The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Intialaista tänään. Tai jotain sinnepäin.

Laitoin tuhdinpuoleista currytahnaa, kookosmaitoa, töräyksen tomaattipyreetä, banaanin, lusikallisen maapähkinävoita , pari porkkanaa ja broilerin paistileikkeitä pataan. Saavat muhia siellä ainakin pari tuntia.

Lisukkeeksi salaattia ja sit on jotain vaaleaa (hyihyi, taas hiilihydraatteja) siemenleipää.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
Iltaa! Me syötiin tortilloja ja nyt mä vihdosta viimein saan ne avokadon siemenet:sneaky: Ekoille kävi kalpaten kun sen ainoan kerran mies yllättäen auttoi siivouksessa ja olikin nakannut ne roskiin kun pistin sivuun:whistle: Mut meillä on vielä 4 avokadoa jäljellä:rolleyes: Pitäs vaan hakee ruukku ja multaa huomenna kun joulusiivouksessa taisin heittää ylimääräiset ruukut roskiin(n)
 
Kymmeneltä alkais Herlokki Solmunen.
Mut siin on pääosissa vaan rumia äijiä.
Samaan aikaan alkais myös Keinottelua.
Siinä on iki-ihana Susan Sarandon.
Tosi vaikeaa valita.

Mut jos kisumisu tulee iltaleffalle niin ehkä mä kysyn siltä kumpaa kattotaan?
 
Iltaa! Me syötiin tortilloja ja nyt mä vihdosta viimein saan ne avokadon siemenet:sneaky: Ekoille kävi kalpaten kun sen ainoan kerran mies yllättäen auttoi siivouksessa ja olikin nakannut ne roskiin kun pistin sivuun:whistle: Mut meillä on vielä 4 avokadoa jäljellä:rolleyes: Pitäs vaan hakee ruukku ja multaa huomenna kun joulusiivouksessa taisin heittää ylimääräiset ruukut roskiin(n)
Sit ihmetellään miks miehet ei tee enempää kotitöitä.
Pirustako sitä mies voi tietää onko appelsiininkuoret menossa roskiin vai onko ne varpaanvälivoiteen raaka-ainetta?

Mut ei naisetkaan aina osaa. Ex-rouvakultani aikanaan hävitti lempiteepaitani. Vaik siinä ei vielä ollu edes kymmentä reikää.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Kymmeneltä alkais Herlokki Solmunen.
Mut siin on pääosissa vaan rumia äijiä.
Samaan aikaan alkais myös Keinottelua.
Siinä on iki-ihana Susan Sarandon.
Tosi vaikeaa valita.

Mut jos kisumisu tulee iltaleffalle niin ehkä mä kysyn siltä kumpaa kattotaan?
Hyvä ajatus, mirriä kannattaa aina kuunnella(y)

Sit ihmetellään miks miehet ei tee enempää kotitöitä.
Pirustako sitä mies voi tietää onko appelsiininkuoret menossa roskiin vai onko ne varpaanvälivoiteen raaka-ainetta?

Mut ei naisetkaan aina osaa. Ex-rouvakultani aikanaan hävitti lempiteepaitani. Vaik siinä ei vielä ollu edes kymmentä reikää.
Tai sit jos tekis enemmän kotitöitä ni vois hoksata et jos siemenet on pesty ja laitettu rasiaan tiskipöydän perimmäiseen nurkkaan kauas roskiksesta niin niillä saattaa olla joku tarkoitus:whistle: mut enpä viittiny edes huomauttaa kun kuitenkin oli niin kultainen kun kerrankin siivos:love: sellaista ei tapahdu nimittäin usein kyökin puolella:)
 

Yhteistyössä