Testeistä

  • Viestiketjun aloittaja sunni
  • Ensimmäinen viesti
sunni
Enhän mie malta mitä odottaa, just tulin töistä kotiin ja töissä tuli muutama pisara verta housuihin ja olin ihan lannistunu ja masentunu. mut sit on kaks tuntia välillä tuikkinu jännästi kohdun kohtaa,aattelin et ei siinä mitään häviä jos pissaan vielä tikkuun, tässä tämä viimeisin, onko väriä? Ei ole roskistikku ja herkkyyskin 25.
älkää ihmetelkö tikun ulkonäköä, otin sen puikosta pois että sain kuvan,kun toi miun kamera on niin huono,että sil tullee ihan törkeen surkeet kuvat .
Että näettekö viivaa?
Nyt en enää tän jälkeen uskalla häiritä :ashamed:
:ashamed: hävettää...

Aijaa.com - 8025690.jpg



Aijaa.com - 8025691.jpg


kiitokset kärsivällisyydestä, tää on vaan niin hermoja raastavaa tää yksin jännääminen
 
Mä sain kans alkuu tollasia vaikka kun pitkään ennen kun ne rupes tummenemaan. Nyt ollaan viikolla 22. ja hyvin menee. Mullakin oli alussa kaikkia outoja vuotoja, mitkä johtuivat sitten loppujen lopuksi istukasta,joka oli lähellä kohdunsuuta.
 
sunni
ooh.. voi apua..nyt lehahdin jo ihan punaiseksi. En uskalla vielä liputtaa plussan puoletsa ..apua...
Toivottavasti lauantaina olisi tummempi sitten.
Pitäisi sitten ensi viikolla koittaa saada veritestiin aika että varmistuisi.

KIITOS teille vastausksista <3
 
Voi Sunni :) Muistan sinut niin kuumeilijoista. Hymyssä suin luin tätä ketjua! Voi apua, pakko kyllä sanoa että just samanlaisella "haamulla" itsekin plussasin huhtikuussa, 4 päivää ennen menkkojen odotettua ajankohtaa. Samanlaisen viivan jälkeen tein heti perään CB:n digin ja heti tuli raskaana 1-2. Eli kyllä tuo nyt plussaksi lasketaan ellei maailman kirjat ole totaalisesti sekaisin.

Voi Sunni:heart: Noin sitä pittää :)

Viena 8+3
 
sunni
Kiertopäiviä ois kai 32 nyt. Oviksesta ei ole varmuutta/tietoa.

mulle sanottiin tänään että jos tää onkin kohdun ulkoinen??!! wooot.. että säikähdinm, nyt sitten googlaamaan kohdun ulkoisen oireita... perhana. =(
 
Herranjumala nainen, nyt rauhotut :) Oot ihan kun minä sillon, kun sain haamuja monta viikkoa ja en saanut varmaa tulosta ja mietin täällä kaikkia mahdollisuuksia ihan paniikissa... Kävin ultrassa ja lääkäri väitti tuulimunaksi ja sitten sitä täällä ihmeteltiin... Mulla oli hedelmöitys tapahtunut vasta silloin, kun uusien kuukautisten olisi jo pitänyt alkaa eli ovuloin vasta joskus kp28... Ja kaikki meni hyvin, nyt mulla on 8kk ihana poika <3

Nyt vedät syväääään henkeä, rauhoitut ja lakkaat googlettamasta yhtään mitään höpöjuttuja! Sulla on kiertopäiviä nyt vielä niin vähän, että tummaa plussaa olis ihan turha edes odottaa... Jos haluat varmistusta vielä tehdä, niin soitat neuvolaan raskaustesti lähetteen tai teet sen sun digitaalisen testin AAMUPISSASTA. Jos tulos on vielä epäselvä niin odota viikko ja tee uusi testi.

Jos olet raskaana (niinkun minä itse ainakin uskon jo noiden viivojen perusteella ) niin sä joudut odottamaan sitä vauvaa vielä kymmeniä viikkoja! Se että saatko 100% varmuuden raskaudesta tänään tai vaikka kahden viikon päästä on aika merkittyksetön aika siinä kohtaa, kun on lusittava keskimäärin 37-42 viikkoa :)

RELAX ja tsemppiä :)
 
sunni
KIITOS!
Päivän paras tuo Laran. Nyt pitää oikeesti rauhottua.:confused: Inhottaa vaan se ettei tiedä et onko tuolla jotain vai kuvittelenko kun se tämän päivänen one step oli pelkkä viivanpaikka.
Mutta nyt lopetan turhat ruikkimiset noihin liuskoihin ja teen sen digin sitten ja juu,,aamupissasta..
Voi vitsit..on tää hurjaa tää tunneskaala mitä voikaan olla...

SUURIkiitos teille kannustuksesta :heart:
Halaisin jos voisin :hug:
 
Voi sunni :( :hug:

Kannattaa varmaan menkkojen alkuun seurata sitä viivan vahvistumista ja jos kierto venyy, ota herkästi yhteys neuvolaan/lääkäriin juurikin kohdunulkoisen mahdollisuuden takia. Laita ylös päivät jolloin olet nuo "plussa"testit tehnyt ja kierron pituudet, niin osaavat sitten paremmin arvioida tilannetta.

Luulen, että sulla on kemiallinen raskaus tässä kierrossa, eli sehän on hyvin yleistä ja kertoo vaan siitä, että mahdollisuus tärppiin voi olla erittäin hyvä vaikka jo ensi kierrosta :)

Oikein kovasti tsemppiä, koita jaksaa vaikka se nyt pahalta tuntuukin. Tälläkin puolella meitä on monta, jotka on sitä plussaa pitkään yrittäneet ja kyllä se varmasti sullekkin kohdalle sattuu. (Todennäköisesti juuri silloin kun vähiten odotat).
 
Älä sunni vielä luovuta!! Mulla on kokemusta että pregcheck antoi haamujen haamujen haamun, siis tosi haalea vaalea viiva ja parin päivän päästä siitä digillä "ei raskaana", no jatkoin testailuja ja pikku hiljaa (mutta hitaasti tosin) viiva vahvistui, eli olin raskaana! Ja olen edelleen, nyt neljännellä kuulla. Kuvia mun testeistä on tuolla kuumeilijoiden puolella ketjussa jossa on kuvia testeistä.

Minä uskon että olet raskaana, jaksamista testailujen kanssa! Siitä ne viivat vahvistuu!
 
sunni
meinaatko... oon kyllä jo toivoni menettäny. menkkaoireita tuli tänään. ja etova olo jatkuu..
mutta täyttyypä seurailla ja miettiä vieläkö testiä kehtaa tehhä ja mielipahaa saada, vai ootteleeko vielä mitä tapahtuu. Ovistesti näytti liki tasavahvaa viivaaa tänään.

Yhtä kaikki kiitos myötätunnostaa <3
 
Mikä sun normaali kierto on? Onko säännöllinen?

Ota nyt rauhassa ja kokeile testata parin päivän päästä uudestaan, muista, AINA SAMANMERKKINEN TESTI!!!!Muuten voi tulokset vaihdella paljonkin...

Tsemppiä! :hug:
 
Ota nyt rauhassa ja kokeile testata parin päivän päästä uudestaan, muista, AINA SAMANMERKKINEN TESTI!!!!Muuten voi tulokset vaihdella paljonkin...
Tää on kyllä hyvä neuvo! Parempi tulkita samanlaisen testin "käyttäytymistä" kuin vaihdella testejä joka kerta. Esim. prismasta saa aika edullisia testejä, ja se yksi puikkotestihän on ihan sama kuin apteekissa (vain korkki on eri värinen). Ja olisko ollut 3,90€/kpl.
 
Tää on kyllä hyvä neuvo! Parempi tulkita samanlaisen testin "käyttäytymistä" kuin vaihdella testejä joka kerta. Esim. prismasta saa aika edullisia testejä, ja se yksi puikkotestihän on ihan sama kuin apteekissa (vain korkki on eri värinen). Ja olisko ollut 3,90€/kpl.
Pregchek, juu se on luotettava.

Testejä joita EI kannata ostaa:

Predictor
Clearbluen EI-digitaalinen

^^^Miten noita edes saa myydä? Varmasti näitten ostajilla kauppa käy, kun on suorastaan pakko ostaa uusia testejä, kun aina näyttää jonkinlaista haamua :mad:
 
sunni
no kiitti :) *ujo hymy*
En mie oo voinu samalla nyt testata kun tilasin jotain viime vkolla ja ne tietty loppui ja en tähän hätään uusia ehi saamaan. tai no,jos nyt tilaan niin tuleehan ne sit ens viikolla.
Ihania ootte kun jaksatte kannustaa :heart: :heart:
 

Yhteistyössä