The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mantakin vaan aattelee sun parastas:love:, hyvä se on varpaittenkin saada ilmakylpyjä sukkien läpi:rolleyes:....
En tiiä mitä tuo aattelee, mutta on se kyllä ihana vintiö:love::love::love:
Mutta nii-i! Repivänriipivät ystävät vaan on kuiteski ihan paikallaan kiskomassa jotta saa tuulettaa niitä erakoitumismörkiäisiä puis mielenhapatuksista:)
Joo nämä ei siis suostu nielemään lauseita:''Emmä jaksa..'' tai ''Joku toinen kerta''o_O:love::love:
 
r0s
Mä klikkasin vissiin jotain väärää kohtaa kun yhtäkkiä te keskustelitte jostain Saaran ujuttautuvista sormista ja... :cautious: :confused: :oops: ...mä luulin jäneeni paitsi ketjun kimppaseksikohtauksesta kunnes älysin...

:ROFLMAO:

Huomenta siis!
 
Hidas aamu,heräsin vaille kaheksan. Lääkkeet,1/2 dl mehua,kahvi :coffee: ja kaurapala margariinilla,juustolla ja tonnikalapasteijalla,kohta puuron kimppuun. Ja edelleen on vaan aamutakki päällä ja netissä surfaillu tään ajan kännykällä. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja r0s
r0s
Hidas aamu,heräsin vaille kaheksan. Lääkkeet,1/2 dl mehua,kahvi :coffee: ja kaurapala margariinilla,juustolla ja tonnikalapasteijalla,kohta puuron kimppuun. Ja edelleen on vaan aamutakki päällä ja netissä surfaillu tään ajan kännykällä. :D

Mä piipahdin hallin puolella toteamassa että saan pitää vapaapäivän ellei joku satu tarvitsemaan jotain niin että saan ajella hakemaan.

Pyykkikone siis pyykkää ja jotain tekemistä pitäisi keksiä. Jotain, minkä voi keskeyttää jos tarvis.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mä piipahdin hallin puolella toteamassa että saan pitää vapaapäivän ellei joku satu tarvitsemaan jotain niin että saan ajella hakemaan.

Pyykkikone siis pyykkää ja jotain tekemistä pitäisi keksiä. Jotain, minkä voi keskeyttää jos tarvis.
(y) Mä lähen kohta kirjastoon käppäilemään ja vissiin käytävä maitoo ostamassa. :D
 

Yhteistyössä