Terolut mimmit

Kristiina vielä elä lannistu, dpo vähäinen joten plussaan mahdollisuus, peukutan sulle kovasti :heart:

MG hyvä että sinulla on ollut puuhaa ja muutakin ajateltavaa!! Pitkästä taipaleestasi huolimatta peukutan sun ovistuntemuksille ja tärpille kovasti!! Mukavaa kesää sinulle, kiva että kiireiltäsi kuitenkin joudat olla hengessä mukana :) Käythän kertomassa testituloksesi sitten!!

Lilli88 ihana yllätys :heart: tulehan kertomaan kun toisen kerran testaat!! Varovaiset onnitelut, vaikka mistäs muusta se viiva siihen tulist? ;) Eläkä siitä juomisesta huolehdi, ei sillä ole mitään merkitystä!

kuumeilija ihana kuulla että sinulla asiat hyvin, ja että sait työpaikan, olen niin onnellinen puolestasi :heart: ihana että meidän mukana oot pysyny :)

SenSen ihana kuulla sinusta ja että kaikki on hyvin :) Viestistäsi oikeen uhkuu onnellisuus, mahtavaa :heart: Aina teistä plussanneista kuuleminen tuo toivoa ja iloa yrittämisen ja pettymystenkin keskelle :) Kiitos tsempistä!
 
macy gray https://www.hyvinvoinnin.fi/ryhma/1199/Hoitotarvikkeet-raskaustestit Tuolta minä olen nyt omani tilaillut :) Pitäisi taas tällä viikolla pamahtaa postilaatikkoon :D

Lilli88 Onnittelut plussasta :) Kuten tuolla SenSen totesi, älä ole huolissasi sen alkoholin suhteen :)

SenSen Hienoa, että siellä on kaikki hyvin :)

kuumeilijalle onnittelut uudesta työpaikasta! :)

Fossiili Negapahoittelut! Toivottavasti kierto ei älyttömästi veny.

kultakimpale2 Oliko sulla milloin ovis?

Kristiina84 Plussatuulia sinulle :)

ON: Täällä ei mitään uutta. Kp 4 menossa ja menkat voisivat kohta alkaa pikkuhiljaa loppumaan. Sitseeseen asti ei paljon vuoda, mutta pyyhkiessä paperissa on sitäkin enemmän... Pieniä nippailua ja jomotusta on alavatsalla ollut, muttei varsinaisia kipuja kuitenkaan. Ens viikolla alkaa sitten peittojen heilutukset 2-3 päivän välein ainakin seuraavat kaksi viikkoa :D
 
Moni nainen on kerennyt juoda ennen kuin plussa pärähtää testiin :) Sitähän suositellaan, että alkoholia pitäisi välttää myös yritysaikana, mutta osa yrittää monta vuotta, joten ei sitä monenkaan pää kestä henkisesti, että eletään niin kuin oltaisiin raskaana vaikkei mitään kuitenkaan tapahdu.

Runsas humalahakuinen juominen on aina riskialtista, vaikkei lasta yrittäisikään, mutta kohtuuden kun muistaa tässäkin asiassa, niin nou hätä :) Ite en ole alkoholista kieltäytynyt kokonaan yritysaikana, mutta määrät ovat vähentyneet huomattavasti :)
 
Mahtavaa Lilli88, ihana uutinen! Sydämelliset onnittelut :heart:

SenSen Ihanaa kuulla, että kaikki on hyvin. Voin vaan kuvitella, miltä on tuntunut nähdä oma nyytti ultrassa :heart: kaikkea hyvää jatkoon!

MG:lle tsemppiä testaukseen viikonlopulle :)

kuumeilijalle
kaikkea hyvää ja onnittelut työpaikasta! Olet onnesi ansainnut :heart:

Hennulle peittojen heiluttelu intoa :D

Kiitos teille tsempeistä, viikonloppuun mennessä ollaan viisaampia :) Ainakin toivottavasti. Lyötiin tuossa muuten lukkoon ensi kesälle hääpäivä ja tuttu pappikin saatiin :) Vuosi on pitkä aika ja mitä tahansa ehtii tapahtua. Meille ei ole ukon kanssa merkitystä sillä, syntyykö lapsi avo- vai avioliittoon, mutta koskaan ei tiedä miten pitkään yritetään, joten on pakko elää elämää ja sopia myös joitakin asioita. Jos nyt käy niin onnellisesti, että tulisin raskaaksi ennen häitä, niin sitten katsotaan uudelleen milloin ja minkä kokoisena meikäläinen vihitään :D
 
Onnea Kristiina84 hääpäivän lukkoon lyömisestä! :) Kuten totesit, yrittämisessä voi mennä kauankin, joten muuta elämää pitäisi jatkaa ihan normaalilla tavalla :)

Meillä ei edelleenkään häistä hirveästi puhuta. 6,5 vuotta ollaan kohta kihloissa oltu ja pankin kanssa mentiin naimisiin reilu pari vuotta sitten. Itse haaveilen siitä, että jos ja kun tässä joskus raskautuu, niin suoritettaisiin sellainen intiimi siviilivihkiminen lähipiirin läsnäollessa ennen lapsen syntymää. Jäisipä pois kaikki isyyden tunnustukset, yhteishuoltajuuspapereiden tekemiset ja lapsi saisi suoraan isänsä sukunimen, jonka myös minä aion ottaa, kun tässä joskus naimisiin asti päästään. Isoista häistä en haaveile :)
 
Kristiina onnea minunkin puolesta hääpäivän lukkoon lyömisestä :) :heart: Nyt sulla riittää sitten puuhaa häitten järjestelyssä! Aikaslailla jännittää sun puolesta, sitä ei tiedä meetkö naimisiin pienen vauvan kanssa vai masun kanssa vai mitenkä :D

Me ollaan oltu yli 8 vuotta yhdessä, ei edes kihloissa vielä :D Ollaan kyllä niin elämän kumppaneita että mies sitä mieltä, kuten minäkin opetellu ajattelemaan vuosien saatossa, että kihloihin tai naimisiin meneminen ei muuta meidän välillä mitään, ollaan kasvettu jo yhteen. Mutta tuo hennun pointti tuosta isyydentunnustamisesta yms. saa kyl miettimään! Ollaan kyllä suunniteltu että sitten kun tuun raskaaksi niin mennään kihloihin ja kihlajaisissa ilmoitetaan sitten kaikille vauvan tulemisesta. lOlen viime aikoina kyllä alkanut häistä haaveilla, isoin ongelma varmasti raha. Meillä on säästösuunnitelma, ja 5v päästä se raukeaa joten silloin olisi rahaakin..
 
Myös täältä onnitteluja Kristiinalle päivän lukkoon lyömisestä.

Meillä tuli juurikin vkl vuosi naimisissa oloa :heart:. Yhessä ollaan oltu reilu neljä vuotta (piti ihan miettiä että montako vuotta :) ). Exän kanssa luojan kiitos ei naimisiin asti päästy, olis voinu ehkä pikkasen syödä loppujen lopux miestä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Pakko tulla tänne väliin huutelemaan...
Kristiina :heart:
Lillli88 :flower:

Meillä tulee 5 vuotta kimpassa ja 2 naimisissa. Ollaan ukon kanssa molemmat sen verran vanhanaikaisia että haluttiin mennä naimisiin. Meidän molempien vanhemmat on yhdessä ja naimisissa niin kaipa sekin jotain vaikutti :). Kihloissa oltiin 1½ vuotta ennen naimisiinmenoa ja hääpäivä sovittiin kihlapäivänä.
 
Me ollaan saatu kuulla siitä, kun ei ole vielä hääpäivää tiedossa :D Tässäkin asiassa on monia eri mielipiteitä ja arvoja. Toiset elävät avoliitossa koko ikänsä ja toiset noudattavat perinteitä, kuten Namppis tuossa ylhäällä kertoi heidän tavastaan toimia :) Itse koen niin, että jos ollaan oltu todella pitkään avoliitossa ja mennään naimisiin, niin hittoako siinä enää suurempia pippaloita järjestää :) Mutta tämä vain minun mielipiteeni :) Eikä meillä kyllä ole rahaakaan järjestää isompia häitä. Mielummin säästetään rahat kylppäri- ja saunaremonttiin kuin tuhlataan ne yhden päivän takia ;) Mutta mutta, minunkin mielipide voi vielä joskus muuttua :D
 
Varmaan meilläkin olisi ollu pienemmät juhlat jos yhteisiä vuosia olisi enemmän plakkarissa ja OMA koti mihin rahaa käyttää. Nyt kun asutaan (paska-ryöstäjä)VVO:lla niin ei paljoa huvita laittaa kämppään rahaa. + että mä olen ihan hillitön järjestelemän kaikkia tapahtumia. Heti häiden jälkeen järkkäsin sukujuhlat seuraavalle vuodelle yms. Nyt yritän kovasti keksiä että mitä seuraavaksi kehittäis :D
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Lilli88 Tätäkin kautta vielä suuret onnittelut :heart:

SenSen On tämä vauva-asia vaan niin ihmeellistä, ja miten nopeasti pikkuinen kasvaa. 3kk kohdalla hällä on jo kädet/sormet ja jalat/varpaat! Hienoa kuulla, että kaikki on maha-asukilla hyvin!

Hömelö Oot ihana, kiitos kauniista sanoistasi :heart:

Hennu86 Kiitos myös sinulle muru! Mä olen samaa mieltä sun kanssa tuosta, että jokainen tekee just niin kuin itsestä parhaalta tuntuu! Ei ole sitä yhtä ja oikeaa tapaa. Minusta on erityisen ärsyttävää, jos ihmiset alkaa kysellä, saatikka jankuttaa "milloin milloin", ei se kenellekään kuulu ja kyllä varmasti ilmoitetaan, jahka jotakin tapahtuu.

Olen täysin samaa mieltä Hennun kanssa tuosta, ettei liikaa pidä alkaa rajoittaa elämäänsä yrityksen aikana. Meilläkin yritystä oli se 21kk, joten henkisesti en olisi kyllä kestänyt koko tuota aikaa, jos olisin liiaksi rajoittanut elämääni. Mä olen sitä mieltä, että eläkää täysin normaalia elämää plussaan asti :D Toki oviksen jälkeen voi vähän varoa perskännejä yms., mutta muuten nauttikaa elämästä täysin rinnoin!

Kristiina84 Kiitos kauniista sanoistasi! Oi, onnea kovasti häiden johdosta!!!! Häät on aina ihana juhla, mä tykkään :heart: Vuosi voi tuntua pitkältä ajalta, mutta menee yllättävän nopeasti ja häissä on paljon järjesteltävää. Minkälaiset häät aiotte pitää ja miten isot häät? :D Ja juuri niin kuin sanoitkin, että elämää pitää elää eteenpäin joka tapauksessa ja jos kävisi niin ihana asia, että tulisit raskaaksi, niin sitten vaan isompaa hääpukua vatsan kohdalta :heart:

Fossiili Onnea vuosipäivänne johdosta! :heart:
 
Terolut-mimmien toivelista 6.7.2011


Ambrosia85.....kp58/26-?......26v.....1.lapsi......yk7.......5.tero
rae89.............kp44/29.........22v.....2.lapsi......yk2........2.tero
Oliviaa............kp41/?...........23v.....1.lapsi.....yk2........terotauko
Syysmyrsky.....kp37/36.........22v.....1.lapsi......yk12+4...1.tero
Hömelö...........kp35/27-42....23v.....1.lapsi......yk11.......tauko
Fossiili............kp32/27-?......31v.....2.lapsi......yk4.........terotauko
Kristiina84.......kp30/25-46....26v.....1.lapsi......yk6.........tauko
kultakimpale2..kp29/31.........23v.....2.lapsi.....yk6.........2.tero
macy gray.....kp23/32-35....31v.......2.lapsi......yk19.......hoitotauko
MoonBride......kp20/33.........20v.....1.lapsi......yk3........3.tero
LadyBlue.......kp18/24-42....28v......1.lapsi......yk12.......3.tero 1.clomi
Hennu86.........kp5/27-28......25v.....1.lapsi.....yk5.........tauko
Nancy............kp?/29...........................................



Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk20....5. tero




Jännä-klubi :confused:

Syysmyrsky.......dpo 22
Hömelö.............dpo 20 / dpo 13
Kristiina84.........dpo 9


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
Lilli88
Tellervo
MoonBride


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Hennu kiva että otit listan hoitoon :)

Mulla kp32 ja terorauko, oli menny koko ajan kierto päivän jäljessä, mutta eipä tuo niin haittaa :)

Ja mistä saan värit txt? Huomaako etten oo mikään tekniikanihmelapsi :D

ja heti löyty, ku kysyin :D :D
 
Kiitos kaikki onnitteluista! :heart:

Mut saa siirtää plussanneisiin päivämäärällä vaikka tällä päivämäärällä ja yk 7. Clearbluen viikkonäytöllisellä varmistin tänään ja se antoi tuloksen 2-3 viikkoa. :)

Suuret plussapuhurit tasapuolisesti kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Lilli88 Onnea vielä kerran vahvistuneista tuloksista :) Kaikkea hyvää sinulle, onnelista ja ihanaa raskausaikaa toivottelen! Muitten plussat antaa toivoa, ehkä muutkin pääsemme pian askeleen lähemmäs oman käärön syliin saantia :heart:
Plussatuulia kaikille!
ON ei mitään uutta, ei menkkoja, ei oloja. Viikonloppuna testausta, en vaan voi aamupisusta tehdä mut katotaan. Odotukset eivät ole suuret.
 

Yhteistyössä