Terolut mimmit

Hömelö Bongailen ovista vasta nyt koska viime kierto oli 44 päivää ja olin tuntevinani jotain oviksen kaltaista silloin just näillä päivillä niin ajattelin tässä kierrossa katsoa osuisiko se samoille päiville. Tikuttelin hetken tuolla kp12-16 mut kun ei ollu mitään oloja ovikseen eikä tikuissa näkyny mitään niin aloitin nyt uudestaan vissiin kp26 tai jotain. Ja väitän olevani oikeassa vai mitä mieltä muut on? Mä en siis ole ikinä saanut noin vahvoja viivoja.




Ai niin ja Hömelö, on mulla vielä 20tbl tuolla jemmassa että voisin kyl popsia ne mut tehtiin gynen kanssa silloin diili et syön vain yhden kuurin ja sit seurataan pari kiertoa ja tarvittaessa alotan uudelleen.
 
Viimeksi muokattu:
"kuumeilija" kyselit finnien ilmaantumisista. Mulla on ihan pikkasen tullu naamaan, ei muualle ollenkaan. Mulla ei oo oikeestaan koskaan naamassa ja nyt on hiukan kukkinu :). Ja tällä viikolla oon ollu äärimmäisen väsyny ja helposti hermostuva kaikkiin ihmisiin. Johtuiskohan teroista vai vaan rankasta duunista :D. Kaippa mä oon aikasta väsynyt, ku purskahin eilen itkuun (en näyttäny sitä heikkoutta miehelle, tiiä sitten miksi), kuulin että TAAS yx kaveri on raskaana :(. Oon aidosti iloinen kaikkien porsivien puolesta, mutta ja iso mutta perään....

Huomenna viimenen tero, ja sit jännitetään, edelleen :).

Onko järkevää ostaa apteekista r-testit ja jos sieltä nii mikä merkki olis ns. luotettavin. Mä kävin sieltä kattomassa ovistestejä ja jopas oli niillä hintaa :D, joten kävin cittarista hakemassa ja hyvin nekin näytti toimivan. Ja sit niistä herkkyyksistä, miten ne oikein menee :)???

Mitenhän sitä sit itte rupeis testaa!?!
 
Viimeksi muokattu:
Cittarista minäkin ostin ovistestejä, tais olla hintaa joku 9e ja sielä puketissa 10kpl. Saman merkkisiä r-testejäkin sielä oli. Hintaa ja herkkyyttä ei tullu katsottua. Merkki joku pregtest tai vastaava. Tuolahan niitä vessassa on, mutta en jaksa flunssaista :snotty: hanuriani nostaa ja lähtä asiaa tarkistamaan. Kerron myöhemmin :)

Olen ollut muutaman päivän ajan NIIIIIN kiukkuinen, että.... Kehenkäs muuhun sitä purkaisin kuin mieheeni. Aiheena äitienpäivälahjat. Äsken siippa tuli kotiin ja taisin olla kaiketi 2min hiljaa ennen kuin alotin kiukuttelun. Voinko laittaa terojen piikkiin (3pv popsinut) vai onko se vaan hyväksyttävä, että olen veemäinen ihminen ajoittain.. Tämäkin koko "riita" on alkanut siitä, kun olen näköjään ollut niin herkkä loukkaantumaan (sehän menee aina hormoonien piikkiin??). Ostin äitienpäivälahjat myös miehen puolelle, ei sitten kysellyt sen enempää lisätietoja tai kiitellyt, väsyneenä vaan jotain tiuskas. Mitäs teki Nancy. Piilotti lahjat ja sanoi, että osta itte omat lahjas perkuleen ääliö! Lapsellista, eikös.. Ehkä sitä vaan jotenkin purkaa omaa turhautumistaan näin. Vaikka tosihan on, että pitäis opetella aikuisen ihmisen pitämään mölyt mahassaan kun asiahan rassaa miestä ihan niin kuin minuakin. Jospa sitä joskus oppisi tukemaan toinen toistaan?

Anteeksi tämä typerä avautuminen. Kukas muu minua ymmärtää kuin te..? :ashamed:
 
Voi Nancy, kuulostaa niin tutulta :heart: Täällä joutuu mies-rukka aina välillä vastaavan hyökkäiksen kohteeksi. Onneks se on oppinut jo päästelemään pahimmat putkena läpi korvien :D Ja ainakin mulla terot sai aikaan hirveän kiehumisen. Siks en kauhean mielellään alottas niitä uudelleen ellei oo pakko. Kiukun ja itsesäälin lisäksi sain aknen niistä. Mut heti helpotti kun ne jäi pois. :)
 
Namppis88 Sieltähän ne avainsanat tuli. Kiukku ja itsesääli. Viikon teema meillä.

Pidin äsken luennon siitä, miksi hänen on käytävä ostamassa itse uudet lahjat. Tuijotti vaan huuli pyöreenä. Kohta lähtee.. 1...2...3.... :kieh: PYYDÄ ANTEEKS S**TANA :kieh:
 
Namppis88 ja kuumeilija, pidän teille peukkua että tärppäisi tästä kierrosta :flower:

Tein aamulla vielä for dummies-digitestin, siis sen clearbluen johon tulee teksti raskaana/ei raskaana ja positiivistahan sekin näytti. Eli täytyy se uskoa :)

Tuli muuten mieleen että clomien lisäksi apuna oli greippimehu sekä vehnänalkioöljy, liekö poppakonsteilla ollut vaikutusta...
 
Fossiili Mitä pienempi numeraalinen luku, sitä herkempi testi on. Yleensä ainakin noin kaupan testit on 25iu/ml (vai mitenpäin noin menee) ja herkimmät on sit sen 10iu/ml. Noissa ihan herkimmissä on vaan se huono puoli, että ne saattaa helposti antaa väärän positiivisen etenkin menkkojen oletetun alkamispäivän aikaan. Mutta, tiedän itsekin sortuvani noihin herkimpiin, jos vaan joku kertoisi, mistä niitä saa!??! Mä luulen, että niitä saa vaan tilaamalla, koska ainakaan kaupan hyllyiltä noita 10iu/ml ei löydy... apteekissakin ne on 25iu/ml. Viimeks kysyin apteekista, että onko niiden herkät testit 10 vai 25, niin eivät osanneet vastata, paketissa lukee vain, että herkkä r-testi, voi näyttää raskauden jopa 4pv ennen oletettuja menkkoja.

Nancy Noi on ollu Pregchek-merkkisiä ja tosiaan ovisliuskapaketissa on se 10kpl ja hintaa vähän alle 10e eli ei kovin kallis, kun vertaa apteekin hintoihin. Mä ainakin oon ollu tyytyväinen just tuohon merkkiin, toiminut hyvin mulla.

Kertokaa ihanat naiset, mistä saa noita herkimpiä 10iu/ml r-testejä? Jos kaupasta, niin mistä ootte löytäny ja minkämerkkisiä? Mä oon yrittäny ettiä, muttei missään oo mun silmään sattunu... ainoostaan nettimyynnissä oon nähny ja sielläkin harvakseltaan!
 
Nancy ymmärrän sua tossa lahjahommassa.. itelläkin meinaa kupoli levitä ku ukko aina olettaa että mä ostan senkin suvun puolelle juolu-, äitienpäivä- ja synttäri et muuta lahjat :kieh: Mutta onneksi meillä naisilla on aina välillä oikeus tollaseen kiukutteluun, sano ukot ja muut mitä vaan :D

Namppis88 uijui, lupaavalta näyttää tuo kp 29 tikku :D :D Plussatuulia ja onnea matkaan simpoille:popcorn:

kuumeilija tilasin netistä noita herkkiä raskaus- ja ovistestejä, edullisia ovat. Nettikauppoja mm. raskauskeiju.fi, kotitesti.fi ja mammaksi.fi. Siellä sanotaan selvästi herkkyydet. Apteekista r-testiä ostaessani olen myös kotona vasta huomannu että "herkkä" testi onkin vaan 25UI/ml..vaikka varmasti ihan luotettavia ovat mutta netistä saa niitä 10UI/ml. Tulevat muutamassa päivässä kotiin ja nettipankissa voi suoraan maksaa. EI VAAN KANNATA osta niitä Davidin ovistestejä, monilla kuten minullakin kokemusta että niillä ei tahdo saada kunnon plussaa. Monet ovat kyllä kehuneet myös Clearbluen digi-testejä, itse en niitä ole kokeillut. Kuulostapaa tuolta markettien hyllylätkin edullisesti saavat!
 
Nancy Et oo ainoo! Mä räjähdän kans tosi helposti... mies tulee töistä kotiin ja oon päättäny olla nostattamatta vernepainetta, niin minutti kaks ja mulla napsahtaa! Ja todellakin hormonien piikkiin :D Mä oon tosi hankala tapaus parisuhteessa, ihan käy välillä miestä sääliksi. Ja toi sun kuvailema lahjahässäkkä kuulostaa ihan minulta, mä oisin toiminu varmaan samoin kuin sinä :ashamed:
 
chrisu voi onnittelut vielä!!! :heart:

Niin noista finneistä, mulle ilmaantu pientä näppyä otsaan, selkään, koko rintakehälle heti e-pillerien lopettamisen jälkeen, mutta teroista tuli naamaan useampi niitä kauheita punaisia paukama finnejä!! Tunnette varmaan nämä kaverit :D :D ??
 
Onnea chrisu!! Nyt paljon tarrasukkia, että maha-asukki pysyy kyydissä! :) Ihanaa tietää, että meillä ongelmatapauksillakin voi olla toivoa :)

Täälläkin on kiukuttanut ja väsyttänyt koko viikon. Myös lievää masista ollut ilmassa ja naamaan on ilmestynyt muutamia pieniä finnejä. Ja ihmiset ärsyttää! Töissä oli hetkittäin aika vaikeaa pitää tunteensa kurissa, koska ei se työkavereiden vika ole, että tässä jotain hormoneja napsitaan. Kuitenkin terojen piikkiin pistän kaikki tämän viikon kiukuttelut ym. :)

Itsekin olen jo luonteeltani äkkipikainen ja hermoheikko ihminen. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että pillereiden lopettamisen jälkeen olen kuitenkin ollut tasaisempi. En räjähtele niin kuin ennen. Tosin elämäkin on tasoittunut monella saralla.

Joku kyseli kiertojeni pituudesta. Ensimmäinen luomukierto oli sen 72 päivää. Viime viikolla, kun kävin gynellä, oli kp tuolloin 60. Gyne määräsi terolutit ja käski aloittamaan ne heti, jotta saataisiin vuoto alkamaan. Kohdun limakalvolle kun ei ole hyväksi, jos menkat tulevat esim. 3-4 kertaa vuodessa. Riski kohtusyöpään kasvaa, kun kohtu ei pääse ns. "puhdistautumaan". Tänään tosiaan kp 70 ja eilen otin viimeisen teron. Toivottavasti ne menkat nyt alkaisi viikon sisällä :)

Tuli tänään myös kutsu papa-kontrolliin 2.8. Toivotaan, että solumuutokset ovat pysyneet poissa!

Namppis88 Ihan selvästi näyttää siltä, että ovisplussa on hyvinkin lähellä! :)

kuumeilija Minä olen tilannut netistä raskaus- sekä ovistestit. Sieltä saa halvalla ja on myös nopea toimitus. Itse olen tilannut halpatesti.fi ja mammaksi.fi sivuilta. Raskaustestejä olen tilannut sekä digi- että liuskatestejä. Yksi digi tuolla vielä odottaa. Olen päättänyt, että sillä varmistelen sitten aikaan, jos liuskatestit näyttää yhtään plussaan viittaavaa :) Ovista alan tikuttamaan heti kun tulevat menkat joskus loppuvat. Voi olla, että joudun tikuttamaan monta viikkoa, mutta ei haittaa...
 
Hömelö Mä oon kans kuullu negatiivista noista David-merkkisistä. Ja Clearbluen testit on kuulemma tosi hyviä, itsekin niitä kokeillut, muuta ne on niin kalliita, että tyydyn kyllä noihin halvempiin, kun kerran toimivat ihan hyvin. Etenkin nyt sain eiliseltä gynekäynniltä vahvistuksen Cittarin Pregchek-ovisliuskaan, että kyllä se vaan paikkansa piti! Kiitos osoitteista, pitää vilkaista, josko tilaisin, kohtahan niille käyttöä on. Tiedän, etten malta menkkojen oletettuun alkamispäivään odotella, vaan aion testailla jo ei ens mut seuraavana tiistaina ekan kerran. Onko noi nettikaupasta tilattavat millaisissa paketeissa, että näkyykö päällepäin mitä ne sisältää? Meinaan, et jos menee vahingossa naapurin postilootaan.
 
Hennu86 Mä ajattelin tehdä kans noin, että testaus ensin halpisliuskoilla ja jos plussaa, varmitsus digillä. Davidia en kyllä osta, kun moni niitä haukkunut. Oletko sinä kokeillut tuota "kuuluisaa" Davidia ja minkälaisia kokemuksia sulla niistä on?
 
Hömelö Minkä merkkinen toi apteekin herkkä testi oli, joka on 25UI/ml??? Mä en oo löytäny yhdestäkään paketista sitä herkkyyttä. Onpa muuten IHME, miten se voi olla HERKKÄ, jos sama 25UI/ml kuin niissä ei-herkissäkin :confused:
 
kuumeilija Kappas. Mullahan näköjään on just Davidin ovistestejä :D En osaa sanoa niiden oikeellisuudesta, kun tuskin en ole ovuloinut nyt ollenkaan. Toiset ovistestit on Wondfo tms. Se noissa ovistesteissä on paska, että haamua/viivan paikkaa näyttää aina... Elimistössähän on aina pieniä määriä LH-hormonia, joten sen takia varmaan näkyy noi haamut...? No, toivottavasti pian pääsee niiden kanssa leikkimään...
 
Ja vielä noista kuorista, missä testit tulee... Niissä ei lue kissan kokoisin kirjaimin: "RASKAUS- JA OVULAATIOTESTIT", vaan ne ovat sellaisessa läpinäkymättömässä kuoressa ja päällä lukee vain nimi ja osoite. :) Eli hyvin huomaamattomia ovat.
 
ON: kp9 menossa ja 10 yk alkanut, talletuksia tehdään päivittäin, huomenna aloitan tikuttelemaan ovulaatiota. Kp 15 toisen terokuurin kimppuun. Finnit vois jo ekan kuurin osalta kadota, turhauttaa kun normaalisti ei koskaan ole finnejä ja nyt on terojen vuoksi naama kuin teini-ikäisellä ja painokin nousi 1.5 kg ihan itekseen.. toisaalta tuo painon nousu voi jopa vaikuttaa positiivisesti, kun gyne sanoi, että laihtua ei saa, kun on paino siinä rajoilla indeksissä, että onko liian laiha! no nyt se on painoindeksi taas 22, joten hyvin mennee :)

Nyt oon taas retkahtanut lenkkeilyyn ja huomasin, että se vie kivasti ajatuksia pois tästä vauva-maailmasta. Lääkärikin sanoi, että ei kannata ajatuksia kokoaikaa vaivata raskautumisajatuksissa, onneksi tv:stä tulee myös lätkää ja töissä on kiirettä ja siellä deadlinet pukkaa päälle :)

Tsemppiä kaikkille ja paljon onnea Chrisulle plussasta!
 

Yhteistyössä