The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

No ni, kaupassa käyty ja perhe ruokittu, lapsille pinaattilättyjä ja keitettyjä kananmunia, vanhemmille noutopitsat:rolleyes:

Mukaan lähti myös kengät ja liian iso pussillinen suklaamunia:oops: Mua ei sais päästää itekseni kauppaan:giggle:
Mä päätin tilata illemmalla kiinalaista. Samasta syystä.

Jengi on kuitenkin parveilemassa kaupassa kun pelkäävät ruoan loppuvan kesken.
Oi, pekingin nauta ois kyl hyvää:p
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
Voi hyvääpäivää nyt vaan!
:cautious: kaupassako ihmiset viettävät pääsiäistään*jupisee*?

Siis itseänihän en tuphon joukkoon laske vaikka just tulinkin kauppareissulta kun patapäänä olin eilen unohtanu hankkia tilliä. Ja ton yhden tillipuntin takia jouduin käymään molemmissa kaupoissa:eek:! Parkkipaikat ihan täynnä ja heti ovelta musta ihmismeri. Tuntu melko pöljältä seistä tönöttää kassajonossa sen tillin takia kun muilla oli kärryt kukkuroillaan..

No. Nyt saa olla puutosta kaikessa rauhassa(y). En lähe mihinkään.:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
Hyvää Pääsiäistä kaikille. Vedetään pikakelauksella kaikki, yhteistä aikaa meillä kaksi päivää ja taas kutsuu miehen työt.
Koiraa ei meinannut saada sisälle, lämmintä on ulkona ja nyt nukkuu mun koipien päällä. Mami ei näemmä saa joutua hukkaan.
Rauhallista pääsiäistä toffolaan koko porukalle:)
Karvakaverille myös, hyvä kun huolehtii emännästä:)
 
Voi hyvääpäivää nyt vaan!
:cautious: kaupassako ihmiset viettävät pääsiäistään*jupisee*?

Siis itseänihän en tuphon joukkoon laske vaikka just tulinkin kauppareissulta kun patapäänä olin eilen unohtanu hankkia tilliä. Ja ton yhden tillipuntin takia jouduin käymään molemmissa kaupoissa:eek:! Parkkipaikat ihan täynnä ja heti ovelta musta ihmismeri. Tuntu melko pöljältä seistä tönöttää kassajonossa sen tillin takia kun muilla oli kärryt kukkuroillaan..

No. Nyt saa olla puutosta kaikessa rauhassa(y). En lähe mihinkään.:barefoot:
Mitäs teillä syyään tänään?:)
 
Laitanpa minäkin lusikkani mämmiin(y)

Määräänsä enempää sitä ei voi syödä eli pikkunokare riittää. Vaniljakastikkeella:p

Pojat vetelee mieluusti, tosin toinen kiskoo ehken enempi sitä vaniljakastiketta:D. Tirpana on sitte ihan että öynöy:sick::censored: ja poistuu paikalta:D


Mutta onnekspa pääsiäisenä voi herkutella just niinkö itestä tuntuu. Taatusti jokaiselle löytyy oma namitus:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Voi hyvääpäivää nyt vaan!
:cautious: kaupassako ihmiset viettävät pääsiäistään*jupisee*?

Siis itseänihän en tuphon joukkoon laske vaikka just tulinkin kauppareissulta kun patapäänä olin eilen unohtanu hankkia tilliä. Ja ton yhden tillipuntin takia jouduin käymään molemmissa kaupoissa:eek:! Parkkipaikat ihan täynnä ja heti ovelta musta ihmismeri. Tuntu melko pöljältä seistä tönöttää kassajonossa sen tillin takia kun muilla oli kärryt kukkuroillaan..

No. Nyt saa olla puutosta kaikessa rauhassa(y). En lähe mihinkään.:barefoot:
Siitä tulee muuten ihan typertyny olo kun on kauhee ruuhka ihmisillä valtavat ostokset ja itsellä joku yks pieni nirkonen ostos, tuntuu et ihmisetkin tuijottaa et toi ei kuulu joukkoon:confused:
 

Yhteistyössä