~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3 vol.2

Kiitos Taffo pahalta tuntuu mustakin. Täti ei oo vielä ilmaantunut, mutta vatsaoireet kyl viittaa siihen..pah! :kieh: :kieh: :kieh: alkais nyt se uusi kierto että pääsis joskus tädistä eroonkin... :headwall: :headwall:

Tilasin netistä taas lisää ovistestejä ja raskaustestejä.. huoh! Ei kait se taas auta kuin alkaa alusta!

Mukavaa uutta vuotta kaikille! Itse olen kotosalla vaan. Ei oo oikein juhlafiilis :(
 
Olipas kiukkunen ovulaatiotäti käynnissä. Ollu kotona sellanen sotatilanne päällä ettei tosikaan. Miestä en päästäny metriä lähemmäs kuin kerran, ja silloinkin lopetin leikin kesken :LOL:

On se kyllä.. vihdoinkin kun ovuloi niin ollaan niin kiukkusia ja herkkiä ja ennenkaikkea kamalia että himoista huolimatta käännetään vaan selkää :D
 
Täällä ihmetellään testejä :headwall: :headwall: :headwall:
Katsotaan maanantaina taas tilannetta, mutta luulenpa, että meilläkin tulee täti käymään vielä tämän vlopun aikana...

bubunen: Taisi olla väärä hälytys tuo mun testi, sen jälkeiset ollu NEG! :kieh:

Hyvät vuodenvaihteet kuitenkin kaikille, plussa tuulia ja tarrasukkia !! :heart:
 
No niin, täällä mennään kp 2 tunnelmissa :headwall: Ei suuremmin edes ota päähän. Olen vaan tosi tyytyväinen kun kierto palas noiden plussakiertojen jälkeen taas normaaliin mittaansa =)

Eilen juttelin hyvän kaverini kanssa lasten saamisesta, ja taas sain sisälle ihanan rauhan siitä miten kaikki tässä elämässä pyörii kuitenkin ajallaan =) Heillä kun lapset oli (kovasta yrityksestä huolimatta) syntyneet sellaisista kierroista missä peittoa on heiluteltu tyyliin kerran täysin "huonoon aikaan", ja jälkeen päin ajateltuna parempaa ajankohtaa vauva-ajalle ei voisi ollakaan kuin juuri ne ajat milloin lapset olivat tahtoneet maailmaan :heart: Että eiköhän se siskot meilläkin napsahda vielä ihan nappiin! :hug:
 
HH1979:pahoittelut negasta! :( Toivottavasti saisit pian selvyyden asiaan.. Toivotaan tietysti, että plussaksi vielä muuttuisi,mutta jos ei tällä kertaa, niin alkaisi edes menkat sitten, että pääsette uuteen kiertoon!

Raitakissalle pahoittelut tädistä! Hienoa kuitenkin, että olet rauhallisin ja levollisin mielin,ihailtava asenne! :)

on: Meinaan tulla ihan oikeasti hulluksi itseni kanssa.. En osaa nauttia tästä raskaudesta vielä yhtään, kun koko ajan pelkään pahinta.. tuhruvuotoakin kesti yli vkon,mutta onneksi on nyt loppunut. Musta tulee hermoraunio ennen ekaa ultraa (puhumattakaan sen "maagisen 12 vkon rajan" ylittämisestä)! Aaargh. Luulin, että 12 kk:n yrityksen ja lukuisten pettymysten ja negojen jälkeen, olisin ihan pilvilinnoissa kun plussaisin, mutta nyt se jännitys vasta toden teolla alkoikin.. Kiitollinen kuitenkin joka hetki plussasta :heart:
 
Sartsa83
HH1979 No johan on mielenkiintosta. Menkat jääneet jonnekin ja silti negoja testailet. :headwall: :kieh: Penteleen sekavaa touhua! Pahottelut täältäkin, suuret semmoset. :( .. Nyt mä pistän entistä tiukemmin sormeet ja varpaat sykkyrään että sä testaisitkin piakoin plussan. Jos ne nyt hämää ja hormoonia ei oo tarpeeks vielä veressä. Näin mä haluan ainakin toivoa ja uskoa. :heart:

Raitakissa on oikeasssa... juuri noin se menee. Nimim. kokemusta on. Että vaikka kuinka välillä tuntuis siltä ettei tota jaksa kuukaudesta toiseen, niin pinnistäkää! Se tulee sieltä varmasti kun jaksaa toivoo, uskoo ja yrittää. Ja kun ajotus ja kaikki on kohdallaan: naps, se napsahtaa teillekin. :heart: ... ja jos ei ala napsuu: menkää ihmiset ihmeessä pyytämään lähetteitä tutkimuksiin ja hoitoihin, koska jos ei luomuna tärppi käy, jommalla kummalla voi olla jokin este luomulla raskautumiseen, jolloin pienet lääkitykset voivat korjata senkin tilanteen. Vaikka lapsettomuus on nykyään yleistyvää, se ei tarkota että esim. tällä porukalla se ois tähtiin kirjotettu. Tutkimukset selvittävät niin monia asioita. Mutta ennen kaikkea toivon, että teillä tärppi kävisi luomuna. Helpommin sanottu kun tehty, mutta: koettakaa olla ressaamatta ja nauttikaa siitä peittojen heiluttelusta. :heart: Sillon se hedelmöittyminenkin on helpompaa kun nainen saa orgasmin on rentona. ;)

Ootte rakkaita ja rukoilen tosissani että te raskautuisitte!!!! :heart: :hug:
 
Sartsa83
LauraAnnika Se onkin yllätävän pelottavaa ja jännittävää kun onkin plussannut. Samoja tuntemuksia käydään täälläkin läpi. Oikein säikähdin ekaa "apua" tuntemusta. Mutta se on normaalia, kaikille. Jokainen käy ne tunteet jossain kohtaa raskautta läpi, useinmiten alussa.
 
On tää kyllä niin kummallista! Ei oo menkkoja vieläkään. Viimeksi ollut menkat myöhässä varmaan 15 vuotta sitten... Ja testi kivasti näyttää vaan negaa!! :kieh: :kieh: Ei taas blondin aivot tajua omaa kroppaa!! Varmaan tahalten kiusaa mua ku muutenkin pälli sekaisin ku vaan vauva-juttuja mietin.. :LOL:

Mulla ei ole yhtään raskaustestiä enään jäljellä kotona. Tilasin kyl uusia mutta tulevat vasta ensi viikolla. Täytynee käydä apteekissa huomenna jos ei oo täti mua siihen mennessä löytänyt. Ihmeellistä tämä elämä ja uusi vuosi :whistle: :whistle:

LauraAnnika nauti rauhassa raskaudesta. Olen varma että kaikki menee hyvin :heart: :heart:

Mää jatkan tota tädin venailua ja taidan lukea vaikka kirjaa. En kyl pysty keskittyyn mihinkään tällä hetkellä.. :LOL:

Plussatuulia uudelle vuodelle 2010 +++++++++ :whistle: :whistle:
 
HHvoisiko olla mahdollista, että stressi pitää tädin poissa? Toki toivon ettei se olisi tulossa teille ollenkaan, ja toivotaan että sieltä se plussa tulisi. Mä niin toivon sitä teille!

ON: tänään mies kysyi, että olenkohan mä raskaana. Ilmeisesti rinnat on jotenkin turvonneet, ainakin mies sanoi että ne on jotenkin muhkeammat, vaikka ei ne edes tunnu mitenkään kipeiltä tai mitään. Eilen tuli ihan pientä vuotoa, mutta ei tosiaan mitään kipuja. Nyt on kp21, eikä siis mitään hajua miten pitkä kierto edes on. Veikkaan jotain 30 pintaan, katsellaan.

Niin, nyt toivotaan vaan tulosrikasta tammikuuta, eli plussia kehiin!! :heart:
 
HH :hug: tuo epätietoisuus on pahinta, kun et tiedä kumpi se nyt sitten olis...! minkä merkkisillä testeillä olet testannut? toivotaan että negat muuttuisi plussiksi, koska muuten kuulostaa kyllä omituiselta että menkat ovat myöhässä jos sulla muuten on aina tullut ajallaan... toivotaan nyt kuitenkin parasta!!!! ja neulanen saattoi olla oikeassa tuosta stressistä, se kun ei tee kummallekaan "tilalle" hyvää.

ja neulanen siinä kierrossa kun tärppi kävi, niin mies sitä ensimmäisenä alkoi epäillä vaikka itse olin että ei.........

toivotaan että hieno plussalista saisi jatkoa!! ++++++++ :whistle: ;)
 
HH Kuinka paljon oot myöhässä? Sanotaan, että stressi vie menkat, mutta mä en kyllä usko siihen... Mä stressaan aina ja kokoajan eikä mulla vaikuta :D

neulanen Mäkin olen kuullu, että miehet huomaa ekana... ;)
 
Testasin apteekin omalla testillä... ei vieläkään mitään ja mulla ei oo uusia testejä.. ahdistavaa!! Huomenna ostan lisää testejä ja jos ei maanantaihin mennessä ole kuulunut plussaa tai menkkoja niin menen sit lääkäriin. Mutta eiköhän tilanne viikonlopun aikaan selvii suuntaan tai toiseen.

Stressi voi kyl olla yks tekijä. Tosin olen kyl elämässäni stressannut aiemminkin milloin mistäkin eikä se oo menkkoihin vaikuttanut. Siksi olen niin kummissaan. Tai sit mun kroppa vaan haluaa niin kovasti raskautta että olen valeraskaana niinku koirat konsanaan.. haahaaa :LOL: :LOL:

neulainen nyt plussaa plussaa kehiin :whistle: :whistle:
 
Terp anteeks, ku puutun :ashamed:
Tää oli pitkään mun kotipino ja vol. on jo varmaan 15 jos ei enemmänki, alko naurattaa toi vol. 2
Sit toi "aikasemmat keskustelut", ni siin on ylimpänä linkki odotuspuolelle Esikoishaaveista plussanneet-pinoon eli se ei ole aikaisempi keskustelu..

Itse aloitin tähän pinoon kirjottelun yk3 5/08 ja nyt on menossa jo yk27.. toivottavasti teillä muilla ei veny tämä yritys näin pitkäksi.. käyn välillä lukemassa mitä täällä kirjotellaan..

Hyvää ja onnellista UuttaVuotta kaikille! =)
 
Käsittämätöntä HH1979!Toivottavsti asiaan tulee selkoa pian,voimia sulle rakas!Lara,Kilu ja Neulainen toivottavasti plussa puhuri osuu teihin ja muihinkin jännääjiin!!! :heart: Raitakissa,ihailtavaa asennetta... :eek: :D ...Kumpa mäkin saisin jostain samanlaisen..Mulle on taas iskenyt epätoivo kun touhuiltiin NIIN paljon koko oviksen ajan ettei tästä tule yhtään mitään...Mutta sitten sitä kuitenkin toivoo ja rukoilee että jos kuitenkin...Plussarikasta uutta vuotta kaikille!!!! :heart:
 
Lara, bambina ja taffo Ihan oikeestiko miehet voi huomata jotain? No nyt sitten pitää vaan toivoa että miehet olis oikeassa edes joskus :LOL:

HH Niin mutta vaikka stressi ei ole aiemmin vaikuttanut, ei tarkoita sitä etteikö se voisi koskaan vaikuttaa. Olet kuitenkin ollut aika stressaantuneen oloinen tästä vauva-asiasta, joten on melkein ihme jos se ei ala vaikuttaa kuukautiskiertoonkin. Tosin yhä edelleen toivon, että se plussa olisi sieltä tulossa! :heart: Se kuulostaa vaikealta, mutta yritä kulta olla miettimättä edes parin tunnin ajan koko vauva-täti asiaa. Onko sulla sitä piikkimattoa? Yritä rentoutua kunnolla edes jollain keinoin, sun kroppa saattaa käydä ylikierroksilla.
 
Kiitos taffo-muru :hug: :heart: kyllähän tuo mietityttää että onko jotain vialla vai mikä on. Jospa sitä selkoo tulis ja pian!! En oo tunnetusti huono odotteleen, enkä kärsimätön.. :LOL: :LOL: :whistle: :whistle:

Jos lähtis kaverin luokse kyläilemään saunan jälkeen ni saa muuta ajateltavaa. Ei tartteis koko ajan vaan miettiä että miksei menkat ala. Huomenna testailen taas... Nega sieltä varmasti taas tulee, mutta en halua olla testaamattakaan kun huoli painaa..

Mukavaa viikonloppua kaikille ++++++++++++++ :whistle:
 
neulainen kiitti muru. kirjoteltiin yhtäaikaa =) Kyl mää yritän nyt saunassa ensin rentoutua ja sitten lähtee kaverille. Sais muuta ajateltavaa ku vaan kotona pyöritellä näitä asioita ja istua netissä lukemassa kaikkee kauhukuvia kystoista sun muista.. ei yhtään nouse stressitaso lisää vaan.. :kieh:
 
Lavelyn aika hurjaa se oli itsestäkin. Siksi olinkin nyt varautunut tosi pitkään odotukseen ennen kuin mitään tapahtuisi, mutta onneksi kävi toisin :) Kiittäisin pitkälti ehkäisyrengas Nuvaringin vähähormonisuutta ja paikallisuutta. Sä olet ainakin yrittänyt löytää sopivaa ehkäisymuotoa, et tarkoitus oli hyvä... Mut ehkä hormonit ei ollut sua varten. Jos vielä koitat joskus jotain, niin voisin suositella tuota nuvaringiä juuri tuosta paikallisuudesta johtuen. Ainakin kyselemään lääkäriltä?

Toivottavasti tulee aikainen ovis hyvin hyödynnettyä Lavelyn ja tuottaa sen toivotun tuloksen ++++++++++++++++++++ :whistle:

Neulainen hyvä kun olet löytänyt hyvän psykologin, vaikuttaisi ainakin paneutuvan asioihin!! :hug: :hug: Ja voi toivottavasti miehesi on oikeassa!!! :heart: :heart:
 

Yhteistyössä