelö Kieltämättä on mahtava fiilis! Jotenkin en vaan meinaa uskoa todeksi, koska yritystä kuitenkin niin kauan takana. Ajatukseen tottuminen vie vähän aikaa, mutta eiköhän se tästä. Vielä en uskalla iloita liikaa, etten sitten putoa alas ja korkealta, jos käykin huonosti... tammikuu kuitenkin vielä niin tuoreessa muistissa. Mutta jotenkin on rauhallinen olo kaikesta huolimatta :D Ja nyt on paljon muutakin ajateltavaa, kun lähdetään huomenna mökille ja maanantaina alkaa uusi työ :)

ON Olen ollut tavallista väsyneempi jo viikon verran. Tosin viime viikolla aamusta iltaan remontti ja lyhyet yöunet verottivat, mutta parina iltana olin niin rättipoikki, etten edes muista millon viimeksi olen niin väsynyt ollut! Mä olen yleensä se, joka on pirteä, vaikka lyhyet yöunet alla ja oliskin paljon menemistä ja tekemistä. Kaikki se väsymys on voinut johtua osaltaan tästä plussastakin. Turvotus oli hieman parempana tuossa iltapäivän ja illan välillä, mutta kylläpä vaan tällä hetkellä vatsa on kuin rantapallo :D Mä olen niin turvoksissa ja alavatsassa on ollut tuntoja, välillä hyvinkin voimakkaita. Toivottavasti kaikki olisi hyvin. Vielä olen ollut aika rauhallinen kaiken tämän suhteen, mutta saatan ruveta jossakin vaiheessa kyttäämään alkkareita, että eihän vaan ala tulla tuhrua niin kuin viimeksi kävi. Vielä on todella hyvä fiilis eikä ole keskenmenon pelkoa, onneksi. En tiedä ehdinkö enää huomenna ennen mökille lähtöä koneelle, kun pakkaaminen ja imuroiminen yms. jäi huomiselle. Tavoitteena on olla menossa viimeistään klo 13-15, koska ajomatkaa on kuitenkin se kolmisen tuntia + pysähdykset. Niin ja jano on nyt illalla ollut kova, kivennäisvettä menee lasi jos toinenkin. Musta vaan tuntuu, että tää juoma vaan voimistaa turvotusta, mutta tuo vie parhaiten janon, vedellä ei mun kamalalle janolle tehdä yhtään mitään. Jos en ehdi huomenna tänne, kaikille ihanille naisille mahtavaa juhannusta!
 
"kuumeilija" > Onnittelut plussasta ja vauvaliimaa matkaan! :flower: Varovaisuus on varmaankin ihan hyvästä, kunhan et stressaa asialla. Mukavalta kyllä kuulostaa lähiviikot, joten ehkä murehtimiselle ei jää edes aikaa. :)

Jos tarkoitit vihreällä valolla inseminaatiota, niin sen osalta tehtiin yksimielisesti kielteinen päätös. En tainnut itsekään olla valmis vaikka se kovasti houkutti. Haamuilu osoitti, että hedelmöittyminen onnistuu ilmankin. Jotain sen jälkeen vain meni pieleen tällä kertaa. Mies kyllä toivoo lasta yhtä kovasti kuin minä ja alkaa olla turhautunut raskautumisen viipymiseen. Selvästi hänestäkin tuntuu pahalta, että uusi kierto taas alkoi. Seksimme on laadukasta, joten sikäli ei puuduta. Olisihan se silti mukavampi päästä kasvattelemaan masua kuin jatkaa "harjoituksia".

Fossiili > Onnittelut hyvistä tuloksista! Mulle oli myös helpotus, että miehellä on keskimääräistä paremmat simppaset, joten niistä ei tarvitse murehtia. Tietysti huolettaa mikä minussa on vikana, kun lääkityksestä huolimatta ei raskaus jatkunutkaan. Mahdollisuudet on onneksi hyvät tilanteesta huolimatta, joten en jää sitä märehtimään. Ehkä se onnistuminen meillekin tulee loppuvuoden aikana.

Osaa olla aika runsaat kivut näin alkukiertoon. Toivottavasti tuolla joku folli ottaa etumatkaa eikä kyse ole siitä, että munikset pursuaa rakkuloita. Kipuilu säteilee nivusiin ja reisille, välillä alaselkäänkin. Kipulääkettä en sentään tarvitse, mutta aika inhottavalta tuo tuntuu. Aikaisemmin on ollut vastaavaa, mutta olin ehtinyt unohtaa millainen luomukierto voi kivuliaimmillaan olla.

Turhauttaa nuo sadekuurot. Pitäisi päästä kitkemään, mutta ei tuonne märkään oikein viitsi mennä. Etsin tosin miehen sadepuvun valmiiksi, jos kyllästyn puuhaamaan sisällä. Ukkospilviä pyörii vihjailemassa tuossa ympärillä, joten pesukoneitakaan en oikein uskalla laittaa päälle. Eilen oli ihan sama ongelma, joten alkaa kasaantua hommat vähän liikaa. Onneksi on pitkä viikonlopu edessä, sillä mies kotiutuu jo tänään. Yhdessä ehditään vaikka mitä ja sadepäivillekin löytyy enemmän puuhaa.
 
kuumeilija Peukutetaan sulle että kaikki menee nyt hyvin ja tammikuinen km on vain paha muisto! Olet jo plussasi ansainnut :heart: Milläs fiiliksillä miehesi on? Mukavaa juhannus reissua!

Fossiili vau, onnea miehesi huipputuloksista :D Toivottavasti plussaat muru :heart:

Mä ootan tämän kierron "tulosta" hieman kauhulla, tunnen jo tietäväni etukäteen että tuttuakin tutumpi nega sieltä pärhähtää taas. Olen vannottanut itseäni että en innostu, enkä itke ja ota taas niin raskaasti negaa, mutta saa nähdä miten käy. Jos nyt ei tärppää niin se vahvistaa pelkoni siitä että jotain on vialla.. Anteeksi synkistelyt :D Tissikipu, väsymys, ja kohdun arkuus saavat haaveilemaan plussasta, mutta passaavat kyllä menkkoja enteilevään oloonkin, joka monta kertaa nostanu toiveet korkeelle : / Mutta hieno juttu olisi jos kierto jäis hyväksi, alle 35pv. :) siihenkin oisin tyytyväinen.. r-testi nega ja kierron venyminen on kyllä niiiiiin piinaa että..
 
macy gray Kiitos onnitteluista! Joo varovaisuus ja rauhallisuus on nyt ihan parasta mitä voi olla. Turhia en murehdi ja ainakin tällä hetkellä mulla on todella hyvä fiilis ja onnellinen olo. Jotenkin minusta tuntuu, että kaikki on kohdallaan nyt. Tuohan on hyvä juttu, että olette olleet yksimielisiä inseminaatiosta! Ja tärkeää on juuri tuo mitä itsekin sanoit eli laadukas seksi. Haamu on kyllä osoittanut sen, että jotain siellä on yrittänyt tapahtua ja taatusti tapahtuu uudestaankin! Minä toivon sinulle kovasti tärppionnea ja paljon jaksamista!!!! Ihanaa, että olet kaikesta huolimatta noin positiivinen nainen, ihan teräsmimmi olet :heart:

Hömelö Kiitos sinullekin onnitteluista! Mies on ollut ihan sellaisella "perussuomalainen mies"-fiiliksellä :D Mä olen puhunut nyt paljon vauvoista ja raskaudesta, luin jo raskauden ajan ravinnostakin niin mies jo sanoo mulle, että onko ihan pakko koko ajan puhua vauvoista, että enkö mä enää muusta osaa puhuakaan :D Hän ei jaksa puhua paljoa vauvoista, mutta hengessä on mukana! Kyllä se tänään katseli tänä aamuna tehtyä testiä ja vertaili eiliseen testiin yhdessä mun kanssa :D

KIITOS KAIKILLE ONNITTELIJOILLE TASAPUOLISESTI!

ON Tuli sitten käytyä koiran kanssa eläinlääkärissä, kun tänään vasen silmä rähmi tosi pahasti keltaista möhnää (pyyhin kostealla pois, niin heti oli samanlainen rähmäpallero siinä), silmä vetistää ja tänä aamuna huomasin sen jo punoittava ja hieman näytti myös turvonneelta ja katse oli muutenkin ei-terveen näköinen Silmä rähmi jo sunnuntaina, mutta vielä eilen silmä oli oikein hyvän näköinen muuten. Yössä tilanne muuttui näin rajusti. Ja mikä jännä juttu, niin viime kesänä samana päivänä sama homma ja vieläpä sama silmä! 22.6.2010 käytin lääkärissä ja sai silloinkin samat antibiootit. Voi ressukkaa! Tosin viime vuonna oli paljon pahempi, kun silmä oli täysin ummessa turvotuksesta. Nyt silmä on sentään auki, mutta varmaan olisi nyt juhannusreissun aikana mennyt umpeen, ellei olisi saanut lääkkeitä jo nyt. Viime yönä sain nukuttua ihan hyvin, mitä nyt heräini useampaan otteeseen, mutta sain kuitenkin aina unen päästä kiinni. Nyt taas turvottaa aika paljon ja alavatsassa on voimakasta paineen tunnetta ja hyvin menkkamainen olo. Onneksi ei ole tarvinnut ottaa rennietä enkä ota, ellei mene tosi pahaksi - lähinnä jo yöllä ei saa nukutuksi. Tein aamupissasta puikkotestin ja hienosti on lähtenyt viiva tummumaan! Mieskin sanoi, että selvästi tummempi viiva kuin eilisessä testissä Ihanaa juhannusta kaikille, toivottavasti sää suosii!! Me lähdetään tästä pikku hiljaa ajelemaan mökille
 

Yhteistyössä