The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

On muuten rouheen rapsakkaa keliä vaimitähähtäh :)?
Hyvin pakkanen panee parastaan, posket ja nenänpää punasina ja kenkien alla narskuu niin kivasti:love:
...ja loppuilta meneekin hytistellessä vaikka kuin kääriytyis villatakkiin ja -sukkiin:D

Luntakin tullunna jotta ei enää lykkyrin varressa pituuskaan riitä minne sitä huiskis puis:D! Ja kun on tommosta ihunaa höttöstä tuo lumi niin oi että kun onkin kiva autoa putsatessa äkisti huomata - kun se lumiharjanen nätisti tuulilasia puhdistaessa töksähtää johonki jääkökkäreeseen - kuinka nätisti esimes lumiharja sukkana suhahtaen pölähtää sinne jonnekin syvälle lumihankea:rolleyes:...tänään ko.harja pysyi topakasti lapasessa:D

Ettäs tiiät
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
On muuten rouheen rapsakkaa keliä vaimitähähtäh :)?
Hyvin pakkanen panee parastaan, posket ja nenänpää punasina ja kenkien alla narskuu niin kivasti:love:
...ja loppuilta meneekin hytistellessä vaikka kuin kääriytyis villatakkiin ja -sukkiin:D

Luntakin tullunna jotta ei enää lykkyrin varressa pituuskaan riitä minne sitä huiskis puis:D! Ja kun on tommosta ihunaa höttöstä tuo lumi niin oi että kun onkin kiva autoa putsatessa äkisti huomata - kun se lumiharjanen nätisti tuulilasia puhdistaessa töksähtää johonki jääkökkäreeseen - kuinka nätisti esimes lumiharja sukkana suhahtaen pölähtää sinne jonnekin syvälle lumihankea:rolleyes:...tänään ko.harja pysyi topakasti lapasessa:D

Ettäs tiiät
Nyt ois ihana keli lähtee tosissaan tonne hankeen riehumaan:love:
Antaa jollekin vaikka lumipesut:sneaky::geek:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Just tänään mietin sua ja sitä että mitä sulle mahtaa kuulua:unsure:
Mieki oon miettinyt. :unsure:
Jähänz* nyt ei ees tiijä mimmosta hymppäkuvaketta pitäs laittaakaan...ufopääkkönen*. Nyt täytyy vaan toivoa että moinen toiminta on ollu tosi pikaista ja äärimmäisen ohimenevää ja toiminta suuntautunut tähdellisempään:)

Hirveetäkauheetahässäkkäkiirusta vallan kuuluu joten irl- lifetys vaan vie mennessään ja mä vaan vikisen:barefoot:
Hengissä oon ja viipotan, minkäs teet
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Hirveetäkauheetahässäkkäkiirusta vallan kuuluu joten irl- lifetys vaan vie mennessään ja mä vaan vikisen:barefoot:
Hengissä oon ja viipotan, minkäs teet
Hyvä kun oot hengissä!!!
Mulla kanssa nykyään sellanen tohina päällä ja vauhti senkun kiihtyy, ens viikon jälkeen alkaa saksan opiskelu:eek:

mutta ketäkäkö tässä pitäs pesututtaa:unsure:?
Sua ja Aqelaa:sneaky:
Sulle pesut sen takia kun oot häviskellyt niin pitkään täältä jo pois:notworthy: ja Aqelalle....noh...hälle ihan vaan sen takia koska:sneaky:
 
Hyvä kun oot hengissä!!!
Mulla kanssa nykyään sellanen tohina päällä ja vauhti senkun kiihtyy, ens viikon jälkeen alkaa saksan opiskelu:eek:


Sua ja Aqelaa:sneaky:
Sulle pesut sen takia kun oot häviskellyt niin pitkään täältä jo pois:notworthy: ja Aqelalle....noh...hälle ihan vaan sen takia koska:sneaky:
Ach so!
Ich bin sicher dass es geht ja schon gut(y)

Mullekakohäh*ufopääkkönen*?! Lumipesutuksellisuudetkötäh? Ettäkökun mä ihan nätisti tuun kiiruspäissäni viivähtämään niin heti sitä vaan niinku ollaan kimpsussa ja umpuhankeen hukuttamassa että kiitosta vaan siitennii:eek::cry:


En muuten ossaa ennää tällä helelutin vitkuttimella kirjottaakaan:mad:, tulloo purusti kirjotusvirheitä ja menee tervrys kun niitä korjailen:notworthy:
 
Iltaa :coffee: Olinpa tunnin tänään lääkärin tutkittavana kipeän selän vuoksi. Voisko olla osteoporoosi? Joudun tutkimuksiin.
Iltaa.
Ja toivottavasti nyt sentään ei moisesta olis kyse? Mutta hyvä kun pääset tutkimuksiin niin saadaan selvyys mistä kiputila johtuu. Koetahan jaksella siellä*halaa rutt...eikä ruttaakaan vaan ihan varovasti vaan*
 

Yhteistyössä