The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Terve Kais:)?
Mitäs teille? Muuta kuin pakkasta ja lunta ja melkein kielen kans testaamista että eiii kait tuo ennää jää kiinni mattotelineeseen:rolleyes::D...
Ei ihmeitä,tosiaan lunta & pakkasta, eiii sentään oo tullu kokeiltua nuolasta mittään metallista ulukona. :DMies toipuu silmäleikkauksesta,parempaan suuntaan on menny. Leikattiin 10.1 ja jälkitarkastus oli 22.1.Mutta samalla varmistui vasemman silmän jälkikaihi ja sekin leikataan,vissiin maaliskuussa :(
Eli sekä hyviä että huonoja uutisia tuli.
Muuten ihan ennallaan elämä.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Hö nyt kun on ollu kauheen monta miettistä liikenteessä, koettakaas nyt väistellä moisia (y)


( ei tämä palsta yhtä tämmöstä höpöttäjää kaipaa monen monituisen joukossa)
Minkäs sille mahtaa,ku jos joku ihanista on pitempään poissa,ni huoli tullee :unsure: Kyl vaan kaivataan jos sä ihana & ilostuttava höpöttäjä oot jossain muualla. :love:
 
Ei ihmeitä,tosiaan lunta & pakkasta, eiii sentään oo tullu kokeiltua nuolasta mittään metallista ulukona. :DMies toipuu silmäleikkauksesta,parempaan suuntaan on menny. Leikattiin 10.1 ja jälkitarkastus oli 22.1.Mutta samalla varmistui vasemman silmän jälkikaihi ja sekin leikataan,vissiin maaliskuussa :(
Eli sekä hyviä että huonoja uutisia tuli.
Muuten ihan ennallaan elämä.
No oho! Onpas teillä ollut haipakka vuoden aloitus! Hyvä kun leikkaus itessään meni hyvin ja parempaan suuntaan kuitenkin vaikka samaan syssyyn tuli uuttakin tietoa ja leikkausaikaa...mutta jospa maaliskuu toisi tullessaan parempaa terveyttä ja vointia :)
Toki varmasti huolettaa teitä kumpaakin mutta tänä päivänä nämä silmälääkärit kirurgeineen ovat niin osaavia ammattilaisia että varmasti tekevät kaikkensa jokaisen kanssa jotta näkykyky ja elämisen laatu olisi mahdollisimman hyvä.
Tsemppiä sinne*halaaruttaa*!
 
Viimein kisuneiti rauhoittui nukkumaan. Minttu siis :D:LOL: koko päivän pyöriny ympärillä ja eessä ja touhunnu,siitä lähtien ku tulin kotiin kahen maitaz46942.jpg
 
Viimeksi muokattu:
No oho! Onpas teillä ollut haipakka vuoden aloitus! Hyvä kun leikkaus itessään meni hyvin ja parempaan suuntaan kuitenkin vaikka samaan syssyyn tuli uuttakin tietoa ja leikkausaikaa...mutta jospa maaliskuu toisi tullessaan parempaa terveyttä ja vointia :)
Toki varmasti huolettaa teitä kumpaakin mutta tänä päivänä nämä silmälääkärit kirurgeineen ovat niin osaavia ammattilaisia että varmasti tekevät kaikkensa jokaisen kanssa jotta näkykyky ja elämisen laatu olisi mahdollisimman hyvä.
Tsemppiä sinne*halaaruttaa*!
Joo,semmonen alku vuodelle. Ja tietysti mä olin ja oon vielläkin huolissani miten käy. Jep hyviä lääkäreitä ovat. Mies eilen kiittikin,kun oon jaksanut olla tukena.Kiitos muru :love::love:
Kyllähän sitä jo riitäs nuo komplikaatiot ja leikkaukset. Ainakin toivoo on. :)
 
r0s
Iltaa :coffee: Olinpa tunnin tänään lääkärin tutkittavana kipeän selän vuoksi. Voisko olla osteoporoosi? Joudun tutkimuksiin.

Voi ei. Osteoporoosi kuulostaa kauhean lopulliselta vaikkei se nyt sinällään tappavanvaarallinen olekaan. Toivottavasti syy löytyy mutta toivottavasti syys on jokin helpompi.

Mä olin eilen gynellä, laittoi lähetteen Tyksiin, sielä vielä sama keskustelu mutta mitä ilmeisemmin essure-implantit saavat lähteä.

Hassua, miten lonkkakipu saattaakin johtua moisista ja jotenkin se gyne onnistui asian ilmaisemaan silleen että mulle tuli fiilis että samaiset titaanipötkylät olisivat saattaneet olla jopa syövän laukaiseva tekijä. :confused:
 
Vilpoiset kelit tulossa:oops:
Hyytävä kylmyys valtaa Suomen – ensi viikolla pakkasta jopa -40 - Kotimaa - Ilta-Sanomat
– Sunnuntaina Suomeen saapuu korkeapaine ja pakkanen kiristyy, Alanko kertoo.
Sunnuntai-illan ja maanantaiaamun välillä ulkona liikkuvien kannattaa kaivaa esiin kunnon talvivaatteet, sillä lämpötiloihin odotettava muutos on todella iso.
– Sää kylmenee koko maassa ja maan eteläisissäkin osissa lämpötila on -20 – -30 astetta. Pakkanen kiristyy tyynessä ja selkeässä säässä.

Foreca kertoo Twitter-tilillään, että maan keski- ja pohjoisosassa voidaan hätyytellä maanantaina jopa 40 asteen lukemia.
 
r0s
Vilpoiset kelit tulossa:oops:
Hyytävä kylmyys valtaa Suomen – ensi viikolla pakkasta jopa -40 - Kotimaa - Ilta-Sanomat
– Sunnuntaina Suomeen saapuu korkeapaine ja pakkanen kiristyy, Alanko kertoo.
Sunnuntai-illan ja maanantaiaamun välillä ulkona liikkuvien kannattaa kaivaa esiin kunnon talvivaatteet, sillä lämpötiloihin odotettava muutos on todella iso.
– Sää kylmenee koko maassa ja maan eteläisissäkin osissa lämpötila on -20 – -30 astetta. Pakkanen kiristyy tyynessä ja selkeässä säässä.

Foreca kertoo Twitter-tilillään, että maan keski- ja pohjoisosassa voidaan hätyytellä maanantaina jopa 40 asteen lukemia.

Voi vittuperkele! :mad:


Pitää kai hankkia lomareissun ajaksi talovahti joa pakkasia riittää vielä seuraavallekin viikolle.
 
Hassua, miten lonkkakipu saattaakin johtua moisista ja jotenkin se gyne onnistui asian ilmaisemaan silleen että mulle tuli fiilis että samaiset titaanipötkylät olisivat saattaneet olla jopa syövän laukaiseva tekijä. :confused:
Mitä helee??
Tuostahan vois jo melkis vaatia korvauksia!! Siis jos sen yhteyden vois todistaa jotenkin.
 
Viikonloppu ja edellisen viikon lopun kujeet...onneksi on tää tauko välissä ennen ensviikon hulinaa...ja sitten alkaakin taas uus jakso ja uudet kujeet, mutta kyllä kai sitä jaksaa kun halua kerran jostain vielä löytyy!!

Täällä on niin paljon lunta, että tulee lapsuus mieleen:love:
 
r0s
Mitä helee??
Tuostahan vois jo melkis vaatia korvauksia!! Siis jos sen yhteyden vois todistaa jotenkin.

Ei sitä voi todistaa. Eikä se tosiaan välttämättä liity mitenkään koko syöpään.

Mutta korvauksia haen minäkin jos ryhmäkanne menee läpi. Ainakin essuren laitttamisesta ja poistamisesta koituneet kulut saisivat mun mielestä korvata.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ei sitä voi todistaa. Eikä se tosiaan välttämättä liity mitenkään koko syöpään.

Mutta korvauksia haen minäkin jos ryhmäkanne menee läpi. Ainakin essuren laitttamisesta ja poistamisesta koituneet kulut saisivat mun mielestä korvata.
Ehottomasti hae!!
Ei ne korvaukset Suomessa mitään huippuhyviä tai monesti edes hyviäkään ole, mutta silti hae!
 
r0s
Ehottomasti hae!!
Ei ne korvaukset Suomessa mitään huippuhyviä tai monesti edes hyviäkään ole, mutta silti hae!

Eikun ei kyse ois hoitovirheestä vaan siitä että ne implantit olivat jotain mitä ei oisi saanut ikinä laittaa kenellekään. Silloin kai valmistajalta haetaan korvauksia.

http://www.hankalapotilas.net/2017/03/essuren-haitat-puhuttavat/

Valmistaja myöntää että riski sairastua autoimmuunisairauksiin on suurempi essurenkäyttäjillä kuin muilla. Siinä on musta jo syytä saada härvelit veks elimistöstä mitä nopeimmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä