Terolut mimmit

Mä pikaseen ennen saunaa omanapailen. Siis tuo ovistesti näyttää EDELLEEN saman vahvuista viivaa, ku viimme päivinäkin. Ja mieskin sano että oikeestaan kontrolliviivan kanssa yhtä tumma. Mitä tää nyt oikein on :confused::confused: !?!?! Eikös sen viivan pitäs ruveta jossain vaiheessa vaalenemaan, vai oonko ymmärtäny jotain väärin :) ?
 
Fossiili Ovistesti saattaa näyttää 2-3 päivää suht samanvahvusia viivoja, mutta se ensimmäinen tulos on se "oikea" positiivinen :) Talletuksia vain tekemään lisää ja plussaonnea! :)

Hömelö Onnittelut megaovisplussasta! :D Toivottavasti se nyt tärppäis :)

SenSen Harmi, että kärsit pahoinvoinnista, mutta onneksi kaikki on muuten hyvin :)

ON: Dippasin eilen kp 23 / dpo 8 huvin vuoksi ovistestin ja itku meinasi tulla. Testiviiva oli taas huomattavasti vahvempi kuin kp 17. Todennäköisesti en ole siis ovuloinut silloin kp 15-16, vaan elimistö yrittää nyt uudelleen? Ei paljon hyödytä, kun terot käynnistää vuodon viimeistään viikonloppuna. Viime kierrossahan sain melkein tasavahvat viivat 2 päivää ennen tädin tuloa... Yöllä jo mietin, et koht jätän tän koko homman tähän...
 
Hei kaikille pitkästä aikaa! On ollut jo ikävä teitä :)

Ensinnäkin, Nancy ihan mahtavaa, että saitte asianne kuntoon! Tervetuloa takaisin :wave:

SenSen Ihana kuulla sinusta! Kaikkea hyvää jatkoon, ilmoittelehan välillä kuulumisia! :heart:

LadyBLue:lle toivottelen kauheesti onnea tutkimuksiin ja tähän yritykseen! Täällä ollaan peukut pystyssä :heart:

Hömelö :hug: Pahoitteluni negoista. Toivon kuitenkin sydämeni pohjasta, että täti ei ole vielä kuitenkaan tulossa! Menkkaolohan voi olla enne raskaudesta. On totta, ettei tasan mene onnen lahjat tässä elämässä ja usein sellaiset saavat lapsia, jotka ei välttämättä niitä edes toivo ja sitten sellaiset, jotka yrittää pitkään, ei tahdo millään onnistua :| Mut kyllä se vielä jokin päivä meillä kaikilla onnistuu, se on ihan pakko, ei tätä muuten jaksa :)

Hennu86
Sinulle myös :hug: Tämä on niin tätä, pco:n takia. Just se minua rassaa tämän ovistikuttelun kanssa, kun ei voi yhtään olla varma näyttääkö testi pco:n takia oikein. Itselleni toivoa antaa namppiksen ovisplussa, josta heidän nyytti sai alkunsa vähän aikaa sitten. Eli pco:ssa ovuloiminen on ihan mahdollista, mutta terot saattaa ilmeisesti mutkistaa asioita, jos ovulaatio ei olekaan kerennyt tulla..? Voi Hennu älä missään nimessä jätä koko hommaa. Ja testiviivoissa voi olla eroja, älä vielä luovuta!
Miten pitkään sulla on vielä määrätty terokuuri? Itse olen nyt tauolla ja kieltämättä on ollut "helpompi" olla ilman niitä ja jatkaa oviksen tikuttamista yli kp15:n. Toisaalta terot tuo varmat vuodot ja kierto lyhenee... Molempi pahempi. Entäs jos et enää tikuttais jatkossa, jos siis uutta kierrosta tulee? Itse meinasin juuri näin tehdä, ihan liikaa tulee paineita hommaan :kieh:

Fossiili Täällä ihan sama juttu! Sain ovistestiin plussan kp20 eli sunnuntaina, ei jäänyt epäilystäkään asiasta. Sama plussa tuli eilen aamulla (Kp21), välissä about 16h, eilen illalla(kp21) ihan haaleeta viivaa. Tänään (Kp22) melkeinpä voisin sanoa, että edelleen plussa ovistestissä. Mutta Hennu tuossa jo lohduttelikin, että eka tulos olis se "oikea plussa", joten nyt vaan molemmille meille tärppionnea :)

Hieman lisää omaa napaa... Eli siis mulle voisi lisätä listaan dpo1, jos siis ovislussapäivä on dpo-1? No se oli sunnuntai. Joka tapauksessa sain silloin pregchecin ovistestiin niin selvän ovislussan, ettei asiasta jäänyt epäselvyyttä. Tänä aamuna pc:n testi näyttää edelleen aikaslailla plussaa, vaikka eilen illalla ihan haaleat viivat. Pitäkää nyt rakkaat kanssasisaret peukkuja, että sieltä jotain olis irronnut. Koska tämän kierron jälkeen(jos ja kun nyt ei tärppää) lopetan tikuttamisen. Ei näistä viivoista ota hullukaan selvää.

Plussaonnea meille kaikille!!!!!
 
Kristiina84 Kiitos tsempeistä :) Miehän olen terot aloittanut tässä ja edellisessä kierrossa vasta noin 3 päivää ovisplussan jälkeen ja yleensä vielä iltasin otan lääkkeen. Eli nyt kun sain ovisplussan lauantaina iltapäivällä kp 14, niin terot aloitin kp 16 maanantaina illalla. Eli jos sieltä jotain olisi irronnut, niin olisi varmaan kerennyt... Ja aion tod.näk. jatkossakin jatkaa tikuttamista, koska en tod. jaksa pupuilla koko kiertoa joka toinen päivä. Eikä minua rassaa niinkään toi tikuttaminen, vaan juuri, se kun tuntuu, ettei tämä elimistö anna nyt oikein toivoa. Mutta itseäni lohduttaa myös Namppiksen tärppi :)

Teroista alkaa seuraavaksi tauko ja sitten reseptillä saa vielä 3 kk:n lääkkeet, jotka todennäköisesti vielä tarvitaan.
 
Fossiili Varmasti ihan normaalia että ovisplussa voi näkyä vielä tuon Hennun mainitseman 2.3pv, joten dont worry :) Ite kp 14 aamupäivällä sain ovisplussan, katsoin illalla vielä ja oli haaleampi. Sitten viikon päästä varsin dippasin o-testin ja sain oikeen megaplussan, testiviiva huomattavasti tummempi:O Sama seuraavana päivänä kunnon plussa, eilen vasta eli kp 26 o-testi nega. Mulla jäi päiviä väliin etten testannu.

Hennu harmi että ovulaatio sinua petkuttanut..:( Jospa se irtoais nyt..? Onko se ihan sanottua ja varmaa että Terojen aikaan ei VOI millään ovuloida..? Tsemppiä:hug: Kiitos onnentoivotuksesta, se olikin huikee mega :D Kai se nyt sitten oli oikee ovis, vaikka luulenkin että plussa jäänyt päälle koska munis ei välttämättä edes irronnut kun noin kauan plussaa.

Kristiina kiitos :) Peukutan sulle tosissaan!!! Ja lähettelen muniksen irtoamis tuulia!!:whistle: Mäkin oon aatellu tän kierron jälkeen jättää oviksen tikuttamisen, siitä ei oo tärpin helpottamiseen ollut kyllä mitään hyötyä :D Ainut hyvä puoli minkä nyt keksin niin ovisplussasta helpompi ennustaa tulevia menkkoja, jotka eivät varmasti jätä välistä :D :D

ON epätoivoa vielä ilmassa, onneksi tänään töihin niin saa muuta aateltavaa. Näin viime yönä untakin menkkojen alusta, ja olot edelleen puhuvat tädin puolesta.. Kierto pitenee sinne 35 hujakoille, jos megaplussa oli oikee plussa. Jos se oli, niin lohduttaa sen verran että teoriassa mahdollisuus edelleen plussaan tässä kierrossa.
 
LadyBlue Kiitos, ensimmäinen työpäivä vai pitäisikö sanoa työilta ja työyö meni ihan mukavasti! Työ on ihan mukavaa, vaikkei nyt vastaakaan täysin mun koulutusta ja etenkään suuntautumista. Työaika vaan ahdistaa, mutta koetan nyt jaksaa sen viisi viikkoa. Rahaahan se vaan tietää. Mutta mä olen oppinut ajattelemaan myös itseäni ja etenkin kuuntelemaan omia tuntojani ja jos ei tunnu omalta, niin väkisinkään en jatka työtä. Ihan selvästi oli testiviiva tummunut, kyllä se ovis on sieltä tulossa :D Minusta ei ollut vielä yhtä tumma kontrollin kanssa, mutta luulen, että kyllä se h-hetki on ihan näinä päivinä, koska testiviiva on kuitenkin jo noin tumma!

SenSen Voi muru, toivottavasti paha olosi helpottaisi pikku hiljaa! Olitko se muuten sinä, joka joutui ihan sairaalaan tiputukseen pahoinvoinnin takia? Anteeksi, jos sekoitan nyt väärään henkilöön :ashamed: Kiitos onnitteluista! :heart: Kyllä siellä nyt tuntuu olevan kaikki hyvin, vaikka onhan se vähän vaikea vielä uskoa, kun ei vielä näy :D Mulla turvotus on riesana, varsinkin öisin :kieh: Mutta muistetaanhan, että kärsitään nyt hyvän asian puolesta :heart: Tsemppiä sulle ensi viikon ultraan, kyllä kaikki on muru hyvin, mä uskon niin!!! Aika menee kyllä ihan siivillä, sullakin jo raskausviikkoja paljon.

Hömelö Tiedän niin tuon sinun epätoivon tunteen! Mäkin menetin uskon plussaan, nyt tässä kierrossa nimen omaan en enää edes toivonut mitään, kun olin 100% varma, ettei sitä plussaa tule ikinä. Se sattuu joka kerta, kun menkat alkaa. Mäkin oon aina miettinyt, miten jotkut narkkarit yms. lapsen samaiseen kykenemättömät vaan sikiää, vaikkeivat edes halua vauvaa, se laittaa niin vihaksi :kieh: Paljon voima:hug: sinulle muru!!!! Tiedän, laiha lohtu, mutta koetathan nauttia kesästä? Jos edes aurinko piristäisi sinua!

Hennu86 Muru, pää pystyyn! Viikonloppuun on muru vielä aikaa ja jos munis irtoaisi ennen sitä ja hedelmöittyy, vuodon ei pitäisi alkaa ollenkaan. Oletko miettinyt, jos siirtäisit terojen aloitusta hieman myöhemmäksi? Minä tein niin, koska mullahan ovis on ollut aina myöhäisessä vaiheessa kiertoa. Tuosta on kovin eriäviä mielipiteitä, mutta mä tein oman tuntemuksen mukaan ja tärppi kävi tuolla taktiikalla. Nyt paljon tsemppiä muru ja tuplasti haleja :hug: Niin tuttuja tunteita, että luovuttaa ja antaa mennä vaan. Mutta älä muru koskaan luovuta, sä oot niin super-mimmi, että meet läpi vaikka harmaan kiven!

Kristiina84 Mahtavia uutisia muru, olet saanut hienon ovisplussan! Nyt vaan talletuksia tekemään ja mä toivon sydämeni pohjasta, että sieltä irtoaisi oikein jättimunis! Jos siltä tuntuu, että haluat pitää taukoa tikuttelussa, suosittelen lämpimästi. Mua oviksen bogailu tikuttelun avulla stressasi ihan kamalasti, koska sitä aina sitten odotti sitä positiivista tulosta ja aina negan tullessa suututti. Mä päätin kylmästi jättää koko tikuttelun sikseen ja se auttoi mua rentoutumaan ja ottamaan iisimmin. Ja kyllä, mun mielestä ovisplussasta seuraava päivä on dpo1. Plussapuhureita sulle ja tsemppiä!
 
Kiitos, oot melkonen supertsemppaaja kuumeiljia :) piristät ihanilla sanoillasi varmasti kaikkien päivää :) :heart: Onneksi on kuitenkin ihana kesä, se kyllä piristää! Sun plussauksesi kyllä antaa toivoa :heart: Kyllä mullakin välillä toivo pilkistää, varmaan ei helpota nään PMS:n tuomat ihanat mielialavaihtelutkaan tilannetta :D Oon nyt vaan niin satavarma että menkat pian alkaa,vaikka tiedän että niin kauan toivoa kun tätiä ei näy!
Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!!
 
LadyBlue > Olen onnistunut aika hyvin unohtamaan Clomien oireilut. Ekasta kierrosta muistan lievän etovuuden ja masisfiiliksen, jotka sitten menivät ohi kuurin loppuessa. Toisessa kierrossa en oireita juurikaan huomannut ja kolmas (ja viimeinen) odottaa vielä kaapissa. En ole enää varma haluanko niitä käyttää vaikka tässä kierrossa ei nappaisikaan. On nyt niin paljon parempi olla, kun on ihan luomukierto. Tupla-annos mietityttää, mutta saatanhan minä ne seuraavassa kierrossa kokeilla.

Omia kuulumisia: Halut ovat olleet runsaat ja peittoja onkin heiluteltu ahkerasti. Olisi tehnyt mieli vähän ovista testailla, mutta täällä ei myydä Pregcheckin ovisliuskoja enkä apteekista halua ostaa. Totesin nuo minulle sopiviksi, joten en nyt ala vaihtamaan ja ovathan ne edullisiakin. Ovis on saattanut mennä, mutta voi olla vasta tulossakin. Ovuloimattomaksi en oikein jaksa tätä kiertoa uskoa kipujen ja halujen perusteella. Jotain tuolla vaikuttaisi tapahtuvan ja toivon pääseväni testailemaan parin viikon kuluttua.

Plussatuulta!
 
oi on tullut kauheasti testiä.. en ehdi nyt niitä lukemaan mutta luen illalla!! :)

Omanapa.. tiedättekö että mulla ei ole ollut niitä outoja sairaan pahoja kipuja tän kierron aikana viellä ollenkaan.. :O JA ne alkaa aina muutaman päivän oviksen jälkeen.. paitsi silloin kun olen raskautunut.. endoa siis epäilllään ja tähystys on syyskuussa jos en tule raskaaksi sitä ennen.. mutta siis lääkäri sanoi että ne kivut ja kaikki oireet jää pois kun raskautuu joten.. voikun olisinkin.. <3
 
Terolut-mimmien toivelista


Ambrosia85....kp50/26-?......26v.....1.lapsi...yk7.....5.tero
rae89............kp36/29.........22v.....2.lapsi...yk2.......2.tero
Oliviaa...........Kp33/?..........23v.....1. lapsi..yk2.......terotauko
Syysmyrsky....kp29/36........22v.....1.lapsi...yk12+4..1.tero
Hömelö..........kp27/27-42...23v.....1.lapsi...yk11......tauko
Hennu86........kp24/28-30?.25v.....1. lapsi..yk 4.......3.tero
Fossiili...........kp23/27-?.....31v.....2.lapsi...yk4.......3.tero
Kristiina84......kp22/25-46....26v.....1.lapsi...yk6........tauko
kultakimpale2.kp21/31.........23v......2.lapsi...yk6.......2.tero
Macy gray......kp15/32-35...31v.....2.lapsi...yk19.....Hoitotauko
MoonBride......kp12/33.........20v.....1.lapsi....yk3...3.tero
LadyBlue........kp10/24-42....28v.....1.lapsi....yk12....3.tero 1.clomi
Nancy............kp?/29...........................................



Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4...kp35/37-68...27-v....1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu..........5.5....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen........16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5...kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6..kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk20....5. tero




Jännä-klubi :confused:

Syysmyrsky.......dpo 14
Hömelö.............dpo 12
Hennu86...........dpo 9
Kristiina84.........dpo 1


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
Lilli88
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Sensen voi että olen onnellinen pahoinvoinnistasi ja kateellisena sitä itsellekin toivon :) Kuumeilija mukava, että viihdyt töissä, vaikka työvuorot illalla ja yöllä. Itsekin vuorotyöläisenä tiedän, että ei ole kivaa olla yössä töissä. Mulla on ton nukkumisen kanssa tosi vaikeaa jo ilman vuoro vaihteluitakin..

MacyGray itse olen myös nuo precheckit kokenut parhaimmiksi tässä vaiheessa. nyt myös digi korkattu ja ei ainakaan vielä hymynaamaa.. mutta precheckit näyttävät, että viiva on tummentumaan päin. Mulla myös halut katossa. Koko ajan vois pupuilla ;)..

Kristiina84 onnittelut ovisplussasta. Nyt vaan simpsoneiden keräystouhuun. Toivotaan sulle plussatuulta!!

Kultakimpale2 mulle kans gyne(t) sanoneet, että raskaus vie yleensä kaikki endo kivut pois, koska se on tehokkain hormonihoito siihen ;) mulla ihme ei vielä endo kipuja ole ollut, viime kierrossa luulin jo, että sieltä ne jo kummittelee, mutta nyt on ihan huippu olo. Mä uskon myös että teroilla on jotain asiaa siihen. Saa nähdä nyt miten alkaa kroppa toimia ilman teroja??

Hennu86
lähettelen täältä tsemppispuhureita. Toivoa on niin kauan, kuin on elämää. Itselläkin välillä iskee epätoivo ja tuntuu, että en ikinä tule raskaaksi. Kuitenkin tilastojen valossa on hyvin epätodennäköistä etten ikinä raskautuisi. Keinoja on vaikka millä mitalla. Eilen luin polilta tulleen kirjasen nimeltä hedelmöityshoidot. Siinä oli vaikka mitä keinoja, mistä en ole kuullutkaan. Ihan ihmejuttuja voidaan nykyään tehdä. Mielekiintoista oli esimerkiksi munasolun kuoren rikkoutumisen avustaminen (assisted hatching).. kaikkea sitä! nyt vaan tsemppis kehiin. Kyllä se vielä tulee sieltä.. se plussa ja lopulta nyytti syliin!! Mullahan oli viime kierrossa ovis kp 7 ja loppukierrossa tikutin ja silloinkin olisi viivan vahvuuden mukaan ovis ollut. Ja sain sentään haamun. Eikai se kaksi kertaa ovulointi ole mahdotonta ja en usko, että raskautuminenkaan. Ajatellaan positiivisesti :D

ON
hirvee turvotus.. clomit perkele varmaan aiheuttanut. Vaikka olen syönyt nyt taas pari päivää vaan salaattia ja rasvatonta lihaa. :/ finnejä ei onneksi ole. Munasarjoissa melkoinen kuhina. Gynellä kävin tänään. Vasemmalla johtofolli 16mm ja limakalvo 10mm. Muutamia pienempiä oli myös kasvussa. Lupa yrittämiselle kuitenkin. Pregnyl päätettiin jättää kokeilematta. Meen prog. testiin kp 23 ja siitä näkee ovuloinko. Ens kiertoon inssi, jos halutaan. Luultavasti jätetään välistä ja meen luomukiertona polin tutkimuksia varten. En halua, että ne viivästyy. Ollaan nyt sitten yks luomuna. Toisaalta clomien ansioista noin hyvä saalis jo kp 10 niin gyne sanoi, että kyllä kannattas melkeen se toinen kiekka kokeilla. Itse en vaan halua että polin tutkimukset viivästyy.. oon nyt aikas kahden vaiheilla. Mies sanoi, että tehdään kuten haluan. :) gynellä käynti muuten vahvisti sen että ovuloin aikaisin ja clomit nyt vaan viivästyttää vähäsen. Gynen mukaan clomit vois olla juuri se mun juttu :)

Talletuksia tehty ja illalla mies aiko vielä uudestaan varmistaa.. Gyne sanoi, että ovis tulossa varmaan 48h sisällä. Sitä varten pupuilua. Tänään digi ei vielä näyttänyt hymynaamaa. Jospa huomenna. Precheckin viiva vahvistunut eilisestä. Toivotaan tästä kierrosta sitä THE KIERTOA!!!
 
Ladyblue hienoja uutisia :) Kyllä se munis nyt sieltä irtoaa, ei varmasti kauaa mene ku saat hymynaaman :) Tuntuu että kuinka noilla voi olla plussaamatta, toivon todellakin etät tämä on sulle THE KIERTO!!! :) Tärppionnea kovasti! Jospa teidän ei sinne polille tartteskaan mennä vaan tärppäis nyt :) Harmi että turvotus kiusaa sinua..

kultakimpale hienoa, peukut kovasti pystyy nyt että kivuttomuutesi enteilee plussaa!! :) ihan jännittää sun puolesta, mitä muuta toi kivuttomuus vois olla ku kerta aiemminkin näin ja gynekin vahvistanut..? ;)

Macy gray no mutta hieno juttu jos ovuloinnistakin varma olo vaikka et tikuttanutkaan :) Eikös siellä uuden kodin liepeillä oo Prismoja..? :OVai ei niitä Pregchekkejä muualta taida saada.. itsekin niihin tykästyin! Onko rennompi, stressittömämpi olo nyt hoitotauolla ja ovistikuttomana..? :) vois ainakin kuvitella! Elokuussako sitten taas polille meet..?

ON Mullakin alkaa olemaan toi hirvittävä yk 12 lähellä :O Vaikka varsinaisesti 1v. tulee täyteen elokuun lopussa. Mulla on siihen aikaa asti miettiä haluanko hoitoihin, jotenkin en haluis kiirehtiä sen kanssa ja en tiedän johtuuko se osittain siitä miten ahdistava ajatus että emme voisi ilman hoitoja saada edes 1.lasta.. :( Monet kehottaneet ajoissa hakeutumaan että ei aikaa tuhlaannu, mut jontekin haluun vaan viivytellä.. saatan syyskussa käydä gynellä, jos ei siihen mennessä tärppiä.
 
Teillä on kyllä täällä hyvä tsemppi päällä kaikesta huolimatta :)

Tein eilen ovistestin ja huh, testiviiva olikin taas melkein olematon. Olot eivät muutenkaan suuntaa mihinkään oviksen kaltaiseen. Kunnon himot ja kosteat olot oli silloin pari viikkoa sitten. Nyt olen kuiva kuin sahara ja seksiä ei tee mieli yhtään. Alavatsassa tuntuu säännöllisesti nippailua, paineentunnetta ja kutinaa. Välillä vihlasee ihan kunnolla, varsinkin eilen tuli vihlaisuja kun teki kotihommia. Muita "oireita" ei ole, joten eiköhän sieltä menkat pärähdä kylään viikonloppuna. Niitä odotellessa. Seuraava ovisviikonloppu onki sit festariviikonloppuna... Saas nähdä, heilutellaanko silloin peittoja.
 
Gynellä käyty ja terot alotettu.

Joulukuussa vasta uusiks jossei oo tärpänny.
Soronoo, otan varmaan puolenvuoden paussin tästäkin palstasta.. johan täällä on sen 8kk notkunutkin : /

Ihan kuitenkin uteliaisuudesta että onko urbaania legendaa se,että clomitabuja määrätään myös ilman että tutkitaan ultralla että tapahtuuko mitään?
 
No niin, nyt rupee o-testin viiva haalenemaan. Johan se viikon plussaa näyttikin :D. Urheiltu on ja paljon, mikä on varsin omituista mulle. Kohta olis loma ja sit pääsee parix viikkoo stressaavista työkuvioista pois.

Ambrosia85 Voi ei :hug:. Elä nyt ihan kokonaan meitä kumminkaan jätä. Isosti pidän sulle peukkuja pystyssä että tässä kierrossa tärppäis, eikä tarviisi joulukuuhun asti kärvennellä, että pääsee taas asioita laittaa eteenpäin.

Toivotaan nyt Hennu että täti osaa pysyä poissa teidän tontilta tai ainakin eksyy matkalla piiiitkäksi aikaa :).

Hömelö toivottavasti teidän ei tartte ruveta miettimään enempää hoitoja, vaan sitä että mikä lapselle nimeksi :)

LadyBlue sovitaan että tämä on sulle se The Kierto :D, nii voidaan sit tulla loputkin perässä :)
 
En mä teitä halua jättää ja mua ketuttaa tää mun lapsellinen valitus kun on täällä muitakin jotka on pitkään kaivannut. Ja takuulla tiedätte miten raastavaa tää ajottain voi olla :(

Ei vaan just tällä hetkellä jaksa enää uskoa yhtään mihinkään :/
 
Ambrosia85 Me tiedetään sun tunteet... Itsellä yrittämistä vasta puoli vuotta takana, mutta henkinen asennoituminen alkoi jo viime vuoden syksyllä. Ja täällä me muutkin valitetaan ja itketään :) Ja osa onneksi tuleekin raskaaksi eli ei meidänkään tulevaisuus ihan musta pitäisi olla :) :hug:

Fossiili Toivotaan, ettei täti tule, mutta pahoin pelkään sen tulevan. :)

ON: Rakasta harrastusta, ovistikuttelua jatkettu tänään dpo 10 / kp 25. Melkein plussahan sinne pärähti. Vimeinen tero tänään nassuun ja vuotohan alkaa sitten viikonloppuna. Saas nähdä, toisiko ensi kierto sen plussan myös raskaustestiin.
 
Ambrosia85 Mutta sitä vartenhan myö ollaan täällä että meille saapi valittaa :D, ja pitää valittaa... Kaikki tiedetään tasan tarkkaan miten rankkaa tää meinaa olla. Meillä takana vielä hyvin vähän yritystä, mutta jo nyt tuntuu välillä siltä että vois heittää hanskat tiskiin. Usko se loppuu ite kultakin :hug:
Ja mie tuppaan olee sellanen tyyppi että kaikki mulle heti ja nyt :D. Tää yrittäminen kasvattaa pikkasen meitin luonnetta ja hermoja. Mies osaa ottaa rennommin, vaikka ei tää helppoo sillekkään ole.
 
mä oon mun mielestä ollu jo ihan tarpeeks kärsivällinen :kieh:

Noh, jos sitä sitten purkais tätä vitutusta, masennusta, ahdistusta, kyrsiintymistä vaikka sillä että lopettaa tupakan kanssa pelleilyn ja alottaa lenkkeilyn.

Ja joo, toki ollaan täällä toinen toistamme varten, mutta ärsyttää kun kaikki viestit on viimeaikoina ollu vaan omaa napaa :( Okei, onhan tässä ihan tarpeeks siviilissäkin tällähetkellä töitä. Mieli parisuhteen suhteen maassa, häät alkaa stressaamaan eikä työtkään kiinnosta. ARHG!
 
Ambrosia tsemppiä! :hug: Älä menetä uskoa ja toivoa, vaikka tällä hetkellä siltä tuntuukin!

Hennu
Älä nyt vielä manaa menkkoja saapuviksi, kun ei koskaan tiedä :) Minä pidän peukkuja sulle! Mistä sen teitää, jos ne ovistikut enteilee raskautta...? ;)

Moonbride :wave: Tarvittaessa tänne voi aina palata :)
 
Macy Gray Hienoa kuulla, että ovis on tuntemusten perusteella ollut ja talletuksia tehty ahkerasti! Tsemppiä!

kultakimpale2 Toivon sydämeni pohjasta, että kaikki ketomasi olisi nyt sitä itseään :heart:

LadyBlue Olet saanut hyviä uutisia gyneltä! Hyvän paksuinen limakalvo ja oikein mukavan kokoinen johtofollikkeli :D Toivottavasti tämä on se oikea kierto eikä tarvitsisi mennä enää pidemmälle! Hieno homma, että Pregcheck-testillä ovisviivat vaan tummuu! Se on munkin lempparitesti ja mun mielestä luotettava :D Tärppituulia! Viihdyn työssäni, mutta työaika ei nappaa yhtään. Olen nyt niin väsynyt ja unirytmi niin sekaisin kuin voi vaan olla. Nukahdan kyllä kotiin tultua, mutta heräilyt alkaakin hetimiten... heräilen koko ajan syystä tai toisesta, yleensä joko turvotus pitää hereillä tai sitten en löydä mukavaa nukkuma-asentoa, koska mun lemppariasennot on nyt poissuljettu kokonaan, koska muuten alkaa heti turvottaa! Aamulla herään, kun mies lähtee töihin enkä saa enää unta, koska on niin valoisaa. Mulle paras nukkuma-aika olisi nyt klo 22-02 välillä, koska silloin nukun yleensä parhaiten ja sitten 2-3 maissa alkaa ne heräilyt sinne aamutunneille asti, sitten nukahdan tunniksi pariksi ja sitten herään enkä saakaan enää unta. Eilen sattui aika mielenkiintoinen tapaus, kun törmäsin kettuun, joka käyttäytyi mua kohtaan hyvin aggressiivisesti ja sitten se jäi vielä kytikselle pyörimään nurkille. Pelkäsin todella paljon. Sama kettu nähty päiväsaikaankin samoilla kulmilla hyvin tuttavallisissa merkeissä, mutta mulle se ei ollut kyllä ystävällinen, vaan todella äkäinen: näytti hampaita, sähisi ja murisi! HUI! Niin nyt häädetään se sun turvotus naapuriin :D

Ambrosia85 En ole varma, mutta olen ymmärtänyt, ettei clomeja voida määrätä ilman gynen tutkimuksia! Ymmärrän niin hyvin tunteesi, luovuttamisesta ja epätoivosta. Tsemppiä ja paljon voimia!
 

Yhteistyössä